اخبار آلت کوین ها

کیف پول فانتوم از شبکه های اتریوم و پالیگان پشتیبانی خواهد کرد

کیف پول فانتوم بزرگترین والت شبکه سولانا است و قصد دارد دامنه فعالیت خود را به دیگر شبکه‌ها گسترش دهد

فانتوم (Phantom) که بزرگ‌ترین کیف پول شبکه سولانا است، قصد دارد تا شبکه‌های اتریوم و پالیگان را نیز تحت پوشش قرار دهد. هدف این شرکت بدل شدن به متامسک سولاناست. با اعلام این خبر، کیف پول‌های غیرحضانتی محبوب همانند متامسک ممکن است با رقیب تازه‌ای روبرو شوند.

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، فانتوم کیف پولی غیرحضانتی برای مدیریت ارزهای دیجیتال و دسترسی به خدمات غیرمتمرکز در بلاکچین سولانا است. فانتوم محبوب‌ترین کیف پول در این شبکه است.

در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲، این شرکت دور سرمایه‌گذاری سری B خود را اعلام کرد و موفق به جذب سرمایه‌ای ۱۰۹ میلیون دلاری از شرکت‌های پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شد. این جذب سرمایه پس از یک میلیونی شدن تعداد کاربران این کیف پول در نوامبر سال گذشته انجام پذیرفت.

نسخه بتا شامل دو بلاکچین اتریوم و پالیگان طی هفته‌های آتی برای اپ‌های اندروید، iOS و دسکتاپ این والت عرضه خواهد شد. پس از نهایی شدن تغییرات، فانتوم والت چندزنجیره‌ای خود را به عموم عرضه خواهد کرد.

بنا بر بیانیه فانتوم، در نسخه جدید این کیف پول کاربران قادر خواهند بود تا تمامی توکن‌های NFT خود را یک جا مشاهده کنند.

قابلیت دیگر این والت این است که به دارندگان توکن‌ NFT قدرت مدیریت توکن‌های به فروش گذاشته شده را در تمامی دستگاه‌ها از جمله دسکتاپ، عطا می‌کند. تفاوت دیگر آن امکان مشاهده دارایی کاربر در تمامی شبکه‌ها به شکل مجتمع است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا