اخبار آلت کوین ها

سولانا به افزونه ChatGPT مجهز می‌شود

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، کاربران سولانا به زودی قادر خواهند بود که از طریق یک پلاگین منبع باز بر روی چت‌بات هوش مصنوعی OpenAI با این شبکه ارتباط برقرار کنند.

براساس توییتی در تاریخ ۲۵ آوریل از سوی شرکت توسعه‌دهنده بلاکچین سولانا، Solana Labs، این پلاگین به ChatGPT امکان بررسی موجودی کیف پول، انتقال توکن‌های اختصاصی سولانا و خرید توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را خواهد داد.

همچنین Solana Labs توسعه‌دهندگان را به استفاده از کد منبع باز خود تشویق می‌کند. هدف از این کار این است که به آنها اجازه داده شود تا اطلاعات ذخیره شده در بلاک چین که ممکن است برای پروژه‌ها مفید باشند را دریافت کنند.

Solana Labs

Solana Labs اسکرین‌شاتی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد ChatGPT می‌تواند NFT‌های متعلق به یک آدرس سولانا را پیدا کند، و همچنین اطلاعاتی درباره هر NFT که از کاوشگر بلاک Solana Labs به دست آمده است را نشان دهد.

Solana Labs اشاره‌ای به این نکرده که آیا این پلاگین را در هنگام انتشار عمومی ویژگی پلاگین‌ها توسط OpenAI راه‌اندازی خواهند کرد یا خیر.

پلاگین‌های جدید ChatGPT از طریق دریافت اطلاعات از منابع آنلاین و تعامل با وب‌سایت‌های شخص ثالث برای پاسخ به دستورات کاربران کار می‌کنند. این ویژگی به مرور در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:  تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)؛ بررسی کاربرد فناوری هوش مصنوعی

با این حال، همه کاربران از روند توسعه رضایت ندارند.

یکی از کاربران توییتر به سولانا گفته که آنها باید ابتدا روی ایجاد یک کاوشگر بلاک کارآمد تمرکز کنند، در حالی که کاربر دیگری در مورد مزایایی که این پلاگین برای اکوسیستم سولانا به ارمغان می‌آورد سوال پرسیده است.

به نظر می‌رسد Solana Labs در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی قرار می‌دهد. این شرکت در تاریخ ۲۵ آوریل نیز اعلام کرد که بودجه ۱ میلیون دلاری برای پروژه‌هایی که ابزارهای هوش مصنوعی را بر روی سولانا ایجاد می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

بودجه ۱ میلیون دلاری سولانا

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا