اخبار NFTاخبار آلت کوین ها

پالیگان در همکاری با «مسترکارت» از هنرمندان حمایت می‌کند

این همکاری، گام تازه‌ای در برنامه‌های توسعه‌ای پالیگان در حوزه وب ۳.۰ است

شرکت «مسترکارت» (Mastercard) که نام شناخته شده‌ای در حوزه خدمات مالی و پرداخت است، با شبکه پالیگان همکاری می‌‌کند تا هنرمندان حیطه موسیقی، طرفداران آن‌ها و متخصصان این حوزه را به وسیله یک برنامه شتاب‌دهنده وب ۳.۰ گرد هم آورد. طبق اعلام این شرکت، دوره شتاب‌دهنده هنرمندان (Mastercard Artist Accelerator) در بهار سال آینده و با نمایش زنده هنرمندان آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Zycrypto، هدف این دوره، آشنایی نوازندگان، دی‌جی‌ها و تهیه‌کنندگان موسیقی با ابزارهایی همچون مینت توکن NFT، برای اشتراک‌گذاری آثار خود در وب ۳ است. این توکن‌ها اجازه دسترسی به رویدادهای ویژه و آثار انحصاری را می‌دهد. طرفداران می‌توانند با شرکت در این دوره، به توکن NFT اختصاصی و محدودی به نام MasterCard Music Pass دست یابند که به آن‌ها اجازه دسترسی به منابع یادگیری ویژه‌ای می‌دهد.

راجا راجامانار (Raja Rajammanar)، مدیر ارشد بازاریابی و روابط عمومی مسترکارت، این همکاری را فرصتی برای پرورش هنرمندان نوپا نامید و افزود:

موسیقی هنری جهانی است که الهام‌بخش و تاثیرگذار است و ما را به یکدیگر نزدیک می‌‌کند؛ با این وجود، عرصه سختی برای هنرمندان تازه‌وارد برای ورود است. به کمک برنامه شتاب‌دهنده مسترکارت، ما به دنبال گسترش راه‌های دسترسی و مهیا کردن ارتباطات بیش‌تر به کمک فناوری پیشرفته وب ۳ هستیم.

شرکت Polygon Studios، که سازنده بلاکچین پالیگان است، خوشبین است که به کمک این برنامه بتواند نسل تازه‌ای از هنرمندان را با فناوری بلاکچین پیوند دهد. همچنین امیدوار است که بدین وسیله بتواند زمینه آشنایی مردم با این فناوری را مهیا کند.

انتشار این اطلاعیه سبب افزایش قیمت پالیگان تا مرز ۰.۸۱۰۴ دلار شد. قیمت این ارز دیجیتال از هفته گذشته ۵.۷۹ درصد رشد داشته است. ارز ماتیک (MATIC)، دهمین رمزارز بزرگ جهان با ارزش بازاری افزون بر ۷ میلیارد دلار است.

همکاری پالیگان با مسترکارت، پیروزی بزرگ دیگری برای این شبکه است. این شبکه تاکنون موفق به عقد قرارداد همکاری با برندهای بزرگی همچون استارباکس، نایک و اینستاگرام شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا