اخبار ارزهای دیجیتال

صندوق سرمایه گذاری «پارادایم» امیدی به بازگشت سرمایه خود در FTX ندارد

پارادایم به تامین‌کنندگان مالی خود اعلام کرد که سرمایه‌گذاری خود در صرافی FTX را شکست خورده تلقی می‌کند

بنا بر اعلام منابع نزدیک به ماجرا، صندوق سرمایه‌گذاری «پارادایم» (Paradigm) به شرکا و تامین‌کنندگان سرمایه خود خبر داد که آینده‌ای برای مبالغ سرمایه‌گذاری شده در صرافی FTX قائل نیست و شانس بازگشت آن را صفر در نظر می‌گیرد.

به گزارش والکس و به نقل از The Block، این صندوق که توسط سرمایه‌گذار پیشین سکویا (Sequoia)، مت هوانگ (Matt Huang)، و هم‌بنیان‌گذار صرافی کوین بیس، فرد ارسام (Fred Ehrsam)، تاسیس شد، در صرافی FTX و صرافی وابسته آن، FTX US، سرمایه‌گذاری کرده بود.

پارادایم مبلغ ۲۹۰ میلیون دلار در مجموعه شرکت‌های متعلق به سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، مدیر صرافی FTX، سرمایه‌گذاری کرده بود. علی‌رغم اعلام شکست در این سرمایه‌گذاری، پارادایم افزود که مشتری این صرافی نبوده است و دارایی‌های دیجیتال آن در این ماجرا تحت خطر نیست.

پارادایم یکی از بزرگترین . فعال‌ترین سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال است. این شرکت سال گذشته صندوقی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاری در صنعت کریپتو راه‌اندازی کرد. پارادایم با رویه آکادمیک خود در سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود و حامی اصلی شرکت‌ها و محصولاتی همچون کیف پول آرجنت (Argent)، صرافی غیرمتمرکز dYdX و پلتفرم Gauntlet است. این صندوق همچنین در شرکت سیتادل (Citadel Securities) که یکی از برترین بازارسازهای این حوزه است، سرمایه‌گذاری کرده است.

روز جمعه، سم بنکمن، مدیر صرافی FTX اعلام کرد که این شرکت مراحل قانونی ورشکستگی را طی خواهد نمود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
The block
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا