اخبار اتریوم

یک نهنگ قدیمی اتریوم دوباره بازگشته است؛ داستان چیست؟

در پس انباشت در بازار، یک نهنگ از دوران ICO اتریوم از خواب بیدار شده است. بیایید واکنش اتریوم به این اتفاق را بررسی کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، یک آدرس اتریوم که از زمان عرضه اولیه کوین (ICO) این رمزارز در سال ۲۰۱۷ وجود داشته، اخیراً معادل ۱۵/۳ میلیون دلار از اترهای خود را جابجا کرده است. با توجه به توییتی که توسط EmberCN به اشتراک گذاشته شده، آخرین دوره فروش این آدرس ICO در همان سال بوده است. در آن زمان این نهنگ ۳۶ هزار اتر را به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کرد.

معمولاً، افزایش ناگهانی در فعالیت کیف پول‌های خاموش با فروش همراه است. با این حال، مشخص نیست که آیا این نهنگ اتریوم با انتقال دارایی‌های خود همان اقدام سال ۲۰۱۷ را انجام خواهد داد یا خیر.

هدف مبهم

با وجود گمانه‌زنی‌ها در مورد هدف پشت این فعالیت، اتریوم همچنان توانسته قیمت خود را در بالای ۱۸۰۰ دلار حفظ کند. همچنین، میزان گردش غیرفعال ۹۰ روزه که از ۲۱ ژوئن رشد کرده بود، در زمان نگارش این مطلب به ۲۸،۷۰۰ کاهش پیدا کرده است.

این کاهش نشان می‌دهد که تنها تعداد کمی از هولدرهای بلندمدت در جابجایی‌های اخیر شرکت کرده‌اند. بنابراین، فشار فروش بر اتر ممکن است چندان قابل توجه نباشد.

اما حجم ورودی اتر صرافی‌ها در زمان نگارش این خبر به شدت افزایش یافته بود. بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، این معیار به ۱۱۴ هزار رسیده است. این معیار کل انتقال دارایی‌ها به کیف پول‌های متمرکز را اندازه‌گیری می‌کنند و جریان ورودی زیاد به صرافی، نشان‌دهنده افزایش انگیزه برای کسب سود یا فروش برخی از رمزارزهاست.

چارت سنتیمنت

مانعی برای ادامه رشد وجود ندارد

با توجه به تحلیل اتریوم، رفتار قیمت و از نظر همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD)، اتر احتمالاً می‌تواند مومنتوم صعودی خود را ادامه دهد.

با توجه به این اندیکاتور، خط داینامیک آبی بالای خط داینامیک نارنجی قرار گرفته است. این نشان می‌دهد که خریداران هنوز در بازار غالب هستند.

همچنین، مقدار مثبت آن نشان می‌دهد که باز کردن پوزیشن‌های شورت در حال حاضر برای معامله‌گران سودآوری ندارد.

علاوه بر این، وضعیت شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) با موقعیت نشان داده شده توسط MACD هم‌خوانی دارد. در این شاخص، +DMI (سبز) با ۲۶/۹۷ بالاتر از -DMI (قرمز) با ۱۶/۲۱ قرار گرفته است.

در ضمن شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADX) نیز بالای ۲۵ بوده است. وقتی ADX (زرد) بالاتر از این مقدار است، به این معنی است که یک پشتوانه‌ قوی برای هدایت قیمت در جهت خاصی وجود دارد.

اگر برعکس این باشد، یعنی اتر تمایل دارد به سمت قیمتی پایین‌تر از قیمت فعلی خود حرکت کند.

چارت اتر

هرچند که این آدرس دوران ICO اتریوم ممکن است مقدار قابل توجهی اتر در اختیار داشته باشد، با این حال، انگیزه‌ها و اقدامات هولدرها می‌تواند متفاوت باشد.

به طور کلی، تصمیم گیری برای کسب سود یا هر فعالیت سرمایه‌گذاری دیگری می‌تواند بسیار شخصی باشد. در زمان نگارش این خبر، انگیزه این نهنگ برای فروش دارایی‌های خود تنها در حد حدس و گمان بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا