صرافی ها

معرفی صرافی Burger Swap، آموزش کار با صرافی برگر سواپ

اخیراْ با تداوم رشد فایننس غیرمتمرکز (DeFi)، پروژه‌های مختلفی هم به ارایه خدمات معامله ارز دیجیتال روی آورده‌اند. با این حال، برخی از آنها با مشکلات نقدینگی و لغزش قیمت (slippage) مواجه‌اند و معاملاتی پرهزینه را برای کاربران خود رقم می‌زنند. صرافی ارز دیجیتال برگر سواپ، یکی از قدیمی‌ترین فایننس‌های غیرمتمرکز است که مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف را  برای رفع این مشکلات ارایه داده است. در ادامه این مقاله، به معرفی این پلتفرم می‌پردازیم.

صرافی برگر سواپ چیست؟

برگر سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز است که در بستر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بنا شده و برای کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال را توسط بازار ساز خودکار فراهم می‌کند.

بازارساز خودکار (AMM) این صرافی توسط مجموعه نقدینگی خود پشتیبانی می‌شود که در آن کاربران می‌توانند در ازای تامین نقدینگی، توکن برگر (BURGER) پاداش بگیرند. هدف اصلی این پلتفرم، رفع مشکل معاملات مبتنی بر اتریوم است که اخیرا با هزینه گس بالا، لغزش قیمت و کندی سرعت مواجه شده‌اند. همچنین کاربران در صرافی برگر سواپ قادرند از طریق پل بین زنجیره‌ای ETH-BSC، به راحتی توکن‌های خود را از شبکه ERC-20 به BSC (و بالعکس) منتقل کنند.

معرفی توکن برگر (BURGER)

نامبرگر (BURGER)
نوعتوکن حاکمیتی
رتبه در کوین مارکت کپ۷۶۴
سقف عرضه۲۱ میلیون توکن
میزان در گردش۱۷ُ۸۰۴ُ۲۱۵ توکن
قیمت فعلی (خرداد ۱۴۰۱)۰.۵۴۴۷ دلار آمریکا
ارزش بازار۱۱ُ۲۳۴ُ۶۰۷

برگر، توکن اصلی و ابزاری صرافی برگر سواپ محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، معامله، استیکینگ و رای‌گیری استفاده کرد. راه‌های زیادی برای کسب توکن برگر وجود دارد. در ابتدای فعالیت صرافی برگر سواپ، محدودیتی برای عرضه این توکن وجود نداشت؛ اما با قبول هولدرهای آن، حداکثر عرضه برگر به ۲۱ میلیون توکن محدود شد. در حال حاضر نزدیک به ۱۷ میلیون برگر در گردش است.

راه‌اندازی صرافی برگر سوپ

راه‌اندازی صرافی برگر سواپ بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول آنلاین شامل یکی از گزینه‌های زیر است:

  • MetaMask
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • Math Wallet
  • Token Pocket 
  • Wallet Connect
  • Binance Chain Wallet 
  • ONTO Wallet
کیف پول های قابل اتصال به صرافی برگر سواپ

به محض وارد شدن به این پلتفرم، برگر سواپ صفحه ای را برای اتصال به کیف پول شما نمایش می‌دهد. بنابراین شما با داشتن یکی از گزینه‌های کیف پول موجود، می‌توانید به راحتی در این پلتفرم دارایی خود را معامله کنید. شما همچنین برای انجام معاملات، به توکن برگر نیاز دارید. این توکن را می‌توان در صرافی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، خریداری و یا با خرید بایننس کوین (BNB) در بازار معاملاتی والکس، آن را در این پلتفرم با توکن برگر، سواپ کرد.

چگونه در والکس بایننس کوین بخریم؟

معامله بایننس کوین در صرافی والکس

برای خرید ارز دیجیتال بایننس کوین کافیست در صرافی والکس، یک حساب کاربری داشته باشید. شما می‌توانید بایننس کوین در سه پایه بازار ریال، تتر و بیت‌کوین، را خریداری کنید:

  • در والکس یک حساب کاربری بسازید (ثبت نام در والکس).
  • مدارک خود را آپلود کنید و منتظر مراحل احراز هویت بمانید.
  • از طریق حساب بانکی، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.
  • به صفحه معاملات بروید و سفارش خرید بایننس کوین را ثبت کنید.

آموزش معامله در صرافی برگر سواپ

ترید در صرافی برگر سواپ

شما در صرافی برگر سواپ می‌توانید بسیاری از توکن‌های BEP-20 (رمزارزهایی که در BSC اجرا می‌شوند) را معامله کنید. در اینجا لیست جفت ارزهای موجود در این پلتفرم قابل مشاهده است.

به عنوان مثال اگر می خواهید BNB را با BURGER معامله کنید ، می توانید در سربرگ “Trade” گزینه “Swap” را انتخاب کنید.

پنجره swap در صرافی برگر سواپ

نام توکن و مقدار آن را مطابق تصویر بالا وارد و در پایان روی گزینه “Swap” کلیک کنید. در صورت لمس گزینه Swap، این تراکنش را باید در کیف پول خود هم “Confirm” (تایید) کنید.

نکته: در صورتی که برای بار اول که از یک توکن در این پلتفرم استفاده می‌کنید، باید قبل از تایید تراکنش، آن را در کیف پول خود امضا (Sign) کنید که به آن نیز هزینه گس تعلق می‌گیرد.

نکته: قبل از سواپ توکن‌های خود، حتماً قیمت، کارمزد تراکنش و سایر جزئیات آن را به دقت بررسی کنید.

کارمزد معامله در صرافی برگر سواپ

شما همچنین هنگام معامله در صرافی برگر سواپ امکان تنظیم لغزش قیمت (slippage) را خواهید داشت. این کار به درصد لحظه‌ای نوسانات قیمت در زمان معامله اشاره دارد و هنگام سواپ می‌توانید آن را در محدوده ۰.۱، ۰.۵ یا ۱ درصد تنظیم کنید.

تامین نقدینگی در صرافی برگر سواپ

شیوه ایجاد نقدینگی در صرافی برگر

در برگر سواپ هر کاربر می‌تواند (با افزودن توکن‌های خود) در فرآیند تامین نقدینگی مشارکت کند. از این توکن‌ها می‌توان برای ایجاد یک نقدینگی جدید یا افزودن به نقدینگی موجود استفاده کرد. برای تامین نقدینگی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. به برگه “Liquidity” بروید.

۲. روی گزینه “Add Liquidity” کلیک کنید.

۳. جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

توجه داشته باشید که قبل از افزودن نقدینگی به صندوق و انجام تراکنش در بلاکچین، باید روی دکمه تایید کلیک کنید. این تراکنش به توکن های شما اجازه می دهد تا توسط قراردادهای برگر استفاده شوند. پس از اتمام معامله، می‌توانید نقدینگی خود را اضافه کنید. وقتی نقدینگی را به استخر اضافه می کنید، به نسبت سهم استخر خود، توکن برگر دریافت می کنید.

توکن ایکس برگر xBurger چیست؟

این توکن به عنوان پاداش بخش خاصی از استخرهای نقدینگی برگر سواپ ایجاد شده است. قرار است در نهایت ۱ میلیون عدد از این توکن منتشر شود. نرخ صدور این توکن در ابتدا (در ۳۰ روز اول)  ۰.۲ ایکس برگر به ازای هر بلاک بود و پس از آن به ۰.۱ ایکس برگر در هر بلاک کاهش یافت.

نحوه عرضه:

  • ۹۰ درصد به ارائه دهندگان نقدینگی در استخرهای Burger Shack
  • ۱۰ درصد به عنوان پاداش تیم توسعه‌دهنده صرافی برگر سواپ

شرکت در تصمیمات حاکمیتی (Governance)

حضور در حاکمیت صرافی برگر سواپ

برگه “Governance” بخشیست که شما می‌توانید توکن‌های برگر خود را در آن استیک (سپرده) کنید. این کار به منظور ایجاد پیشنهادات حاکمیتی جدید یا رای دادن به پیشنهادهای موجود انجام می‌شود.

صرافی برگر سواپ همچنین به کاربران خود امکان ارائه پیشنهاداتی برای تنظیم کارمزد تراکنش، بلاک کردن پاداش و سایر پارامترهای مبادلاتی را داده و هر کاربر با استیک کردن توکن برگر خود، می‌تواند به تصویب یا رد پیشنهادی رای دهد. 

در حال حاضر هزینه ایجاد یک طرح پیشنهادی، ۴۰۰ برگر است و هر طرح بلافاصله پس از ایجاد، به مدت ۳۵۷۲۰ بلاک (معادل یک و نیم روز) در حالت رای‌گیری قرار می‌گیرد. افرادی که دارای توکن برگر باشند، می‌توانند با سپرده کردن توکن خود، متناسب با حجم استیکینگ حق رای داشته باشند. بنابراین در بخش Governance صرافی برگر سواپ، می‌توانید به سه روش استیکینگ، مشارکت در رای دهی و ثبت درخواست رای گیری، پاداش دریافت کنید:

استیکینگ در صرافی برگر سواپ

سرمایه گذاری صرافی برگر سواپ

۱. کیف پول خود را به صرافی برگر سواپ متصل کنید.

۲. نسبت به داشتن توکن برگر برای مشارکت در حکمیت اطمینان حاصل کنید.

۳. توکن‌های برگر خود را در زبانه “Governance” در برگر سوآپ استیک کنید.

توجه کنید که با زدن دکمه “Stake”، توکن‌های شما به مدت ۲۰۰ هزار بلاک (تقریبا یک هفته) قفل شده و به آنها دسترسی نخواهید داشت.

مشارکت در رای‌دهی

رای دادن در برگر سواپ

۱. نسبت به داشتن توکن برگر برای مشارکت در حکمیت اطمینان حاصل کنید.

۲. پس از استیکینگ توکن‌های برگر خود در مرحله قبل، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه “You can vote” در هر رای‌گیری شرکت کنید.

۳. در پنجره رای‌گیری، می‌توانید رای خود را به صورت بله یا خیر ثبت کنید.

پنجره رای گیری در صرافی برگر سواپ

شما می‌توانید پاداش آرای خود را با تقسیم بر کل آرا محاسبه کنید. نسبت سهم شما از کل آرا، درصد پاداش شما خواهد بود. پس از اتمام رای‌گیری و مدت زمان بلاک شدن توکن‌ها، با کلیک بر روی “Redeem”، اصل توکن‌ها به علاوه سود توزیع شده به کیف پول شما ارسال خواهد شد.

دریافت پاداش رای گیری

نکته: شما بدون در نظر گرفتن نتیجه رای خود، در هرصورت پاداش را دریافت خواهید کرد.

ثبت درخواست رای‌گیری

ثبت درخواست رای دهی در صرافی برگر سواپ

اگر می‌خواهید پارامترهای سیستم را تغییر دهید، می‌توانید پیشنهاد خود را در قالب یک درخواست رای‌گیری ارایه دهید. اگر رای شما به تصویب برسد پاداش اضافی دریافت می‌کند.

۱. برای این کار باید در برگه “Governance”، این بار روی گزینه “New Vote” کلیک کنید.

۲. موضوع پیشنهادی خود را انتخاب و مقدار توکن مورد نظر خود را وارد کنید. 

به عنوان مثال ما می‌خواهیم هزینه پیشنهادات حکمیتی را از ۳۸۰ برگر به ۴۰۰ برگر تغییر دهیم و آن را به رای‌گیری بگذاریم.

پیشنهاد حاکمیتی در صرافی برگر سواپ

۳. روی گزینه “Submit Vote” کلیک کنید.

ثبت پیشنهاد در صرافی برگر سواپ

۴. گزینه “Approve” را تایید کنید (در حال حاضر ۳۸۰ برگر). پیشنهاد شما برای هر کاربر واجد شرایط رای دهی، ارسال خواهد شد. در پایان رای دهی، می‌توانید پاداش های خود را دریافت کنید.

سواپ بین زنجیره‌ای در صرافی برگر سواپ

سواپ میان زنجیره ای در پلتفرم برگر سواپ

همانطور که گفته شد، صرافی برگر سواپ بر بستر زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود و شما صرفاً در آن می‌توانید به معامله توکن‌ شبکه BEP-20 بپردازید. با این حال، این پلتفرم سرویسی به نام bToken Bridge را برای تبدیل کد ERC-20 به نسخه‌‌ای مشابه در BEP-20 با نام bToken ارایه می‌دهد. این کار چیزی شبیه ایجاد توکن بیت کوین در شبکه اتریوم است. 

به خاطر داشته باشید که در طول این فرآیند نیاز به جایگزینی شبکه کیف پول خود (متامسک) بین بلاکچین اتریوم و بایننس را دارید. همچنین توجه داشته باشید که bToken ایجاد شده، تنها در صورتی قابل معامله است که نقدینگی کافی به جفت ارز BNB و برگر (bToken/BNB و bToken/BURGER) ارایه شود.

پیش از هر کاری برای افزودن شبکه بایننس به کیف پول متامسک مراحل زیر را انجام دهید:

افزودن متامسک به صرافی برگر سواپ
  • ابتدا در صفحه تنظیمات متامسک، روی گزینه “Networks” کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده اطلاعات زیر وارد کنید.
  • Network Name: در این قسمت نام Binance smart Chain را وارد کنید.
  •  New PRC URL: در این قسمت آدرس https://bsc-dataseed.binance.org/ را وارد کنید.
  • Chain ID: در این قسمت عدد ۵۶ را وارد کنید.
  • Symbol: در این قسمت BNB را وارد کنید.
  • Block Explorer URL: در این قسمت /https://bscscan.com را وارد کنید.
  • در پایان بر روی گزینه “save” کلیک کنید.

نکته: bTokens ایجاد شده تنها در صورتی قابل معامله است که نقدینگی کافی به جفت ارز BNB و برگر (bToken/BNB و  (bToken/BURGER اختصاص داده شود. 

مراحل سواپ بین زنجیره‌ای توکن MIXS

۱. در قسمت مربوط به ERC20 to BEP20 توکن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پنجره Bridge

۲. توجه داشته باشید که در این حالت کیف پول شما باید روی شبکه اتریوم قرار داشته باشد. با کلیک بر روی لوگوی متامسک، در بالای صفحه لیست شبکه‌های مختلف این کیف پول را مشاهده می‌کنید. همانند تصویر پایین، آن را روی اتریوم قرار دهید. (ما در اینجا از نسخه دسکتاپ برگر سواپ و کیف پول متامسک استفاده کرده‌ایم).

انتخاب شبکه اتریوم

۳. با انتخاب گزینه “Choose token”، از لیست گزینه های موجود یکی را انتخاب کنید. در صورتی توکن مورد نظر شما در این لیست نبود، می‌توانید آدرس قرارداد آن را در کادر بالای صفحه جایگذاری کنید.

وارد کردن آدرس قرارداد توکن موردنظر

۴. آدرس قرارداد توکن MIXS را در وبسایت اتر اسکن کپی و آن را در قسمت انتخاب توکن برگر سواپ، جایگذاری می‌کنیم.

آدرس قرارداد توکن MIXS
وارد کردن آدرس قرارداد توکن در صرافی برگر سواپ

۵. پس از انتخاب توکن و همچنین مقدار آن، روی گزینه “Approve” کلیک کنید. پس از چند ثانیه درخواستی مبنی بر انجام تراکنش MIXS به مقصد برگر سواپ بر روی کیف پول شما ظاهر می‌شود. وضعیت تراکنش به همراه کارمزد آن را به دقت بررسی و در پایان روی گزینه “Confirm” کلیک کنید.

تایید تراکنش

۶. در مرحله بعد روی گزینه “Create crosschain assets” کلیک کنید.

پنجره crosschain در صرافی برگر سواپ

۷. پیامی جهت پرداخت هزینه گس به کیف پول شما ارسال می‌شود. آن را بررسی و سپس روی گزینه “Confirm” کلیک کنید.

تایید هزینه گس

۸. پس از چند دقیقه پیامی مبنی بر تغییر شبکه کیف پول (از اتریوم به زنجیره هوشمند بایننس)، نمایش داده خواهد شد.

تغییر شبکه کیف پول

۹. مطابق تصویر زیر روی لوگوی کیف پول خود کلیک کرده و در پنجره باز شده شبکه آن را در حالت اسمارت چین قرار دهید.

تغییر شبکه به اسمارت چین در صرافی برگر سواپ

۱۰. پس از تغییر شبکه، در قسمت “Transit Record” انتقال توکن MIXS از شبکه اتریوم به بایننس را در  صرافی برگر سواپ مشاهده خواهید کرد.

انتقال توکن از شبکه اتریوم به بایننس

سپس برای تایید این تراکنش در بلاکچین مطابق تصویر بالا اقدامات زیر را انجام دهید:

  • آدرس قرارداد توکن جدید را کپی کنید (۱).
  • روی گزینه “Recieve” کلیک کنید (۲).
  • در پنجره باز شده روی گزینه “Confirm” کلیک کنید (۳).

۱۱. برای افزودن این توکن جدید (bToken) به دارایی‌های کیف پول خود، مجدداً از گوشه سمت راست بالای صفحه متاماسک را باز کرده و در تب “Assets” روی گزینه “Add Token” کلیک کنید.

افزودن توکن جدید به متامسک

۱۲. در صفحه باز شده آدرس قرارداد توکن جدید را جایگذاری و روی گزینه “Next” کلیک کنید.

جایگذاری آدرس قرارداد توکن

۱۳. توکن MIXS با نماد bMIXS با موفقیت در شبکه بایننس ایجاد و به کیف پول شما منتقل شده است.

انتقال توکن جدید از صرافی برگر سواپ به متامسک

برگر شَک (Burger Shack)

برگر شک

در این بخش می‌توانید با بلاک کردن دارایی دیجیتال خود، از دو پاداش همزمان به شکل تتر (USDT) و ایکس برگر (xBurger) بهره‌مند شوید. دارایی‌های پشتیبانی شده در این قسمت ویژه عبارتند از: 

  • بایننس کوین (BNB)
  • بیت کوین(BEP-2)  
  • اتر (ETH)
  • دلار بایننس (BUSD)
  • تتر (USDT)
  • ام دکس (MDX) 
  • ام دکس تحت شبکه هکو (HMDX) 

شما همچنین در این بخش می‌توانید جزییات سود سالانه و میزان سرمایه‌گذاری خود را به ازای هر دارایی مشاهده کنید. یکی از ویژگی مهم این طرح، اضافه شدن سود شما به مبلغ سرمایه‌گذاری به شکل خودکار است. این ویژگی سبب افزایش سود ترکیبی شما می‌شود.

نحوه استخراج USDT و xBURGER در برگر شک 

قبل از استخراج باید مطمئن شوید که:

  • کیف پول شما به صرافی برگر سواپ متصل و در شبکه BSC قرار دارد.
  • BNB کافی در کیف پول شما برای پرداخت هزینه GAS وجود دارد.

نکته:کاربران می‌توانند استخر توکن مورد علاقه خود را در برگر شک انتخاب کنند. به عنوان در این مثال ما نحوه استخرا USDT و xBURGER را با BNB به شما نشان می‌دهیم:

نحوه استخراج در صرافی برگر سواپ

۱. در صفحه صرافی برگر سواپ برگه برگر شک را باز کنید، استخر مورد نظر خود (BNB) را انتخاب و روی گزینه “Approve” کلیک کنید.

۲. مبلغ مورد نظر خود را وارد و روی “Deposit” کلیک کنید. سپس در متامسک تراکنش خود را تایید کنید.

۳. توجه داشته باشید که برگر شک از یک مکانیزم سرمایه‌گذاری خودکار بهره می‌برد که هر ۱۰ دقیقه یکبار سود شما را به مبلغ سرمایه‌گذاری اضافه می کند. کاربران می‌تواند برای برداشت سود خود در هر زمانی، روی گزینه “harvest” کلیک کند.

۴. برای برداشت دارایی باید روی گزینه “Withdraw” کلیک کنید.

اعطا و دریافت وام در صرافی برگر سواپ (Lending)

وام در صرافی برگر سواپ

صرافی برگر سواپ به کاربران اجازه می‌دهد دارایی خود را به سایرین قرض دهند. آنچه این پروتکل انجام می دهد، دریافت‎ دارایی وام دهندگان است. سپس، سود حاصل از بهره وام‌ها را بین مشارکت کنندگان بر اساس میزان سپرده‌گذاری آنها توزیع می‌کند. در بخش اعطای وام، کاربران قادرند توکن‌های خود را در یک استخر نقدینگی بزرگ به سایرین وام دهند. بنابراین آنها به یک “اعطا کننده وام” تبدیل می‌شوند. وام‌گیرندگان، این مبلغ دریافتی را با یک نرخ بهره بازپرداخت می‌کنند. سپس سود حاصل از این وام‌ها، متناسب با سهم هر وام‌دهنده بین آنها تقسیم می‌شود. 

نکته: کاربران تنها می‌توانند با توکن‌های تتر یا برگر خود در این فرآیند شرکت کنند.

اعطای وام در صرافی برگر سواپ

۱. در صرافی برگر سواپ، وارد قسمت “Lending”، “Pool”، “BURGER”، “Supply” شده، مقدار “APY” را تعیین و در پایین صفحه روی گزینه “Supply” کلیک کنید.

اعطای وام در صرافی برگر سواپ
تعیین API برای اعطای وام

۲. مقدار توکن مورد نظر (تتر یا برگر) را وارد و روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. سپس این تراکنش را در کیف پول خود (متامسک) هم تایید کنید.

وارد کردن مقدار توکن برای اعطای وام

دریافت وام در صرافی برگر سواپ

کاربران برای دریافت وام از استخر، ابتدا باید توکن خود را وثیقه قرار دهند. به عنوان مثال می‌توان با وثیقه گذاشتن برگر، از استخر تتر وام دریافت کرد:

۱. در صرافی برگر سواپ، وارد قسمت “Lending”، “Pool”، “BURGER”، “Borrow” شده، نرخ بهره را تعیین و در پایین صفحه روی گزینه “Collateralized” کلیک کنید.

دریافت وام در صرافی برگر سواپ
تعیین API برای دریافت وام

۲. مقدار وثیقه را وارد کرده و روی گزینه “Confirm” کلیک کنید.

تعیین مقدار وثیقه برای دریافت وام

۳. پس از وثیقه‌گذاری، روی گزینه “Borrow” کلیک کنید، مبلغ را وارد و تراکنش خود را در متامسک تایید کنید.

تایید تراکنش در متامسک

۴. برای بازپرداخت، روی گزینه “Repay” در صفحه دریافت وام کلیک کنید. مقدار را وارد و تراکنش خود را در متامسک تایید کنید.

بازپرداخت وام در صرافی برگر سواپ

آیا صرافی برگر سواپ مطمئن است؟

صرافی برگر سواپ یکی از اولین پلتفرم‌های فایننس غیرمتمرکز (DeFi) است که در زنجیره هوشمند بایننس مستقر شده است. این پروژه قصد دارد محصولات و خدمات موجود در دیفای را بسیار ارزان‌تر و قابل اعتمادتر کند. از زمان راه‌اندازی این پلتفرم، تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل از سوی کاربران آن دریافت نشده است.

قراردادهای هوشمند صرافی برگر سواپ که از تجربیات بد سایر پلتفرم‌ها به خوبی درس گرفته‌اند، توسط یک شرکت معتبر بلاکچینی به نام Beosin همواره مورد حسابرسی قرار می‌گیرند. این کار احتمال بروز هرگونه باگ یا مشکل در این قراردادها را که امروزه دلیل اصلی آسیب‌پذیری اکثر پروتکل‌های DeFi است، کاهش می‌دهد. با این حال باید توجه داشت که سپرده‌گذاری دارایی‌ها در قراردادهای هوشمند کماکان بدون ریسک نیست. بنابراین، هر زمان که تصمیم به انجام معامله توسط پلتفرم‌های DeFi گرفتید، احتیاط همچنان لازم است.

صرافی برگر سواپ چگونه کار می‌کند؟

برگر سواپ یک پروتکل DeFi بر بستر زنجیره هوشمند است که مشابه پروتکل پنکیک سواپ، از مدل بازارساز خودکار (AMM) و تامین نقدینگی استفاده می‌کند. 

چگونه در صرافی برگر سواپ معامله کنیم؟

روی گزینه [Swap] کلیک و توکن‌هایی را که می‌خواهید معامله کنید را انتخاب کنید. مثلا برای تبدیل BNB به BURGER، توکن [BNB] را در From و [BURGER] را در To قرار دهید.

توکن برگر چیست؟

برگر یک توکن حاکمیتی در صرافی برگر سواپ است که کاربران با در اختیار داشتن آن می‌توانند به استیکینگ، ارایه نقدینگی و شرکت در تصمیمات حاکمیتی BurgerSwap بپردازند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی، ارز دیجیتال و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Elahe
Elahe
1 سال قبل

سلام من به راهنمایی شما نیاز دارم. من امروز قصد داشتم تا توکن تتر را از طریق پل برگر سواپ به بایننس تبذیل کنم و برای همین حدود ۷ دلار در اتریوم داشتم البته در کیف پول متاماسک. متاسفانه مبلغ اتریوم از من کسر شده ولی هیچ انتقالی صورت نگرفته چگونه پول کسر شده را برگردانم ممنون میشم راهنماییم کنید.

مهرداد
مهرداد
2 سال قبل

با سلام از مقاله خوب و کاملتون من با روش ما پیش رفتم ارز Cell را در بستر اتریوم به بایننس تبدیل کردم الان ارز cell شده bCell این b که اولش میذاره هیچ کجا قبول نمیکنن در صورتی که قبلا Cell بود میتونستم تبدیل کنم یا بفروشم الان به نظرتون چطوری این ارز را بفروشم یا تبدیل کنم در کیف پول متامسک هست

دکمه بازگشت به بالا