اخبار ارزهای دیجیتال

زمستان ارزهای دیجیتال و خوش بینی دوقلوهای وینکلوس!!!

با شناخت کریپتوکارنسی چیست می‌دانید که این بازار تحت تاثیر تغییرات است اما با وجود زمستان ارزهای دیجیتال و شرایط نا به سامان در این بازار، دوقلوهای وینکلوفس (Winkle Voss) کاملاً در مکان امنی قرار دارند.

تضویری کامرون و تایلر وینکلوفس

خوش بینی کامرون و تایلر وینکلوفس در مورد بازار ارزهای دیجیتال

کامرون و تایلر وینکلوفس، از سرمایه گذاران اولیه بیت کوین و بنیانگذاران پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال Gemini، به نظر نمی‌آید که در اثر سقوط بازار فعلی ناامید شده باشند. در حقیقت، اخیراً در مصاحبه با خبر گزاری بلومبرگ، تایلر وینکلوفس گفت:

ما در این زمستان ارزدیجیتال در مکان امنی هستیم.

دوقلوها در این گفت وگو با معرفی برنامه های شرکت خود، از جمله یک اپلیکیشن موبایل جدید، به نام Gemini Mobile App که در هفته جاری در Google Play و App Store برای همه کاربران منتشر خواهد شد، امیدوار به بهار پیش‌رو هستند.

این اپلیکیشن جدید قابلیت این را دارد تا خرید و فروش ارزهای دیجیتالی که در Gemini لیست شده اند را انجام دهد، قیمت ارزهای دیجیتال را نمایش دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتالی که در کیف پول خود دارند، ارسال و دریافت کنند. همچنین ویژگی جالبی که این اپلیکیشن دارد توانایی خرید پورتفوی بازار با توجه به حجم بازار هر ارز دیجیتال است و به نوعی شما شاخص ارزهای دیجیتال را خریداری می‌کنید که باعث می‌شود تا ریسک سرمایه گذاری شما کاهش یابد.

کامرون وینکلوفس، مدیر عامل Gemini در نشست مطبوعاتی گفت:

بازار ارزهای دیجیتال هرگز نمی‌خوابد، به همین دلیل برای ما مهم است که مشتریان ما بتوانند در هر کجا که هستند و هر زمان که بخواهند، به این بازار متصل شوند.

شاخض ارز دیجیتال Gemini

کامرون در ادامه توضیح داد که به بدبینی به بازار ارزهای دیجیتال عادت کرده‌اند و در نتیجه با احتیاط عمل می‌کنند، ولی با وجود زمستان ارزهای دیجیتال، نگران راه اندازی اپلیکیشن جدید خود نیستند و برای آن برنامه دارند.

کامرون توضیح داد:

این زمستان به ما زمان می‌دهد تا استراتژی دورنی سیستم خود را اصلاح کنیم و نفسی تازه کنیم.

آنها همچنین گفتند که گسترش کاربران برای این اپلیکیشن،  اولویت آنها برای سال ۲۰۱۹ است.

کامرون بیان کرد که واقعیت بازار فعلی ارزهای دیجیتال این است که مشتریان مختلفی در این بازار وجود دارند و هدف ما پوشش این دسته های مختلف است.

گسترش کاربران در آسیا نیز برای سال ۲۰۱۹ از برنامه های مهم Gemini خواهد بود و آنها امیدوارند که بتوانند با صرافی هایی مانند BitMEX و Huobi در منطقه رقابت کنند.

 همچنین این دو برادر تأکید کردند که آنها یک رویکرد “آهسته و پیوسته” را به یک دلیل ساده اتخاذ کرده‌اند: آنها فکر می‌کنند که کریپتوکارنسی همان حوزه ای است که باید در آن بمانند و آهسته به پیش بروند.

بعد از شروع به کار اکسچینج  Gemini و با اینکه در خواست ETF بیت کوین آنها توسط SEC رد شد، این دو برادر به شدت دنبال ساخت پلتفرمی کاملاً قانونی بوده اند.

این اکسچینج از تکنولوژی نظارت بر بازار Nasdaq استفاده می‌کند تا بتواند جلوی دستکاری در بازار را بگیرد، با این کارها این دو برادر توانستند تاییدیه قانونی بخش خدمات مالی نیویورک را بگیرند.

همچنین آن‌ها اولین صرافی ارز دیجیتال شدند که مجوز مبادلات Zcash را بدست آوردند.

همچنین آنها ارز معادل دلار خود را به نام Gemini dollar (GUSD) در سپتامبر امسال درست کرده و به بیرون عرضه کردند.

صنعت ارزهای دیجیتال به کسانی با خوشبینی دوقلوهای وینکلوس نیاز دارد که با سرمایه گذاری و صبر، این زمستان را به بهارش نزدیک کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا