کیف پول

نحوه استیکینگ در گواردا، استیک کردن ارز دیجیتال در کیف پول Guarda

پروتکل‌های جدید بلاکچین با کارایی بالا جایگزین پلتفرم‌های قدیمی و ناکارآمدی شده‌اند که با مقیاس‌پذیری پایین، پهنای باند کم شبکه و هزینه‌های تراکنش چندین دلاری برای کاربران مشکل ایجاد می‌کردند. کیف پول دیجیتال گواردا (Guarda) یکی از این پلتفرم‌های جدید است که علاوه بر امکان نگهداری رمزارزها، امکان استیک ارز در کیف ولت گواردا را نیز فراهم کرده است. در مقاله حاضر، مروری کوتاه بر ویژگی‌های کیف پول گواردا و راهنمایی برای استیکینگ در گواردا ارائه می‌کنیم. شما می‌آموزید که چگونه یک کیف پول گواردا بسازید، چگونه رمزارزها را با استیکینگ در گواردا به اشتراک بگذارید و به کسب درآمد بپردازید.

نگاهی کلی به کیف پول Guarda

پلتفرم ولت گواردا

Guarda یک کیف پول چند ارزی غیرحضانتی است که در نسخه‌های وب، دسکتاپ، افزونه مرورگر کروم و اپلیکیشن موبایل در دسترس است. به شما امکان می‌دهد بدون توجه به برنامه یا دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید به تمام سرمایه‌های خود دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید. کیف پول Guarda اولین کیف پول کریپتو است که از قابلیت چند امضایی پشتیبانی می‌کند. Guarda به کاربران این امکان را می‌دهد که به دارایی‌ها بر روی بیش از ۵۰ بلاکچین اصلی دسترسی داشته باشند و تا بیش از ۴۰۰۰۰۰ رمزارز و توکن را در این کیف پول رمزنگاری امن ذخیره کنند. به راحتی رمزارز را دریافت، ارسال، نگهداری، خرید و مبادله کنند و یا با استیک کردن رمز ارز به اشتراک بگذارند. همه اینها در یک برنامه کاربر پسند با هزینه‌های قابل تنظیم ارائه شده است. عملکرد کیف پول گواردا دروازه‌های سیستم مالی کاملاً جدیدی را برای شما باز می‌کند. می‌تواند با برنامه‌های غیرمتمرکز (dappS) تعامل داشته باشید. این کیف دارای یک پروتکل مبادله داخلی برای خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال است. ویژگی استیکینگ در گواردا آن را به گزینه‌ای جالب برای کسب درآمد غیرفعال با ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

staking چیست؟

آشنایی با استیکینگ

استیکینگ در گواردا گزینه‌ای است که به طور کلی، به سپرده بانکی بسیار نزدیک است. فرآیندی است که در آن کاربران دارایی رمزنگاری خود را به یک بلاکچین منتقل می‌کنند و در ازای آن پاداشی در قالب ارزهای جدید دریافت می‌کنند. اصل دریافت سود مشابه دریافت سود سهام هنگام سپرده گذاری است، در حالی که سیستم از وجوه کاربران استفاده می‌کند، کاربر درآمد غیرفعالی خواهد داشت. با این تفاوت که در اینجا خدمات سهامداری توسط یک شبکه نگهدارنده بلوک ارائه می‌شود. استیکینگ در گواردا غالباً در سیستم‌های بلاکچین که مکانیسم اجماع آنها بر اساس الگوریتم اثبات سهام است، اجرا می‌شود. روش Proof-of-Stake به سیستم این امکان را می‌دهد که بوسیله اعتبارسنج‌ها بین تمام گره‌های خود به اجماع دست یابد. اما بلاکچین به چیزی پایدارتر از انتخاب تصادفی اعتبارسنج نیاز دارد که با الگوریتم زیر قابل دستیابی است:

کاربر به سیستم اجازه می‌دهد مقداری از دارایی رمزنگاری آنها را برای اجماع سیستم سپرده کند. سیستم از کوین‌ها/توکن‌های قفل شده برای نیازهای خود استفاده می‌کند. ‌در ازای این استفاده از دارایی‌های استیکینگ در گواردا، سیستم به کاربر از کارمزد تراکنش‌های بین کاربران دیگر، پاداش پرداخت می‌کند. بدیهی است کاربرانی که به سیستم اجازه می‌دهند رمز ارز خود را برای نیازهای خود قفل کند، تا زمانی که سپرده آنها لغو نشده باشد، نمی‌توانند از این دارایی خود استفاده کنند.

فرآیند استخراج Proof of Stake قفل کردن رمز ارزها در کیف پول است و کیف پول باید دائم به شبکه متصل باشد. سازنده بلاک بعدی پاداشی دریافت می‌کند که بر اساس سهم ارزهای خود در کل سیستم انتخاب می‌شود. ماینر با ارز‌های خود شرط می‌کند و آنها را در شبکه عمومی قفل می‌کند. ارز‌های کاربر گرو است و یک سهم از سپرده‌های ماینر در سیستم را تشکیل می‌دهند. بر اساس سهم، کسی که بلوک بعدی را امضا می‌کند مشخص می‌شود. برای شرکت حداقل مبلغ پیشنهادی الزامی نیست اما هر چه ارز‌های بیشتری سپرده کنید و مدت بیشتری آنها را در سیستم بگذارید، شانس بیشتری برای انتخاب و برنده شدن نرخ پاداش خواهید داشت.

استخرهای استیکینگ در گواردا

زمانی که کاربر دارایی خود را با استیکینگ در گواردا قفل می‌کند، فرصتی برای تایید بلوک جدید و دریافت پاداش بدست می‌آورد. معمولاً یک نفر شانس کمی برای انتخاب شدن به عنوان یک اعتبارسنج را دارد. اما کاربر می‌تواند به یک استخر سهام ملحق شود و دارایی خود را با ارز‌های سپرده شده سایر کاربران به اشتراک بگذارد  تا شانس خود را افزایش دهد.  سیستم به استخر با کارمزد معاملات پاداش می‌دهد وپاداش بین تمام کاربران استخر استیکینگ در گواردا بر اساس سهم آنها تقسیم می‌شود.

Cold Staking چیست؟

استیکینگ سرد در کیف پول گواردا

استیکینگ سرد به اثبات سهام یا مکانیزم اجماع مربوط نمی‌شود. سپرده‌گذاران سرد نه بلوک تولید می‌کنند و نه تراکنش را تایید می‌کنند. قرارداد سرمایه گذاری سرد درصدی از تمام پاداش استخراج را جمع آوری می‌کند و آن را به نسبت مستقیم با دارایی‌های سهامداران استیکینگ در گواردا، بین آنها توزیع می‌کند. سرمایه گذاران سرد تنها با قفل کردن ارز‌های خود برای مدت زمان معین درآمد غیرفعالی کسب می‌کنند. این راه بسیار ایمن‌تر و در عین حال سازگار با محیط زیست برای کسب درآمد غیرفعال در ارزهای دیجیتال است. کیف پول گواردا نیز امکان اجرای Cold Staking را در داخل اپلیکیشن خود فراهم می‌کند.

چگونه برای استیکینگ در گواردا کیف پول  خود را بسازیم؟

ساخت کیف پول گواردا
  • برای راه اندازی کیف پول موبایل به وب سایت Guarda بروید و نسخه مورد نظر کیف پول گواردا را دانلود کنید.
  • روی Create a new wallet کلیک کنید و یا اگر قبلا یک کیف پول داشته‌اید، می‌توانید آن را با کلیک بر روی Restore وارد و بازیابی کنید.
  • برای ورود به کیف پول خود یک رمز عبور ایجاد و تنظیم کنید. مطمئن شوید که رمز عبور به اندازه کافی قوی است. تأیید کنید که رمز عبور را ذخیره کرده‌اید، اگر رمز عبور را گم کنید دیگر امکان بازیابی دارایی خود را نخواهید داشت.
  • برای امنیت بیشتر کد پشتیبان را دانلود کنید و احراز هویت اثر انگشت خود را تنظیم کنید.
  • از بخش search wallet استفاده کنید و یک کیف پول متناسب با بلاکچین دارایی خود که قصد استیکینگ در گواردا را دارید، بسازید.
  • پس از آنکه کیف پول ایجاد شد باید نسخه پشتیبان آنرا دانلود کنید.

استیکینگ در گواردا

آموزش استیکینگ در گواردا

استیک ارزهای دیجیتال یکی از امن‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای کسب سود از نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول گواردا است. استیکینگ در گواردا بسیار با ارزش‌تر از نگه داشتن توکن و کوین‌ها دیجیتال و بسیار کم خطرتر از ترید رمز ارزها است. استقرار ارزهای دیجیتال بسیار راحت‌تر از اکثر سپرده‌های سنتی فیات است. دارندگان می‌توانند ارز‌های سپرده شده خود را در هر زمانی پس بگیرند. آنها می‌توانند وجوه را به مدت چند روز یا یک هفته به اشتراک بگذارند و سپس آنها را پس بگیرند. پاداش به همراه مقدار ارز‌های استیکینگ در گواردا برگردانده می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۱۰ دارایی مورد اعتماد و محبوب برای سهام‌گذاری در دسترس هستند که برای استیک ارز در کیف پول گواردا پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند در نسخه وب، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه دارایی رمزنگاری خود را به اشتراک بگذارند و پاداش به دست آمده را به روشی بسیار ساده برداشت کنند.

گزینه‌های استیکینگ در گواردا شامل eth، Zilliqa، Kusama، Tezos، ChangeNow، TRON، CPU & NET، Ontology، Harmony، Cosmos (ATOM)، Cardano (ADA)، Callisto (CLO)، NEO GAS (NEO)، Komodo (KMD است.

شرایط استیک ارز در کیف پول گواردا

ویژگی استیکینگ در کیف پول گواردا

وقتی شروع به آموزش استیکینگ در گواردا می‌کنید، می‌توانید مدت زمان استیک را تنظیم کنید؛ بنابراین، هر چه مدت زمان استیک اولیه را طولانی‌تر تنظیم کنید، پاداش شما بیشتر خواهد بود. البته شما فقط برای همان دوره استیک که در ابتدا مشخص کرده بودید پاداش دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که برای مدت بیشتر از این دوره که وجوه شما در استیک باقی بماند، هیچ پاداشی دریافت نخواهید کرد.

حذف ارز استیک شده قبل از پایان دوره تنظیم شده امکان پذیر نیست. با این حال، پس از هر دور می‌توانید سود سپرده خود را درخواست کنید. می‌توان ارز‌های بیشتری را به یک سپرده فعال اضافه کرد. افزودن وجوه به یک سهام فعال، دوره فعلی را بازنشانی می‌کند و منجر به از دست دادن پاداش معلق می‌شود. در نتیجه آن مدت استیکینگ در گواردا صفر شده و زمان تنظیم آن به حداقل پیش فرض تغییر خواهد کرد. بنابراین بهتر است در انتهای دوره وجوه را اضافه کنید.

برای انجام تراکنش‌های تفویض اختیار، برداشتن پاداش یا لغو سپرده، باید کارمزد شبکه بپردازید. بنابراین برای پوشش هزینه‌های این تراکنش‌ها باید مقداری از کوین مورد نظر خود را در کیف پول خود نگه دارید.

علاوه بر این، برای استیکینگ در گواردا می‌توانید توکن‌های خود را با استفاده از Ledger Nano S به اشتراک بگذارید. باید Ledger خود را با Guarda همگام‌سازی کنید و سپس توکن‌های خود را در Ledger مسدود کنید. این یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای ذخیره و قرار دادن توکن‌های شماست.

 مراحل ایجاد سپرده استیکینگ در گواردا

آموزش سپرده گذاری در استیکینگ در گواردا

۱. به سایت https://guarda.com/ بروید و برای راه اندازی برنامه روی Launch App کلیک کنید تا به کیف پول Guarda خود دسترسی پیدا کنید.

۲. رمز عبور خود را وارد کنید و روی Unlock کلیک کنید تا کیف پول Guarda باز شود.

۳. در برگه Wallet، کوین مورد نظر خود را را در منوی سمت چپ انتخاب کنید.

۴. روی Stake v2 واقع در پایین صفحه کلیک کنید.

۵. مقدار کوین مورد نظر برای استیکینگ در گواردا را وارد کنید.

۶. مدت زمانی را که می‌خواهید ارز‌های خود را در سپرده قفل کنید با تنظیم LockTime مشخص کنید.

۷. روی دکمه Next کلیک کنید.

۸. آخرین مرحله بررسی جزئیات و تراکنش را با کلیک بر روی Confirm تأیید کنید. سپس باید پیغام موفقیت آمیز بودن استیکینگ در گواردا و ایجاد سپرده خود را مشاهده کنید.

۱۰. در بخش Staking، اکنون می‌توانید وضعیت سپرده خود و همچنین تاریخ آزاد شدن ارز‌‌های خود را مشاهده کنید.

۱۱. برای انتخاب اعتبارسنج، روی گزینه‌های پیشرفته Advanced options کلیک کنید. لیستی از اعتبارسنج‌های موجود باز می‌شود. برای جستجوی اعتبارسنج، نام آن را وارد کنید. هزینه اعتبارسنجی و APR فعلی شبکه را بررسی کنید. پس از آن، برای ادامه روی Next کلیک کنید.

دریافت سود از استیکینگ در گواردا

کسب سود استیکینگ در گواردا

برای دریافت پاداش استیکینگ در گواردا دو گزینه در اختیار دارید:

۱ – دکمه Claim به شما امکان می‌دهد پس از هر دور پاداش  خود را مطالبه کنید.

۲ – برداشت با Withdraw به شما امکان می‌دهد در پایان دوره استیکینگ در گواردا، هم سهام اولیه و هم پاداش خود را برداشت کنید.

به یاد داشته باشید که برای دریافت پاداش، باید همیشه توکن سپرده را در حساب کیف پول خود داشته باشید. برای افزودن پاداش به اصل سهام، باید آنها را به صورت دستی اضافه کنید. پس از رسیدن مقدار پاداش به حداقل مقدار پیش فرض برای استیکینگ در گواردا، می‌توانید پاداش‎های ادعا شده را به خود سهام اضافه کنید.

مزایا و معایب استیکینگ در گواردا

استیک ارز در کیف پول گواردا تقریباً هیچ جنبه منفی ندارد، به جز این واقعیت که در بیشتر موارد رمزارز را برای مدتی غیرقابل دسترسی می‌کند، اما مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال:

  • کاربران برای شروع به اشتراک گذاری نیازی به دانش فنی خاصی ندارند.
  • استیکینگ در گواردا نیازی به تجهیزات گران قیمت خاص استخراج ندارد.
  • دوستدار محیط زیست و در عین حال از نظر اقتصادی سودآورتر است.
  • درآمد حاصل از استیکینگ در گواردا پایدار و قابل پیش‌بینی است، زیرا سیستم با درصد ثابتی از ارز‌های رزرو شده به کاربران پاداش می‌دهد، حتی اگر نرخ پاداش متفاوت باشد.

استخر ETH 2.0 در کیف پول گواردا

استخر استیک اتریوم 2.0 در کیف پول گواردا

الگوریتم اجماع جدید در اتریوم ۲.۰ افزایش سرعت تراکنش در کنار امنیت بیشتر را ایجاد می‌کند. در مرحله چهارم پلتفرم اتریوم تکاملی به نام Serenity وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شود که می‌تواند کل جهان کریپتو را دربر گیرد.

بر همین اساس کیف پول گواردا استخر سهام ETH خود را راه اندازی کرد. برای شرکت در استیکینگ اثبات سهام ETH 2.0 و دریافت سود استیک در آن نیاز به فناوری ساخت اعتباردهنده و قفل کردن ۳۲ اتریوم خواهید داشت. اما کیف پول گواردا آن را ساده کرده است. با استخر استیک اتریوم در کیف پول گواردا می‌توانید تنها با ۰.۱ اتریوم سود کسب کنید. سود سالانه برای سهام ETH حدود ۱۴.۵٪ است، که ۱.۴۵٪ از این سود توسط سرویس استیکینگ در گواردا برای هزینه سرورها و حفظ زیرساخت پایدار پرداخت می‌شود. بنابراین، اگر ۱۰ اتریوم سرمایه گذاری کنید، در یک سال ۱۱.۴۵ اتریوم خواهید داشت. البته طبق قوانین استیکینگ ارز در کیف پول گواردا، اتر و سود استیک اتریوم تا زمان راه اندازی فاز ۲ اتریوم ۲.۰ در شبکه مسدود می‌شوند، بنابراین در حال حاضر امکان برداشت ETH وجود ندارد. البته لازم نیست نگران امنیت وجوه خود باشید، زیرا کیف پول گواردا به ازای هر سهم توکن ETH کاربران، توکن‌های GETH بر پایه ERC-20 تولید کرده و آنها را ارسال می‌کند. کاربرانی که در استخر استیک ETH 2.0 شرکت می‌کنند در یک قرارداد هوشمند حسابرسی شده شریک می‌شوند و GETH را به نسبت یک به یک با اتریوم استیکینگ در گواردا دریافت می‌کنند. تمام آمارها در بلاکچین موجود است و کد Smart-Contract توسط Open Zeppelin ممیزی می‌شود. با GETH، می‌توانید دارایی‌های سهامدار خود را در هر زمانی بدون نیاز به منتظر ماندن برای فاز ۲ اتریوم ۲.۰ نگه دارید یا با استفاده از پلتفرم معامله ارز دیجیتال DeFi مانند Uniswap معامله کنید. از ژانویه ۲۰۲۲، پاداش GETH هر ۳ ماه یکبار، از ۲۵ تا ۵ توزیع می‌شود.

شرایط اشتراک گذاری چند رمزارز دیگر برای استیکینگ در گواردا

مانند هر چیزی که به بلاکچین مربوط می‌شود، استیکینگ در گواردا بر اساس قراردادهای هوشمند است. برخی از ویژگی‌ها را می‌توان با تغییر کد برنامه اضافه یا حذف کرد تا منجر به ایجاد چیزی راحت‌تر و پرکاربردتر شود که هم برای کاربران و هم برای سازندگان سود ایجاد می‌کند. مانند مثال های زیر:

  • سهامداری یک فعالیت مهم در اکوسیستم NEO برای ایجاد درآمد غیرفعال برای کاربران است. کسانی که NEO را در کیف پول خود دارند، GAS را برای استیکینگ در گواردا دریافت خواهند کرد که یک ارز دیجیتال است و برای کارمزد تراکنش‌ها در شبکه نئو استفاده می‌شود. همانطور که هر بلوک NEO تولید می‌شود، GAS بین دارندگان توزیع می‌شود. حداقل واحد آن ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ است. بلاکچین Neo یکی از پیشگامان مدل توکن دوگانه است و به کاربرانش اجازه می‌دهد تا GAS را به سادگی برای نگه داشتن #NEO در کیف پول خود دریافت کنند. این کار به آسانی با باز کردن کیف پول NEO و درخواست سود GAS است. بازده سالانه قرار دادن NEO در کیف پول گواردا در حال حاضر حدود ۱٪ است.
  • اشتراک کومودو در گواردا در دسترس است و کاربران نسخه وب پلتفرم استیکینگ در گواردا این فرصت را دارند که از سیستم سهام کومودو بهره ببرند و ۵٪ پاداش برای داشتن KMD در کیف پول خود ایجاد کنند. هر آدرس کومودو که دارای ارزشی بیشتر از ۱۰ KMD باشد، واجد شرایط درخواست پاداش KMD است.

بنابراین برای استیکینگ در گواردا باید حداقل ۱۰ KMD در کیف پول خود داشته باشید. اگر KMD را از خرید با ارز فیات یا از طریق مبادله در صرافی دریافت کرده‌اید باید کیف پول KMD دیگری اضافه کنید، سپس وجوه را با استفاده از تابع ارسال داخلی به آنجا منتقل کنید. تراکنش ایجاد سپرده استیکینگ در گواردا باید بیش از ۱۰ KMD باشد و شما باید حدود ۷۵ دقیقه صبر کنید تا حساب سپرده شما فعال شود. پس از آن، پاداش استیک ارز در کیف پول گواردا محاسبه شده و گزینه Claim در کیف پول شما ظاهر می‌شود.

برای تشویق کاربران فعال تا یک ماه پس از شروع استیک پاداش‌ها جمع نمی‌شوند. بنابراین درخواست پاداش حداقل یک بار در ماه توصیه می‌شود. در نتیجه کل پاداش استیکینگ در گواردا در سال به ۵.۱٪ می‌رسد.

  • توکن‌های NOW به عنوان یک ارز داخلی در محصولات پلتفرم مبادله فوری ChangeNOW عمل می‌کند. برای استیک NOW، باید توکن‌های خود را مسدود کنید که فقط با توکن‌های BEP2 صادر شده در زنجیره بایننس کار می‌کند. حداقل مدت زمان استیکینگ در گواردا برای NOW یک هفته است. مدت زمان قفل کردن آن محدودیتی ندارد. سود سالانه ۲۵% خواهد بود و پاداش هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۱۲ UTC ارسال می‌شود. سود شما بستگی به این دارد که چقدر سهام دارید و برای چه مدت. حداقل مقداری برای استیکینگ در گواردا در حال حاضر یک توکن NOW است و حداکثر مبلغی که برای آن پاداش خواهید گرفت ۱۰۰۰۰۰ است. اگر بیشتر استیک کنید، نهایت ۱۰۰۰۰۰ پاداش خواهید گرفت.
  • پس از اینکه Guarda اعتبارسنج رسمی شبکه Kusama شد، کاربران این کیف پول می‌توانند KSM را برای اعتبارسنجی در سپرده استیکینگ در گواردا قرار دهند و از جریان مستمر پاداش‌های آن بهره ببرند. کوساما پس از هارمونی (ONE/USD)، اتریوم (ETH/USD) و Ontology و چند گزینه‌ دیگر هشتمین اعتبارسنج است که کیف پول گواردا میزبان آن است. هزینه استیک اعتبار سنج فقط ۳٪ است و APY بسیار چشمگیر ۱۴.۳٪ را ارائه می‌دهد.

حداقل مقدار برای استیک توکن هارمونی ۱۰۰ ONE است. توکن‌های ONE پس از ۷ دوره (حداکثر ۶ روز) به موجودی شما باز می‌گردند. پاداش در هر دوره (در حال حاضر هر ۱۸ ساعت) توزیع می‌شوند و به‌طور خودکار ترکیب نمی‌شوند.

Cosmos ATOM یکی دیگر از ارز دیجیتال مبتنی بر الگوریتم PoS برای کسب سود استیکینگ در گواردا است و شما می‌توانید هر ۲۴ ساعت پاداش استیک آنرا دریافت کنید. Tezos به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از رمزنگاری که در الگوریتم سهام قرار داده شده است استفاده کنند. پروتکل اجماع Callisto اثبات کار است، اما یکی از گزینه‌های دریافت ارز‌های جدید COLD STAKING از طریق قراردادهای هوشمند است.

سوالات متداول

آیا هر توکنی ارزش استیک را دارد؟

با هر توکنی می‌توانید برای کمک به عملیات شبکه، پاداش استیک دریافت کنید. علاوه بر این امکان دارد قیمت توکن به دلیل معرفی سهام و سایر فعالیت‌ها افزایش یابد.

 آیا امکان از دست رفتن سرمایه در استیکینگ وجود دارد؟

کیف پول گواردا به شما امکان می‌دهد که ارز دیجیتال را به روشی غیرحضانتی به اشتراک بگذارید. این به همان اندازه ایمن است که رمزارز را در کیف پول خود نگه دارید. شما کنترل کامل روی توکن‌های خود را در حین استیکینگ در گواردا حفظ می‌کنید و حتی می‌توانید در هر زمانی سرمایه خود را پس بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
G.h
G.h
1 سال قبل

سلام و خسته نباشین. من مقداری آنتولوژی در کیف پول گواردا استیک کردم. ولی الان که میخوام از استیک خارجش کنم اصلا گزینه استیک رو نمیاره. چیکار میشه کرد؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  G.h

سلام و عرض ادب
بر اساس اطلاعات سایت آنتولوژی:
هر راند استیکینگ ۱۲۰,۰۰۰ بلاک زمان میبرد. از آنجا که مدت زمان بلاک آنتولوژی بین ۱ الی ۳۰ ثانیه متغیر است، هر راند می‌تواند ۱۶ ساعت تا ۲۰ روز متغیر باشد. سپس بعد از هر راند می‌توانید پاداش‌های استیکینگ خود را تقاضا کنید. (توکن‌ها تا پایان نوبت فعلی بلوکه می‌شوند.)

دکمه بازگشت به بالا