اخبار آلت کوین ها

میم کوین‌های با مضامین SEC و گنسلر رشد کردند

میم کوین‌هایی که با مضمون گری گنسلر و SEC صادر شده‌اند، پس از شکایت این رگولاتور از بایننس و Coinbase، رشد قابل توجهی داشته‌اند.

تعدادی از میم کوین‌هایی که از روی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و رییس آن یعنی گری گنسلر (Gary Gensler) نام‌گذاری و طراحی شده‌اند، پس از دعاوی این رگولاتور در برابر صرافی‌های رمزارزی کوین بیس و بایننس، افزایش قیمت شدیدی را تجربه کردند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، یکی از این میم کوین‌ها، “Good Gensler (GENSLR)” بوده که در ساعاتی پس از ثبت شکایت SEC در تاریخ ۶ ژوئن علیه Coinbase به دلیل ادعای عرضه اوراق بهادار ثبت‌ نشده، بیش از ۲۶۰ درصد رشد کرده است.

چارت GENSLR

مارکت کپ Good Gensler در حال حاضر به حدوداً ۳/۲ میلیون دلار رسیده و حجم معاملاتی آن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۲۵ میلیون دلار بوده است. بر اساس داده‌های Etherscan، میم کوین Good Gensler در تاریخ ۱۹ آوریل، پنج روز پس از عرضه‌ میم کوین Pepe (PEPE) به بازار عرضه شد.

بر اساس داده‌های اسکرینر صرافی غیرمتمرکز DEXTools، میم کوینی با نام توهین‌آمیز “Fuck Gary Gensler (FKGARY)” نیز در ۴۸ ساعت گذشته با افزایش قیمت بیش از ۵۳۰ درصدی روبرو شده و مورد توجه قرار گرفته است.

چارت FKGARY

گنسلر تنها هدف علاقمندان به میم کوین‌ها نبوده است. یک توکن دیگر که با نماد “SEC” عرضه شده و از عبارت “Stupid Egotistical Cocksuckers” (به معنی: عوضی‌های خودخواه و احمق) نامگذاری شده بود، پس از اقدامات اخیر این رگولاتور، با نوسانات قابل توجهی مواجه شد. توکن SEC در تاریخ ۵ ژوئن عرضه و پس از ۲۴ ساعت با رشد شگفت‌انگیز ۱۵،۵۳۰ درصدی روبرو شد.

با این حال، افزایش قیمت این میم کوین‌ها کوتاه‌مدت بوده و در زمان نگارش این خبر، ارزش آنها نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود بیش از ۶۱ درصد کاهش یافته است.

در ماه می، زمانی که معامله‌گران تشنه ریسک و عاشقان سودهای کلان به سمت توکن‌های بیش از حد ریسکی روانه شده بودند، میم کوین‌ها توجه زیادی را به خود جلب کردند. خبر بد این است که اکثر میم‌ کوین‌های محبوب شده در این مدت، به قیمت‌های پایینی رسیده‌اند.

در لحظه نگارش این مطلب، بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت میم کوین‌های Pepe، که با تم قورباغه معروف در شبکه‌های اجتماعی عرضه و Turbo که توسط هوش مصنوعی ساخته شده‌، به ترتیب نسبت به بیشترین قیمت تاریخی خود حدود ۷۳ درصد و ۹۵ درصد کاهش یافته‌اند.

به دلیل عدم وجود فاندامنتال اساسی، سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها به عنوان تلاشی با ریسک بالا شناخته می‌شود، زیرا بسیاری از این توکن‌ها با نوسانات شدید و تغییرات قیمتی اساسی روبرو شده‌اند.

بسیاری از توکن‌های مذکور در این مطلب مارکت کپ کوچکی دارند و از سطوح نقدینگی پایینی در استخرهای نقدینگی خود بهره می‌برند، و به همین دلیل به طور قابل توجهی مستعد نوسانات قیمتی هستند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا