اخبار آلت کوین ها

سرمایه گذاران ترون باید نگران باشند؟

گزارش تازه «ترون اسکن» از وضعیت این شبکه منتشر شد

سایت «ترون اسکن» (Tronscan)، آخرین داده‌های شبکه ترون را در روز گذشته (۱۴ ژانویه) منتشر کرد. این داده‌ها شامل چند رقم قابل توجه بود.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، ارزش کل قفل شده در شبکه ترون از مرز ۹.۸ میلیارد دلار فراتر رفت. تعداد حساب‌های ساخته شده در این شبکه نیز به ۱۳۵ میلیون عدد رسید. تعداد کل تراکنش‌های این شبکه به ۴.۶۴ میلیارد عدد رسید.

دیگر رویداد مهم این شبکه، لیست شدن آن در اپلیکیشن مالی Blockbank بود. با این تعامل، کاربران این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا ارز ترون را به وسیله ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره خریداری نمایند.

عملکرد قیمت ترون (TRX) نیز قابل تحسین بود؛ این رمزارز طی هفته گذشته ۲۰ درصد رشد ارزش را تجربه کرد. ارزش بازار ترون در زمان نگارش این مطلب کمی بیش از ۵.۸ ملیارد دلار است.

اما این شادمانی ممکن است دیرپا نباشد؛ داده‌های سایت کریپتو کوانت نشانه‌هایی خرسی دارد.

تحلیل ترون توسط کریپتو کوانت نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز در ناحیه اشباع خرید قرار دارد که می‌تواند منجر به افزایش فشار فروش در روزهای آینده شود.

در سوی مقابل، روبان میانگین متحرک نمایی (EMA) نیز تشکیل یک تقاطع بولیش در نمودار قیمت ترون داده است که می‌تواند تداوم روند صعودی را به دنبال داشته باشد. شاخص جریان پول (MFI) بالاتر از حد خنثی بود که شانس افزایش قیمت را بیشتر می‌کند. اما شاخص جریان پول چایکین (CMF) کمی کاهش داشت که سیگنالی منفی است.

نمودار قیمت ترون در کنار اندیکاتورهای بازار
نمودار قیمت ترون در کنار اندیکاتورهای بازار

علاوه بر شاخص‌های تکنیکال، تحلیل درون‌زنجیره‌ای نیز همسو با گاوهاست. تقاضا برای TRX در بازار مشتقه بیشتر شده است که به خوبی در افزایش فاندینگ ریت صرافی بایننس قابل مشاهده است.

نمودار فاندینگ ریت بایننس، فعالیت توسعه‌ای و شاخصه‌های اجتماعی ترون
فاندینگ ریت صرافی بایننس با رنگ زرد مشخص است

شاخصه‌های محبوبیت اجتماعی ترون نیز نسبتا بالا باقی ماند که نشان‌دهنده اقبال به این ارز در بین جامعه کریپتو است. میزان فعالیت‌های توسعه‌ای اما کاهش یافت که عاملی نگران‌کننده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا