سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی آینده ارز دیجیتال اتم تا سال ۲۰۳۱

شبکه کازماس که به صورت غیر متمرکز فعالیت خود را آغاز کرد، دارای کوین بومی به نام اتم است. در واقع تمام هزینه‌هایی که در شبکه کازماس وجود دارد از طریق اتم پرداخت می‌شود. دقیقا ارز دیجیتال اتم چیست؟ آیا این ارز ارزش خرید دارد؟ کارشناسان آینده اتم را چطور پیش‌بینی می‌کنند؟ عوامل مختلفی در تعیین قیمت اتم تاثیرگذار هستند، اما یکی از مهمترین آن‌ها ایجاد هماهنگی و تعامل کازماس با سایر ارزهای دیجیتالی بازار کریپتوکارنسی است. شبکه کازماس برخی سرویس‌ها و امکانات را ارائه می‌دهد که امکان بهره‌مندی از آن‌ها در سایر شبکه‌ها وجود ندارد. هدفی که شبکه کازماس به خاطر آن ایجاد شد، ایجاد هماهنگی بین سایر ارزها بود. در واقع این شبکه از چندین بلاکچین مستقل ایجاد می‌شود. کازماس از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرد و با فروش اولین کوین بومی خود یعنی اتم در سال ۲۰۱۶ قدمی بزرگ در دنیای کریپتوکارنسی برداشت.

آشنایی با پلتفرم کازماس

برای پیش‌بینی قیمت اتم و شناخت آینده این کوین باید در مورد پلتفرم آن توضیحاتی بدهیم. کازماس با نام اینترنت بلاکچین هم معروف است، کار این شبکه کنار هم قراردادن بلاکچین‌ها است. در واقع این شبکه با پشتیبانی از پروژه Blockchain Interoperabilit، باعث ارتباط و تعامل سایر بلاکچین‌ها با یکدیگر می‌شود. کوین اصلی این پلتفرم که اتم نام دارد نیز کار مرتبط سازی شبکه‌ها را با هم انجام می‌دهد و قابلیت Cross-chain را به وجود می‌آورد؛ با این قابلیت امکان انجام تراکنش‌های میان زنجیره‌ای به وجود می‌آید.

شبکه کازماس دارای الگوریتم اجماعی به نام Tendermint است. این الگوریتم توسط توسعه دهندگان کازماس یعنی جائه کوان (Jae Kwon) و (واتان بوچمن) Ethan Buchman ایجاد شد. سازمان The Interchain Foundation نیز در توسعه و ساخت این شبکه کمک‌های زیادی به توسعه‌دهندگان کازماس کرد.

در واقع کازماس به شبکه‌های بلاک چین اجازه می‌دهد که در عین حال که در یک اکوسیستم به هم پیوسته در کنار هم قرار دارند، ویژگی‌های امنیتی خود را نیز حفظ کنند. وب سایت پلتفرم کازماس اظهار دارد که این شبکه به منظور ارتباط شبکه‌های بلاکچینی به صورت غیر متمرکز ایجاد شد. این شبکه می‌تواند مشکلاتی مثل مقیاس‌پذیری را نیز حل کند. چیزی که باعث تمایز پروژه کازماس با دیگر پروژه‌ها می‌شود، امکان سفارشی‌سازی آن است.

شبکه کازماس بر اساس یک استاندارد صنعتی به نام Cosmos SDK که به برای ساخت بلاک چین است ایجاد شد. در پروژه کازماس ارتباط بین بلاکچینی یا IBC نیز وجود دارد که به شبکه‌های داخل اکوسیستم این اجازه را می‌دهد که بتوانند توکن‌ها و داده‌ها را بین یکدیگر انتقال دهند.

کازماس: اینترنت بلاک چین

تاریخچه پلتفرم کازماس

در سال ۲۰۱۷ توکن بومی شبکه کازماس موفق به فروش ۱۷ میلیون دلار شد. زمانی که اتم به صورت عرضه اولیه در اختیار معامله‌گران قرار گرفت، ۷۵٪ از حجم آن به فروش رسید. در زیر نگاهی گذرا به تاریخچه این شبکه و کوین بومی آن می‌اندازیم:

  • سال ۲۰۱۷: در همان نیم ساعت اول عرضه سکه کازماس، این توکن به اندازه ۱۷ میلیون دلار به فروش رسید.
  • سال ۲۰۱۸: با شروع برنامه Game of Stakes، شبکه کازماس برای بار نخست به صورت جدی بررسی شد.
  •  سال ۲۰۱۹ ماه مارس: شروع فعالیت شبکه اصلی کازماس.
  • سال ۲۰۱۹ ماه نوامبر: Kava labs برای شروع فعالیت خود از کیت توسعه نرم افزار کازماس بهره‌مند شد. این پروژه در واقع جزو اولین پروژه‌هایی بود که این اتفاق را تجربه کرد.
  • سال ۲۰۲۰ ماه فوریه: ایجاد تحولات مختلف در کازماس و جدایی جائه کوان از آن.
  • سال ۲۰۲۰ ماه سپتامبر: شراکت کازماس با سازمان Nym به منظور اضافه کردن امکان مدارک هویتی ناشناس به اکوسیستم خود.
  • سال ۲۰۲۱: انتشار آپدیت استارگیت اکوسیستم کازماس

گذشته اتم، این کوین چه اتفاقاتی را پشت سر گذراند؟

حالا که به صورت کامل در مورد پروژه کازماس توضیح دادیم و ارتباط آن با کوین اتم را هم شرح دادیم، در مورد گذشته این کوین صحبت خواهیم کرد.

در سال ۲۰۱۹ رمز ارز ATOM در صرافی کوین مارکت کپ فهرست شد. در آن سال این رمز ارز به صورت تدریجی و ثابت شروع به معامله شد و در سال ۲۰۲۰ به کف قیمتی خود یعنی ۱.۶ دلار رسید. این سقوط اتم چندان پایدار نبود چرا که این کوین دوباره روند پیشرفت خود را آغاز کرد. در پایان سال ۲۰۲۰ این رمز ارز به قیمت ۶.۵ دلار رسید و سود خوبی به معامله‌گران هدیه داد.

در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۱ بود که این رمز ارز از قیمت ۷.۳۸۳۹ دلار به قیمت ۲۰.۲۵ دلار رسید. این افزایش قیمت ۱۷۴.۲ درصدی باعث شد تا این رمز ارز اوج قیمت خود را تجربه کند. بین ماه‌های فوریه و می سال ۲۰۲۱ این کوین مجددا رشد ۴۲.۱ درصدی داشت و تا تاریخ ۹ می ‌توانست قیمت بالای ۲۸ دلار را هم تجربه کند.

رشد بالای اتم در ۲۰۲۱

آینده اتم بعد از ماه می ‌۲۰۲۱، در همان سال، از نگاه خیلی‌ها چندان درخشان نبود چرا که بین ماه‌های می ‌و جولای قیمت این ارز تا ۶۷ درصد کاهش یافت و به قیمت ۹.۴۸۵۷ دلار رسید. اما ماه سپتامبر برای ارز اتم دوباره یک برگ برنده رو کرد چرا که این ارز روند صعودی خود را آغاز کرد و به قیمت ۴۴.۵۴ دلار هم رسید.

در سال ۲۰۲۱ دوباره یک اتفاق خوب برای آینده اتم رخ داد. با اخبار فاندامنتالی مثبتی که از سوی پروژه کازماس منتشر شد، در تاریخ ۲۶ اکتبر، این رمز ارز دوباره توانست صعود خوبی تجربه کند و به قیمت ۴۳.۲۲ دلار برسد.

ارز دیجیتال اتم با تمام پستی و بلندی‌ها وارد سال ۲۰۲۲ شد و رشد قیمت ۹۷.۹ درصدی‌اش را تجربه کرد. این کوین در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ نیز یک افزایش قیمت دیگر داشت و این به خاطر دو خبر فاندامنتالی بود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱.     کازماس اعلام کرد که قابلیت سازگاری بیشتری با پروتکل EVM دارد.

۲.     کازماس خبر داد که ماژول سهامداری نقدینگی به پلتفرم اضافه می‌شود که عملکرد بیشتری به دارایی‌های زنجیره‌ای خواهد داد.

آینده اتم، سرنوشت این کوین چه می‌شود؟

اگر قصد خرید ارز atom را دارید، از این جای مقاله به بعد را به خوبی مطالعه کنید. ما تا الان فقط در مورد گذشته این رمز ارزصحبت کردیم و اتفاقاتی که تجربه کرد را شرح دادیم. از حالا به بعد می‌خواهیم آینده ارز دیجیتال ATOM را به شما بگوییم.

یک سرویس پیشبینی که بر اساس الگوریتم Wallet Investor کار می‌کند، در تاریخ ۳۰ می ‌اخبار مثبتی در مورد آینده اتم اعلام کرد. بر اساس گزارش این سرویس سرمایه‌گذاری در رمز ارز اتم به دید بلند مدت می‌تواند ما را از سودهای زیادی مانند افزایش قیمت ۷۵۲.۱۳ درصدی بهره‌مند کند. این افزایش قیمت بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ خواهد بود. همچنین در طول این مدت بر اساس تحلیل‌هایی که روی قیمت گذشته کوین اتم انجام شد، پیش‌بینی می‌شود که این توکن در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۲۶.۳۸۹ دلار و تا سال ۲۰۲۷ با قیمت ۸۴.۶۸۵ دلار معامله شود.

سایت DigitalCoinPrice نیز آینده اتم را مثبت اعلام کرد. بر اساس گزارش‌های این سایت، ارز دیجیتال ATOM در پایان سال ۲۰۲۲ به قیمت ۱۳.۷۶ دلار، در پایان سال ۲۰۲۴ به قیمت ۱۸.۷۳ دلار و در پایان سال ۲۰۲۵ به قیمت ۲۴.۳۳ دلار می‌رسد. بر اساس گزارش این سایت، سرعت افزایش قیمت در طول این سال‌ها برای کوین اتم کند خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های دیگری که برای آینده کوین اتم وجود دارد، انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۷ قیمت آن به ۳۴.۰۲ دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ قیمت آن به ارزش ۴۹.۱۰ دلار برسد.

لازم است که یادآوری کنیم تمام داده‌ها، ارقام و قیمت‌هایی که پیش‌بینی شدند، صرفا در حد پیش‌بینی باقی می‌مانند و شاید هیچوقت به وقوع نپیوندند. اگر قصد معامله ارز اتم را دارید، باید در مورد آینده آن مطمئن شوید! این کار با خواندن اخبار فاندامنتالی در مورد پروژه کازماس و کوین اتم و همچنین بررسی نمودارهای تکنیکالی ارز دیجیتال اتم امکان‌پذیر است. تمام خبرهای مثبتی که به شما دادیم تنها یک افق روشن برای آینده اتم هستند و صحت و درستی آن‌ها کامل تایید نمی‌شود.

برای معامله اتم صرفا روی پیش‌بینی‌ها حساب باز نکنید و خودتان آن را از لحاظ تکنیکالی و فاندامنتالی بررسی کنید.

پیش‌بینی قیمت اتم در سال‌های آینده

آینده اتم

در ادامه می‌خواهیم قیمت اتم را از سال ۲۰۲۳ تا سال ۲۰۳۱ پیش‌بینی کنیم. این پیش‌بینی‌ها توسط منابع مربوط به حوزه کریپتوکارنسی انجام می‌شوند.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۲

حداقل قیمت برای اتم در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۱۲.۳۹ دلار و حداکثر قیمت نیز چیزی حدود ۱۳.۸۴ دلار است. قیمتی که به صورت متوسط برای ارز اتم پیش‌بینی می‌شود که به واسطه آن معامله شود، ۱۲.۷۸ دلار است.

هم‌اکنون در سال ۲۰۲۲ هستیم، به همین دلیل نیاز به پیشبینی‌های جزئی‌تر داریم. از همین رو قیمت اتم در ماه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم:

ماه ژوئن

پیش‌بینی می‌شود که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ قیمت اتم در کمترین حالت ممکن ۱۰.۰۱ دلار و در بیشترین حالت ممکن ۱۰.۸۹ دلار باشد. متوسط قیمت معامله ارز اتم در این ماه ۱۰.۴۰ خواهد بود.

ماه جولای

آینده اتم در ماه جولای به این شکل است که اگر روند صعودی آن برقرار باشد به حداکثر قیمت یعنی ۱۱.۳۱ دلار می‌رسد و چنانچه این ارز وارد روند نزولی شود، به حداقل قیمت یعنی ۱۰.۲۲ دلار می‌رسد. میانگین قیمت رمز ارز اتم که در این ماه معامله می‌شود، ۱۰.۷۱ دلار است.

ماه آگوست

کمترین قیمتی که برای رمز ارز اتم در ماه آگوست پیش‌بینی می‌شود، کمتر از ۱۰.۷۵ دلار نیست. حداکثر قیمتی که برای این ارز در این ماه پیش‌بینی می‌شود نیز ۱۱.۸۴ دلار است. قیمت متوسطی که کارشناسان برای این کوین انتظار دارند هم در این ماه ۱۱.۱۴ دلار است.

ماه سپتامبر

کمترین قیمتی که ممکن است اتم در ماه سپتامبر به آن برسد ۱۱.۲۰ دلار است و بیشترین قیمتی که نمودار تکنیکالی اتم امکان لمس آن را دارد نیز ۱۲.۲۹ دلار است. میانگین قیمتی معاملاتی که کارشناسان برای این رمز ارز در ماه سپتامبر پیش‌بینی می‌کنند، چیزی حدود ۱۱.۵۸ دلار است.

ماه اکتبر

در ماه اکتبر حداقل قیمتی که اتم می‌تواند تجربه کند ۱۱.۵۶ دلار است. همچنین بیشترین قیمتی که نمودار تکنیکالی اتم امکان لمس آن را دارد نیز ۱۲.۸۷ دلار است. میانگین قیمت برای این ارز در ماه اکتبر چیزی حدود ۱۲.۰۵ دلار است.

ماه نوامبر

کارشناسان و تحلیلگران، آینده اتم در ماه نوامبر را به این شکل پیش‌بینی می‌کنند که حداقل قیمت آن قرار است به ۱۱.۹۰ دلار برسد و چنانچه اتم روندی صعودی داشت، حداکثر قیمتی که می‌تواند تجربه کند، ۱۳.۳۵ دلار است. میانگین قیمتی که اتم در این ماه دارد نیز چیزی حدود ۱۲.۲۹ دلار است.

ماه دسامبر

تحلیلگران رمز ارز اتم حداقل قیمتی که در ماه دسامبر برای این رمز ارز پیش‌بینی می‌کنند، ۱۲.۳۹ دلار و حداکثر قیمتی که برای آن انتظار دارند نیز ۱۳.۸۴ دلار است. آن‌ها همچنین میانگین قیمت این ارز در ماه دسامبر را ۱۲.۷۸ دلار پیش‌بینی می‌کنند.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۳

با نگاه انداختن به نمودار قیمتی اتم در سال‌های گذشته، انتظار می‌رود که قیمت این کوین در کمترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۳ حدود قیمت ۱۸.۴۲ دلار باشد. حداکثر قیمتی که برای این کوین در این سال پیش‌بینی می‌شود، چیزی حدود ۲۱.۰۸ دلار است. پیش‌بینی می‌شود که قیمت معاملات اتم در سال ۲۰۲۳ به صورت متوسط چیزی حدود ۱۸.۹۳ دلار باشد.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۴

آینده اتم در سال ۲۰۲۴ به این شکل پیش‌بینی می‌شود که حداقل قیمت در این سال برای این کوین ۲۶.۰۳ دلار و حداکثر قیمت نیز ۳۲.۱۱ دلار باشد. کارشناسان و تحلیلگران قیمت این کوین به صورت متوسط که قرار است در سال ۲۰۲۴ معامله شود را در محدوده ۳۶.۹۸ دلار پیش‌بینی کردند.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۵

کارشناسان و تحلیلگران با توجه به گذشته و تاریخچه قیمتی کوین اتم به این نتیجه رسیدند که قیمت این کوین در سال ۲۰۲۵ در کمترین حالت ممکن ۳۸.۶۲ دلار و در بالاترین حد ممکن ۴۵.۸۷ دلار خواهد بود. کارشناسان همچنین پیش‌بینی کردند که این ارز در سال ۲۰۲۵ به صورت متوسط روی قیمت ۳۹.۹۷ دلار معامله خواهد شد.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۶

معامله‌گران و تحلیلگران نمودارهای تکنیکالی و فاندامنتالی بر اساس داده‌های موجود پیش‌بینی می‌کنند که آینده اتم در سال ۲۰۲۶ به این صورت است که حداقل قیمت ۵۹.۳۶ دلار و حداکثر قیمت ۶۷.۶۱ دلار خواهد بود. همچنین آن‌ها پیش‌بینی کردند که این ارز در سال ۲۰۲۵ به صورت متوسط روی قیمت ۶۰.۹۶ دلار معامله می‌شود.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۷

سال ۲۰۲۷ یک تاریخ مهم برای رمز ارز اتم است چرا که امکان دارد در این سال قیمت این کوین به بالای ۱۰۰ دلار برسد. بر اساس اطلاعات موجود در منابع، قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۷ در کمترین حالت ممکن ۸۳.۶۰ دلار است و در بیشتر حالت ممکن به ارزش ۱۰۲.۳۴ دلار می‌رسد. همچنین تحلیلگران قیمت ۸۶.۳ دلار را به عنوان قیمتی که به صورت متوسط روی این ارز در سال ۲۰۲۷ معامله می‌شود، پیش‌بینی کردند.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۸

از سال ۲۰۲۸ وارد محدود قیمتی جدیدی از ارز اتم می‌شویم. در این سال قیمت اتم به بالای ۱۰۰ دلار خواهد رسید. بر اساس پیش‌بینی‌های موجود، آینده اتم در سال ۲۰۲۸ در کمترین قیمت ۱۱۶.۸۰ دلار و در بیشتر قیمت ۱۴۴.۰۳ دلار خواهد بود. همچنین معامله‌گران قیمت میانگین و متوسطی که ارز اتم قرار است در سال ۲۰۲۸ توسط آن معامله شود را ۱۲۰.۲۴ دلار تخمین زدند.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۹

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۲۹ نیز بر اساس آمار و اطلاعاتی که تحلیگران در این زمینه به اشتراک می‌گذارند به این صورت است که این ارز در کمترین قیمت به ارزش ۱۷۳.۳۲ دلار و در بیشترین قیمت به ارزش ۲۰۲.۰۸ دلار می‌رسد. در واقع سال ۲۰۲۹ هم در آینده اتم یک شروع تازه است چرا که پیش‌بینی می‌شود ارزش این ارز در این سال به بالای ۲۰۰ دلار نیز برسد. قیمت میانگینی که پیش‌بینی می‌شود این ارز در سال ۲۰۲۹ تجربه کند، ۱۷۸.۱۳ دلار است.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۳۰

در سال ۲۰۳۰ نیز معامله‌گران و تحلیلگرها برای آینده این کوین پیشبینی‌هایی دارند. بر اساس این پیش‌بینی‌ها این کوین قرار است در سال ۲۰۳۰ به سقف قیمتی ۲۹۸.۱۰ دلار برسد! علاوه بر این چنانچه این رمز ارز درگیر روند نزولی شود، به حداقل قیمت ۲۴۶.۷۳ دلار خواهد رسید. میانگین قیمت معامله این ارز در سال ۲۰۳۰ نیز ۲۵۳.۸۶ دلار است.

قیمت کوین اتم در سال ۲۰۳۱

بر اساس تحلیل کارشناسان، آینده اتم در سال ۲۰۳۱ بسیار درخشان است به نحوی که حداقل قیمت معامله آن در این سال ۳۶۳.۴۰ دلار و حداکثر قیمت معامله آن ۴۳۱.۵۶ دلار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این کوین به صورت میانگین روی قیمت ۳۷۶.۱۰ دلار معامله شود.

آیا آینده اتم درخشان است؟

تمام داده‌ها و تحلیل‌هایی که در این مطلب ذکر کردیم تماما به واسطه کارشناسان و تحلیلگرانی انجام می‌شوند که ممکن است اشتباه کنند. آن‌ها هر چند در زمینه کریپتوکارنسی باتجربه باشند و از نمودارهای قیمتی و اخبار فاندامنتالی غافل نشوند اما با این حال نمی‌توانند در مورد آینده پیش‌بینی کاملا درستی انجام دهند. این‌ها را گفتیم تا صرفا بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام می‌شود، سرمایه خود را وارد رمز ارز اتم نکنید.

کازماس یکی از پلتفرم‌های قرارداد هوشمند است که برخی آن را با نام اتریوم دیگر نیز می‌شناسند. معماری کازماس بر اساس دیدگاه تحلیلگران درخشان به نظر می‌رسد و می‌تواند آینده‌ای خوب و پر از موفقیت به بار بیاورد. چیزی که از آن به عنوان مزیت اصلی پروژه کازماس یاد می‌شود، کیت توسعه نرم افزار برتر و کاربردی آن است. هدف اصلی پروژه کازماس نیز دسترسی به مقیاس‌پذیری بیشتر تعریف می‌شود.

با توجه به تعاریف بالا می‌توان انتظار رشد از کوین کازماس را داشت، اما با این حال تنها زمان است که نشان می‌دهد آینده اتم و کازماس قرار است به کجا ختم شود. اگر توسعه‌دهندگان پروژه بتوانند مقیاس‌پذیری بیشتری در آن به وجود بیاورند، باید منتظر جهش‌های قیمتی آن هم باشیم چرا که احتمال مهاجرت توسعه‌دهندگان از اتریوم به این پروژه بالا می‌رود. با این حال نمی‌توان در این مورد به صورت کاملا مطمئن حرف زد، همانطور که گفتیم فقط زمان است که آینده اتم را مشخص می‌کند.

چند نکته مهم در مورد کازماس

در زیر به چند نکته مهم در مورد پروژه کازماس که تحلیلگران در مورد آن‌ها صحبت می‌کنند می‌پردازیم:

  • پروژه کازماس از نگاه تحلیلگران پروژه‌ای موفق با آینده‌ای درخشان است. این پروژه برای آینده خود برنامه دارد و احتمال زیادی دارد که بتواند از رکود فعلی که درگیر آن است عبور کند.
  •  پیش‌بینی ۵ ساله برای رمز ارز کازماس رسیدن به محدوده قیمت ۱۶۰.۴۹ دلار است.
  • امکان توسعه قراردادهای هوشمند در شبکه کازماس وجود دارد. این به خاطر استفاده از Solidity است.

نکته مهم در مورد این مطلب

به هیچ وجه محتوای این مقاله مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری نیست. تمام آنچه در این مطلب ذکر شد، برگرفته از منابع خارجی و داخلی و نظر تحلیلگران و کارشناسان مختلف است. به هیچ وجه نباید محتوای این مطلب را به عنوان پیشنهاد معامله یا تجارت در نظر بگیرید! بدیهی است که ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات معامله بر اساس پیش‌بینی‌های این مقاله نداریم و هیچگونه ضمانتی هم در مورد صحت و درستی پیش‌بینی‌های این مطلب نمی‌دهیم.

بازار رمز ارزها دائما در حال نوسان است! آینده اتم، آینده بیت کوین، آینده اتریوم یا هر رمز ارز دیگر، کاملا به این نوسانات بستگی دارد. حال کارشناسان با توجه به نوسانات گذشته‌ای که رمز ارز تجربه می‌کند و برخی اخبار فاندامنتالی، آینده قیمت آن را پیش‌بینی می‌کنند که شاید به هیچ وجه درست نباشد. معامله‌گر و کسی که قرار است سرمایه‌اش را وارد دنیای کریپتو کارنسی کند، قبل از هر چیزی باید دیدگاه‌های مختلف در مورد رمز ارزها را بررسی کند، آن‌ها را از نظر تکنیکالی زیر نظر قرار دهد و اخبار فاندامنتالی‌شان را هم همواره پیگیری کند. تنها در این صورت است که می‌توانید به نتیجه‌ای نسبتا درست در مورد آینده یک رمز ارز برسید.

تمام آنچه ما در این مطلب گفتیم کاملا بر پایه دیدگاه تحلیلگرانی بود که بر اساس بررسی‌های خود به آن دیدگاه‌ه رسیدند. ما در این مطلب از وب سایت والکس به صورت کامل آینده ارز دیجیتال ATOM را بررسی کردیم و حتی در مورد گذشته آن هم اطلاعات مفیدی دادیم. این اطلاعات به شما برای معاملات بهتر و حرفه‌ای‌تر کمک خواهند کرد. آینده اتم بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در این مطلب ذکر کردیم، به نفع معامله‌گران است و با بررسی دقیق می‌توان بخشی از سرمایه خود را وارد این رمز ارز کرد.هر چند پیشرفت اتم در چند سال اولی که پیش رو داریم کند است اما همانطور که در قبل خواندید، هر چه جلوتر می‌رویم، سرعت رشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. با توجه به این موضوع، هر چند اتم شاید در دیدگاه کوتاه مدت گزینه چندان جالبی برای سرمایه‎گذاری به نظر نرسد، اما برای بلند مدت گزینه خوبی است و می‌تواند سرمایه‌تان را تا چندین برابر افزایش دهد. پس آینده اتم روشن است و سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند موجب افزایش سرمایه‎‌تان شود.

 سوالات متداول

رمز ارز اتم چیست؟

اتم کوین پروژه کازماس است.

کازماس چیست؟

کازماس به اینترنت بلاک چین معروف است و کار اصلی آن قرار دادن بلاک چین‌های مختلف در کنار یکدیگر است.

توسعه دهندگان کازماس چه کسانی هستند؟

Jae Kwon و Ethan Buchman توسعه دهندگان پروژه کازماس هستند. سازمان The Interchain Foundation در توسعه این پروژه نیز تاثیر به سزایی دارد.

آینده رمز ارز اتم چه می‌شود؟

بر اساس آمار و اطلاعاتی که در زمینه آینده رمز ارز اتم وجود دارد، می‌توان گفت که این رمز ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی است و سوددهی خوبی دارد

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
changelly
در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا