اخبار آلت کوین ها

قابلیت پوش نوتیفیکیشن به شبکه آکالا می‌آید

قیمت ارز دیجیتال آکالا (ACA) پس از اعلام این خبر رشدی ۸۴ درصدی داشت

پاراچین آکالا (Acala) که بلاکچینی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و مبتنی بر اکوسیستم پولکادات است، به زودی قابلیت پوش نوتفیکیشن را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، این خبر به نقل از مدیر ارشد رشد شبکه آکالا طی مقاله‌ای اعلام شد. این قابلیت امکانات تازه‌ای در اختیار کاربران و توسعه دهندگان این پلتفرم قرار می‌دهد.

آکالا با بهره‌گیری از خدمات شرکت Notifi این قابلیت را ارائه می‌کند. Notifi شرکتی فعال در حوزه خدمات زیرساخت دیجیتال است که به دنبال ارائه تعاملات شخصی‌سازی شده و ارتباط بین‌شبکه‌ای به سازندگان و توسعه‌دهندگان وب ۳.۰ است.

در بخشی از این مقاله در این خصوص آمده است:

تیم آکالا بسیار هیجان‌زده است تا خبر راه‌اندازی نوع جدیدی از قابلیت تعامل را به جامعه کاربری اعلام کند؛ پوش نوتیفیکشن برای رویداد‌های درون زنجیره‌ای که توسط Notifi میسر شده است.

در مرحله اولیه اجرا نوتیفکیشن‌های کیف پول محور، کاربران آکالا می‌توانند از قابلیت‌های ارتباطی Notifi Hub بهره ببرند و بروزرسانی‌های لحظه‌ای از فعالیت‌های مختلف همچون پیشنهادهای حاکمیتی جدید، تراکنش‌ها و تغییر موجودی دریافت کنند.

آکالا افزود که کاربران و توسعه‌دهندگان پولکادات در نهایت به انواع جدیدی از نوتیفیکشن‌ها دسترسی خواهند داشت. این شرکت در این اظهار کرد :

این تنها سرآغاز همکاری طولانی‌مدت با Notifi خواهد بود. فاز دوم پیاده‌سازی شامل افزودن کیت توسعه نرم‌افزاری Notifi به رابط کاربری دپ‌های آکالا خواهد بود که اجازه فرستادن انواع پیشرفته‌تری از نوتیفیکیشن‌ها همچون اطلاعات مشتری در پلتفرم، سلامت وثیقه وام گرفته شده، هشدار تغییر قیمت دارایی‌ها، هشدار واریز پاداش استیکینگ و غیره را فراهم می‌کند.

خبر این قابلیت سبب هیجان سرمایه‌گذاران شد و قیمت توکن بومی شبکه آکالا (ACA) را از ۰.۱۱ دلار به ۰.۲۰۳ دلار رساند. قیمت ACA کمی بعد نزول کرد و هم‌اکنون در حوالی ۰.۱۶۲ دلار دست به دست می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا