مقالات ارز دیجیتال

معرفی وب سایت خبری Bitcoin Magazine؛ قدیمی ترین پلتفرم بیت کوین

مدت‌زمان کوتاهی است که از ساخت و عرضه ارزهای دیجیتال می‌گذرد اما توانسته‌اند خیلی سریع خود را در بازارهای مالی و اقتصاد جهانی مطرح کنند. علاوه بر سود خوبی که این بازار نصیب سرمایه‌گذاران و معامله‌گران می‌کند، دارای ویژگی‌های مثبتی مانند عدم محدودیت زمانی یا مکانی، غیرمتمرکز بودن و ضد تورم بودن است. داشتن اطلاعات به‌روز و صحیح یکی از نکات حائز اهمیتی است که تمامی سرمایه‌گذاران برای دستیابی به سود بالا باید به آن توجه کنند.

وی سایت خبری بیت کوین مگزین (BITCOIN MAGAZINE) یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین سایت ‌های خبری ارز دیجیتال است که اخبار، اطلاعات و گزارش کارشناسانه در مورد بیت کوین و صنعت بلاک چین را پوشش می‌دهد. همانطور که از نام این وب سایت پیداست شما می‌توانید با دنبال کردن این مجله خبری، همه چیز را درباره بیت کوین بدانید. در این مقاله از والکس، قصد داریم شما را بیشتر با سایت BITCOIN MAGAZINE آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه شوید. 

آشنایی با سایت خبری BITCOIN MAGAZINE

لوگو پلتفرم BITCOIN MAGAZINE

آیا تابه‌حال به این موضوع توجه کرده‌اید که با داشتن جدیدترین و معتبرترین اخبار بیت کوین، بدون نگرانی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید؟ جدا از تمام اطلاعاتی که در فضای وب و یا کتاب‌ها درباره این ارز دیجیتال وجود دارد، سایت BITCOIN MAGAZINE پلتفرمی است که در آن نشریات دوره‌ای برای ارز بیت کوین منتشر می‌شود. مقالات زیادی در مجله‌های مختلف اینترنتی درباره بیت کوین منتشر می‌شود که اعتبار و ارزش آنها به ناشر بستگی دارد.

پلتفرم بیتکوین مگزین نظیر سایت BITCOINIST منبع اصلی اطلاعات در مورد بیت کوین، فناوری بلاک چین و سایر کوین‌ها هستند. این پلتفرم‌ها اخبار به‌روز و تحلیل‌های دقیق در ارتباط با اخبار تجاری و تحلیل قیمت برای تمامی معامله‌گران این بازار فراهم می‌کنند.

سایت BITCOIN MAGAZINE اطلاعات در یک بازه زمانی مشخص مانند هفتگی یا ماهانه به‌جای به‌روزرسانی اخبار به‌صورت روزانه، منتشر می‌کند. با دنبال کردن مجله خبری بیتکوین مگزین می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره آنچه قرار است در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق بیفتد را کسب کنید. بدون شک این پلتفرم باتوجه‌به محتوا و طراحی پیشرفته‌ای که دارد یکی از بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال است. ناشران این وب‌سایت به‌صورت هفتگی یا ماهانه یک تحلیل کلی از بیت کوین ارائه می‌دهند. با دنبال کردن نویسنده مورد علاقه خود می‌توانید نگاهی به هفته قبل و یا اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد داشته باشید.

ویژگی‌های منحصر به فرد سایت بیتکوین مگزین

  •  تمامی اطلاعاتی که در این پلتفرم منتشر می‌شوند به‌روز و ارزشمند هستند.
  •  کاربری آسان حتی برای افراد مبتنی و تازه‌کار.
  • این مجله تمام جنبه‌های فناوری بیت کوین و بلاک چین را پوشش می‌دهد.

بنیانگذار سایت بیتکوین مگزین

سایت BITCOIN MAGAZINE، اولین نشریه‌ای است که منحصراً به بررسی بیت کوین می‌پردازد. این پلتفرم از می سال ۲۰۱۲ شروع به کارکرده است و در سال ۲۰۱۴ توسط مجله “BTC Media LL” خریداری شد. خالق اتریوم ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) به همراه “Mihai Alisie” اولین مقاله خود را سال ۲۰۱۲ در این وب‌سایت منتشر کردند.

سایت بیتکوین مگزین چه مطالبی را پوشش می‌دهد؟

از مهم‌ترین ابزار این سایت می‌توان به بخش آکادمی، تحقیقاتی و مقالات علمی اشاره کرد. در قسمت تحقیقات سایت BITCOIN MAGAZINE تمامی تغییرات در دنیای بلاک‌ چین زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که مخاطبین حوزه دیجیتال اخباری را می‌پسندند که برای آنها ورودی فاندامنتال داشته باشد. یعنی می‌خواهند اطلاعاتی را دریافت کنند که در روند بازار تأثیرگذار باشد. این خبرهای مهم در سایت‌های خبری ارز دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، جو بازار را تغییر می‌دهند و سرمایه‌گذار باید متناسب با این تغییرات، خودش را به‌روز نگه دارد.

بیتکوین مگزین طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و کاربران با یک کلیک می‌توانند به اطلاعات موردنیاز خود دست پیدا کنند. این مجله اخبار خود را تحت دسته‌بندی‌هایی مانند حریم خصوصی و امنیت، بیایید درباره بیت کوین صحبت کنیم و تکنیکال منتشر می‌کند. برخی از پست‌ها نیز با عنوان «اخبار استودیو BTC» در سایت تبلیغ می‌شوند. مجموعه دیگری با نام “Trending News” وجود دارد که در آن اخبار مربوط به کریپتو در جهان قرار می‌گیرند. دیگر مطالب این سایت خبرهایی مربوط به بلاک چین، استخراج، مقررات، تجارت و سرمایه‌گذاری می‌شود.

برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات ویژه سایت بیتکوین مگزین کافیست در آدرس ایمیل خود را برای گرفتن اخبار جدید، در این سایت ثبت کنید. سایت BITCOIN MAGAZINE خدمات زیادی را برای کاربران ارائه می‌دهد و فرصتی را برای نویسندگان و وبلاگ‌نویسان فراهم می‌کند تا به این پلتفرم برای انتشار مطالب مؤثر بپیوندند. این پلتفرم مانند سایت فوربس (FORBES) با اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، دنیای ارزهای دیجیتال را طوفانی کرده‌اند.

بخش های مختلف سایت بیتکوین مگزین

محیط کاربری پلتفرم bitcoinmagazine

سایت BITCOIN MAGAZINE مطالب منتشر شده در این پلتفرم را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌دهد تا کاربران به‌راحتی بتوانند مطلب موردنظر خود را پیدا کنند. مطالب این پلتفرم به‌طورکلی در ۴ دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از:

اخبار (News):  جدیدترین و معتبرترین اخبار بیتکوین را می‌توانید در این سایت بخوانید.  به‌طورکلی اخبار این سایت به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از استخراج، دارایی‌های دیجیتال، حریم خصوصی و امنیت، کلاهبرداری و استارت‌آپ‌ها.

راهنما (Guides): در این بخش به آموزش و انتقال دانش ارزهای دیجیتال پرداخته می‌شود. چنانچه تازه‌کار هستید و یا به دنبال جدیدترین مقالات آموزشی می‌گردید مطالب این سایت می‌تواند برای شما مفید باشد.

قیمت و داده (Price and Data): در این بخش قیمت فعلی بیت کوین، موقعیت آن در بازار و سایر داده‌های ارزشمند نشان داده می‌شود.

رویدادها (Events): رویدادهای مهمی که در اواخر سال قرار است رخ دهد در این بخش قرار می‌گیرند. همچنین جزئیات لازم در مورد نحوه برگزاری آنها ارائه می‌شود.

سایت BITCOIN MAGAZINE؛ قدیمی و معتبر

سایت خبری بیتکوین مگزین قدیمی‌ترین و مشهورترین مجله اخبار، تحلیل متخصصان بیت کوین، بلاک چین و اطلاعات مربوط با رمزنگاری است. مطالب طبقه‌بندی شده این سایت مناسب سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، کارآفرینان، تریدرها و افراد تازه وارد به حوزه ارزهای دیجیتال است.

سؤالات متداول

سایت بیتکوین مگزین (BITCOIN MAGAZINE) چیست؟

این پلتفرم یک وب‌سایت خبری است که به‌صورت انحصاری به انتشار اخبار BTC می‌پردازد. این مجله عموماً به تجزیه تحلیل قیمت، بررسی، تحقیق و موارد دیگر در حوزه ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

چرا باید از سایت BITCOIN MAGAZINE استفاده کنیم؟

در ابن وب‌سایت جدیدترین اطلاعات و اخبار حوزه ارزهای دیجیتال قرار داده می‌شود. معامله‌گران ارز دیجیتال قبل از شروع هر کاری در حوزه کریپتو باید اطلاعات خود را به‌روز کنند و از جدیدترین اخبار بازار خبر داشته باشند. به همین جهت به یک منبع معتبر نیاز دارند که اخبار آن معتبر باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا