اخبار شیبا اینو

نرخ توکن سوزی شیبا ۶ برابر شد

افزایش قیمت غیرمنتظره توکن شیبا (SHIB) در روز گذشته، سبب این رشد چشم‌گیر توکن‌سوزی شده است

سرمایه‌گذاران زیادی در بازار انتظار رشد غیرمنتظره قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته را نداشتند. با این وجود، این میم کوین توانست خلاف انتظار خرس‌ها رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کند. افزایش قیمت شیبا، پیامد دیگری نیز داشت؛ افزایش نرخ توکن‌سوزی. نرخ توکن سوزی شیبا نسبت به روز گذشته ۶۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش والکس و به نقل از U.today، اطلاعات سرویس Shibburn نشان می‌دهد که از زمان شروع رالی صعودی قیمت، بیش از ۷۰ میلیون توکن شیبا سوزانده شده است. افزایش تعداد توکن‌های سوزانده شده در زمان نوسانات شدید قیمتی، موردی طبیعی و قابل انتظار است.

لیست تراکنش‌های سوزاندن توکن شیبا
لیست تراکنش‌های سوزاندن توکن شیبا

تحلیل شیبا موید آن است که با رونق گرفتن مجدد بازار، نهنگ‌ها و هولدرهای خرد بلندمدت به طور فعالانه‌تری در بازار مشارکت می‌کنند که خود سبب افزایش فعالیت شبکه شده است. این رشد فعالیت، سبب افزایش نرخ توکن سوزی شیبا می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبا همچنان صعودی است و نشانه‌ای از بازگشت به پایین ندارد. دلیل احتمالی چنین صعودی، به مجموعه‌ای از خبرهای مثبت حول پیشرفت پروژه شیباریوم و لیست شدن در برخی صرافی‌های بزرگ باز می‌گردد.

از نقظه نظر تحلیل تکنیکال، جهش قیمت روز جاری چندان غیرمنتظره نبود. این ارز چهار روز را در حوالی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود گذراند که می‌توانست دوره انباشت پیش از شکست رو به بالا تلقی شود.

اگر مومنتوم فعلی قیمت ادامه یابد، به احتمال زیاد شاهد افزایش مداوم حجم توکن سوزی در شبکه شیبا خواهیم بود. برای آن که توکن‌سوزی موفق به گذاشتن اثری قابل توجه بر روی قیمت شود، روزانه باید حداقل ۱۰۰ میلیون توکن SHIB سوزانده شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا