کیف پول

بهترین کیف پول‌ های او ام جی نتورک (OMG)

رمزارز OMG یکی از پروژه‌های پرطرفدار دنیای کریپتوکارنسی است. این ارز با هدف افزایش مقیاس پذیری و کاهش نرخ گس بر بستر اتریوم معرفی و عرضه شد. ویژگی چشمگیر این شبکه و پلتفرم آن ارائه ابزارهای مالی و تجارت دیجیتال است. این ابزارها کمک می‌کنند تا برای انتقال دارایی‌های رمز ارز، احتیاجی به صرافی ارز دیجیتال نداشته باشید. اگر شما هم از دارندگان این ارز هستید و برای انتخاب والت مناسب چالش دارید در ادامه این مطلب از بلاگ والکس به معرفی کیف  پول های ارز دیجیتال OMG می‌پردازیم تا انتخاب‌هایی امن با کاربری آسان داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: ارز دیجیتال OMG چیست؟

انواع کیف پول های ارز دیجیتال OMG

برای نگهداری ارز دیجیتال نیازمند یک کیف پول دیجیتالی هستید. این کیف پول باید امنیت را در کار شما تضمین و از ارزهای مورد نظر شما نیز پشتیبانی کند. کیف پول‌ها به دو دسته اصلی سرد و گرم تقسیم تقسیم می‌شوند و مهم‌ترین تفاوت آن‌ها که در امنیتشان هم موثر است، نیاز به اتصال اینترنتی برای انتقال دارایی است. در ادامه با معرفی بهترین گزینه‌ها از هر کدام این والت‌ها، راهنمای انتخاب بهترین کیف پول های ارز دیجیتال omg را ارائه می‌دهیم:

 کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger)

اکثر کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت بالایی دارند و علت اصلی آن عدم نیاز به اینترنت و همچنین فیزیکی بودن این والت‌ها است. لجر هم به عنوان یکی از برجسته‌ترین کیف پول های ارز دیجیتال omg شناخته می‌شود و مزایای زیادی در خود دارد. جدا از امنیت، لجر از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند و این شما را از داشتن دیگر کیف پول‌ها بی نیاز خواهد کرد. با توجه به آینده ارز دیجیتال OMG اگر به‌دنبال ذخیره طولانی‌مدت آن هستید، والت‌های سخت‌افزاری توصیه می‌شوند.

برخی از مزایای کیف پول لجر عبارتند از:

  • صفحه نمایش LED و نمایش تایید تراکنش‌ها روی آن
  • انتخاب رمزهای پیچیده به منظور بالا بردن امنیت آن
  • ثبت‌نام نسبتا راحت (در صورت آموزش دیدن)
  • پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال در این بازار

اما معایب کیف پول لجر چیست؟ شاید یکی از معدود ایرادات این کیف پول را بتوان گم شدن یا آسیب‌های فیزیکی آن در برخی موارد دانست. خرید دوباره و بازگرداندن حساب شما در این کیف پول به عقیده برخی افراد دشوار به نظر می‌رسد. البته اگر لجر را از دست بدهید، خیالتان باید از بابت امنیت آن و عدم سودجویی دیگران، کاملا راحت باشد. اما اگر قادر به بازیابی دارایی‌هایتان هم نباشید درهرحال تمام سرمایه شما از بین می‌رود. این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت لجر بالاست و اگر هنوز درباره استفاده از آن مطمئن نیستید یا میزان دارایی‌تان چشمگیر نیست، چنین هزینه‌ای نکنید.

کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor)

در ادامه معرفی کیف پول های ارز دیجیتال omg نوبت به دیگر گزینه‌ سخت‌افزاری با نام ترزور می‌رسد. مشخصات برای این کیف پول نیز تا حد زیادی مشابه با لجر است. ترزور این اواخر شهرت بیشتری پیدا کرده و احتمالا با توجه به امنیت بالای خود، در آینده سرمایه‌گذاران زیادی به سمت آن می‌آیند. البته باید بدانید که قیمت ترزور به نسبت لجر بیشتر است و تهیه آن به لحاظ بودجه شاید کمی دشوار باشد.

کیف پول ترزور

برخی از مزایای کیف پول ترزور عبارتند از:

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال فراوان، حتی گزینه‌هایی که به تازگی معرفی شده‌اند
  • امنیت بسیار بالا با توجه به تمهیدات تیم سازنده
  • حمل آسان

برخی از معایب کیف پول ترزور عبارتند از:

  • قیمت بالاتر به نسبت بسیاری از والت های رمزارز او ام جی نتورک دیگر همچون لجر
  • خطر گم شدن کیف پول به دلیل فیزیکی بودن آن

 کیف پول نرم‌افزاری جکس (Jaxx)

اکیف پول جکس مدتی بعد از فعالیت خود به جکس لیبرتی تغییر نام داد و آپدیت‌هایی نیز ارائه کرد. نتیجه آپدیت‌ها این شد که اکنون سرمایه‌گذاران به قابلیت‌های زیادی دسترسی دارند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. طبق گفته کارشناسان، نسخه‌های جدید این کیف پول نرم‌افزاری که روی سیستم عامل‌های مختلف قرار دارد، بسیار بهتر از نسخه‌های قبلی است.

برخی از مزایای کیف پول جکس عبارتند از:

  • نظم بسیار بالا در بخش‌های مختلف و رابط کاربری نسبتا ساده
  • امنیت نسبتا بالا
  • توانایی پشتیبانی از بیش از ۸۵ ارز دیجیتال در بازار مانند او ام جی
  • در دسترس بودن روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS
  • در دسترس بودن نسخه تحت وب برای افرادی که به هر دلیل تمایل به نسخه نرم‌افزاری ندارند.

اما معایب کیف پول جکس چیست؟ در انتخاب بهترین کیف پول های ارز دیجیتال omg، جکس از گذشته کار خود را در این بازار آغاز کرد و این قدمت می‌تواند نشانه امنیت بالا نیز باشد. با این حال، امنیت برخی دیگر از کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند تراست ولت (Trust Wallet) کمی بالاتر از این کیف پول در نظر گرفته می‌شود.

بهترین کیف پول او ام جی نتورک برای استیکینگ

استیکینگ یکی دیگر از اقداماتی است که افراد از طریق آن به سودهای خوبی می‌رسند. از این رو، افراد هنگام انتخاب بهترین کیف پول های ارز دیجیتال omg به دنبال مواردی هستند که بتوانند با آن استیکینگ را هم انجام دهند.

یوهودلر برای استیکینگ

یوهودلر (Youhodler) یکی از جالب‌ترین کیف‌ پول‌هایی است که جدا از نگهداری ارزهای دیجیتال، قابلیت استیکینگ نیز در آن وجود دارد. در سایت این کیف پول هم می‌توانید آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال OMG در آن دریافت کنید.

از مزایای کیف پول یوهودلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت کارمزد نسبتا کم از کاربران
  • امنیت بالا
  • قابلیت فعال کردن تایید دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال نسبتا زیاد و همچنین ارزهای فیات
  • پشتیبانی عالی از کاربران و حل مشکلات آن‌ها

اما معایب کیف پول یوهودلر چیست؟ کیف پول یوهودلر در میان سایر کیف پول های ارز دیجیتال omg که معرفی شدند، شهرت کافی را ندارد. با این حال، این کیف تا حد زیادی می‌تواند حلال مشکلاتتان برای داشتن او ام جی نتورک باشد.

بهترین کیف پول OMG برای نگهداری ارز کدام است؟

همان‌طور که در بالا گفته شد، بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال می‌توانند موارد سخت‌افزاری باشند. این کیف‌ها به این دلیل که کلیدهای خصوصی‌شان کاملا در اختیار خودتان قرار دارند، چالش‌های امنیتی دیگر والت‌ها را ندارند. با توجه به این که ترزور حمایت خوبی از این ارز دارد، آن را می‌توان در رتبه اول کیف پول های ارز دیجیتال omg قرار داد. فراموش نکنید اومیسه گو بر بستر اتریوم توسعه یافته و با توجه به استاندارد ERC-20 در والت‌های اتریوم نیز پشتیبانی می‌شود.

چالش بر سر انتخاب والت های رمزارز او ام جی نتورک

هدف از نوشتن این مقاله، آشنایی با کیف پول های ارز دیجیتال omg بوده است. سوال بسیاری از شما می‌تواند این باشد که در نهایت کدام کیف پول را برای معاملات این ارز انتخاب کنیم؟ در پاسخ باید گفت هر یک از این موارد، ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

پس با توجه به سلایق شخصی و نیازی که دارید، خیلی سریع می‌توانید انتخابی مطمئن داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این کیف پول‌ها، در انتها جدولی برای مقایسه کیف پول‌ها قرار داده‌ایم. از میان کیف پول های ارز دیجیتال omg، انتخاب شما کدام است؟ حتما نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتامتیاز
لجرسخت‌افزاریبالا۵
ترزورسخت‌افزاریبسیار بالا۵
جکسنرم‌افزاری و تحت وبنسبتا بالا۵/۴.۵
یوهودلرنرم‌افزارینسبتا بالا۵/۴

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۲

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا