کیف پولمقالات ارز دیجیتال

بهترین کیف پول های توکن سلر کدامند؟

ارز دیجیتال «سلر نتورک» یکی از پروژه‌های قوی در حوزه مقیاس‌پذیری است. این ارز باهدف ایجاد کارایی بیشتر پروژه‌های ارز دیجیتال لایه اول و ایجاد پل‌های میان زنجیره‌ای برای اتصال بلاک چین‌های مختلف به یکدیگر ایجاد شده‌است. این ارز موجب افزایش سرعت ثبت تراکنش‌ها در بلاک چین می‌شود و کارمزد تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد. پروژه قوی و اهدافی که ارز سلر دارد موجب شده تا نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار به آن جذب شود. اگر قصد  سرمایه‌گذاری دارید، قبل از خرید ارز سلر، پیداکردن کیف پول دیجیتالی که از این ارز پشتیبانی می‌کند باید در اولویت کارهای شما قرار بگیرد. در این مطلب از والکس قصد داریم بهترین کیف پول ‌های توکن سلر را معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

مختصری درباره ارز دیجیتال سلر

ارز دیجیتال سلر سومین پروژه «لانچ پد بایننس» که در سال ۲۰۱۹ بعد از راه‌اندازی دو ICO قبلی صرافی بایننس، یعنی BitTorrent و Fetch.ai معرفی شد. پس از گذشت چند دقیقه از معرفی، این دو پروژه سرمایه زیادی را جذب کردند و حدود ۱۰ برابر افزایش قیمت داشتند. پروژه بعدی صرافی بایننس، ارز دیجیتال سلر “CELR” است که در ۱۹ مارس با هدف جذب سرمایه ۳۴ میلیون دلاری راه‌اندازی شد  و توانست در فرآیند فروش اختصاصی، ۳۰ میلیون دلار از این مقدار را جذب کند.

توکن CELR

ارز دیجیتال سلر نتورک

ارز دیجیتال سلر یک توکن ERC20 است که روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده‌است و در طول ICO به فروش رسیده است. در زمان راه‌اندازی این ارز، مجموع عرضه توکن‌های سلر برابر با ۱۰ میلیارد بود و فقط حدود ۶ درصد آنها برای فروش در دسترس بود. در ابتدا توکن‌های سلر فقط از طریق رمزارز «BNB» در دسترس قرار داشتند و حداکثر مبلغ سرمایه‌گذاری برای هر کاربر، ۱۵۰۰ دلار تعیین شده بود.  اما در حال حاضر توکن سلر در بسیاری از صرافی‌ها لیست شده‌است که از جمله می‌توان به بایننس، DigiFinex، OKX ،Mandala Exchange و Bitget اشاره کرد. همچنین صرافی ایرنی والکس نیز این ارز را پشتیبانی می‌کند.

تیم ارز دیجیتال سلر

تیم ارز دیجیتال سلر، از بنیان‌گذاران با تجربه‌ای تشکیل شده‌اند که هرکدام از آنها از نظر تحصیلی موفق هستند و مدرک دکترا از دانشگاه برکلی، پرینسون و  MIT دارند. مو دانگم (Mo Dongm)، جوندا لیو (Junda Liu)، شیائوژو لی (Xiaozhou Li)، چینگ کای لیانگ (Qingkai Liang). تیم توسعه‌دهنده  و بنیان‌گذاران ارز دیجیتال سلر هستند.

کیف پول‌های توکن سلر

بسیاری از کاربران دغدغه انتخاب کیف پول ارز celr را دارند.  همان‌طور که گفتیم، سلر بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و مبتنی بر استاندارد (ERC20) است؛ بنابراین، تمامی کیف پول‌های ارز دیجیتال که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند برای نگهداری ارز سلر نیز مناسب هستند. ارز دیجیتال سلر را می‌توان در لیست متنوعی از کیف پول‌ها نگه‌داری کرد که در ادامه بهترین کیف پول‌ های توکن سلر را معرفی می‌کنیم.

تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول‌ توکن سلر: تراست والت

این کیف پول از نظر امنیت، یکی از معتبرترین ولت‌های معتبر کریپتو است. تراست والت بر روی سیستم‌عامل اندروید و Ios قابل نصب و اجرا است. صرافی بایننس سال ۲۰۱۸، پلتفرم تراست والت را از شرکت سازنده خریداری کرد. این والت به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و بیش از ۵ میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد، دارای قابلیت Swap است و با کمک آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید. به‌جرئت می‌توان تراست والت را بهترین کیف پول توکن سلر معرفی کرد.

متامسک (MetaMask)

متامسک یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر اتریوم است که به‌صورت افزونه‌ای روی مرورگرهای کامپیوتر فعالیت می‌کند. با کمک این والت می‌توانید اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم (ERC20) را ذخیره و نگه‌داری کنید. متامسک چیزی فراتر از یک کیف پول است، علاوه بر تمام امکاناتی که یک کیف پول ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، این افزونه امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (D-apps) و قراردادهای هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. متامسک یکی دیگر از کیف پول‌ های توکن سلر است که کاربری بسیار ساده و محیط جذابی دارد.

بایننس چین والت (Binance Chain Wallet)

بایننس چین والت که به‌عنوان کیف پول ارز celr نیز شناخته می‌شود و می‌توانید رمزارزهای خود را به‌صورت امن ذخیره کنید و با هزاران قرارداد هوشمند و بلاک چین‌های مختلف تعامل داشته باشید. این کیف پول در واقع والت رسمی صرافی بایننس برای دسترسی به بایننس اسمارت چین، بایننس چین و شبکه اتریوم است.  این کیف پول را به‌آسانی می‌توانید از طریق صفحه رسمی (Binance Chain Wallet)دانلود کنید.

۴.        کیف پول اتمیک Atomic wallet

کیف پول اتمیک از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند که در میان آنها می‌توان به بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و تزوس اشاره کرد. همچنین این کیف پول از تمام توکن‌هایی که بر بستر اتریوم هستند نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول برای بهره‌گیری از قابلیت Atomic Swaps و تبدیل‌شدن به بخشی از یک اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شده است. این والت می‌تواند به‌عنوان کیف پول  توکن سلر یک انتخاب هوشمندانه باشد.

مای اتر والت (MyEtherWallet)

مای اتر والت

مای اتر والت یک کیف پول رایگان اتریوم است که مدیریت، ذخیره، دریافت و انتقال توکن‌ها اتر و  ERC20  را برای شما راحت می‌کند. این کیف پول یکی از بهترین سرویس‌های کیف پول برای ارز دیجیتال اتریوم است.  در سایت مای اتر والت شما کیف پول خود را می‌سازید و در کامپیوتر خود ذخیره می‌کنید. فرآیند به طور کل روی سیستم شما انجام می‌شود. بنابراین هنگامی که شما یک کیف پول ایجاد می‌کنید، مسئولیت نگه‌داری دارایی شما با خودتان است.

سلر؛ سرمایه‌ای خوش آتیه

شبکه سلر یک پروژه بلندپروازانه با هدف بالا بردن امنیت و سهولت برنامه‌های بلاک چین ایجاد شده‌است. این ارز جایگاه خوبی را در بازار کریپتوکارنسی پیدا کرده‌است و ما در صرافی والکس امکان خرید و فروش سلر را به ساده‌ترین شکل ممکن و با بهترین قیمت فراهم کرده‌ایم. پس از خرید  ارز سلر بهتر است برای تأمین امنیت بیشتر، دارایی خود را به یک کیف پول امن انتقال دهید.

امیدواریم معرفی کیف‌ پول های توکن سلر برای شما مفید بوده باشد.

مناسب‌ترین کیف پول برای نگه‌داری سلر کدام است؟

تراست والت یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگه‌داری از رمزارز سلر است و به‌صورت اپلیکیشن موبایلی طراحی شده‌است.

توکن سلر ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

ارز سلر پروژه قوی دارد و باتوجه‌به هدف‌هایی که در آینده دارد می‌تواند سودآوری خوبی داشته باشد. اما بهتر است برای سرمایه‌گذاری در این ارز فقط به دانستن این نکات بسنده نکنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاوانا دلیزاد
کاوانا دلیزاد
21 روز قبل

درود خسته نباشید
انتقال سلر از تراست ولت بی ان بی میخواد؟

ر رواقی
ر رواقی
20 روز قبل

سلام
بستگی به شبکه سلر شما دارد. اگر توکن شما بر بستر bep20 باشد باید bnb (bep20) داشته باشید.

فریناز اقایی
فریناز اقایی
4 ماه قبل

ببخشید حداقل اتریومی که توی کیف پول باید باشه برای انتقال سلر چه مقداره؟

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
کارمزد شبکه اتریوم بر اساس ازدحام شبکه متغیر است. در حال حاظر نرخ کارمزد عددی بین ۵ الی ۱۰ دلار است.

دکمه بازگشت به بالا