اخبار ارزهای دیجیتال

افزایش ۱۹ درصدی عرضه ورلد کوین در ۶ ماه آینده

بنیاد ورلد کوین طی یک پست وبلاگی اعلام کرده که قصد دارد عرضه توکن اختصاصی خود با نام تجاری WLD را از طریق همکاری با شرکت‌های خصوصی به میزان ۳۶ میلیون توکن افزایش دهد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف؛ پروژه هویت دیجیتال ورلد کوین قصد دارد عرضه توکن خود یعنی WLD را از طریق فروش خصوصی به موسسات خارج از آمریکا طی ۶ ماه آینده تا ۱۹ درصد افزایش دهد. این شرکت در پست وبلاگی خود در ۲۳ آوریل گفته که یکی از زیرمجموعه‌هایش به نام WorldAsset مسئول صدور ۱٫۵ میلیون توکن WLD به ارزش فعلی ۸٫۲ میلیون دلار و فروش آنها به گروهی از شرکت‌های تجاری خارج از آمریکا خواهد بود.

در این گزارش آمده که از WorldAsset انتظار می‌رود بتواند هر هفته بین ۰٫۵ میلیون تا ۱٫۵ میلیون WLD را به فروش برساند. اتفاقی که طبیعتا منجر به افزایش ۱۹ درصدی عرضه این توکن برابر با ۳۶ میلیون توکن جدید خواهد شد. این مقدار با قیمت WLD در زمان نگارش این مطلب، برابر با حدود ۱۹۷ میلیون دلار است. عرضه فعلی ورلد کوین حدود ۱۹۳ میلیون توکن و مارکت کپ و FDV‌ این توکن نیز به ترتیب حدود یک میلیارد و ۵۴٫۵ میلیارد دلار هستند.

قیمت ورلد کوین
ورلد کوین Worldcoin (WLD)
۳۳۶,۵۷۳.۰۰ تومان
$ ۵.۴۸۳ -۵.۴۷%

خرید و فروش امن، سریع و آسان ورلد کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید ورلد کوین

ورلد کوین در جولای ۲۰۲۳ توسط سم آلتمن (Sam Altman)، مدیرعامل OpenAI، الکس بلانیا (Alex Blania) مدیرعامل فعلی ورلد کوین و مکس نووندسترن (Max Novendstern)، مدیرعامل شرکت تحقیقاتی بیومتریک Mana تاسیس شد. این شرکت راه‌حل‌هایی برای تایید هویت کاربران در بلاکچین و وب ۳ با استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند Orbs ارائه کرده است. قیمت ورلد کوین از زمان راه‌اندازی تا تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۴ (۲۰ اسفند ۱۴۰۲) با افزایش ۴۳۵ درصدی از ۲٫۱۷ دلار به ۱۱٫۷۴ دلار رسید. عددی که اکنون سقف تاریخی قیمت این رمزارز محسوب می‌شود.

نظر شما درباره پروژه WorldCoin و ارز دیجیتال WLD چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منتشر شده توسط
cointelegraph.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا