اخبار آلت کوین ها

بایننس ژاپن بزودی آغاز به کار می‌کند

بایننس ژاپن پس از ژوئن ۲۰۲۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود. البته مشتریان پیش از اینکه بتوانند از خدمات این پلتفرم بهره ببرند، باید الزامات مربوط به تأیید هویت را پشت سر بگذارند.

به گزارش والکس به نقل از CryptoPotato، بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان، قصد دارد فعالیت خود را در بازار ژاپن پس از ژوئن سال جاری آغاز کند.

آغاز فعالیت بایننس ژاپن (Binance Japan) در سال ۲۰۲۳ نشان‌دهنده بازگشت این صرافی به سرزمین آفتاب تابان است. بایننس مجبور شد ژاپن را در سال ۲۰۱۸ به دلیل مشکلات نظارتی ترک کند.

صرافی ساکورا اکسچنج بیت‌کوین (SEBC) اعلام کرد که بایننس ژاپن پس از ژوئن ۲۰۲۳، خدمات و محصولات خود را به مشتریان داخلی ارائه خواهد داد.

این غول رمزارزی در نوامبر سال گذشته SEBC را با مبلغی نامشخصی خریداری کرد تا حضور خود را در این منطقه تقویت کند.

صرافی ساکورا که مستقیماً توسط آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) تنظیم می‌شود، تمام خدمات فعلی خود را از ۳۱ می تا زمان راه‌اندازی بایننس ژاپن متوقف می‌کند.

این صرافی به کاربران خود اعلام کرده که تا پیش از این تاریخ تمام دارایی‌های خود را برداشت کنند. دارایی‌های مشتریانی که این درخواست ساکورا را نادیده بگیرند، به ین ژاپن تبدیل می‌شود.

مشتریانی که مایل‌اند به بایننس ژاپن بپیوندند، باید برای باز کردن حساب خود دوباره درخواست دهند و الزامات تأیید هویت را پشت سر بگذارند.

صرافی بایننس، به رهبری CZ، در سال ۲۰۱۸ پس از هشدار ناظران داخلی مبنی بر اینکه بدون مجوز در ژاپن فعالیت می‌کند، از بازار آسیا خارج شد.

بعضی از شایعات ادعا می‌کردند که بایننس مورد اتهامات کیفری سازمان خدمات مالی (FSA) قرار گرفته است. با این حال، مدیر عامل این شرکت، چانگ‌‌ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، این شایعات را رد کرد و گفت که شرکتش با ادارات مربوطه گفتگوهای سازنده‌ای داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopotato
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا