آموزش استخراجاستخراجسرمایه گذاری

درآمد ماینرها چقدر است؟ محاسبه میزان درآمد دستگاه ماینینگ ارزهای دیجیتال

بلاکچین برای ادامه فعالیت خود به پروتکل‌های اجماع نیاز دارد؛ یعنی باید راهی وجود داشته باشد تا مشارکت‌کنندگان بلاکچین بر سر ساخت بلاک‌ها با یکدیگر به اجماع برسند. اولین و پیچیده‌ترین پروتکل اجماع اثبات کار (PoW) است که بواسطه آن، ماینرها با دستگاه‌های گران خود باید مسائل پیچیده‌ ریاضی را حل کنند تا بتوانند بلاک‌ها را تولید کرده و پاداش دریافت کنند. در واقع این فرایند ساخت بلاک و تایید تراکنش‌ها، به کارکرد بلاکچین و درامد ماینر ختم می‌شود.

حال برای کسانی که قصد ورود به دنیای استخراج یا ماینینگ را دارند این سوال پیش می‌آید که درآمد ماینر چقدر است و آیا این فعالیت که کم هزینه هم نیست، سود دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب به این موضوع بپردازیم و پیچ و خم این راه را توضیح دهیم.

منظور از استخراج و ماینر چیست؟

ابتدا بیاید تعریفی از استخراج و ماینر داشته باشیم. ماینینگ یا استخراج رمزارز به فرایندی گفته می‌شود که منجر به تایید تراکنش‌های شبکه و افزودن بلاک جدید به بلاکچین می‌شود. برای آنکه یک تراکنش جدید در شبکه بلاکچین تایید شود، نیازمند گرفتن تاییده در شبکه است. به افرادی که این تاییده‌ها را راستی آزمایی می‌کنند، ماینر می‌گویند. 

فرایند ماینینگ بیشتر شبیه به یک رقابت است. رقابتی که در آن ماینرهای بسیاری شرکت می‌کنند و در نهایت ماینر پیروز در این رقابت، پاداش خود را بسته به نوع ارز استخراج شده دریافت خواهد کرد. روش‌های مختلفی برای استخراج ارز توسط ماینر‌ها وجود دارد. از استخراج انفرادی گرفته تا استخرهای نقدینگی، همگی منجر به درآمد ماینرها می‌شود.

ماینرهای بیت کوین، به ازای ساخت هر بلاک ۶.۲۵ بیت کوین پاداش می‌گیرند. این عدد پس از هاوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش می‌یابد. پاداش (به اضافه کارمزد تراکنش) به ماینری پرداخت می‌شود که ابتدا مسائل ریاضی را حل کرده است.

این فرآیند تقریباً هر ۱۰ دقیقه برای هر دستگاه استخراج در شبکه تکرار می‌شود. سختی شبکه هر ۲۰۱۶ بلوک (~ ۱۴ روز) تنظیم می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به طور متوسط یک دستگاه مسئله ریاضی را در مدت ۱۰ دقیقه حل می‌کند.

هزینه ماینینگ چقدر است؟

هزینه برق ماینینگ

فرایند استخراج کریپتو کمی پیچیده است و مستلزم استفاده از رایانه برای حل مسائل پیچیده ریاضی است. اولین ماینری که بتواند مشکل را حل کند، یک بلاک در بلاک‌چین را تأیید می‌کند و مقدار از پیش تعیین شده ارز دیجیتال به او تعلق می‌گیرد.

مشکل کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال، هزینه آن است که تاثیر مستقیم روی درآمد ماینر دارد. در حالی که از لحاظ فنی هیچ مانعی برای شروع ماینینگ وجود ندارد، واقعیت این است که هر چه قدرت محاسباتی بیشتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که اولین نفری باشید که مشکل ریاضی مورد نیاز برای به دست آوردن ارز دیجیتال خود را حل می‌کنید. این بدان معناست که شما به کامپیوترهای تخصصی متعددی با تراشه‌های کامپیوتری با فناوری پیشرفته نیاز دارید تا شانسی واقعی برای کسب ارز دیجیتال داشته باشید. به طور خاص، برای راه‌اندازی یک ریگ ماینینگ کریپتو به یک واحد پردازش گرافیکی معروف به GPU یا یک مدار مجتمع خاص برنامه یا ASIC نیاز دارید و تمام این موارد بسیار هزینه بر است.

درآمد ماینر چقدر است؟

در سال ۲۰۰۹، زمانی که بیت کوین برای اولین بار معرفی شد، یک رایانه شخصی ساده برای استخراج بخشی از ارز دیجیتال کافی بود. اما با افزایش قیمت بیت کوین، ماینرهای بیشتری وارد بازی شدند. ماینرهای جدید در تلاش برای رقابت، قدرت محاسباتی باورنکردنی را آوردند. برخی از ماینرهای موفق آنهایی هستند که مزارع سرور وسیعی دارند که در کشورهایی با هزینه انرژی کمتر واقع شده‌اند.

درامد ماینرهای بیت کوین

درآمد ماینر ارزهای دیجیتال از ارزی به ارز دیگر متفاوت است و حتی می‌تواند به صورت روزانه تغییر کند. سودآوری شما تا حد زیادی به هزینه مصرف انرژی و به اصطلاح «نرخ هش» یا سرعت حل مشکلات رایانه‌های شما بستگی دارد. ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف، مانند whattomine.com، می‌توانند به شما کمک کنند تا سودآوری خود را برای یک رمزارز معین پس از وارد کردن متغیرهای خاص خود تخمین بزنید. به عنوان مثال، تا ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱، سود تخمینی روزانه یک ماینر اتریوم با استفاده از یک واحد پردازش گرافیکی ۴.۵۹ دلار بود. حال این میزان سود در ژوئن ۲۰۲۳ با پردازشگر گرافیکی به ۰.۲۱ دلار رسیده است که نشاندهنده سختی شبکه و پیچیده شدن فرایند استخراج می‌باشد.

درآمد ماینر خانگی چقدر است؟

درآمد ماینر خانگی به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع ماینر، هزینه برق، قدرت پردازشی ماینر، نوع ارز دیجیتالی که استخراج می‌شود و شرایط بازار ارز دیجیتال. به طور کلی، با توجه به افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، درآمد ماینر خانگی نیز ممکن است افزایش یابد.

اما برای تخمین درآمد ماینر خانگی، لازم است به عواملی که بالاتر ذکر شد، توجه کنید. به عنوان مثال، هزینه برق در نقاط مختلف جهان متفاوت است و ممکن است تاثیر زیادی بر روی سودآوری ماینینگ داشته باشد. همچنین، قدرت پردازشی ماینر، سختی استخراج ارز دیجیتال و نرخ تولید بلاک‌ها نیز نقش مهمی در محاسبه درآمد دارد.

اما به صورت کلی با افزایش سختی شبکه و پایین آمدن پاداش استخراج بیت کوین، درآمد ماینر خانگی آنچنان بالا نیست و توجیه اقتصادی ندارد.

نحوه محاسبه درآمد استخراج

محاسبه درآمد ماینر، به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع ارز استخراج شده، مشخصات فنی دستگاه ماینر، میزان ارزی که در هر بلاک به عنوان پاداش به ماینرها داده می‌شود و هزینه‌های جانبی. به در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید با استفاده از فرمول‌های زیر میزان درآمد تقریبی ماینر را محاسبه کنید.

محاسبه میزان استخراج روزانه:

میزان استخراج روزانه = (قدرت پردازشی / سختی استخراج) * تعداد بلاک‌ها در روز * پاداش هر بلاک

محاسبه هزینه برق روزانه:

هزینه برق روزانه = قدرت پردازشی * قدرت مصرفی ماینر در هر واحد زمان * قیمت برق در هر واحد زمان

محاسبه درآمد روزانه:

درآمد روزانه = میزان استخراج روزانه – هزینه برق روزانه – سایر هزینه‌ها (مانند هزینه نگهداری و تعمیرات)

از طریق این روش، می‌توانید تخمینی از درآمد خود در ماینینگ داشته باشید. با این حال، لازم به ذکر است که این روش ساده تنها یک تخمین تقریبی است و در عمل ممکن است به دلیل تغییرات ناشی از متغیرهای مختلف، درآمد واقعی شما متفاوت باشد. بنابراین برای محاسبه دقیق درآمد ماینینگ می‌توانید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید.

درآمد یک ماینر بیت کوین چقدر است؟

ماینر بیت کوین

در ژوئن ۲۰۲۳، یک دستگاه استخراج بیت کوین مانند Whatsminer M20S، هر روز حدود ۵ دلار درآمد بیت کوین را بسته به قیمت بیت کوین و سختی شبکه به ارمغان می‌آورد. اگر این را با درآمد استخراج یک ارز دیجیتال متفاوت مانند اتریوم که با کارت گرافیک استخراج می شود مقایسه کنید، می‌بینید که درآمد ماینر بیت کوین دو برابر درآمد ماینر اتریوم خواهد بود چرا که قیمت سیزده کارت گرافیک AMD RX تقریباً به اندازه یک Whatsminer M20 است. نکته مهم اما هزینه صرف شده برق برای استخراج بیت کوین است. استخراج بیت کوین از طریق دستگاه ماینر بسیار هزینه بر است. این موضوع در مقایسه با ماین اتریوم که از طریق کارت گرافیک انجام می‌شود، بسیار بیشتر است.

استخر استخراج چیست؟

با توجه به مطالب عنوان شده، می‌توانید حدس بزنید که درآمد یک دستگاه ماینر کاملاً به مشخصات آن بستگی دارد. یک دستگاه ماینر بیت کوین در صورتی که به آخرین تکنولوژی روز دسترسی داشته باشد، قطعاً می‌تواند درآمد مناسبی را برای شما داشته باشد، اما خرید چنین دستگاهی هزینه بسیاری را بر شما تحمیل خواهد کرد. علاوه بر هزینه خرید دستگاه ماینر، هزینه‌های جانبی استخراج رمزارز مانند برق و … در نهایت نه تنها منجر به سود نخواهد شود، بلکه می‌تواند ضرر آفرین باشد.

اما روش دیگری نیز برای استخراج رمز ارز وجود دارد که به استخر استخراج معروف است. استخرها شاید به پر سودی ماینر نباشند، اما قطعا بررسی آن خالی از لطف نیست و بسیاری از بهترین ارزهای دیجیتال در این استخرها برای ماین کردن وجود دارند.

اگر نمی‌خواهید هزینه بالایی را صرف خرید یک دستگاه ماینر کنید، پیشنهاد ما به شما شرکت در استخرهای استخراج رمزارز است که چیزی شبیه به صندوق سرمایه‌گذاری مشترک برای ماینرها است. با یک سرمایه‌گذاری کوچک، می‌توانید خود را به سرمایه گذاران دیگر ملحق کنید و از وجوه ترکیبی خود برای شرکت در عملیات استخراج استفاده کنید. سود زیادی در این روش ماینینگ وجود ندارد اما ریسک و سرمایه اولیه بسیار پایینی را خواهد داشت.

پس از استخراج چه اتفاقی می‌افتد؟

نقد کردن درآمد ماینینگ

در صورتی که موفق به استخراج رمز ارز مورد نظر خود شده‌اید، اکنون زمان آن رسیده است که آن را به کیف پول یا صرافی مورد نظر خود انتقال دهید. سپس با فروش آن، به سود مورد نظر دست یابید. تفاوت اصلی هزینه‌های استخراج در این بخش بیشتر نمایان می‌شود. کارمزد انتقال و نقد کردن بیت کوین استخراج شده، بسیار کمتر از شبکه اتریوم است. در عوض شبکه اتریوم شبکه‌ای به نسبت سریع‌تر است و تراکنش‌های شما ظرف ۲ دقیقه در شبکه تایید خواهند شد.

آیا استخراج سودآور است؟

برای پاسخ به این سؤال می‌بایست تمامی جنبه‌های استخراج یک ارز را بررسی کنیم. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه ماینر را داشته باشید، هزینه‌های اولیه برای خرید آن بسیار بالا خواهد بود. ضمن آنکه به انرژی بسیار زیادی برای کسب موفقیت نیاز دارید. اگر هم قصد شرکت در استخرهای استخراج را دارید، می‌توانید با هزینه‌هایی بسیار کمتر کار خود را شروع کنید اما در نهایت به میزان سود کمتری نیز دست خواهید یافت. شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ با در بخش نظرات در ارتباط باشید.

درآمد یک ماینر کریپتو چقدر است؟

در ۲۰۲۲، ماینرها ۶.۲۵ بیت کوین به دست می‌آورند. در سال ۲۰۲۴ این پلتفرم با ۳.۱۲۵ بیت کوین به آنها پاداش می‌دهد. فرآیند ماینینگ برای هر ماشین موجود در شبکه به طور متوسط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. 

آیا ماین ارز دیجیتال سودآور است؟

تغییرات اخیر در دستگاه‌ها و فناوری استخراج و ایجاد مراکز استخراج حرفه‌ای با قدرت محاسباتی بسیار زیاد و همچنین تغییر قیمت بیت کوین، انگیزه‌ها و چشم انداز استخراج را تغییر داده است.

استخراج ۱ بیت کوین چقدر طول می‌کشد؟

به طور کلی، ماین کردن یک بلاک حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و در حال حاضر پاداش یک بلاک، ۶.۲۵ بیت کوین است. بنابراین زمان تقریبی برای استخراج یک بیت کوین، ۱.۶ دقیقه است.

درآمد ماینر خانگی چقدر است؟

درآمد ماینر خانگی به عواملی مانند مصرف و هزینه برق، نوع دستگاه استخراج و غیره بستگی دارد. ولی به صورت کلی ماین خانگی آنچنان سودده نیست و معمولا توجیه اقتصادی ندارد.

گام قبلی (۱۸/۱۸) گام بعدی

(۱۸/۱۸)

گام بعدی next

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۳۵

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
34 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Tony
Tony
5 روز قبل

مغزم رگ به رگ شد، اونی که بیت کوین و ساخته چه نابغه‌ای بوده! مدار خلقت بر پایه محاسبات ریاضی می‌چرخد.

افشین
افشین
14 روز قبل

نمی خواهم استرس داشته باشم . اگه یک ماینر بخریم با تراشه بالا بدون استرس نهایت هر روز مبلغی به ما خواهد داد. بد دیدیم این برنامه هاوینک پیش آمده دست نگه داشتم تا ببین نتیجه چی خواهد شد .نظر شما در این مورد چی هست ما چکارکنیم

214
214
7 ماه قبل

سلام. چارت لایو سود ماینینگ رو چطور میشه پیدا کرد؟ با چه شاخصی نشونش میدن؟

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  214

سلام و عرض ادب
سود ماینینگ را باید توسط ابزار “ماشین ماینر” محاسبه کنید. لطفا این واژه را در اینترنت جستجو کرده، مدل دستگاه ماینر و تعرفه برق را مشخص کنید تا درآمد لحظه ای استخراج را به شما اعلام کند.

مینا
مینا
3 ماه قبل
پاسخ به  214

استخراج و ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگه سود نداره چون مزارع و فارم های زیادی توسط چینی یا و .. در سرتاسر جهان راه اندازی شده سختی شبکه هم زیاد شده اگه فکرتون اینه که یکی دو دستگاه بخرید ضرر میکنید در اصل دیگه تایمش نیست موفق باشید

فرشاد
فرشاد
7 ماه قبل

اخرش مانفهمیدیم درامدیک ماینربیتکوین ماهیانه چقدرهست همش تفره رفتیدنگفتیدبلاخره درامدماینرهاازاستخراج چقدرهست

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  فرشاد

سلام
وقت به خیر
فرشاد جان ماینرها بر اساس قدرت پردازشی خود انواع مختلفی دارند و علاوه بر این بر اساس قیمت بیت کوین و سختی شبکه، درآمد آنها متغیر است.
به عنوان مثال در حال حاضر (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) درآمد یک انت ماینر s19 110TH با تعرفه برق صنعتی، روزانه ۶ دلار است.

ناصر جعفری زاده
ناصر جعفری زاده
9 ماه قبل

سلام و عرض ادب
سپاسگزارم توضیحات کامل بود فقط چرا در یک کلام واضح درآمد دستگاه رو یا به ریال یا دلار نگفتید
همین دستگاه رو الان تو سایت دیوار زده ۴۳۰ میلیون ks1
ماهیانه چقدر تولید می‌کنه
حالا ریال تومن دلار
سپاسگزارم از شما

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل

سلام و عرض ادب
ناصر جان درآمد ماینرهای ارز دیجیتال کاملا متغیر و لحظه ای است و به پارامترهایی همچون نرخ ارز مربوطه، سختی شبکه، تعرفه برق مورد استفاده و … بستگی دارد. پیسنهاد پیکنیم برای پی بردن به درآمد لحظه ای هر ماینر، عبارت “ماشین حساب استخراج ارز دیجیتال” را در گوگل سرچ کنید. وبسایتهای مختلفی درآمد ماینینگ را آنلاین محاسبه میکنند.

محمد
محمد
11 ماه قبل

سلام من سال ۸۹ برج ۲ بود تو یکی از سایتها درباره استارت خرید فروش بیت کوین امد من ۱۴۶۰۰۰۰ هزار تومن داشتم رفتم همش بیت کوین خریدم شد ۵۱۲۰۰۰ هزار واحد بیت کوین رمزارزش تو کامپیوتر نوشتم و روی یه برگه نوشتم کامپیوتر هاردش سوخت اصلا درست نشد کاغذ داشتم تو جابجایی خونه گمش کردم سال ۹۶ بیت کوین ۶۸۰۰۰ دلار رسید هرجا هارد بردم گفتن درست نمیشه الان هارد انداختمش تو خونه ولی رمزارز بیت کوین ندارم به پول الان ۵۱۲۰۰۰ تا بیت کوین میشه بیش از ۷۵۰ تریلیون هست ولی رمزارز ندارم هاردم درست نمیشه راهنمایی کنید

Yasha
Yasha
10 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام فکر کنم بشه

Sushiyant
Sushiyant
10 ماه قبل
پاسخ به  محمد

اسم سایتش چی بود ؟
منم تو ی سایتی بالغ بر ۱ بیت کویین استخراج کردم اما سایتش اسکمه و پول ب کسی نمیده فقط خود ب خود داره تو حسابم بیت کویین اضافه میکنه ولی برداشت رو هم ک میزنی نمیتونی برداشت کنی .

م
م
8 ماه قبل
پاسخ به  محمد

از همان صرافی که خریدی اگر ایمیل و رمز ورود یادته میشه بازیابی کرد .

فرشاد
فرشاد
7 ماه قبل
پاسخ به  محمد

داداش کل بیتکوین استخراج شده تا الان ۷۵۰تریلیون دلارنمیشه بعدا اون هارد سوخته رو به راحتی با خرج ده تا بیست میلیون تومن میشه بازیابی کرد. دو تا راه داره اول اینکه اگر هارد از برند معتبر باشه با مراجعه به نمایندگی هارد سوخته رو میفرستن برات بازیابی میکنن کلا هارد یک قسمتی داره که اطلاعات در ان قسمت میمونه. حتا اگر هاردسوخته باشه اون قسمت نمی سوزه و مهندسین کامپیوتر میتونند بازیابی کنند. راه دوم هم شرکتهای معتبری هستند که کیف پولهای ایجوری روباز میکنن البته باید هوشیارباشی که سرت کلاه نره.

مصطفی شهریاری
مصطفی شهریاری
5 روز قبل
پاسخ به  محمد

سلام محمد عزیز اگه هنوزموفق به برداشت بیت کوین هات نشدی .درصورت داشتن هارد کامپیوترت که میگی سوخته من یه کسایی رودارم که بتونن درحدی که بشه رمزهاروازتوش بازیابی کرد

ابراهیم عابدینی
ابراهیم عابدینی
11 ماه قبل

ایا درامد ماینر بعد سال ۲۰۲۴ کم میشه

ر رواقی
ر رواقی
11 ماه قبل

سلام و عرض ادب
درآمد ماینرها صرفا به مقوله هاوینگ و نصف شدن پاداشاستخراج بستگی ندارد، بلکه سختی شبکه و ارزش رمزارزها در این قضیه تاثیر مستقیم دارد. بر اساس داده های تاریخی بیت کوین، درآمد ماینرها به طور متوسط از ابتدای پیداش بیت کوین تاکنون (علیرغم کاهش پاداش استخراج)، افزایش یافته و یا در بدترین حالت تغییر نکرده است.

محسن
محسن
1 سال قبل

دوستان برای خرید و کار با ماینر ابتدا به سرمایه نیاز دارید و بعد اونم باید مکان ساکت و آرامی پیدا کنید سپس هم کلی خرج و مشکل و داستان برق و گرفتن مجوز و این داستانا خودم قبلن ده تا ماینر داشتم فروختمشون چون مثل قبل سود نمی داد الان زدم توی بازار های معاملاتی و ترید میکنم
با تشکر از سایت خوبتون.

احسان پوراحمد
احسان پوراحمد
1 سال قبل

سلام.خسته نباشید.لطفا راهنمایی بفرمایید.
اگر تمایل به فعالیت در این حوزه داشته باشم با یک دستگاه هم میشه استارت زد؟چه دستگاهی را پیشنهاد میدید

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام
وقت شما به خیر
انتخاب یک ماینر و میزان سودآوری آن کاملا به مکان شما و تعرفه برقی که در اختتیار دارید بستگی دارد. اما به طور کلی توصیه میکنیم از دستگاههای ماینر جدیدتر و با مصرف انرژی کمتر استفاده کنید.
کمپانی بیت مین (Bitmain) یکی از برندهای شناخته شده این حوزه است. که با سرچ کردن آن مدل های موجود در ایران را ملاحظه خواهید کرد.
پیشنهاد میکنیم برای پی بردن به میزان سود آوری ماینرها مقاله اسیک ماینر و ریگ ماینر را مطالعه کنید.

سپاس از همراهی شما

میلاد
میلاد
1 سال قبل

سلام من در گیلان کارگاه دارم با برق سه فاز برقم امامه اماده همکاری هستم

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  میلاد

سلام
وقت شما به خیر
پیشنها می‌کنیم برای اینکه در آینده با مشکلات قانونی، تعرفه برق ماینینگ و … مواجه نشوید، مجوز فعالیت در این حوزه را از سوی نهادهای مربوطه دریافت کنید.

سپاس از همراهی شما

آقای دولت خواه
آقای دولت خواه
1 سال قبل

سلام اقای دلدار میشه بگین چقدر هزینه برد گرفتن مجوزش

ابوالفضل
ابوالفضل
1 سال قبل

باعرض سلام وخسته نباشید
ببخشید اگه یه دستگاه ماینر باقیمت ۷۰ یا۸۰میلیون بگیرم در ماه بنظرتون چقدر سود میده.
واینکه اگه بخوام مجوز بگیرم باید چند تا دستگاه داشته باشم ویافرقی نمیکند چون یجایی خوندم نوشته بود باید حداقل ۵۰ یا۶۰تا دستگاه داشته باشی

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  ابوالفضل

سلام
وقت به خیر
درآمد ماینرها به شرایط مختلفی مانند تعرفه برق شما، مصرف برق دستگاه‌ها و هزینه‌های جانبی مانند خرید سیستم خنک کننده در صورتی که در منطقه گرمسیری هستید، بستگی دارد. اما مهمترین پارامتر که درآمد ماینینگ را تحت شعاع قرار میدهد تغییرات قیمت رمزارزها و سختی شبکه است. بنابراین ما نمی‌توانیم درآمد ثابتی رابرای استخراج رمزارزها درنظر بگیریم. پیشنهاد می‌کنیم از وبسایت‌های مختلفی که تحت عنوان “ماشین حساب استخراج ارز دیجیتال” فعالیت میکنند کمک بگیرید. شما میتوانید با وارد کردن نرخ هش و توان دستگاه خود، به صورت لحظه‌ای درآمد خود را مشاهده کنید.

سپاس از همراهی شما

علی رحیمی
علی رحیمی
3 سال قبل

سلام
وقت بخیر
یه سوالی داشتم. یه جایی گفته بودید اگه مجوز استخراج بگیریم، میتونیم قیمت برق مصرفی رو کاهش بدیم.
میخواستم بدونم مجوز استحراج رو از چه نهادی باید بگیریم ؟

لیلی امینی
لیلی امینی
3 سال قبل
پاسخ به  علی رحیمی

سلام آقای رحیمی

از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانید برای دریافت مجوز استخراج اقدام کنید.

سپاس از همراهیتان

فرهاددلدار
فرهاددلدار
2 سال قبل
پاسخ به  لیلی امینی

بنده مجوز استخراج وبهره برداری گرفتم منتها گیر جاش هستم برای احداثش

محمود
محمود
1 سال قبل
پاسخ به  فرهاددلدار

سلام جاش با من

Sina
Sina
1 سال قبل
پاسخ به  فرهاددلدار

محل احداث و برق ۳ فاز و سوله را من دارم ۰۶۷***۰۹۱۷

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  Sina

سلام وقت شما به خیر
متاسفانه ما از نمایش شماره تلفن همراه معذوریم.

رضا
رضا
1 سال قبل
پاسخ به  فرهاددلدار

سلام من استان البرز هستم یجا تو یکی از سایت ها نوشته بودین مجوز برای استخراج گرفتین جا ندارین واسه بهره برداری آیا جا پیدا کردین ما گاوداری داریم برق هم داریم جا به اندازه کافی هست اگه مایل به همکاری بودین بپرس ببین امکانش هست با مجوز شما در مکان ما فعالیت کرد اگه مایل بودین به پیج **** مراجعه کنید

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام
وقت شما به خیر
ما برای حفاظت از کاربران و جلوگیری از اقدامات سودجویانه علیه آنها، از نمایش شماره تلفن و یا اکانت گروهای اجتماعی در اینجا معذوریم.

سپاس از همراهی شما

آرش حاتمی منجزی
آرش حاتمی منجزی
1 سال قبل
پاسخ به  علی رحیمی

سلام برادر میشه بهم بگید درآمد با دستگاه ماینر چقدره؟؟

دکمه بازگشت به بالا