مقالات ارز دیجیتال

ضرورت استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال؛ ابزاری حرفه‌ای برای راحتی کاربران

بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال یکی از حوزه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری است و ازآنجایی‌که این بازارها ۲۴ ساعته فعال هستند، دسترسی لحظه‌ای به آن اهمیت ویژه‌ای دارد. اینجا است که اهمیت اپلیکیشن‌های معاملاتی نمایان می‌شود. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا برای معامله ارز دیجیتال به اپلیکیشن نیاز داریم. 

معامله با اپلیکیشن به چه معنی است؟

اپلیکیشن ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای محدود شدن به روش‌های معاملاتی سنتی از طریق رایانه، از طریق تلفن خود به پلتفرم‌های معاملاتی دسترسی داشته باشند. این فناوری دسترسی آسان‌تری را برای کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند تا بتوانند به طور فعال دارایی خود را حتی زمانی که از دسکتاپ یا لپ‌تاپ دور هستند، مدیریت کنند.

اکثر صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال دارای یک برنامه اندروید یا برنامه آیفون یا هر دو هستند تا به مشتریان خود امکان ترید مستقیم از دستگاه‌های تلفن همراه خود را بدهند.

 مزایای استفاده از اپلیکیشن برای معامله 

ویژگی اپلیکیشن ارز دیجیتال

با افزایش روزافزون گوشی‌های هوشمند در میان مردم و دسترسی به اینترنت در سراسر جهان، همه به یک معامله‌گر بالقوه تبدیل شده‌اند. در اینجا نگاهی به مزایای استفاده از  اپلیکیشن ارز دیجیتال می‌اندازیم:

به صرفه بودن

 در مقایسه با یک لپ تاپ یا دسکتاپ خانگی، استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال در دراز مدت بسیار ارزان‌تر خواهد بود. عدم نیاز به برق مستقیم و هزینه پایین‌تر اینترنت نسبت به سیستم‌های خانگی، از نکات مثبت استفاده از  اپلیکیشن ارز دیجیتال است.

راحتی

باز کردن حساب معاملاتی آنلاین یک فرایند بسیار آسان و بدون دردسر با اپلیکیشن موبایل معاملاتی است. تنها با اتصال به اینترنت تلفن همراه، می‌توانید حساب کاربری ایجاد کنید و همچنین سرمایه‌گذاری‌های خود را به راحتی پیگیری کنید. اپلیکیشن ارز دیجیتال همچنین به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا فعالیت‌های تجاری خود را در همه جا دنبال کنید.

خرید و فروش در هر لحظه

اپلیکیشن ارز دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی امکانات یک پلتفرم معاملاتی را در اختیار کاربران قرار دهد. بنابراین می‌توانید هر زمان که خواستید ارز خود را خریداری کنید و بفروشید و در عین حال سود یا زیان خود را نیز ارزیابی کنید.

تراکنش‌های سریع‌تر

سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال در برنامه‌های معاملاتی سریع است و پیچیدگی‌های یک وب‌سایت را ندارد. دسترسی آسان به تمامی ابزارها نیز یک مزیت دیگر  اپلیکیشن ارز دیجیتال است. 

معرفی اپلیکیشن والکس 

آشنایی با اپلیکیشن والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس برای سهولت در معامله و دسترسی آسان به بازارها، اپلیکیشن معاملاتی خود را در دو نسخه اندروید و IOS به کاربران ارائه کرده است. اپلیکیشن والکس تمامی امکانات وب‌سایت والکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

احراز هویت سریع 

در اپلیکیشن والکس در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید ثبت نام و احراز هویت خود را کامل کنید و وارد بازارهای معاملاتی شوید.

دسترسی به نمودارها 

با اپلیکیشن والکس می‌توانید به راحتی به تمامی نمودارها و ابزارهای تحلیلی برای یک معامله حرفه‌ای دسترسی داشته باشید.

کیف پول اختصاصی 

کیف پول والکس یک محل امن برای ذخیره سازی دارایی ارزشمند شما است چرا که این دارایی به صورت آفلاین ذخیره می‌شود و امکان هک یا سرقت آن وجود ندارد. شما در اپلیکیشن والکس در همه جا به کیف پول خود دسترسی خواهید داشت.

استاپ لاس 

ویژگی بسیار پرطرفدار و کاربردی استاپ لاس یا همان حد سود و ضرر در اپلیکیشن والکس در اختیار شما قرار دارد و به شما کمک می‌کند معاملاتی با ریسک کمتر انجام دهید.

دسترسی به تمامی امکانات

تمامی امکانات وب‌سایت و پلتفرم معاملاتی والکس را می‌توانید روی تلفن همراه خود و همه جا در دسترس داشته باشید. امکاناتی نظیر:

  • واریز و برداشت
  • گزارش سود و زیان
  • سفارش سریع
  • معامله حرفه‌ای
  • مدیریت کیف‌پول

اپلیکیشن والکس را نصب کنید و جایزه ببرید!

کمپین نصب اپ والکس

کاربرانی که از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تا ۱۷ تیر اپلیکیشن والکس را نصب کنند و وارد برنامه شوند، ۷۰ هزار شیبا جایزه دریافت خواهند کرد و در قرعه‌کشی هفت آیفون ۱۳ شرکت داده می‌شوند.

  • برای شرکت در قرعه‌کشی هفت آیفون ۱۳ باید وارد اپلیکیشن شوید.
  • جایزه‌ی ۷۰ هزار شیبایی تنها به کاربرانی اختصاص می‌یابد که برای اولین بار اپلیکیشن را نصب می‌کنند.
  • تمامی کاربران حتی کاربرانی که پیش‌تر والکس را نصب کرده‌اند با ورود به برنامه در قرعه‌کشی آیفون شرکت داده می‌شوند.
  • کاربران iOS توجه داشته باشند که برای دریافت شانس شرکت در قرعه‌کشی تنها باید از طریق سیب اپ اقدام به نصب اپلیکیشن والکس کنند.
دانلود اپ والکس از کافه بازار
دانلود اپ والکس از سیب اپ

اپلیکیشن ارز دیجیتال یک نیاز ضروری است!

اپلیکیشن ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران این اطمینان را می‌دهد که بدون نگرانی از جا ماندن در بازار، همیشه به پلتفرم معاملاتی خود دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه سهولت استفاده از یک اپلیکیشن و در دسترس بودن آن همیشه برای سرمایه‌گذاران حوزه کریپتوکارنسی مهم بوده است.

چرا باید از اپلیکیشن استفاده کنیم؟ 

راحتی در معاملات، دسترسی آسان و همیشگی و سهولت استفاده از نکات برجسته استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال است. 

آیا تمام صرافی‌ها اپلیکیشن دارند؟ 

صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال از جمله بایننس و کوین بیس، با ارائه اپلیکیشن ارز دیجیتال راحتی و دسترسی به بازارهای معاملاتی را برای کاربرانشان به ارمغان آورده‌اند.

آیا تفاوتی بین استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت معاملاتی وجود دارد؟ 

بسته به پلتفرم معاملاتی انتخابی، ممکن است تفاوت‌هایی بین این دو وجود داشته باشد. اما در برخی موارد استفاده از اپلیکیشن مزیت‌های بیشتری نسبت به استفاده از وب‌سایت دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
investopedia
کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
1 سال قبل

با سلام و احترام

چندی پیش دوستی مطلبی در خصوص شما گفت که به آن شک کردم. از این رو گفتم از خود شما سوال کنم
آیا والکس اطلاعات مالی کاربران را در اختیار اداره مالیات و دارایی می گذارد؟
در صورت تایید لطفا در این خصوص شفاف سازی کنید.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
وقت شما به خیر
در حال حاضر هیچ دستورالعملی برای اخذ مالیات به صرافیها ابلاغ نشده است. همچنین اطلاعات دریافتی از کاربران صرفا بابت تایید هویت آنها و جلوگیری از اقدامات مخرب و سوءاستفاده های مالیست که اجرای آن در تمام صرافی های معتبر جهان، امری مرسوم است.

سپاس از همراهی شما

رضا
رضا
1 سال قبل

لطفا برنامه رو در googleplay بگذارید یا لینک مستقیم بدین

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام
وقت شما بخیر
به دلیل اینکه اپلیکیشن به تازگی لانچ شده، فرایند قرارگیری آن در گوگل پلی اندکی زمان می‌برد. در حال حاضر میتوانید با مراجعه به این لینک، اپلیکیشن والکس را برای پلتفرمهای IOS و اندروید دانلود کنید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا