کیف پولمقالات ارز دیجیتال

راهنمای انتخاب بهترین کیف پول پولکا استارتر ( ۲۰۲۳ )

پولکا استارتر ارز دیجیتالی مبتنی بر ERC20 است که روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند. بنابراین می‌توانید از بیشتر کیف پول‌هایی که مناسب بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند برای نگهداری ارز دیجیتال پولکا استارتر استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به‌طور کامل درباره بهترین کیف پول پولکا استارتر صحبت کنیم و ویژگی‌هایش را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا بهترین کیف پول پولکااستارتر را بشناسید و هوشمندانه در فضای کریپتوکارنسی فعالیت کنید. پس از خرید ارز POLS این کیف‌ها نگهبان دارایی‌تان هستند.

پولکا استارتر چیست؟

پولکا استارتر صرافی غیرمتمرکز (DEX) کراس چین است که افراد می‌توانند با استفاده از آن سرمایه‌های دیجیتالشان را مبادله کنند. در پلتفرم Polkastarter کاربران قادرند توکن‌هایشان را در بلاک‌چین‌های مختلف بفروشند یا سرمایه‌گذاری کنند. پولکا استارتر روی بستر پولکادات ساخته شده است و از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این بلاک‌چین برای ارائه‌ی خدماتش استفاده می‌کند. برای دانستن ارتباط پولکا استارتر با پولکادات می‌توانید به مقاله‌ی مربوط به آن مراجعه کنید و به‌طور کامل درباره‌ی ارتباط میان پولکادات و پولکا استارتر بخوانید.

پولکااستارتر را می‌توانیم پلتفرمی مولتی‌چینی برای جمع‌آوری سرمایه‌های غیرمتمرکز نیز بنامیم. کارمزدهای تراکنش در پولکا استارتر پایین است و با استفاده از Polkastarter پروژه‌های جدید روی بلاک‌چین‌های مختلفی همچون اتریوم، بایننس، پالیگان، سولانا و آوالانچ می‌توانند راه‌اندازی شوند. بنابراین هر توکنی که با شبکه‌های بلاک چین نام‌برده سازگار باشد می‌تواند در پیشنهادهای اولیه مبادله شود. جالب است بدانید که پلتفرم پولکااستارتر از لانچ‌پدهای گیمفای (GameFi)، فروش زمین متاورس و سایر عرضه‌های NFTها پشتیبانی می‌کند.

توکن بومی پولکا استارتر، پولز (POLS) نام دارد. برای خرید ارز POLS می‌توانید به صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال مانند والکس مراجعه کنید و روند خرید پولکا استارتر را به‌راحتی در این صرافی آنلاین بگذرانید. برای فروش ارز پولکا استارتر نیز می‌توانید با استفاده از این صرافی به فروش توکن‌های پولز بپردازید.

کیف پول دیجیتال چیست؟

انواع کیف پول پولکا استارتر

کیف پول دیجیتال برنامه نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی کاربران را ذخیره می‌کند و کاربران دارایی‌های دیجیتالشان را در این والت نگهداری می‌کنند. والت‌ها مانند گاوصندوق‌هایی عمل می‌کنند که مراقب سرمایه‌های کاربرانند. کیف پول‌ها را بر اساس کارایی به انواع مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. کیف پول‌ها می‌توانند سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشند. همچین برخی از والت‌ها فقط نسخه‌ی موبایلی یا دسکتاپی دارند و برخی دیگر هر دو نسخه‌ی موبایلی و دسکتاپی را ارائه داده‌اند. نکته‌ی مهم در انتخاب کیف پول دیجیتال مناسب برای پولکا استارتر این است که حتما کیف پول موردنظرتان ایمنی و امنیت کافی داشته باشد.

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری پولکا استارتر

کیف پول‌های سخت‌افزاری یا کیف پول‌های سرد آن دسته از کیف‌پول‌هایی به شمار می‌روند که اطلاعات مهم کاربر مانند کلیدهای خصوصی را در یک دستگاه سخت‌افزاری ایمن نگه‌داری می‌کنند. از جمله مزیت‌های استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری این است که می‌توانید چند ارز دیجیتال مختلف را در این والت‌ها ذخیره کنید و از ویروس‌های کامپیوتری در امان باشند؛ ضمن این‌که تایید تراکنش در کیف پول‌های سخت‌افزاری صورت می‌گیرد. بهترین کیف پول‌های سرد برای ذخیره پولکا استارتر لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) نام دارند.

کیف پول‌های سرد لجر و ترزور از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند تا از سرمایه‌های کاربران در برابر حملات هکری یا حتی کلاه‌برداری‌های فیشینگ محافظت کنند. والت‌های سخت‌افزاری لجر و نانو را با قیمت‌های ۵۰ تا ۶۰ دلار می‌توانید خریداری کنید. مدل‌های لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور وان (Trezor One) بهترین عملکرد را در مقایسه با قیمتشان دارند و می‌توانند ارز دیجیتال پولکا استارتر را ایمن و به صورت آفلاین ذخیره کنند.

بهترین کیف پول موبایلی پولکا استارتر

بهترین کیف پول پولکا استارتر

تراست والت (Trust Wallet) کیف پول رسمی بلاک چین بایننس است و از محبوب‌ترین والت‌ها میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است. تراست والت فقط نسخه‌ی موبایلی دارد و برای کاربران تازه‌وارد به دنیای کریپتوکارنسی گزینه‌ای عالی است. کیف پول تراست والت ایمن، استفاده از آن راحت و پشتیبانی قابل قبولی دارد و می‌توانیم آن را بهترین کیف پول پولکا استارتر در میان والت‌های موبایلی بنامیم. کاربران می‌توانند توکن‌های پولز را به طور مستقیم به همراه هر ارز دیجیتال دیگری در ERC20 به تراست والت‌شان ارسال کنند.

بهترین کیف پول تحت وب پولکا استارتر

یکی از روش‌های نگهداری POLS، ذخیره‌ی این توکن در کیف‌پول‌های تحت وب است. مای‌اتر والت (MyEtherWallet) از بهترین کیف پول‌های تحت وب برای نگهداری ارز دیجیتال پولکااستارتر است که با استفاده از هر دستگاهی می‌توانید با استفاده از کلیدهای خصوصی‌تان به آن دسترسی داشته باشید. تمامی توکن‌های شبکه ERC20 از جمله پولز را می‌توان از طریق مای‌اتروالت جابجا کرد؛ بدون این‌که نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی باشد.

 بهترین کیف پول چند پلتفرمی پولکا استارتر

پیش‌تر گفتیم برخی از والت‌های دیجیتال در هر دو نسخه‌ی موبایلی و دسکتاپی ارائه می‌شوند. اتمیک والت (Atomic Wallet) یکی از بهترین والت‌های دیجیتال است که برای نگه‌داری توکن‌های POLS مناسب معرفی شده است. ارز دیجیتال پولکا استارتر را می‌توان در هر نسخه‌ای از اتمیک والت (اندروید، iOS و دسکتاپ) ذخیره کرد. در اتمیک والت می‌توان بیشتر از ۳۰۰ نوع ارز دیجیتال مانند پولز را نگه‌داری کرد.   

کار با کیف پول‌هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ ارائه می‌دهند بسیار راحت است. معمولا نسخه‌های ویندوزشان ممکن است امنیت کمتری داشته باشند. بنابراین، اتمیک والت ویندوز را روی دستگاهی نصب کنید که به اینترنت وصل نیست و ویروس و بدافزار کامپیوتری ندارد.

کیف پول متامسک؛ دروازه ورود به متاورس

پیش‌تر گفتیم که پولکااستارتر از لانچ‌پد گیمفای (GameFiفروش زمین متاورس و سایر ارز های NFT پشتیبانی می‌کند. همانطور که می‌دانید کیف پول متامسک دروازه ورود کاربران به اکوسیستم DeFi، توکن‌‌های NFT و غیره محسوب می‌شود و در حال حاضر نسخه‌ی دسکتاپ والت متامسک در دسترس کاربران است. برای شرکت در لانچ‌پدهای IDO در پولکااستارتر می‌توانید از والت متامسک استفاده کنید.

صرافی‌های آنلاین پولکا استارتر

معامله‌گران فعال که نیاز دارند سریع به سرمایه‌شان دسترسی داشته باشند، می‌توانند توکن‌های پولز خود را در صرافی نیز نگهداری کنند. صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس، کوکوین و هوبی که سابقه‌ی امنیتی طولانی دارند و حتی پس از حملات هکری وجوه را به کاربرانشان بازگردانده‌‌اند می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای نگهداری ارز دیجیتال پولکااستارتر باشند. با این حال صرافی‌های بین‌المللی ممکن است محدودیت ارائه‌ی خدمات به کاربران ایرانی داشته باشند. بنابراین، امن‌ترین روش‌های نگهداری از سرمایه‌های دیجیتالی نگه‌داری آن‌ها در کیف‌پول‌هایی با امنیت بالا ذکر می‌شود. صرافی والکس نیز یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید و فروش پولز است.

انتخاب بهترین کیف پول پولکا استارتر

در مطلبی که مطالعه کردید سعی کردیم بهترین کیف پول پولکا استارتر را از میان انواع والت‌های موجود بررسی و معرفی کنیم. حالا می‌توانید با توجه به امنیت، راحتی کار، دسترس‌پذیری، هزینه‌های استفاده و دیگر فاکتورهای موردنظرتان کیف پول مناسب را برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال پولکااستارتر انتخاب کنید و از فعالیت در حوزه‌ی کریپتوکارنسی کمال استفاده را ببرید.

سوالات متداول

بهترین کیف پول پولکا استارتر کدام است؟

با توجه به امنیت والت، کاربرپسند بودن و دسترسی به آن، می‌توان کیف‌پول‌های تراست والت، اتمیک والت و کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور را بهترین کیف پول‌های پولکا استارتر معرفی کرد.

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری پولکا استارتر کدامند؟

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری پولکا استارتر لجر (مدل Ledger Nano S) و ترزور (مدل Trezor One) معرفی شده‌اند.

از کدام صرافی‌ها می‌توانیم POLS بخریم؟

ارز دیجیتال پولا استارتر را می‌توانید از صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس و کوکوین و صرافی‌های معتبر ایرانی مانند والکس خریداری کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس ارشد مهندسی هسته‌ای هستم که با هدف غنی‌سازی محتوای وب فارسی وارد حوزه‌‌ی تولید محتوا شده‌ام. مشتاقم از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستی‌ها و همکاری‌های حرفه‌ای با هم در ارتباط باشیم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا