مفاهیم تحلیلی

معرفی سایت coincodex ابزار کاربردی برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

داستان از سال ۲۰۰۸ با یک پروژه ارز دیجیتال به نام بیت کوین شروع شد و تا امروز که گفته می‌شود رمزارزها، آینده همه معاملات تجاری هستند، تداوم داشته است. امروزه ما شاهد بیش از ۵۰۰۰ رمزارز مختلف هستیم و این رقم همچنان در حال افزایش است. برای پشتیبانی از سیستم رمزنگاری بلاکچین، بسیاری از سازمان‌ها با خدمات متنوعی از جمله ماینینگ، کیف پول و پلتفرم‌های کاربردی متنوعی وارد این بازی شده‌اند. با این حال هنوز مشکل است که بخواهید کل این سیستم را به یکجا مدیریت کنید. سایت Coincodex، یکی از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال است که سعی دارد راهکاری برای این مشکلات ارائه دهد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های کوین کدس آشنا خواهیم شد.

کوین کدکس (coincodex) چیست؟

CoinCodex یک صرافی ارز دیجیتال نیست بلکه یکی از بزرگترین ابزارهای ردیابی و رصد اطلاعات بازار کریپتو است. Coincodex یک تجمیع‌گر داده است که اخبار به روز همه پورتال‌ها را در یک وب‌سایت فهرست می‌کند. سایت coincodex داده‌های معاملاتی بیش از ۴۰۰ صرافی را جمع‌آوری و قیمت‌ها و نمودارهای بیش از ۱۵۰۰۰ ارز دیجیتال را در لحظه به شما ارائه می‌دهد.

بنابراین Coincodex یک وب سایت معتبر برای ارائه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، نمودارهای قیمت به همراه داده‌های ارزش کل بازار (marketcap) برای هر کوین است. هر معامله‌گر می‌تواند با کلیک روی هر کوین، اطلاعات مربوط به قیمت،  آخرین قیمت، حجم معاملات، بالاترین قیمت تاریخی و غیره را دریافت کند.

این پلتفرم با داشتن پایگاه‌های داده گسترده برای پورتال خبری خود مهم‌ترین تحولات بلاکچین و ارزهای دیجیتال را به‌روزرسانی می‌کند. ویژگی‌هایی مانند فهرست پیگیری واچ‌لیست و پورتفولیو به کاربران اجازه می‌دهد تا اخبار به‌روز کوین‌های مورد علاقه خود را دریافت کنند.

سایت coincodex چگونه کار می کند؟

ابزار ارزدیجیتال coincodex

Coincodex یک ابزار ردیابی داده است که به کاربران خود امکان بررسی عملکرد رمزارزهای مختلف را می‌دهد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا ارز دیجیتال خود را مدیریت کرده و آن را همراه با روند بازار معامله کنند. سایت CoinCodex شامل تعدادی ویژگی پیشرفته و ابزارهای تجزیه و تحلیل بازار است که می‌تواند به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه در مورد معامله ارزهای دیجیتال و استفاده از محصولات و خدمات مبتنی بر بلاکچین کمک کند. در اینجا خلاصه‌ای از ویژگی‌های اصلی سایت coincodex را مرور می‌کنیم:

  • ردیابی ارزهای دیجیتال: اطلاعات بیش از ۱۵۰۰۰ ارز دیجیتال با قیمت‌های به‌روزشده لحظه‌ای، داده‌های معاملاتی، اطلاعات فروش توکن و سایر اطلاعات مهم بازار ارائه می‌شوند.
  • تجزیه و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال: نمودارهای کاربرپسند و ده‌ها اندیکاتور و شاخص تکنیکالی، برای تجزیه و تحلیل بازار در دسترس سرمایه‌گذاران باتجربه و حتی تازه واردان دنیای ارزهای دیجیتال قرار دارد. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند شاخص ترس و طمع یا احساسات فعلی بازار را ارائه می‌دهد.
  • پیش‌بینی‌ قیمت ارزهای دیجیتال: پیش‌بینی‌های قیمت توسط الگوریتم‌های پیشرفته برای هر دارایی دیجیتال امکان‌پذیر است.
  • پورتفولیو: پیگیری عملکرد دارایی‌ها با یک ردیابی ساده ولی در عین حال کامل در یک سبد رمزارزی امکان‌پذیر است.
  • اخبار: پیگیری جدیدترین اخبار دنیای کریپتو، بلاکچین و فناوری‌های مرتبط با وب ۳.
  • راهنما و نظرات: بررسی جامع محصولات و خدمات رمزنگاری انتخابی مورد علاقه شما از جمله DeFi، صرافی‌ها، کیف پول‌های ارز دیجیتال و موارد دیگر.

ویژگی های سایت coincodex

کوین کدکس فهرستی از ویژگی‌های متنوع را ارائه می‌دهد که آن را از سایت‌های مشابه مانند کوین مارکت کپ متمایز کرده و به یکی از منابع برجسته مورد توجه اکثر کاربران تبدیل شده است. در اینجا لیستی از ویژگی‌های coincodex آمده است که در ادامه شرح خواهیم داد.

  • Market overview
  • Stablecoin
  • Portfolio
  • Alerts
  • تقویم ICO

بررسی بازار (Market overview)

coincodex market overview

نمای کلی بازار تصویر واضحی از روندهای اصلی در بازار کریپتو ارائه می‌دهد. می‌توانید نسبت یک جفت رمزارز – مانند BTC/ETH – را ردیابی کنید و شمای کلی  از معیارهای عملکرد آنها نسبت به هم داشته باشید. نمودارها بین ۸ بازه زمانی از پیش تعریف‌شده، از ۲۴ ساعت تا کل تاریخچه قیمت را ترسیم می‌کنند. اگر حتی به دقت بیشتری نیاز داشتید می‌توانید محدوده آن را سفارشی‌سازی کنید. Coincodex اطلاعات آنلاین لحظه‌ای برای مارکت‌کپ و ارزش کل بازار کریپتو، دامیننس بیت کوین، حجم معاملات و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. معیار مارکت‌کپ بازار برای مقایسه ارزهای دیجیتال بسیار مفید است و به معامله‌گران کمک می‌کند تا روند رشد یا نزول سرمایه در کل بازار کریپتو  را ردیابی کنیم. به طور کلی، در سایت Coincodex می‌توانید چیزهای بیشتری از جمله ارزش بازار هر ارز دیجیتال و حجم معاملات روزانه هر توکن را به دست آورید.

استیبل کوین (Stablecoin)

استیبل کوین‌ها دارایی‌های رمزنگاری هستند که برای حفظ ارزش پایدار برنامه‌ریزی شده‌اند. داده‌های جامع از استیبل کوین‌های فهرست شده در سایت coincodex، تصویری کلی از قیمت، حجم و ارزش کل بازار کریپتو را ارائه می‌دهد. استیبل کوین‌ها با ویجت‌های جداگانه ارائه می‌شوند که ردیابی آنها را آسان می‌کند.

پورتفویلو (Portfolio)

پورتفولیو coindex

پورتفولیو به شما این امکان را می‌دهد تا عملکرد کوین مورد علاقه خود را در لحظه پیگیری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رمزارز و مقدار آن را انتخاب کنید تا بررسی عملکرد آن را مشاهده کنید. 

 دلیل محبوبیت این پورتفولیوها را می‌توان به موارد زیر خلاصه کرد:

  • تغییرات بازار و داده‌ها را در لحظه بررسی کنید.
  • کوین‌هایی که روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اید را در یک مکان ردیابی کنید.
  • سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی خود را مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را داشته است.
  • کوین‌های دیگری را که قصد دارید در آینده روی آن سرمایه‌گذاری کنید، به راحتی به لیست اضافه کنید.

پورتفولیو در سایت coincodex دارای یک ابزار مفید برای حفظ حریم خصوصی به نام hide balance است. اگر نمی‌خواهید دیگران ارزهایی را که شما هولد کرده‌اید ببینند، می‌توانید روی دکمه hide balance کلیک کنید تا ارزش دارایی‌های شما پنهان شود و فقط عملکرد کوین شما نسبت به ارز فیات انتخابی در هر بازه زمانی نشان داده می‌شود.

تنظیم هشدارها (Alerts)

تنظیم هشدار در سایت coincodex

جدا از ردیابی داده، سایت coincodex دارای تنظیمات هشدار برای تغییرات قیمت کوین مورد علاقه کاربران در بازار است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا به طور آنلاین با بازار در ارتباط باشند و بر اساس تغییر شرایط بازار تصمیم بگیرند. زمانی که قیمت لحظه‌ای کوینی که انتخاب کرده‌اید از قیمت تعیین شده توسط شما عبور کند، ایمیلی را برایتان ارسال می‌کند. این ویژگی زمان لازم برای بررسی قیمت را کاهش می‌دهد و می‌توانید از همان زمان برای موارد دیگر استفاده کنید. شما می‌توانید چند هشدار را برای سطوح مختلف قیمت تنظیم کنید. با این کار در صورتی که قیمت از حد تعیین شده بیشتر یا کمتر شود، هشدارهای ایمیلی دریافت خواهید کرد.

تقویم ICO

تقویم ico سایت coincodex

تقویم coincodex به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی در مورد پروژه‌های رمزنگاری جدید واچ‌لیست خود دریافت کنند. Initial Coin Offering یا عرضه اولیه کوین یک مدل جذب سرمایه است که توکن‌های دیجیتالی را در ازای دریافت بودجه به حامیان ارائه می‌دهد. تقویم ICO سایت coincodex اطلاعات گسترده‌ای از عرضه توکن‌های آتی و عرضه اولیه‌های تکمیل شده دارد. Coincodex بیش از ۳۵۰۰ ICO را فهرست کرده است.

پیش بینی قیمت با coincodex

پیش بینی قیمت با کوین کدکس

سایت coincodex روش‌ پیش‌بینی خود را با جزئیات خوبی توضیح می‌دهد. پیش‌بینی‌ها بر اساس تحلیل سنتیمنتال از احساسات بازار است. ابزار پیش‌بینی کوین کدکس بیش از ۱۰۰۰۰ کوین را برای بازه‌های زمانی ۵ روز تا ۱ سال آینده تحلیل می‌کند. همچنین می‌توانید از یک ماشین حساب ارز دیجیتال نیز در سایت coincodex استفاده کنید.

CoinCodex API

API کوین‌کدکس هنوز در مرحله بتا است. با این حال، می‌توانید API را در وب سایت خود ادغام کنید. به‌روزرسانی‌های آینده احتمالاً اعلام خواهند شد.

راهنمای سایت coincodex

بخش آموزش سایت coincodex

یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت سایت coincodex، ارائه راهنماهای دقیق برای کمک به کاربران در بازار کریپتو است. به عنوان مثال، اگر شما یک معامله‌گر تازه وارد ارزهای دیجیتال هستید، احتمالاً دوست دارید در مورد نحوه شروع کار در یک صرافی اطلاعات بیشتری کسب کنید. سایت کوین کدکس یک راهنمای سیستماتیک در مورد چگونگی شروع کار تجارت ارزهای دیجیتال خود در بسیاری از پلتفرم‌های رمزنگاری ارائه می‌دهد.

پیمایش اخبار کریپتو در سایت coincodex

با استفاده از پلتفرم کوین کدکس شما می‌توانید در هر کجا و هر زمان بررسی کنید که در بازار ارزهای دیجیتال چه می‌گذرد. CoinCodex، همکاری خود را با پورتال خبری و سرمایه‌گذاری رمزنگاری Metaverse Post که اطلاعاتی از دنیای بلاکچین، وب ۳ و فین‌تک ارائه می‌دهد، اعلام کرده است. همچنین سایت coincodex با افزودن Inside Bitcoins به عنوان یک منبع خبر قابل اعتماد، یک گام دیگر به تحقق ماموریت اصلی خود نزدیک‌تر شده است.

رابط کاربری سایت coincodex

ابزارهای کوین کدکس به راحتی قابل پیمایش است، بنابراین برای مبتدیانی که تازه وارد دنیای کریپتو شده‌اند و در حال یادگیری درباره ارزهای دیجیتال هستند، عالی است. همچنین سایت coincodex راهنماهای دقیقی را برای کمک به کاربران قرار داده و  تعامل خوبی با کاربران خود دارد . در صورت بروز مشکل یا هرگونه پرسش در مورد این پلتفرم می‌توانید به آدرس info@coincodex.com ایمیل دهید. با همه اینها سایت coincodex در تعامل و تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی عملکرد خوبی ندارد. این سیستم فقط برای استفاده با کامپیوتر و دسکتاپ طراحی نشده بلکه برای دستگاه‌های تلفن همراه نیز بهینه شده است و دارای اپلیکیشن اندروید و IOS نیز هست.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا