اخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

گام بعدی توییتر برای پرداخت درون برنامه‌ای؛ X از رمزارزها پشتیبانی می‌کند؟

شبکه اجتماعی X، یک حساب کاربری برای ویژگی پرداخت خود راه‌اندازی کرده و جامعه ارز دیجیتال به دنبال نشانه‌های ادغام این شبکه با این بازار هستند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) یک حساب کاربری به نام Xpayments مخصوص ویژگی پرداخت‌اش که به زودی شروع به کار می‌کند، ایجاد کرده است. متعاقبا جامعه کریپتوکارنسی در حال گمانه‌زنی در مورد احتمال استفاده از ارز دیجیتال در سیستم پرداخت آتی این شبکه اجتماعی هستند.

این حدس و گمان‌ها از آن رو شدت گرفته که ایلان ماسک، قبلا دوج کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت در فروشگاه‌های تسلا به کار گرفته است. او هر از چندی نیز در مصاحبه‌ها و پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره می‌کند.

احتمال می‌رود توییتر، ویژگی پرداخت درون‌برنامه‌ای خود را تا اواسط سال ۲۰۲۴ (اوایل تابستان ۱۴۰۳) راه‌اندازی کند. اما هنوز مشخص نیست در این سیستم به جز ارزهای فیات از دارایی‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌شود یا خیر.

هنوز محتوایی در حساب کاربری Xpayments منتشر نشده اما این حساب، دارای یک نشان طلایی (Gold Badge) است که نشان می‌دهد به یک سازمان تایید شده از سوی X تعلق دارد. علاوه بر این، نماد X نیز در پروفایل این حساب دیده می‌شود که ثابت می‌کند با این پلتفرم مرتبط است.

از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک، جامعه ارز دیجیتال همواره در حال پیگیری سرنخ‌های احتمالی ادغام این شبکه با کریپتوکارنسی هستند. ایلان ماسک نیز از ابتدا تاکید داشته که X قرار است به یک شبکه کاملا جدید تبدیل شود. شبکه‌ای که علاوه برای ارتباطات اجتماعی، عملکردهای مالی و اقتصادی نیز دارد. او قبلا گفته بود که X به مرور زمان، نیمی از چرخه اقتصادی جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cointelegraph.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا غلیم زاوه
رضا غلیم زاوه
2 ماه قبل

این برای خارج از کشور خوبه وقتی مانمیتونیم از یه خرید ساده از گوگل استفاده کنیم چه فایده داره

دکمه بازگشت به بالا