کیف پول

بهترین کیف پول های PUNDIX؛ با والت های رمزارز پاندی ایکس آشنا شوید

پاندی ایکس (Pundi X) پلتفرمی است که با هدف در دسترس قرار دادن رمزارزها برای پرداخت‌های روزمره به بازار ارزهای دیجیتال آمد. این موضوع، یعنی آسان کردن تجارت روزمره با رمزارزها، امری است که می‌تواند یک تحول عظیم را در فناوری ارزهای دیجیتال رقم بزند و مقبولیت آن‌ها را تا چندین درصد افزایش دهد و به همین دلیل پلتفرم پاندی اهمیت زیادی برای بازار دارد. اگر مقاله قبلی ما را در مورد ارزدیجیتال PUNDIX چیست؟ خوانده باشید حتما می‌دانید این ارز نیز همانند پلتفرم خود توانسته در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کند. با توجه به محبوبیت روزافزون آن و احتمال رشدی که دارد، قصد داریم تا به معرفی کیف پول های PUNDIX بپردازیم تا شما نیز از سیل خریداران این ارز جا نمانید و بتوانید دارایی خود را در مکان‌هایی امن نگهداری کنید؛ با ما همراه باشید.

نگاهی به ارز دیجیتال و پلتفرم PUNDIX

پیش از این که به معرفی کیف پول های PUNDIX بپردازیم بهتر است کمی با این پلتفرم و ارز دیجیتال آن آشنا شویم. Pundi X یک پلتفرم فعال در بلاک چین است که سال ۲۰۱۷ توسط زک چیا (Zac Cheah)، دنی لیم (Danny Lim) و پیت هانگ (Pitt Huang) از کشور جاکارتا کار خود را آغاز کرد. آن‌ها قصد داشتند با تاسیس این پروژه، کاستی‌های بیت کوین را رفع و یک کانال POS برای استفاده آسان‌تر از ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. در واقع تیم پاندی ایکس قصد داشت یک روش جایگزین را ارائه دهد تا همه افراد بتوانند از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره خود و نه فقط برای مبادلات و سرمایه‌گذاری، استفاده کنند.

پروژه ارز دیجیتال PUNDIX

Pundi X یک پلتفرم منبع باز و با مشخصات عمومی و در دسترس همگان است. این پلتفرم از یک پایانه غیرتماسی تلفن همراه به نام XPOS کمک می‌گیرد تا امکان استفاده از ارز دیجیتال در خرده فروشی‌ها و برای خریدهای روزانه را فراهم کند. توکن بومی این پلتفرم، یعنی NPXS، یکی از کاردبردی‌ترین عناصر این اکوسیستم است که علاوه بر حمایت از اقتصاد شبکه، به آن نیرو نیز می‌دهد.

پاندی ایکس همچنین یکی از اکوسیستم‌های پیشرو در توسعه دستگاه‌های مرتبط با بلاک چین به‌شمار می‌رود. از نمونه این دستگاه‌ها که نقش اساسی در آینده ارز PUNDIX نیز بازی می‌کند، باید به XPOS اشاره کنیم. دستگاهی که برای فعال شدن پرداخت‌های رمزنگاری طراحی شده و هم اکنون در بیش از ۲۰ کشور مستقر است. XPASS و XWallet دو محصول دیگر هستند که توسط شرکت Pundi X Labs Private Limited Currency توسعه یافته‌اند. اما برای نگهداری این ارز باید با کیف پول های PUNDIX آشنا شوید که در ادامه به‌دقت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیف پول های PUNDIX

همانطور که گفتیم Pundi X یک پلتفرم پرداخت غیرمتمرکز است که داده‌های قراردادهای هوشمند را به صورت دقیق و به موقع تغذیه می‌کند. ارز Pundix که رمزارز بومی شبکه است با استاندارد ERC-20 ساخته شده و بر بستر بلاک چین اتریوم کار می‌کند، می‌تواند در طیف وسیعی از کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ذخیره شود.

اگرچه ارز PUNDIX هنوز بسیار جوان بوده و رشد چندانی را تجربه نکرده، همه ما می‌دانیم که با توجه به امکانات و فناوری پشت پلتفرم آن، هر لحظه ممکن است رشد خود را آغاز کند و سودهای کلان به دارندگان خود برساند. بنابراین باید امنیت کیف پول را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید تا با خیال راحت بتوانید سرمایه خود را برای زمان طولانی در کیف پول‌ های PUNDIX نگه دارید.

نمونه‌های زیادی از والت‌های رمزارز پاندی ایکس وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. اما حتما توجه داشته باشید که کیف پول انتخابی جزو امن‌ترین و معتبر‌ترین گزینه‌ها باشد و با ویژگی‌هایی مانند کاربری آسان، تیم پشتیبانی قوی، امکان کنترل کلیدهای خصوصی و غیره اجازه یک تجربه کاربری امن را برای شما فراهم کند.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال PUNDIX که می‌توانید خدماتی همچون نگهداری، انتقال و معاملات پاندی را در آن اجرا کنید شامل:

  • ترزور (Trezor)
  • لجر (Ledger)
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)
  • مای اتر ولت (My Wallet)

بهترین کیف پول های نرم افزاری PUNDIX 

حال که نکات لازم برای انتخاب کیف پول های PUNDIX را گفتیم، زمان آن رسیده تا به بررسی کامل والت‌های برتر بپردازیم. در صورتی که تصمیم قطعی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال گرفته‌اید، می‌توانید ابتدا به سراغ نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال pundix بروید و سپس آن را به کیف پول خود انتقال دهید.

کیف‌های دیجیتالی که از ارز PUNDIX پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

تراست ولت (Trust Wallet)

هر جا نام بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری مطرح می‌شود، تراست والت یک سر ماجراست. می‌توان گفت یکی از بهترین کیف پول های PUNDIX، تراست والت است. این کیف پول به‌طور رسمی توسط بایننس (Binance) پشتیبانی می‌شود. این والت همانطور که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است، یکی از بهترین کیف پول‌ های PUNDIX نیز به‌شمار می‌رود. در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به‌تازگی کار خود را با ارزهای دیجیتال شروع کرد‌ه‌اید یا به دنبال یک کیف ساده و ایمن برای دارایی‌های NPXS خود می‌گردید، کیف پول‌های موبایلی به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبان که ارائه می‌دهد، می‌توانند انتخاب مناسبی شما باشند.

کیف پول تراست والت

برای شروع کار با Trust Wallet تنها نیاز است که آن را دانلود و روی گوشی Android یا IOS خود نصب کنید. شما همچنین می‌توانید هر رمز ارز ERC-20 دیگری که تمایل دارید را به همراه ارزهای PUNDIX خود به‌طور مستقیم به این نرم‌افزار انتقال دهید و در آن نگهداری کنید. تیم تراست والت همواره در حال به‌روزرسانی و اضافه کردن ارزهای جدید به این کیف پول است. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل صفحه راهنمای رسمی Trust Wallet می‌تواند به کمک شما بیاید.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

از کیف پول های PUNDIX که در سه نسخه اندروید، IOS و دسکتاپ موجود است، باید به اتمیک ولت اشاره کنیم. کیف پول اتمک از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال از جمله NPXS و انواع دیگری از ERC20 و BEP2 را پشتیبانی می‌کند. این والت همچنین با قابلیت صرافی داخل به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به انتقال ارزها به صرافی و پرداخت کارمزدهای اضافی، مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

کیف پول اتمیک

بهتر است اگر قصد استفاده از نوع کیف پول‌ها را دارید، از آلوده نبودن سیستم‌های خود اطمینان حاصل کنید.

مای اتر ولت (MyEtherWallet) 

مای اتر والت را باید به عنوان یکی از کیف پول های PUNDIX معرفی کنیم که آزمایش خود را پس داده است. تمام توکن‌های ERC20 از جمله NPXS را می‌توان با استفاده از MyEtherWallet در بلاک چین اتریوم، بدون نیاز به دانلود کلاینت یا نرم‌افزار ذخیره کرد. این والت در واقع راه‌حلی مبتنی بر وب را به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از هر کجا وارد کیف پول خود شوند و مبادلات را انجام دهند.

کاربران این ولت همچنین باید بدانند که مای اتر امنیت چندان بالایی ندارد و ممکن است در خطر حملات فیشینگ قرار گیرند. برای بهبود امنیت دارایی‌ها، می‌توان این کیف پول را به یک کیف سخت‌افزاری مانند لجر یا ترزور متصل کنند و سپس عبارت کلیدی ارائه شده را امن نگه دارند. MyEtherWallet همیشه از توکن‌های جدید ERC20 پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به‌طور مستقیم به این کیف ارسال کنند.

بهترین کیف پول های PUNDIX برای نگهداری یا هولد

همه ما می‌دانیم اغلب کیف پول‌های نرم‌افزاری از امنیت به نسبت خوبی برخوردارند و معاملات ارز در آن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود؛ با این وجود خطری که همواره این نوع کیف پول‌ها را تهدید می‌کند، یعنی خطر حملات سایبری، چیز کمی نیست و می‌تواند تمام دارایی سرمایه‌گذار را نیز به خطر بیندازد.

علاوه بر این بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال جوان مانند پاندی را با هدف نگهداری طولانی مدت یا به اصطلاح، هولد خریداری می‌کنند و می‌خواهند تا از رشد آینده ارز بهره‌مند شوند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری، راه‌حل مشکلات افرادی هستند که در مورد نگهداری ارزهای دیجیتال خود نگرانی‌هایی دارند.کیف‌های سخت‌افزاری، یک مزیت مهم نسبت به سایر انواع کیف‌های دیجیتال دارند و آن استفاده تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته است. به کمک این تکنیک، دارایی کاربران در برابر حملات سایبری چه از نوع پیچیده شبکه یا فیشینگ‌های ساده، که تقریبا همه کیف‌های نرم‌افزاری در برابر آن‌ها آسیب‌پذیرند حفظ می‌شود.

این نوع از کیف‌ها حتی به کاربران این امکان را می‌دهند که وجوه خود را از طریق عبارت بازیابی، حفاظت بیشتری کنند.

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین کیف پول‌ های PUNDIX که می‌توانید برای نگهداری یا هولد ارز از آن‌ها استفاده کنید می‌پردازیم.

ترزور (Trezor)

کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند ترزور، یکی از امن‌ترین و بهترین مکان‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال از جمله PUNDIX هستند. کیف پول ترزور بر روی یک پایه تراشه واحد ساخته شده و از تعداد محدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که ارز پاندی یکی از آن‌ها است.

این کیف پول تا به حال نسخه نرم‌افزار موبایلی ارائه نداده و افراد برای انتقال ارز باید دستگاه را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنند.

کیف پول ترزور و لجر

لجر (Ledger)

لجر را باید یک مدل پیشرفته‌تر کیف پول سخت‌افزاری نسبت به ترزور بدانیم. این والت برخلاف ترزور بر دو پایه تراشه ساخته شده و از یک سیستم عامل بلاک چین منحصربه‌فرد استفاده می‌کند.

لجر همچنین از تعداد بیشتری ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و اخیرا نرم‌افزار موبایلی خود را راه‌اندازی کرده است.

هر دو نوع کیف سخت‌افزاری لجر و ترزور مدل‌های سطح پایه را با قیمت حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار در دسترس کاربران قرار داده‌اند. براساس تجربه و نظر کارشناسان از میان انواع این دو، لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور وان (Trezor One) بهترین عملکرد همه جانبه از نظر ویژگی‌ها نسبت به قیمت دارند. هر دو کیف پول سخت‌افزاری قادر به ذخیره‌سازی Pundi X (NPXS) هستند و آن را به صورت آفلاین و ایمن حفظ می‌کنند.

بهترین کیف پول های PUNDIX برای استیکینگ

علاوه بر کیف پول‌های آفلاینی که معرفی کردیم، برای استیکینگ ارز PUNDIX شما به یک کیف پول آنلاین نیاز خواهید داشت. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌ های PUNDIX که قابلیت استیکینگ را به کاربران ارائه می‌دهد می‌پردازیم. staking یا راهی است تا معامله‌گران با نگهداری و قفل کردن ارزهای خود برای مدت مشخصی، پاداش کسب کنند. برخی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، سولانا، کاردانو و پاندی ایکس، به دارندگان خود این امکان را می‌دهند تا بخشی از دارایی ارزی خود را سهام کرده و پاداش‌های درصدی در طی زمان کسب کنند. بهترین والت‌های برای استیک پاندی به این شرح هستند:

  • تراست ولت
  • اتمیک ولت
  • لجر

مقایسه کیف پول های PUNDIX

ما در این مقاله به معرفی پنج کیف پول که از ارز دیجیتال PUNDIX پشتیبانی می‌کنند پرداختیم. حالا که با والت های رمزارز پاندی ایکس آشنا شدید، بد نیست برای جمع‌بندی، این والت‌ها را با یک نگاه کلی نیز بررسی کنیم تا شما نیز راحت‌تر بتوانید تصمیم خود در مورد انتخاب کیف پول را قطعی کنید. در جدول زیر مربوط به مقایسه کیف پول های PUNDIX است:

کیف پولنوع کیف پولامنیترابط کاربریمزیت اصلیمعایب اصلی
ترزور یا لجرسخت‌افزاریبسیار عالیمتوسطامنیت بسیار بالاسختی و پیچیدگی اتصال و استفاده
تراست ولتنرم‌افزاریعالیبسیار آسانپشتیبانی از ارزهای زیادعدم پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، مک و…
اتمیک والتنرم‌افزاریخوبآسانداشتن صرافی داخلیآسیب‌پذیر در حملات
My Etherنرم‌افزاری و آنلاینمتوسطآسانپشتیبانی از تمام ارزهای شبکه اتریومامنیت پایین

 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

بعد از اتمام کارشناسی روانشناسی به این نتیجه رسیدم برای ایجاد یک تغییر مثبت، باید با مخاطبان مختلفی در ارتباط باشم و وارد دنیای خلق محتوا و ارز دیجیتال شدم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا