معرفی رمزارزها

هوبی توکن چیست؟ معرفی ارز دیجیتال Huobi Token با نماد HT

ارز هیوبی یک توکن بومی در صرافی هوبی گلوبال است. صرافی هوبی گلوبال نیز یک صرافی ارز دیجیتال است که شما با کمک توکن بومی آن، می‌توانید از تخفیفات و امکانات زیادی بهرمند شوید. به عنوان مثال، یکی از این تخفیفات، تخفیف در کارمزد تراکنش‌های انجام شده در صرافی هوبی گلوبال است. برای خرید هوبی توکن می‌توانید از صرافی‌های زیادی علاوه بر هوبی گلوبال استفاده کنید. همچنین، کیف پول‌های زیادی هم از آن پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه این مقاله، به معرفی دقیق‌تری از هوبی توکن و کاربرد آن، صرافی‌ها و کیف پول‌های پشتیبانی کننده از توکن هوبی می‌پردازیم.

معرفی ارز دیجیتال هوبی توکن

هوبی توکن (Huobi Token) که به عنوان رمزارزHT شناخته می‌شود، توکن بومی صرافی Huobi Global است. این صرافی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور چین تاسیس شد ولی پس از گذشت مدتی، ادامه فعالیت خودش را به سیشل منتقل کرد. انتقال فعالیت این صرافی به کشور دیگر، به دلیل محدودیت قوانین و محیط مالی محدود بود. صرافی هوبی به کاربران بازار ارز دیجیتال امکان تجارت و شرکت در عرضه‌های اولیه توکن (ICO) را می‌دهد تا بتوانند در پروژه‌های مختلف تازه تاسیس سرمایه گذاری کنند. صرافی هوبی در سال ۲۰۱۸، توکن هوبی را به کاربرانش معرفی کرد تا به کمک آن، مدیریت بر پلتفرم، دسترسی به رویدادهای ویژه و دریافت پاداش‌ها تسهیل یابد.

آشنایی با هوبی توکن

بنیانگذار اصلی صرافی هوبی، فردی به نام لئون لی (Leon Li) که مهندس سابق کامپیوتر در اوراکل بود، است. او از حامیان اصلی بیت کوین بود و از همان ابتدا قصد گسترش بازار ارزهای دیجیتال را داشت. دیگر بنیانگذاران این صرافی عبارت‌اند از:

  • جون دو (Jun Du): او مدیر عامل BiKi.com و Node Capital است.
  • هربرت رافائل سیم (Herbert Rafael Sim): او بنیانگذار Crypto Chain، نیروگاه رسانه‌ای در فوربس و هافینگتون پست است.

در حال حاضر، صرافی هوبی در سه شعبه Huobi Global، Huobi China و Huobi US مدیریت می‌شود. البته، در این سال‌ها، هوبی امکانات زیادی از جمله کیف پول اختصاصی را به صرافی خود اضافه کرده است. همچنین، توکن هوبی نقش بسیار مهمی در صرافی‌های ارز دیجیتال مهم با حجم معاملات بالا در روز را دارد.

کاربرد هوبی توکن در دنیای ارزهای دیجیتال

در واقع، توکن هوبی به کاربران امکان یک تجربه بهتر از معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. برخی از این تجربیات، دریافت تخفیف در کارمزد معاملات، دسترسی به ارزهای دیجیتال جدید و امکان رای برای بهبود آینده پلتفرم هستند. زمانی که کاربران توکن هوبی را داشته باشند، می‌توانند از بهترین عملکرد صرافی در طول زمان بهره ببرند و شاهد افزایش دارایی‌های خود در صرافی باشند.

توکن هوبی در واقع، بخشی از هکو چین است. این زنجیره یک میزبان برای سیستم DeFi است که برای پلتفرم‌های وام‌گیری غیرمتمرکز استفاده می‌شود. HECO CHAIN مشابه بایننس اسمارت چین عمل می‌کند و یک بلاکچین مبتنی بر تبادل و مبادله است. همچنین هوبی توکن یک توکن با استاندارد ERC-20 است. این توکن برای حفظ امنیت شبکه و بهبود روش‌های تراکنش کاربران در شبکه، از این استاندارد پیروی می‌کند.

از عمده کاربردهای هوبی توکن می‌توان به دریافت تخفیف در کارمزد تراکنش‌ها در صرافی هوبی گلوبال اشاره کرد. اگر شما بیش از ۳۰ روز، مقداری توکن هوبی در صرافی هوبی داشته باشید، کارمزد تراکنش شما در این صرافی شامل تخفیف می‌شود. البته، لازم به ذکر است، هر چه میزان توکن هوبی در صرافی شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری هم به شما تعلق می‌گیرد.

کاربرد هوبی توکن

یکی دیگر از کاربردهای هوبی توکن که اشاره کردیم، امکان رای دادن برای بهبود آینده صرافی هوبی است. برای رای دادن، شما باید مقداری توکن هوبی داشته باشید و با کمک آن به رمزارزهای پیشنهادی برای اضافه شدن به لیست صرافی رای دهید. اگر ارز دیجیتالی که شما به آن رای داده‌اید، به صرافی اضافه شود، تخفیف‌های خوبی برای هوبی توکن دریافت می‌کنید.

آخرین و پرسودترین کاربرد هوبی توکن و هر ارز دیجیتال دیگری، امکان معامله آنها است. یعنی شما با خرید و فروش این توکن می‌توانید به سود خوبی برسید. البته، برای این کار ابتدا باید با نوسانات بازار ارز دیجیتال آشنا شده و پیشبینی‌های دقیقی از آینده و تحلیل توکن هیوبی را مطالعه کنید. پس از خرید، زمان مشخصی را صبر کنید تا توکن به سودهی برسد، سپس، آن را بفروشید.

معرفی صرافی‌هایی برای معامله هوبی توکن

شما برای خرید و فروش و معامله هر ارز دیجیتالی، ابتدا باید صرافی‌هایی را پیدا کنید که از آن پشتیبانی می‌کنند. برای خرید و فروش هوبی توکن نیز به صرافی‌های پشتیبانی کننده از آن نیاز دارید که عبارت‌اند از:

صرافی هوبی گلوبال (Huobi Global)

از آنجایی که هوبی توکن، توکن بومی صرافی هوبی گلوبال است، بهترین انتخاب برای خرید و فروش آن، همین صرافی است. البته، این صرافی، علاوه بر توکن هوبی، از ارزهای دیجیتال دیگری مانند تتر، اتریوم و بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند.

صرافی کوینکس (Coinex)

صرافی کوینکس یکی از صرافی‌های محبوب از نظر کاربران ایرانی است. این صرافی از هوبی توکن پیشتیبانی می‌کند. برای خرید آن می‌توانید از طریق تتر یا بیت کوین اقدام کنید. یعنی ابتدا باید دارایی خود را به تتر یا بیت کوین تبدیل کرده و سپس، با کمک آنها، توکن هوبی را خریداری کنید.

صرافی کوینکس

صرافی کوکوین (KoCoin)

شاید از نظر شما، صرافی‌هایی مثل صرافی بایننس، گزینه‌های بهتر و امن‌تری برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال هستند. ولی باید بگوییم که در حال حاضر، حساب کاربری کاربران ایرانی در بسیاری از این صرافی‌ها مسدود می‌شود. به همین دلیل، انتخاب خوبی برای کاربران ایرانی نیستند. صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های خارجی است که به کاربران ایرانی نیز امکان ساخت حساب کاربری و خرید و فروش ارز دیجیتال را می‌دهد.

صرافی یونی سواپ (Uni Swap)

صرافی یونی سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز است که از طریق آن می‌توانید ارز دیجیتال خود را به طور مستقیم به هوبی توکن تبدیل کنید. کیف پول تراست ولت به شما دسترسی مستقیم به این صرافی غیرمتمرکز را می‌دهد.

صرافی والکس

صرافی ایرانی والکس، مخصوص کاربران ایرانی با زبان فارسی طراحی شده است تا کاربران با خیالی آسوده، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود از جمله هوبی توکن را خرید و فروش کنند. جالب است بدانید، خرید هوبی توکن در صرافی والکس به طور مستقیم و با تومان انجام می‌شود.

معرفی کیف پول‌هایی مناسب برای هوبی توکن

پس از خرید هوبی توکن یا هر ارز دیجیتال دیگری، شما نیاز به کیف پول ارز دیجیتال ایمن دارید تا ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید. البته، اینکه یک کیف پول از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی کند هم مهم است. کیف پول‌هایی که از هوبی توکن پشتیبانی می‌کنند، عبارت‌اند از:

Ledger Nano

کیف پول لجر، یک کیف پول سخت افزاری در مدل‌های مختلفی است. این کیف پول به شما امکان نگهداری از ارزهای دیجیتال خود در محیط آفلاین را می‌دهد. به دلیل فضای آفلاینی که دارد، هوبی توکن‌های شما شرایط ایمن‌تری دارند و کمتر مورد حملات هکرها قرار می‌گیرند.

Trust Wallet

تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال است که از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند. این کیف پول امکانات بسیار بالایی دارد و دارای نسخه مخصوص اندروید و IOS است.

تراست ولت

Trezor

ترزور نیز یکی دیگر از کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری از ارزهای دیجیتال است. ترزور نیز مانند کیف پول لجر، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و با اطمینان کامل میتوانید برای نگهداری از هوبی توکن خود از آن استفاده کنید.

My Ether Wallet

این کیف پول نرم افزاری، یک والت مخصوص برای توکن‌هایی با استاندارد ERC-20 بوده و بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. پس، علاوه بر اتریوم و…، از هوبی توکن نیز پشتیبانی می‌کند.

پیشبینی آینده هوبی توکن

هوبی برنامه ریزی بسیار خوبی برای آینده خود دارد. از آنجایی که روزانه به تعداد افرادی که وارد تجارت کریپتو می‌شوند، افزوده می‌شود، می‌توان آینده خوبی را برای هوبی توکن در نظر گرفت. یکی از دلایلی که باعث شد تا هوبی وارد رقابت میان ارزهای دیجیتال شود، طرح وفاداری و دریافت پاداش بود. این سیستم، کاربران را ترغیب به افزایش و ادامه سرمایه گذاری می‌کند.

معمولا برای پیشبینی آینده هر ارز دیجیتالی، شما باید علم و تجربه بالایی در این بازار داشته باشید؛ چرا که برای پیشبینی آینده آن، نیاز به تحلیل نوسانات و نمودارهای قیمتی سال‌ها و روزهای گذشته دارید. این تحقیقات و مطالعات بر روی پیشبینی آینده هوبی توکن، به سرمایه شما نیز کمک می‌کند. یعنی، هر چه پیشبینی شما دقیق‌تر باشد، با احتمال بیشتری در معامله خود سود می‌کنید. اولین قدم برای این‌کار، مطالعه کامل و دقیق وایت پیپر هوبی توکن است.

در وایت پیپرها، اطلاعات شفافی از عملکرد یک توکن، برنامه ‌یزی برای آینده آن و… وجود دارد. با مطالعه آن، شما می‌توانید تا حد زیادی، آینده هوبی توکن را پیشبینی کنید. البته، با مدیریت سرمایه خود نیز می‌توانید تا حدودی از ضرر بیش از حد جلوگیری کنید. شما درباره هوبی توکن چه نظری دارید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinmarketcap.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا