اخبار ارزهای دیجیتال

افزایش ۱۱۴۸.۶۲ درصدی میم کوین X در پی تغییر نام توییتر

اقدام اخیر ایلان ماسک مبنی بر تغییر نام توییتر به نام “X” باعث افزایش هیجان در دنیای ارزهای دیجیتال شده است، به طوری که آلتکوین ایکس، تنها در هفت روز افزایش ارزش ۱۴۸۶.۶٪ را تجربه کرد. اهداف ماسک برای پلتفرم X و تأثیر بالقوه آن بر چشم‌انداز مالی، عامل مهمی در انتصاب لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino) به عنوان مدیرعامل توییتر در ماه می است.

به گزارش والکس لیندا یاکارینو در اطلاعیه‌ای، اخیرا از برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی پلتفرم جدیدی به نام X رونمایی کرد که نحوه تعامل افراد با یکدیگر را تغییر خواهد داد. به گفته یاکارینو، پلتفرم X آینده تعامل نامحدود خواهد بود که بر قابلیت‌های صوتی، تصویری، پیام‌رسانی و پرداخت‌های بانکی متمرکز است و در نهایت یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند.

این پلتفرم از هوش مصنوعی (AI) بهره می‌برد که به آن امکان می‌دهد کاربران را به روش‌های نوین به هم متصل کند. این پلتفرم جدید در طول هشت ماه گذشته از طریق ادغام با توییتر شروع به شکل‌گیری کرده است. یاکارینو معتقد است که توییتر این پتانسیل را دارد که رویاهای بزرگ‌تری داشته باشد، سریع‌تر رشد کند و قابلیت‌های خود را با X ادغام کند.

رشد میم کوین X به واسطه تغییر نام توییتر

از سوی دیگر، توکن X، میم کوین احتمالا مرتبط با پروژه X، طی هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت و ارزش بازار بوده است. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که قیمت فعلی توکن ایکس ۰.۰۰۰۳۲۶۳۱ دلار است که نشان دهنده افزایش ۱۱۴۸.۶۲ درصدی در ۷ روز گذشته و افزایش بیش از ۲۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

چارت قیمت توکن X

توکن‌های X را می‌توان در اکثر صرافی‌ غیرمتمرکز معامله کرد و محبوب‌ترین صرافی برای خرید و معامله این توکن سوشی سواپ است. حجم معاملات روزانه X در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قابل توجه ۵۷۹۷.۰۰ درصدی بوده است.

بالاترین قیمتی که تاکنون برای توکن X ثبت شده است، ۰.۰۴۲۶۹۵۶۹ دلار بوده که در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ ثبت شده است. قیمت کنونی ۹۹.۴۰٪ کمتر از بالاترین قیمت ثبت شده است. در مقابل، کمترین قیمت پرداخت شده برای این توکن، X 0.00000919 دلار بوده که در ۱۱ می ۲۰۲۳ ثبت شده است. قیمت فعلی ۲۶۶۶.۲۰ درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت است.

علاوه بر این، ارزش بازار ۸۲۹,۷۳۳ دلار است و در رتبه‌بندی سایت CoinGecko در رتبه ۲۰۲۵ قرار دارد. ارزش کاملاً رقیق شده این توکن، ۲,۵۴۴,۴۳۳ دلار است. نظر جامعه ارز دیجیتال نسبت به X صعودی است و بیش از ۵۸ درصد از کاربران نسبت به چشم انداز آن خوش بین هستند.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال X به طور مستقیم با توییتر یا ایلان ماسک مرتبط نیست.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا