کیف پول

تبدیل ارز در تراست ولت؛ راهنمای چنج ارز دیجیتال

تراست ولت، یکی از کیف پول‌های آنلاین محبوب برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم است. در این کیف پول شما می‌توانید علاوه بر نگهداری ارزهای دیجیتال، کار ترید جفت ارز و تبدیل ارزها به یکدیگر را هم انجام دهید. در این مقاله والکس به بررسی دو روش اصلی تبدیل ارز در تراست ولت می‌پردازیم. توصیه می‌کنیم قبل از خواندن این مطلب، مقاله آموزش کیف پول تراست ولت را کامل بخوانید.

انواع روش تبدیل ارز در تراست ولت

در حال حاضر در دو بخش مختلف امکان تبدیل ارز دیجیتال در تراست ولت برای کاربران فراهم شده است:

  • قسمت Swap
  • قسمت Discover و بخش Defi

بخش Swap به عنوان ابزار اصلی تبادل رمزارزها در تراست ولت شناخته می‌شود و بخش Defi نیز مرورگر تراست ولت برای جست‌وجوی مهم‌ترین پروژه‌های دیفای و صرافی غیرمتمرکز است. علاوه بر این ویژگی‌ها در کیف پول تراست ولت امکان استیک ارز دیجیتال نیز وجود دارد.

استفاده از Swap کیف پول تراست ولت

همانطور که می‌دانید در آپدیت اخیر تراست ولت، بخش Exchange تراست ولت از این کیف پول حذف شد. بنابراین کاربران می‌توانند برای معاملات خود از بخش Swap استفاده کنند. قسمت سواپ تراست ولت، از شبکه‌های بی‌ان‌بی اسمارت چین، اتریوم، پولیگان، آوالانچ، آربیتروم، اپتیمیسم، فانتوم و Gnosis پشتیبانی می‌کند.

نکته بعدی در مورد استفاده از Swap تراست ولت، بحث کارمزدهای این فرایند است. سایت تراست ولت به صورت رسمی اعلام کرده است که این ولت برای سواپ رمزارزها هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند و کاربران تنها باید کارمزدهای شبکه را برای سواپ پرداخت کنند. به عنوان مثال برای سواپ در شبکه بی‌ان‌بی در حال حاضر کاربران ملزم به پرداخت ۰.۶۰ دلار کارمزد تراکنش هستند که در قالب کوین BNB دریافت می‌شود. بنابراین استفاده از سواپ تراست ولت، راهی مناسب برای معامله رمزارزهای اصلی مانند اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه بیشتر: بازیابی تراست ولت

پیش از شروع آموزش سواپ رمرارز در تراست ولت، لازم است بدانید که در این مثال، Polygon MATIC را به USDC تبدیل می‌کنیم. این یک مبادله درون زنجیره‌ای خواهد بود زیرا ما آنها را به عنوان دارایی‌هایی که هر دو در شبکه Polygon هستند مبادله می‌کنیم. در حال حاضر تبادل توکن‌ها در شبکه‌های مختلف که اصطلاحا به آن تبادل بین زنجیره‌ای می‌گویند در تراست ولت امکان‌پذیر نیست. یکی دیگر از محدودیت‌های سواپ تراست ولت، عدم پشتیبانی از شبکه ترون برای تبادل است. برای آشنایی با نحوه سواپ کردن در تراست ولت، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • گزینه Swap را انتخاب کنید. می‌توانید از صفحه اصلی کیف پول یا از صفحه اختصاصی دارایی به ویژگی مبادله دسترسی پیدا کنید. پس از کلیک بر روی Swap، دارایی مورد نظر برای مبادله (تبدیل) را انتخاب کنید.
تبدیل ارز با استفاده سواپ تراست ولت
  • دارایی‌هایی را که می‌خواهید مبادله کنید انتخاب کنید. در این مرحله، می‌توانید دارایی مورد نظر برای تبادل را از لیست انتخاب کنید یا با استفاده از کادر جستجو آن را پیدا کنید. در این مثال ما کوین متیک را با USDC تبادل می‌کنیم.
انتخاب رمزارزهای مورد نظر برای مبادله
  • مقدار رمزارزی که قصد مبادله آن را دارید، تایپ کنید، سپس گزینه آبی رنگ Preview Swap را انتخاب کنید. به صورت اختیاری، می‌توانید از گزینه‌های درصد نیز استفاده کنید.
وارد کردن مقدار رمزارز قابل مبادله در تراست ولت
  • جزئیات مبادله خود را بررسی کنید و برای تکمیل مبادله گزینه Confirm Swap را انتخاب کنید.
تایید تراکنش در سواپ تراست ولت

در ادامه اطلاعاتی که در بخش تایید تراکنش مشاهده می‌کنید را توضیح می‌دهیم:

  • میزان و نوع ارزی که قصد تبدیل «آن» را دارید.
  • میزان و نوع ارزی که قصد تبدیل «به آن» را دارید.
  • نام کیف پول شما
  • Provider که ارائه‌دهنده تراکنش است. در تراکنش ما شبکه ۱inch مسئول اجرای تراکنش خواهد بود.
  • Max Slippage یا همان احتمال لغزش قیمت هنگام معامله
  • Network fee یا همان کارمزد شبکه که از ارز بومی بلاکچین سواپ یعنی Matic کسر می‌شود. کارمزد تراکنش مدنظر ما حدود ۰.۴۱ متیک چیزی در  حدود ۰.۳۶ دلار است.
  • در زمانی که یک ارائه‌دهنده نقش اجرای تراکنش را بر عهده بگیرد، کارمزدی را دریافت می‌کند که در تراکنش ما میزان ۰.۰۳ دلار به این ارائه‌دهنده تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که اگر مقدار ارز کافی برای پرداخت کارمزد در کیف پول خود نداشته باشید، گزینه‌ای تحت عنوان INSUFFICIENT MATIC BALANCE را در این صفحه خواهید دید. در این حالت باید کیف پول متیک خود را به اندازه کارمزد شارژ کنید.

استفاده از DAppها برای تبدیل ارز در تراست ولت و اتصال به صرافی

یکی دیگر از روش‌های محبوب برای تبدیل ارز در تراست ولت، استفاده از DApp ها است. این مرورگر یک روش دسترسی آسان به پروژه‌های فعال Decentralized Applications است. مرورگر DApps در بخش‌های مختلف این پروژه‌ها را دسته‌بندی کرده تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. ممکن است این لیست هر روز تغییر کند. بنابراین بهتر است خود شما بهترین پروژه‌هایی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، پیدا کنید.

پروژه‌های DeFi پروژه‌های صرافی غیرمتمرکزی هستند که برای تبدیل ارز در تراست ولت بسیار کارآمد عمل می‌کنند. محبوب‌ترین پروژه‌های DeFi در حال حاضر سوشی سواپ (Sushi Swap)، یونی سواپ (UniSwap Exchange) و پنکیک سواپ (Pancake Swap) هستند. این پروژه‌ها کار تبدیل ارز بر بستر بلاکچین‌های بی‌ان‌بی چین و اتریوم را فراهم می‌کنند. در این آموزش ما از اپلیکیش پنکیک سواپ استفاده می‌کنیم. اما به طور کلی روش استفاده از اپلیکیشن‌های دیفای بسیار به هم شبیه است. در ادامه به آموزش تبدیل ارز در تراست ولت می‌پردازیم.

  • به منوی Discover در تراست ولت بروید.
  • از بخش DeFi اپلیکیشن PancakeSwap را انتخاب کنید.
انتخاب پنکیک سواپ در تراست ولت
  • دکمۀ Connect را بزنید و از لیست کیف پول‌ها تراست ولت را انتخاب کنید.
  • در قسمت From میزان و نوع رمزارزی که می‌خواهید خرید و فروش کنید را مشخص کنید.
  • در قسمت To ارز مقصد خود را مشخص کنید (در اینجا ما قصد داریم توکن TWT خود را به BNB Smart Chain تبدیل کنیم).
در صورتی که برای بار اول با کیف پول یک ارز قصد سواپ را داشته باشید، پنکیک سواپ برای فعال سازی کیف پول شما مبلغی را بابت کارمزد دریافت می‌کند. بنابراین ما در این قسمت ابتدا باید روی گزینه “Enable TWT” کلیک کنیم.
محیط پنکیک سواپ در تراست ولت
  • برای دسترسی پنکیک سواپ به کیف پول خود مانند تصویر زیر روی گزینه “APROVE” کلیک کنید. با تایید آن کارمزدی از شما کسر می‌شود. (در اینجا ۰.۰۰۰۲ BNB)
دسترسی پنکیک سواپ به کیف پول تراست ولت
  • دکمه “Swap” را بزنید تا به صفحه تایید تراکنش هدایت شوید.
سواپ در پنکیک سواپ
  • در پایان با بررسی مجدد مقدار ارزها و کارمزد پرداختی، میتوانید روی گزینه “Confirm Swap” کلیک کنید.
تایید تبدیل ارز در پنکیک سواپ
  • پس از اتمام سواپ می‌توانید با انتخاب گزینه “View On BscScan” رسید تراکنش خود را مشاهده کنید.
رسید تراکنش تبدیل ارز در تراست ولت
  • اکنون در کیف BNB خود در تراست ولت می‌توانید مقدار ارز دریافتی را مشاهده کنید.
مشاهده ارز در کیف پول تراست ولت

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

با توجه به عدم امکان تبدیل ترون در تراست ولت باید به راه‌های دیگر اتکا کرد. یکی از این راه‌ها استفاده از Dappهای موجود در تراست ولت است. یکی از اپلیکیشن‌هایی که این امکان را فراهم کرده است، پنکیک سواپ است. دقیقا به طریقی که در بالا آموزش دادیم می‌توانید ارز تتر را به ترون تبدیل کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که پنکیک سواپ مختص تبادل توکن‌ها بر بستر بی‌ان‌بی چین است و توکن‌های مبدا و مقصدی که سواپ می‌کنید باید بر بستر این بلاکچین باشند. اگر قصد سواپ ترون بر بستر بلاکچین اتریوم را دارید، باید از یونی سواپ یا سوپی سواپ استفاده کنید. البته لازم به ذکر است برای تبادل و انتقال ترون و توکن‌های این بلاکچین، نیاز به پرداخت کارمزد دارید که در قالب ترون دریافت می‌شود. بنابراین برای افزایش موجودی ترون در کیف پول تراست ولت، باید به طریقی این توکن را خریداری کنید. یکی از راه‌های خرید و انتقال کوین TRX، صرافی‌های متمرکزی مانند والکس است. در ادامه به آموزش خرید ترون از صرافی والکس خواهیم پرداخت.

  • برای خرید ترون در والکس می‌توان از تتر یا تومان استفاده کرد. در این مثال برای خرید از تومان استفاده می‌کنیم. برای این امر بعد از ورود به حساب کاربری خود، روی تب بازارها و سپس بازارهای پایه تومان کلیک کنید. بعد از آن گزینه ترون TMN را انتخاب کنید.
ورود به بخش بازار ترون تومان در والکس
  • در صفحه معاملات ترون تومان، نیاز است قیمت خرید و مقدار ترونی که قصد خرید آن را دارد، مشخص کنید. سپس دکمه خرید را فشرده و در صفحه باز شده معامله را تایید کنید. بعد از آن معامله شما در لیست معاملات قرار گرفته و پس از تکمیل، ترون‌های شما به کیف پول ترون والکس منتقل می‌شود.
خرید از صفحه اختصاصی معامله ترون تومان
  • پس از خرید ترون، می‌توانید در کیف پول‌تان در والکس، ترون‌های خود را به تراست ولت منتقل کرده و از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتقال رمزارزها در برخی از شبکه‌ها نیاز به استفاده از تگ یا ممو در کیف پول ارز دیجیتال است. بنابراین پیش از ارسال این مورد را بررسی کنید.

محدودیت تراست ولت در معامله رمزارزها

تبدیل ارز در تراست ولت یکی از روش‌های آسان تبدیل رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال است. اما این کار هم مانند همه‌‌‌ی معاملات ارز دیجیتال نیاز به دقت و دانش دارد. لطفاً قبل از انجام هر تراکنشی به کارمزدها و آینده ارزهایی که قصد ترید آن‌ها را دارید دقت کنید. توجه داشته باشید در تراست ولت شما فقط می‌توانید توکن‌های یک شبکه را با یکدیگر سواپ کنید. بنابراین برای معامله توکن‌ها بین شبکه‌های مختلف (مثلا تبدیل بیت کوین به اتریوم) شما باید از صرافی‌های متمرکز مانند والکس استفاده کنید. گزینه دیگر برای تبدیل رمزارزها با بلاکچین مشترک، استفاده از Dapp ها است که تراست ولت دسترسی به این اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را در بخش Discover فراهم کرده است.

در پایان اگر سوالی درباره تبدیل ارز در تراست ولت و استفاده از پنل‌های سواپ و دیسکاوردارید، در کامنت‌ها از ما بپرسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۲۵

روزنامه‌نگاری خوانده‌ام و کلمه به کلمه پا به دنیای محتوا گذاشته‌ام. ورود به بازارهای مالی و دنیای ارز دیجیتال قدم بلند من برای یادگیری بیشتر است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
701 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زهرا عبدالهی
زهرا عبدالهی
3 روز قبل

سلام میشه راهنمایی کنید چجوری ارز فانتوم بر بستر bep2 رو به be20 در کیف پول تراست والت تبدیل کنم؟

ر رواقی
ر رواقی
2 روز قبل

سلام
امکانات سواپ در تراست ولت محدود است و شما نمیتوانید تمامی ارزها را در آن سواپ کنید. برای این کار پیشنهاد میکنیم از پلتفرم SwapSpace استفاده کنید.

میثم زمانی
میثم زمانی
4 روز قبل

سلام ویت بخیر،من مقداری ارز snx در تراست ولت دارم میخوام تبدیلش کنم به یه ارز دیگ ولی نمیشه میگه اتریوم کافی نداری…میشه راهنمایی کنین

ر رواقی
ر رواقی
2 روز قبل
پاسخ به  میثم زمانی

سلام
مقداری اتریوم از یک صرافی معتبر ایرانی (مثل والکس) خریداری کرده و آن را به کیف پول اتریوم خود در تراست ولت واریز کنید.
خرید اتریوم از والکس

حامد زمانی
حامد زمانی
5 روز قبل

سلام.در تراست ولت مقداری تتر روی شبکه بی ان بی اسمارت چین دارم اما نمیشه به بیت کوین روی شبکه اصلی سواپ کنم فقط بیت کوین روی شبکه اسمارت چین هستش آیا راه حلی وجود دارد که روی شبکه اصلی سواپ کنم؟ ضمنا اگر از صرافی متمرکز انتقال بدم هزینه انتقال بیت کوین روی شبکه اصلی بالاست راه حل دیگه ای وجود داره؟

ر رواقی
ر رواقی
4 روز قبل
پاسخ به  حامد زمانی

سلام
حامد جان امکانات سواپ تراست ولت محدود است و شما نمی‌توانید توکنهای با شبکه مختلف را به یکدیگر سواپ کنید. بنابراین تنها راه استفاده از صرافی متمرکز است.

علی عاشورنژاد
علی عاشورنژاد
10 روز قبل

سلام ، من واقعا نیاز به کمک شما دارم، من امروز حدود ده تتر بر بستر trc20 و ده تتر هم بر بشتر bep20 انتقال دادم به تراست ولت ، الان موقع برداشت میگه کارمزد مورد نیاز موجود نیست ، چیکار باید بکنم ، واقعا گیر کردم
برای خرید ارزی که کارمزد هستش هم میخواستم اقدام کنم اما کامزد ها بر اساس coin هستن ، واقعا نمیدونم چیکار کنم ، کمک کنید

ر رواقی
ر رواقی
5 روز قبل

سلام
برای انتقال تتر در بستر TRC20 نیاز به داشتن مقداری ترون در ولت خود دارید.
برای انتقال تتر در بستر اسمارت چین به داشتن مقداری BNB (bep20 ) نیاز دارید.
توجه: برای خرید این ارزها، باید از یک صرافی ایرانی مثل والکس استفاده کنید. بنابراین توکن های موردنیاز خود را خریداری و سپس به تراست ولت خود انتقال دهید. پس از این کار میتوانید تراکنشهای خود را انجام دهید.

غني او
غني او
11 روز قبل

سلام مقداری دای بر بستر بی ان بی اسمارت چین دارم می خوام تبدیل کنم به پنکیک هر کاری می کنم نمی شه لطف می کنید راهنمایی کنید

آرن امیریان
آرن امیریان
10 روز قبل
پاسخ به  غني او

سلام وقت بخیر
با چه اروری مواجه میشید؟
آیا bnb روی شبکه bsc دارید که بتونید کارمزد تبدیل رو پرداخت کنید؟

مهرداد ب
مهرداد ب
15 روز قبل

سلام وقت بخیر ببخشید خییلی ممنون میشم کمک کنید من اربیتروم دارم توی تراس ولت هرکاری میکنم نمیتونم انتقال بدم برای کارمزد یه اربیتروم دیگ میخاد ک پیداش نمیکنم چطور اربیتروم رو توی تراس ولت تبدیل کنم یا به صرافی مورد نظر انتقال بدم ممنون میشم روهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
11 روز قبل
پاسخ به  مهرداد ب

سلام
تراست ولت از دو نوع اربیتروم پشتیبانی میکند. یکی با نماد ARB و دیگری با نماد ETH. اگر ارز آربیتروم (ARB) روی شبکه اتریوم دارید،‌ باید هزینه تراکنش را با اتریوم (ERC-20) پرداخت کنید.
اگر ارز آربیتروم (ARB) روی شبکه آربیتروم دارید، باید هزینه تراکنش را با اتریوم روی شبکه آبیتروم پرداخت کنید.

فرزانه
فرزانه
19 روز قبل

سلام وقت بخیر ببخشید من در تراست ولت مقداری ارز آدا بر بستر bep2 دارم که میخوام تبدیلش کنم به ارزی که بر بستر bep20 باشه که بتونم انتقالش بدم چکار باید کنم

ر رواقی
ر رواقی
19 روز قبل
پاسخ به  فرزانه

سلام
در حال حاضر تنها راه سواپ توکن از bep2 به bep20 استفاده از صرافی بایننس یا کیف پول اسمارت چین است.
راهنمای تبدیل توکن BEP2 به BEP20

رضا
رضا
19 روز قبل

سلام وقت بخیر
من در تراست بی آن بی دارم و می‌خوام آکیتا بر بستر اوالانچ بخرم از قسمت سواپ تراست میتونم بی آن بی رو به اوالانچ تبدیل کنم و بعد از طریق دکس آکیتا بخرم یا نه؟
و اینکه دکسی که بستر اوالانچ ساپورت کنه معرفی میکنین
سپاس🙏

ر رواقی
ر رواقی
17 روز قبل
پاسخ به  رضا

سلام
امکانات سواپ تراست ولت محدود است و شما نمیتوانید توکنهای با شبکه مختلف را با یکدیگر تبدیل کنید. برای تبدیل توکنها با شبکه های مختلف، باید از ابزارهای بریج و یا صرافی های متمرکز کمک بگرید.

yahya
yahya
20 روز قبل

سلام آیا در تراست ولت امکان تبدیل pepeبر پایه اسمارت چین تبدیل به اسمارت چین هست؟من هر کاری میکنم میزنه در دسترس نمیباشد…راه حل چیه؟

آرن امیریان
آرن امیریان
20 روز قبل
پاسخ به  yahya

سلام وقت بخیر
از پشتیبانی تراست ولت بپرسید بهتر راهنماییتون می‌کنن.

علی
علی
21 روز قبل

سلام آیا در تراست والت لینک بر بستر erc20 را میشه به بستر bep20 تغییر داد؟

آرن امیریان
آرن امیریان
20 روز قبل
پاسخ به  علی

سلام
می‌تونید از ابزار SwapSpace استفاده کنید.

حمزه سید شریفی
حمزه سید شریفی
23 روز قبل

اگه اتریم از کیف پول به جایی بفرستم از چه شبکه ای باید باشه تا کارمزدش کم باشه من ۱۲ دلار اتر انتقال دادم ۱۰ دلار کارمزد کم کرد و فقط ۲ دلار انتقال داد

آرن امیریان
آرن امیریان
23 روز قبل

سلام
متاسفانه کارمزدهای شبکه اتریوم بسیار بالاست. ارزون‌ترین روش اینه که اتر رو به یک صرافی انتقال بدید و بعد اون رو تبدیل به ارز دیگه‌ای کنید که کارمزدش کمتر باشه (مثل BNB). ولی اگر حتما اتر می‌خواید تحویل بگیرید، می‌تونید با انتقال به یک صرافی، اون رو با یک شبکه لایه دوم مثل آربیتروم یا آپتیمیزم برداشت کنید. شبکه‌های لایه دوم کارمزدهای کمتری دارن.

حمزه سید شریفی
حمزه سید شریفی
23 روز قبل

سلام مهندس من bnb از تراست ولتم با گزینه swap تبدیل کردم به اتریم ولی از bnb کم شده به اتریم اضافه نشده
چه اتفاقی افتاده ینی از دست رفته

آرن امیریان
آرن امیریان
23 روز قبل

سلام وقت بخیر
داخل txid تراکنشتون برید و در بخش اطلاعات توکن‌های سواپ شده، روی eth کلیک کنید تا وارد آدرس کانترکتش بشید. بعد آدرس کانترکت eth رو کپی کنید و در بخش import token کیف پولتون پیست کنید تا اتر رو به شما نشون بده.

حمزه سید شریفی
حمزه سید شریفی
21 روز قبل
پاسخ به  آرن امیریان

import token کجاس و کجا باید ادرس رو پیست کنیم
منظور آدرس اتر هست یا آدرسی که خودش تو تراکنش زده

آرن امیریان
آرن امیریان
20 روز قبل

در پایین قسمت توکن‌های تراست ولت، Add Token هست.
اگر از اکسپلورر کانترکت رو پیدا نمی‌کنید، آدرس کانترکت رو می‌تونید از کوین مارکت کپ پیدا کنید. اتر رو باز کنید، در قسمت توضیحاتش یه بخشی به اسم Contracts هست. شبکه مورد نظرتون رو پیدا کنید، آدرس کانترکتش رو کپی کنید و در تراست ولت اضافه کنید.

حمزه سید شریفی
حمزه سید شریفی
20 روز قبل
پاسخ به  آرن امیریان

Import token رو از کجا باید بریم بعدش آدرس اتریم رو باید کپی کرد یا آدرسی که خودش تو تراکنش آورده

آرن امیریان
آرن امیریان
20 روز قبل

سلام مجدد
قسمت توکن‌های کیف پولتون، یه بخشی هست به نام Import Token یا Add Token. اون رو بزنید و آدرس کانترکت eth رو در قسمت مربوطه پیست کنید.
‍اگر از توی اکسپلورر کانترکت رو پیدا نکردید، می‌تونید در کوین مارکت کپ روی اتریوم کلیک کنید. یه قسمت داره به نام contracts. آدرس اتر روی شبکه مورد نظرتون رو کپی کنید و در قسمتی که عرض کردم، پیست کنید تا توکن ادد بشه.

behzadamz
behzadamz
23 روز قبل

سلام ودرود من مقداری ارز twtدر تراست ولت دارم وقتی خواستم به ارز bnb smart chin تبدیل کنم از طریق
pancak همون روش بالا طبق دستورالعمل متاسفانه در پایان پیام you dont have bnb smart chain (bnb) to cover network feesرو میده این چطور حل میشه تشکر

ر رواقی
ر رواقی
23 روز قبل
پاسخ به  behzadamz

سلام
مقداری bnb (bep20) برای پرداخت کارمزد شبکه نیاز است.

محمد
محمد
23 روز قبل

سلام وقت بخیر
ارز bnb به smart chain تبدیل کردم الان موجودی هر دو ارز در ولت من صفر هست ، از bnb برداشت شده ولی smart chain دریافت نشده ، راه حل چی هست ؟

آرن امیریان
آرن امیریان
23 روز قبل
پاسخ به  محمد

سلام وقت بخیر
داخل txid تراکنشتون برید و در بخش اطلاعات توکن‌های سواپ شده، روی bnb کلیک کنید تا وارد آدرس کانترکتش بشید. بعد آدرس کانترکت bnb رو کپی کنید و در بخش import token کیف پولتون پیست کنید تا bnb رو به شما نشون بده.

دکمه بازگشت به بالا