اخبار آلت کوین ها

پولکادات برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ مناسب است؟

نمودار دات این روزها ظاهری نزولی دارد اما امکان تغییر روند در روزهای آتی وجود دارد

سال ۲۰۲۳، سالی کلیدی برای اکوسیستم پولکادات (PolkaDot) است. کارشناسان اعتقاد دارند که سرمایه‌گذاران باید تحولات این ارز را زیرنظر بگیرند.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، در حالی که DOT در زمان انتشار این مطلب عملکرد خوبی ندارد، کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که این بهترین زمان برای خرید دات است. پولکادات به عنوان یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای گنجاندن در سبد سرمایه خود برای سال آینده به شمار می‌آید.

با توجه به اطلاعات سایت CoinMarketCap، قیمت DOT کاهش یافته است و اکنون با قیمت ۴.۲۸ دلار معامله می‌شود. بسیاری از کارشناسان کریپتو فکر می‌کنند که کاهش قیمت باید سبب شود تا معامله‌گران بیشتر به خرید ترغیب شوند.

اگرچه پولکادات از نظر ارزش کاهش یافته است، اما همچنان از نظر جلب علاقه سرمایه گذاران، ارز دیجیتالی برتر است. تحلیل پولکادات نشان می‌دهد که این ارز یکی از دارایی‌های محبوب موجود در پرتفوی صندوق‌های پوشش ریسک است.

تقاضای فزاینده‌ای برای پولکادات وجود دارد و به نظر می‌رسد که بیشترین پتانسیل افزایش در سال ۲۰۲۳ را دارد. در واقع، از همین حالا، بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر و حتی صندوق‌های پوشش ریسک بیشتر تخم مرغ‌های خود را در سبد پولکادات قرار داده‌اند.

از سوی دیگر، شاخص‌های فنی DOT نشان از احتمال صعود دات دارند. حجم معاملات این ارز در ۲۵ دسامبر به پایین‌ترین حد خود رسید.

ارزش بازار DOT نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان در ماه دسامبر بر بازار تسلط دارند، اما ارزش بازار آن یک شبه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافت که به نظر انباشت تازه سرمایه‌گذاران است. در سوی دیگر، میزان فعالیت‌های توسعه‌ای این ارز بسیار کاهش یافته است که می تواند عامل نگرانی سرمایه‌گذاران باشد.

در همین حال، بر اساس تحلیل جدیدی که توسط Traders of Crypto انجام شده است، پولکادات به همراه کاردانو و الگورند جزو ارزهای دیجیتال دوست‌دار محیط زیست هستند. پولکادات با انتشار سالانه ۵۰ تن کربن، چهارمین پول دیجیتال دوست‌دار محیط زیست است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا