اخبار ارزهای دیجیتال

حساب‌های رمزارز در بانک سیگنچر در ۵ ‌آوریل بسته خواهد شد

این بانک در ۱۰ مارس ۲۰۲۳ و فقط در عرض چند ساعت ۲۰% از سپرده‌های خود را از دست داد

اگر سپرده‌های رمزارزی تا ۵ ‌آوریل ۲۰۲۳ به بانک دیگر منتقل نشوند، نقد شده و یک چک به آدرس مشتریان پست خواهد شد.

به گزارش والکس و به نقل از Cointelegraph، مشتریان رمزارز بانک سیگنچر تا ۵ ‌آوریل ۲۰۲۳ فرصت دارند وجوه خود را از این بانک خارج و به بانکی دیگر منتقل کنند. در غیر این صورت، حساب‌هایشان از سوی فدرال بسته می‌شود. بر اساس گزارش بلومبرگ، سخنگوی شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) در ۲۸ مارس ۲۰۲۳ اعلام کرد که در حال پیگیری و اطلاع‌رسانی به سپرده‌گذاران بانک سیگنچر است؛ سپرده‌گذاران رمزارزی که سپرده‌هایشان در مزایده NYCB لحاظ نشده است.

به سپرده‌گذارانی که حساب‌هایشان بسته شده است، چکی به آدرس ثبت شده آن‌ها ارسال می‌شود پس بهتر است مشتریانی که قادر به انتقال دارایی خود نبوده‌اند، مطمئن شوند که آدرس ثبت شده برای آن‌ها درست و دقیق است. NYCB بیشتر سپرده‌ها و وام‌های نگهداری شده در بانک سیگنچر را در ۱۹ مارس ۲۰۲۳ خرید اما در معامله انجام شده با  FDIC چیزی با عنوان تقریباً چهار میلیارد دلار از سپرده‌های مربوط به تجارت بانکداری دیجیتال سیگنچر ذکر نشده بود. همچنین پلتفرم پرداخت سیگنچر Signet که با تکنولوژی بلاکچین خود پرداخت‌های بدون کارمزد و محدودیت ارائه می‌دهد، در این معامله در نظر گرفته نشد.

سرنوشت Signet هنوز نامشخص است. شعبه بانک سیگنچر مستقر در نیویورک در ۱۲ مارس ۲۰۲۳ توسط مقامات نیویورک تعطیل شد چون مشتریان به سرعت در حال خارج کردن دارایی‌های خود از بانک بودند و این امر خطری برای اقتصاد ایالات متحده محسوب می‌شد.

نیک تیمیراوس (Nick Timiraos) در توییتی نوشت:

بانک سیگنچر در ۱۰ مارس ۲۰۲۳، همزمان با تعطیلی بانک سیلیکون ولی و در عرض فقط چند ساعت ۲۰% از سپرده‌های خود را از دست داد. در لحظات آخر تراز بانکی سیگنچر منفی بود و مدیریت بانک نتوانست اطلاعات دقیقی در مورد میزان کسری ارائه دهد.

مسئولیت بانک سیگنچر با FDIC بود به این منظور که وظیفه مدیریت وجوه و اموال مرتبط با آن را بر عهده داشت. از بانک‌های علاقه‌مند به دریافت دارایی‌های سیگنچر خواسته شده بود تا پیشنهادات خود را تا ۱۷ مارس ۲۰۲۳ به FDIC ارائه دهند. FDIC فقط پیشنهادات نهاد‌هایی را که اساسنامه بانکی (bank charter) دارند در نظر می‌گیرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Cointelegraph
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا