اخبار ارزهای دیجیتال

مدیر ارشد ریپل به ادامه مبارزه صنعت کریپتو برای شفافیت قانونی تاکید کرد

گارلینگهاوس در آستانه اعلام نتیجه پرونده حقوقی SEC علیه ریپل، شدیدا از سیاست‌های این کمیسیون انتقاد کرد

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر ارشد اجرایی ریپل، هشدار داد که علی‌ٰرغم پایان قریب‌الوقوع نبرد حقوقی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نبرد بزرگ‌تر برای شفافیت حقوقی قوانین مرتبط با صنعت ارزهای دیجیتال باید ادامه یابد.

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، پس از اینکه اسناد هینمن (Hinman) در ۱۳ ژوئن به عنوان بخشی از دعوی جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار افشا شد، گارلینگهاوس ویدیویی از خود در توییتر منتشر کرد که در آن درباره جدول زمانی شکایت بحث و ناامیدی خود را از SEC ابراز کرد.

در ویدیوی منتشر شده در ۱۷ ژوئن، گارلینگهاوس اظهار کرد که اسناد هینمن نشان می‌دهد که SEC «آگاهانه درباره مقررات سردرگمی ایجاد کرده است و از آن سردرگمی در اجرای مقررات استفاده کردند.»

گارلینگهاوس در اظهارات خود به شدت از اعمال کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتقاد کرد و آن‌‌ را مصداق روشنی از «سو رفتار، ساده و آشکار» دانست.

او معتقد است که این رفتار از نخستین روزهای اعلام شکایت از ریپل وجود داشته است. او اعلان شکایت SEC درست چند روز پیش از سال نو ۲۰۲۱ را تنگ‌نظرانه دانست.

او افزود:

این تعریف ارجح قرار دادن سیاست بر افراد است […] و تلاش برای کسب قدرت به جای سیاستی درست.

گارلینگهاوس همچنین توضیح داد که پیش از ثبت شکایت، او به تمامی سوالات SEC پاسخ داده بود و هیچ‌گاه به ذهنش خطور نکرد که توکن ریپل اوراق بهادار باشد.

او معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دنبال کشتن خلاقیت و صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکاست. او می‌گوید که سخنرانی هینمن در خصوص توکن یا بلاکچین خاصی نیست، بلکه در خصوص موضع کلی SEC در قبال صنعت رمزارزهاست.

او افزود:‌ «این در مورد نشان دادن میزانی است که SEC به شکل بی امان علیه بازیگران صنعت ارزهای دیجیتال اقدام کرده است. در حالی که به دروغ آغوش باز نشان می‌دهد و به آن‌ها می‌گوید که بیایید و فعالیت‌تان را ثبت کنید، در خصوص به اصطلاح دستورالعمل‌هایش دروغ می‌گوید.»

گارلینگهاوس همچنین توضیح داد که «در بهترین حالت»، اسناد نشان می‌دهند که مقامات ارشد SEC «نمی‌توانستند» بر سر این قانون به توافق برسند و مستقیما به بیل هینمن گفتند که «او مردم را در مورد قوانین کریپتو بیشتر گیج می‌کند».

اسناد نشان می‌دهند که مقامات نگران بودند که اظهارات هینمن در خصوص اوراق بهادار نبودن اتریوم ممکن است کار این کمیسیون را برای اتخاذ موضعی متفاوت در قبال اتر در آینده مشکل سازد.

اما گارلینگهاوس گفت که «در بدترین حالت»، مدارک نشان می‌دهد که هینمن «عامدانه قانون را نادیده گرفت» و سعی کرد تا «قانون جدیدی خلق کند».

او تاکید کرد که صنعت رمزارز باید با یکدیگر همدل و همکار باشد چرا که SEC به دنبال اقدامات گسترده‌تر علیه شرکت‌های بیشتری در آینده خواهد بود.

گارلینگهاوس گفت:

در نهایت با به پایان رسیدن پرونده ما، پرونده بسیاری دیگر تازه آغاز خواهد شد، بنابراین نبرد برای شفافیت باید ادامه یابد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا