اخبار آلت کوین ها

با آرام گرفتن روند رشد شبکه پالیگان، چه در انتظار قیمت ماتیک خواهد بود؟

علی‌رغم افزایش قیمت قابل توجه در هفته‌های اخیر، برخی از شاخص‌های آن‌چین خبر از آرام شدن روند رشد می‌دهند

پس از افزایش قیمت قابل ملاحظه ماتیک در اوایل ماه دسامبر، انتظارات سرمایه‌گذاران از این دارایی دیجیتال شدت گرفته است. ارز MATIC هم‌اکنون دهمین رمزارز با‌ارزش از حیث ارزش بازار است. قیمت ارز دیجیتال ماتیک طی هفته اخیر ۸.۵ درصد افزایش یافته است. اما آیا این روند تداوم خواهد داشت؟

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و آدرس‌‌های جدید شبکه پالیگان هر دو در حال کاهش است. ارقام آدرس‌های جدید ۱۵.۹۴ درصد و تعداد آدرس‌های فعال ۱۰.۶۹ درصد طی هفته گذشته کاهش داشت.

تعداد آدرس‌های فعال
تعداد آدرس‌های فعال پالیگان

در حد فاصل ۲۷ نوامبر تا ۱ دسامبر، شاخص آدرس فعال روزانه هم‌گام با قیمت ارز دیجیتال ماتیک رشد داشت. اما این شاخص همراه با قیمت از ۱ دسامبر کاهش یافت. کاهش تعداد آدرس‌های فعال عموما نشانه تقلیل فعالیت بازار تلقی می‌شود.

شاخص رشد شبکه نیز برای پالیگان در حال کاهش است. وقتی قطعات پازل را کنار یکدیگر قرار دهیم، آینده قیمتی ماتیک چندان روشن به نظر نمی‌رسد.

شاخص رشد شبکه و توسعه
شاخص رشد شبکه و توسعه ماتیک

افزون بر این، شاخص MVRV هفت روزه به سمت منطقه منفی در حال حرکت است. اگر قیمت ماتیک کاهش یابد، هولدرهای کوتاه مدت زیان خواهند دید. شاخص MVRV سی روزه و یک ساله نیز منفی است که بدین معنی است که حتی دارندگان بلندمدت نیز در ضرر قرار دارند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا