مقالات اقتصادی

راهنمای جامع استفاده و آموزش سایت ره آورد ۳۵۶

برای علاقه‌مندان به بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، یافتن ابزارهای مناسب یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است. در واقع ابزارهای دنیای سرمایه‌گذاری نقش چراغی را دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید از مسیرهای تاریک و پر از فراز و نشیب با سلامت عبور کنید. با این حال همان قدر که یک ابزار مناسب باعث رسیدن شما به موفقیت خواهد بود، یک ابزار نادرست نیز می‌تواند شما را مستقیماً به ته دره هدایت کند! در حال حاضر وب‌سایت‌های بسیاری به ارائه سرویس‌های مرتبط با بازارهای مالی می‌پردازند. ره آورد ۳۶۵ به عنوان یکی از همین وب‌سایت‌ها، توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. به همین بهانه در این مقاله به آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ پرداخته و شما را با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

در صورتی که قصد ورود به بازارهای مالی و کسب سود از طریق این مدل سرمایه‌گذاری را دارید، آشنایی کامل و آموزش وبسایت ره آورد می‌تواند به شما در حرکت در مسیر صحیح کمک کند.

ره آورد ۳۶۵ چیست؟

ابزارهای تحلیل و بررسی بازار، جزو جدایی‌ناپذیر سرمایه‌گذاری‌های مالی هستند. به عنوان مثال وب‌سایت‌هایی نظیر تریدینگ ویو سال‌هاست که اطلاعات و تحلیل‌های کاربردی خود در حوزه ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه قرار می‌دهد. با این حال استفاده از اغلب این سرویس‌های خارجی نیازمند تهیه اشتراک با پرداخت دلاری بوده و ممکن است بهره‌مندی از امکانات آن‌ها برای کاربران داخلی امکان‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه نباشد. خوشبختانه امروزه سرویس‌های معتبر داخلی مختلفی به ارائه این خدمات به کاربران ایرانی پرداخته‌اند.

معرفی سایت ره آورد

وبسایت ره آورد ۳۶۵ یکی از سرویس‌هایی است که در حوزه تحلیل بازارهای مالی و به ویژه بورس فعالیت می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید به خدمات مختلفی نظیر تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس، مشاهده تغییرات کلی سهام و نقدینگی بازارهای مالی یا حتی رویدادهای پیش رو در مورد هر یک از شرکت‌های بزرگ و دارای سهام دسترسی داشته باشید.

ره آورد  365 هم بر روی بستر وب و از طریق وب‌سایت و هم به صورت نرم‌افزار قابل نصب بر روی ویندوز در اختیار کاربران خود قرار دارد. شما می‌توانید بسته به‌راحتی و پلتفرم مورد استفاده خود، از وب‌سایت یا نرم‌افزار این سرویس استفاده کنید. در ادامه ابتدا به بررسی ابزارهای این سرویس پرداخته و سپس آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ را به شما ارائه خواهیم کرد.

امکانات و ابزارهای وبسایت ره آورد

در این بخش از معرفی و آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ به بررسی ابزارهای موجود در آن خواهیم پرداخت. هر یک از این ابزارها برای بازارهای مالی خاصی اختصاص داشته و به صورت تخصصی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

بخش خبری و بولتن

برای یک سرمایه‌گذار علاقه‌مند به تحلیل‌های فاندامنتال، هیچ چیزی به اندازه دسترسی به اخبار معتبر و لحظه‌ای مهم نیست! یکی از کاربردهای آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ به همین موضوع مربوط می‌شود. بولتن ره‌آورد، مجموعه‌ای از اخبار مرتبط با بازار سرمایه را در اختیار شما قرار داده و به شما در تحلیل آینده بازارها کمک خواهد کرد. این اطلاعات توسط تیم خبری ره‌آورد و یا سایر منابع خبری معتبر جمع‌آوری می‌شوند.

بولتن ره آورد 365

اطلاعات لحظه‌ای بازار

ره‌آورد آرشیو کامل و ارزشمندی از نمودار تغییرات بازارهای سرمایه مختلف و البته قیمت لحظه‌ای هر دارایی را فراهم کرده است. از نمایش قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شما گرفته تا روند تغییرات ارزش دارایی‌های ارزشمندی نظیر طلا و سهام بورسی، همگی در این بخش از وبسایت ره آورد در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

شبکه اجتماعی برای سرمایه‌گذاران

در آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ بخشی به نام گفت‌وگو برای سرمایه‌گذاران وجود دارد. این شبکه اجتماعی، فضایی مبتنی بر تحلیل‌های تکنیکال است. کاربران این بخش قادر خواهند بود تا نمودار تغییرات قیمت را به صورت زنده مشاهده و حتی با یکدیگر در مورد تحلیل‌های خود به بحث و گفت‌وگو بپردازند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با سایر سرمایه‌گذاران، به تحلیل و پیش بینی قیمت طلا یا سهام عرضه شده در بازار بورس بپردازید.

نقشه بازار بورس

این قسمت از آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ به ارائه اطلاعات جامع و مفید در مورد بازدهی‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه بازار بورس می‌پردازد. نقشه بازار بورس بهترین روش برای کسب حداکثر اطلاعات با یک نگاه برای سرمایه‌گذاران است. در این بخش می‌توانید پارامترهایی نظیر حجم‌های مشکوک، فشارهای عرضه و تقاضا، قدرت خرید حقیقی و حقوقی و سایر اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل بازار بورس را به دست آورید.

ویژگی های ره آورد 365

قابلیت انتقال داده

با استفاده از ویژگی انتقال داده ره‌آورد می‌توانید به صورت خودکار اطلاعات بازار سرمایه را استخراج کنید. در کنار این، ویژگی‌هایی نظیر فیلتر گزارش‌ها و به‌روزرسانی مرتب و خودکار آن نیز ارائه می‌شود. خروجی داده‌های استخراج شده به صورت فایل اکسل بوده و برای اجرا و مشاهده آن‌ها بر روی دستگاه‌های مختلف، نیازی به نرم‌افزار خاصی نخواهید داشت.

امکان فیلتر پیشرفته

بدون شک در یک بازار شلوغ و آشفته، یک فیلتر مؤثر می‌تواند شما را مستقیم به سمت دارایی مورد نظرتان هدایت کند. این همان قابلیتی است که در بخش فیلتر سرمایه وبسایت ره‌آورد در اختیار کاربران قرار دارد. در این بخش می‌توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی، با استفاده از پارامترهای تکنیکال و فاندامنتال به دارایی مورد نظرتان دست یابید.

هشدار تغییر بازار

اگر شما نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت و خرید ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای هستید، ویژگی هشدار می‌تواند ابزار جذابی برایتان باشد! به لطف این ویژگی دیگر از تغییرات بازار عقب نخواهید ماند. ویژگی هشدار می‌تواند در لحظه شما را از تغییر صف‌های خرید و فروش دارایی، تشکیل مجامع، تغییرات عرضه و تقاضا یا تغییر قیمت دارایی‌ها آگاه کند. این تغییرات هم از طریق ایمیل و هم از طریق اعلان‌های نرم‌افزار به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

دیده‌بان

ویژگی دیده‌بان همان قابلیت رصد سهام مختلف بازار بورس است. این ویژگی در اغلب ابزارهای سرمایه‌گذاری بورس و ارزهای دیجیتال مختلف وجود داشته و در وب‌سایت ره‌آورد نیز در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از ویژگی دیده‌بان می‌توانید سهام مورد نظر خود را دنبال نموده و تغییرات آن را تحت نظر داشته باشید. این ابزار برای تصمیم‌گیری برای بهترین زمان خرید یا فروش یک دارایی، کاربردی است.

آموزش سایت ره آورد ۳۶۵

اکنون که با بخش‌ها و ابزارهای متنوع این پلتفرم آشنا شدید، نوبت به آموزش کار با قسمت‌های مختلف آن خواهد رسید. در این بخش به صورت مرحله‌به‌مرحله آموزش وبسایت ره‌آورد را به شما ارائه کرده‌ایم.

ثبت‌نام و ورود به حساب

استفاده از اغلب ویژگی‌های ره‌آورد ۳۶۵ نیازمند ایجاد یک حساب کاربری در آن خواهد بود. خوشبختانه انجام این کار بسیار ساده بوده و تنها با چند کلیک می‌توانید از این مرحله عبور کنید. برای انجام این کار، بر روی دکمه ورود / عضویت در گوشه بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید.

ثبت نام در ره آورد 365

پس از کلیک بر روی این گزینه، لازم است شماره‌تلفن خود را وارد نموده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. سپس رمز عبور یکبار مصرفی به شماره شما ارسال خواهد شد. با وارد کردن کد و ادامه فرایند، حساب کاربری شما در این وب‌سایت ایجاد خواهد شد.

آموزش وبسایت ره‌آورد

در صورت نیاز می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید، با این حال انجام این کار برای استفاده از ویژگی‌های پایه اجباری نیست. پس از ورود، از منوی وب‌سایت می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید.

بخش بازارها

بازارهای وب‌سایت ره آورد ۳۶۵ شامل تمام اطلاعاتی است که این پلتفرم از بازارهای مالی ارائه می‌کند. با انتخاب این بخش، گزینه‌های زیر به شما نمایش داده خواهد شد:

بازارهای ره آورد
  • شاخص: در این بخش می‌توانید به اطلاعات انواع شاخص‌ها نظیر تاریخ ثبت شده، آخرین مقدار و تغییرات آن، درصد تغییرات، شاخص‌های باز و بیشترین و کمترین مقادیر آن دسترسی داشته باشید.
  • سهام: این بخش ویژه علاقه‌مندان به بازار بورس است. با انتخاب این بخش گزینه‌های نمادها، پرداخت حق‌تقدم، نمادهای متوقف و داده‌های پرداخت سود نقدی هر نماد نمایش داده می‌شود.
  • اوراق: این بخش به اوراق بهادار و همچنین امتیاز تسهیلات مسکن برای علاقه‌مندان به این حوزه اختصاص یافته است.
  • آتی: برای دسترسی به دارایی‌های با قابلیت پیش‌خرید، می‌توانید این قسمت را انتخاب نموده و به داده‌های ارائه شده هر یک از آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • صندوق: در این قسمت می‌توانید از بین صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) یا صندوق خارج بورس یک گزینه را انتخاب کرده و به اطلاعات دارایی‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین نوع صندوق نیز در این صفحه قابل انتخاب و فیلتر شدن است.
  • ارز داخلی: در این بخش می‌توانید تغییرات ارزهای فیات را مشاهده کنید.
  • کالا: بخش کالا، تغییرات لحظه‌ای قیمت طلا و سکه را نمایش می‌دهد.
  • اختیار معامله: این بخش اطلاعات دقیق و با جزئیات هر یک از معاملات انجام گرفته در بازار بورس را نمایش می‌دهد.
  • ارز دیجیتال: این قسمت تغییرات ۲۴ ساعته و همچنین قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال بر اساس دلار آمریکا را ارائه می‌کند.

بخش ابزارها

ابزارهای ره‌آورد ۳۶۵ در واقع شامل همان ویژگی‌هایی است که پیش از این به معرفی آن پرداخته‌ایم. با کلیک بر روی این قسمت، می‌توانید به ابزارهایی نظیر نقشه بازار، فیلترها، دیده‌بان، هشدارها و تقویم دسترسی داشته باشید. برخی از این قابلیت‌ها نظیر تقویم، نیازمند تهیه اشتراک از این پلتفرم هستند. بخش تقویم رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تغییر قیمت هر دارایی را بر روی یک تقویم شمسی به نمایش می‌گذارد.

ابزارها در آموزش سایت ره آورد 365

سایر بخش‌های منو

علاوه بر قسمت بازارها و ابزارها، بخش‌های دیگری در منو این پلتفرم قرار دارند. در ادامه آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ به معرفی هر یک از این قسمت‌ها پرداخته‌ایم.

  • گفت‌وگو: همان‌طور که در بخش ابزارها گفته شد، این بخش یک شبکه اجتماعی ویژه سرمایه‌گذاران برای بحث و گفت‌وگو حرفه‌ای در باره دارایی‌های مختلف است. با تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود می‌توانید در این بخش با سایر کاربران در مورد موضوعات مختلفی نظیر نقاط مقاومت و حمایت، امواج الیوت یا هر مبحث تخصصی و تکنیکال دیگری تعامل کرده و در مورد تحلیل‌های خود مشورت کنید.
  • بولتن: این بخش خلاصه‌ای از وضعیت بازارهای مختلف را ارائه می‌کند. از وضعیت اندیکاتور شرکت‌ها و بازارهای مختلف گرفته تا حجم مشکوک سهام، همگی در این بخش به کاربران ارائه می‌شوند.
  • اخبار: صفحه اخبار مربوط به جدیدترین رویدادهای مرتبط با بازار سرمایه است. این قسمت برخلاف بخش بولتن، جنبه فاندامنتال بیشتری داشته و صرفاً به ارائه یک خبر بدون در نظر گرفتن تأثیر آن بر بازار می‌پردازد.
  • اطلاعیه کدال: در این صفحه می‌توانید به صورت جامع و در یک لیست منظم، اطلاعیه‌های مهم شرکت‌های موجود در بازار سرمایه را مشاهده کنید. این اطلاعیه‌ها می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک کند.
  • بلاگ: بخش بلاگ وبسایت ره آورد اغلب جنبه آموزشی داشته و به ارائه مقالات کاربردی می‌پردازد.
  • آکادمی: در صورتی که قصد طی کردن یک دوره حرفه‌ای برای ورود به بازار بورس را داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به قسمت آکادمی ره آورد دوره مورد نظر خود را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنید. دوره‌های موجود در این بخش به طور منظم و کاربردی دسته‌بندی شده‌اند.
  • بیشتر: سایر بخش‌های ره‌آورد شامل فهرست تغییرات هر نسخه از آن، بخش انتقال داده، قسمت خرید اشتراک و همچنین صفحه درباره ما در بخش «بیشتر» در منو اصلی قرار گرفته‌اند.
  • پشتیبانی: در صورتی که در مورد وب‌سایت ره‌آورد و ویژگی‌های آن سؤالی داشته یا با مشکلی مواجه شده باشید، با مراجعه به این صفحه امکان ارسال تیکت به تیم پشتیبانی آن را خواهید داشت. پس از انتخاب گزینه ارسال تیکت، می‌توانید نوع درخواست خود را نیز مشخص نمایید.
پشتیبانی ره آورد 365

ره‌آورد ۳۶۵ پلتفرمی کامل؛ اما نه برای هر بازاری!

در میان پلتفرم‌های ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران بورس، وب‌‌سایت ره‌آورد ۳۶۵ یکی از کامل‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این پلتفرم با ارائه ابزارهای متنوع، هم برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و هم برای افراد مبتدی گزینه مناسبی خواهد بود. در این مقاله به آموزش سایت ره آورد ۳۶۵ پرداختیم. با این حال باید به این نکته توجه داشت که تمرکز اصلی این وب‌سایت بر روی بازار بورس بوده و ویژگی‌های محدودی را به سایر بازارهای مالی نظیر ارزهای دیجیتال یا طلا اختصاص داده است.

در نهایت اگر به دنبال یک بستر جامع برای تحلیل بازارهای مالی و به‌ویژه بورس هستید، ره‌آورد ۳۶۵ می‌تواند نقطه شروع مناسبی برای شما باشد.

شما از چه پلتفرم‌های دیگری در زمینه ارائه خدمات تحلیلی بازارهای سرمایه استفاده می‌کنید؟ نظر خود درباره ره‌آورد ۳۶۵ و سایر گزینه‌های مشابه را با ما و سایر کاربران والکس به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا