اخبار ارزهای دیجیتال

مدیرعامل بایننس به شایعات بی‌اساس در توییتر خاتمه داد

چانگ پنگ ژائو از فعالان بازار رمزارز می‌خواهد که این نوع شایعات را نادیده بگیرند

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، شایعات مربوط به صدور اعلان قرمز اینترپل برای دستگیری خود را رد کرد. این شایعات از زمانی آغاز شد که شخصی با نام کاربری کوبی (Cobie) توییتی رمزنگاری‌شده حاوی پیامی با مضمون «صدور اعلان قرمز اینترپل برایCZ» را منتشر کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Dailyhodl، مدیر اجرایی صرافی بایننس با شایعاتی مبنی بر قرار داشتن نام او در لیست قرمز اینترپل روبرو است. یک تصویر به ظاهر دستکاری و اصلاح شده در توییتر در حال پخش است که نشان می‌دهد عکسی از چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در صفحه وب اطلاعیه قرمز اینترپل قرار دارد. با این کار می‌خواهند بگویند که او با تخلفات قانونی بزرگ و جدی مواجه است.

اطلاعیه قرمز، درخواستی از مجریان قانون سراسر جهان است که شخص موردنظر را ردیابی، شناسایی و موقتاً دستگیر کنند. به گفته خود چانگ پنگ ژائو، تصویر او فتوشاپ شده است. این شایعات زمانی آغاز شد که اینفلوئنسر رمزارز با نام کوبی (Cobie) یک هش SHA256 حاوی پیام رمزگذاری شده «اطلاعیه قرمز اینترپل برای چانگ پنگ ژائو» را در توییتر منتشر کرد.

خود کوبی بعداً گفت که این پیام فقط یک پیش‌بینی بعید و کاملاً بی‌اساس بوده و انتظار نداشته است که کسی بتواند آن را بخواند. او در توییتی نوشت:

سال پیش بیش از ۲۰ بار هش SHA256 پست شده است بدون این که راز آن فاش شود. هدف طرح هش این است که کسی قادر به خواندن آن نباشد و زمانی که راز فاش شود طرح ناموفق است. در هر حال این یک پیش‌بینی و شایعه‌ای بی‌اساس بود. این اطلاعات امکان ندارد که به صورت علنی پخش شوند مگر این که مشکل از افشا شدن اطلاعات داخلی اینترپل باشد که بعید به نظر می‌رسد.

در عین حال، چانگ پنگ ژائو از فعالان بازار رمزارز می‌خواهد که این نوع شایعات را نادیده بگیرند و می‌گوید:

اگر بر اساس شک و شبهه (فاد) ایجاد شده یا با تصاویر فتوشاپی دارایی‌های خود را بفروشید احتمالاً ثروتمند نمی‌شوید. پس همه منابعی را که باعث ایجاد ترس و دلهره این چنینی می‌شوند مسدود کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Dailyhodl
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا