اخبار شیبا اینو

وضعیت شیبا اینو پس از آخرین خرید نهنگ ها

در طی ۱۰ روز گذشته، بیشتر آدرس‌های بزرگ شیبا در تلاش برای جمع‌آوری SHIB بودند. در حال حاضر، مقدار ۶۱۵/۱۹ تریلیون واحد SHIB در کیف پول‌های نهنگ‌ها قرار دارد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، طبق اطلاعات Etherscan، یک نهنگ ارز دیجیتال برجسته در بازار شیبا، بیش از ۱۶۸ میلیارد توکن شیبا اینو را در دو روز گذشته خریداری کرده است. چنین چیزی نشان می‌دهد که تقاضای رو به رشدی برای شیبا اینو وجود دارد. ارزش تراکنش‌های او با توجه به قیمت فعلی SHIB بیش از ۱/۷۲ میلیون دلار بوده است.

به گفته وب‌سایت ردیابی نهنگ‌های رمزارزی Whalestats، به دلیل خریدهای اخیر، SHIB در ۲۴ ساعت گذشته به پرمعامله‌ترین توکن در بین بزرگترین نهنگ‌های اتریومی تبدیل شده است.

افزایش انباشت SHIB

اطلاعات اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که این نهنگ فعالیت خود را در بازار با خرید مقدار کمی از SHIB آغاز کرد، اما سپس در یک معامله، ۱۰۸ میلیارد توکن SHIB دیگر خریداری کرد. آخرین تراکنش او یک روز و ۱۴ ساعت قبل از زمان نگارش این خبر انجام شده است.

شایان ذکر است که این نهنگ بیش از ۴۹ میلیارد توکن SHIB را فروخته، و نشان می‌دهد که معاملات خرید و فروش زیادی از SHIB در بازار انجام شده است.

در زمان نگارش این خبر، ۵/۱۵ تریلیون واحد از SHIB به ارزش بیش از ۵۲ میلیون دلار در اختیار این نهنگ قرار دارد.

در طی ۱۰ روز گذشته، بیشتر آدرس‌های بزرگ برای جمع‌آوری مقادیر بیشتری از SHIB تلاش می‌کردند. براساس داده‌های Santiment، در حال حاضر ۶۱۵/۱۹ تریلیون واحد از SHIB در کیف پول نهنگ‌ها ذخیره شده است.

همانطور که آدرس‌های بزرگ توکن‌های SHIB بیشتری را هودل می‌کنند، عرضه این توکن در صرافی‌ها کاهش می‌یابد.

هودل (HODL) در لغت به معنای «نگهداری» است و به استراتژی خرید و انباشت یک توکن در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اشاره دارد. استراتژی «هودلینگ» به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا از ضرر ناشی از نوسانات کوتاه‌مدت ارزهای دیجیتال جلوگیری، و از افزایش ارزش دارایی‌های خود در بلندمدت سود کسب کنند.

در طی ۱۰ روز گذشته، موجودی SHIB در صرافی‌های متمرکز از بیش از ۹۰ تریلیون به ۸۹/۲ تریلیون توکن کاهش یافته است.

عرضه شیبا در صرافی
مقایسه عرضه شیبا اینو در صرافی‌ها و مقدار در اختیار نهنگ‌ها

توکن‌سوزی واقعاً در حال انجام است

بر اساس داده‌های Shibburn، نرخ توکن‌سوزی SHIB در طی ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۳۶/۹۷ درصد افزایش یافته و بیش از ۳/۳۷ میلیون توکن از گردش خارج شده است.

با این حال، در مقایسه با هفته گذشته، نرخ توکن‌سوزی افت قابل‌توجهی را تجربه کرده و حدود ۹۳ درصد کاهش یافته است. براساس داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر، مجموع عرضه در گردش SHIB تقریباً ۵۸۹/۵۴ تریلیون واحد بوده است.

توکن سوزی شیبا

وقتی این مطلب را تهیه می‌کردیم، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۰۲۹ دلار معامله می‌شد که در طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰/۳۳ درصد افزایش قیمت داشته است. از زمان آغاز روند نزولی شیبا در تاریخ ۱۹ آوریل، این توکن هیچ حرکت صعودی را از خود نشان نداده و قیمت آن در معاملات روزهای گذشته نسبتاً ثابت مانده است.

اندیکاتور RSI که با نام شاخص قدرت نسبی (Relative Strength Index) شناخته می‌شود همچنان در زیر سطح خنثی حرکت می‌کند. در تحلیل شیبا، این به معنای آن است که هنوز احساسات معامله‌گران در بازار نزولی است. میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) نیز در زیر خط سیگنال حرکت کرده و به فشار فروش قوی اشاره می‌کند.

نمودار شیبا
نمودار شیبا اینو در تایم فریم یک روزه

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا