تریدفین‌تک

بات کوین رول Coinrule چیست؟ راهنمای گام به گام استفاده از آن

در ساده‌ترین شکل، معامله شامل خرید یک دارایی به قیمت پایین و فروش آن با قیمت بالاتر است. اما امروزه تجارت تکامل یافته و پیچیده‌تر شده است و دیگر فقط خرید پایین و فروش بالا نیست. در دنیایی مملو از هزاران دارایی با مشتقات متعدد و نوسان قیمت بسیار بالا، ربات معامله گر به ابزاری ضروری در میان معامله‌گران حرفه‌ای تبدیل شده‌اند. این نرم افزارهای معاملاتی به خودکارسازی فرایند اعمال استراتژی‌های معاملاتی کمک می‌کند. در این مقاله، یکی از این ربات‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کنیم که همان اندازه که برای یک حرفه‌ای کاربردی است، می‌تواند برای یک مبتدی ایده‌آل باشد. به گفته بنیانگذاران آن ربات کوین رول تلاش می‌کند تا تجارت را دموکراتیک کند و ابزارهای سطح حرفه‌ای را به حرفه‌ای‌ها و مبتدیان به طور یکسان ارائه دهد. هدف ربات کوین رول این است که معاملات تخصصی ریاضی و صندوق‌های تامینی در دسترس همه قرار دهد. ربات ترید کوین رول به کاربران خود اجازه می‌دهد با تجزیه و تحلیل بازار برای فرصت‌های معاملاتی استراتژی‌ها و قوانین ایجاد کرده و آنها را به طور خودکار اجرا کنند. این بررسی و آموزش ربات Coinrule به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌گیری کنید که آیا این پلتفرم برای شما مناسب است یا خیر.

ربات کوین رول چیست؟

اشنایی با Coinrule

Coinrule یک پلتفرم ربات معاملاتی برای ارزهای دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های دقیق تجارت در بازار کریپتو را به طور خودکار اجرا کنید. این استراتژی‌ها را می‌توان «الگو» نیز نامید. ربات کوین رول ابزارهای مختلفی را برای مشتریان فراهم می‌کند که هم برای معامله‌گران ماهر و هم برای معامله‌گران آماتور طراحی شده است. با این نرم افزار به راحتی می‌توانید شرایط و قوانینی را برای زمان و نحوه معامله تعریف کنید تا درآمدی را که می‌توانند از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به دست آورند، به حداکثر برسانید. 

بسیاری از ربات‌های معاملاتی موجود در بازار مانند ربات هودل بات عمدتاً برای معامله‌گران باتجربه طراحی شده‌اند. ایجاد یک ربات معاملاتی بدون سابقه معاملاتی مناسب و تنظیم صحیح هر یک از معیارهای سیستم معاملاتی آن دشوار است. ربات کوین رول یک دستیار هوشمند است که در چند مرحله بسیار آسان به ساخت یک ربات تریدینگ کمک می‌کند. سادگی پلتفرم کوین رول برای معامله‎‌گران ارزهای دیجیتال که برای اولین بار این اتوماسیون را بررسی می‌کنند، جذابیت قابل توجهی دارد. سیستم ربات کوین رول برای توسعه قوانین قابل درک، بدون نیاز به کدنویسی است. ربات ترید کوین رول از بیش از ۱۵۰ قانون یکپارچه از تکنیک‌های معاملاتی ساخته شده‌ است و به هر فردی اجازه می‌دهد تا از میان مجموعه‌ای از استراتژی‌ها انتخاب کند که قبل از استقرار می‌توانند به صورت آزمایشی راه اندازی شوند. معامله‌گران با تجربه‌تر می‌توانند تکنیک‌های متمایز خود را ایجاد کنند و در نتیجه، معامله‌گران در تمام سطوح می‌توانند فعالانه در بازار همیشه باز ارزهای دیجیتال شرکت کنند.

برتری ربات کوین رول در درجه اول نتیجه روش منحصر به فرد آن برای ارائه خدمات معاملاتی خودکار خود به عنوان یک سرویس ساخت استراتژی معاملاتی است. در عین حال، قابلیت تنظیم استراتژی‌های سفارشی کمک می‌کند تا آن دسته از معامله‌گرانی را که به دنبال چیزی متفاوت هستند را نیز جلب کند. جدای از این، ربات کوین رول یک نسخه‌ی آزمایشی ارائه می‌دهد، که به هرکس امکان می‌دهد تکنیک‌های معاملاتی خود را بدون قرار دادن وجوه واقعی خود بررسی کند. تیم کوین رول همواره سعی می‌کند که جدیدترین راه حل‌ها را در تجارت ارائه کند تا استفاده از آن برای همه ممکن شود. هر کسی که برای یک استراتژی معاملاتی ثبت نام کند، می‌تواند آموزش ربات Coinrule را مرحله به مرحله دریافت کند، همچنین این گروه منابعی را ارائه می‌دهد که به شرح نحوه استفاده از پلتفرم و جنبه‌های مختلف معاملات رمزنگاری خودکار کمک می‌کند.

مزایا و معایب ربات کوین رول

مزایا

  • پلتفرم آسان برای استفاده
  • ادغام شدن با بسیاری از صرافی‌های برتر
  • شفافیت تیم اصلی
  • محدوده خوب طرح‌های قیمت گذاری
  • استفاده آسان؛ خصوصا برای مبتدی‌ها
  • بیش از ۱۵۰ الگوی استراتژی تجارت در دسترس
  • طرح‌های قیمت چندگانه به همراه طرح عضویت رایگان
  • انتخاب‌های مقرون به صرفه و در عین حال با ارزش
  • رابط کاربر پسند برای ایجاد قوانین
  • چند عملگر متشکل از split و همچنین do
  • دارای الگوی راهنما برای شروع

معایب

  • عدم وجود به‌روزرسانی‌های سایت اینترنتی و نبود برنامه موبایل
  • رویکردهای الگو توسط طرح قیمت گذاری محدود شده است
  • قابلیت بک تست برای ارزیابی قوانین معاملاتی وجود ندارد
  • ویژگی آن برای کاربران ماهر چندان جذاب نیست
  • اطلاعات بسیار کمی در مورد کارایی الگوها وجود دارد
  • گزینه شاخص‌های پایه و همچنین فن‌آوری محدود است

تاریخچه کوین رول

پلتفرم ربات معاملاتی کوین رول در دسامبر ۲۰۱۸ در بریتانیا تاسیس شد و دارای شماره کسب و کار ۱۱۲۶۵۷۶۶ است، آدرس محل استقرارا تیم کوین رول در Level 32, 1 Ropemaker St, Citypoint, London EC2 9AW است. با این حال، سرورهای ربات کوین رول در مارس ۲۰۱۸ راه اندازی شد که در اروپا قرار دارند. Coinrule LTD یک شرکت با مسئولیت محدود است که تحت قوانین بریتانیا و ولز تشکیل شده است. محل کار مجاز آن در لندن به آدرس Fisher Close Flat 6, 2 Fisher Close, London, England, SE16 5AE است.

تیم اصلی Coinrule

تیم توسعه دهنده ربات کوین رول

برخلاف برخی پلتفرم‌های کریپتو، ربات کوین رول شفافیت تیم رهبری خود را در سطح بالایی حفظ می‌کند. در حال حاضر، Coinrule کمتر از ۱۰ کارمند دارد؛ با این حال، تجربه سازمانی آنها همراه با تحصیلات و سابقه عالی، بالاتر از تیم‌های رقیب خود فراهم کرده است و که تجارب گسترده‌ای را نیز از صنعت بانکداری سنتی به کوین رول می‌آورند.

  • گابریل موسلا (Gabriele Musella)، مدیر عامل: او در Fintech در آزمایشگاه‌های نوآوری گروه بانکی Lloyds و بانک UBS کار می‌کرد. او همچنین پیلینکو را راه‌اندازی کرد. او از سال ۲۰۱۶ مربی استارتاپ‌های گوگل و ویرجین بوده است.
  • اولگ گیبرشتاین (Oleg Giberstein)، مدیر ارشد اجرایی: او فارغ التحصیل سیاست و روابط بین‌الملل از آکسفورد است و سابقه فعالیت در صنعت بانکداری از جمله همکاری با سیتی گروپ لندن و ریاست کارکنان بخش عمومی بانک جهانی را در کارنامه خود دارد. در سال ۲۰۱۶ یک بازار مشاوره P2P برای حرفه‌ای‌ها ایجاد کرد تا تجربیات تجاری و شخصی خود را به اشتراک بگذارند. او همچنین چند سالی است که در اکوسیستم اتریوم مشارکت داشته و به سازماندهی جلسات در لندن و مشاوره به استارت آپ‌های بلاکچین کمک کرده است.
  • زدنک هوفلر (Zdeněk Höfler)، مدیر ارشد فناوری: او یک متخصص فناوری است که چندین دهه در توسعه برنامه‌های کاربردی وب تجربه دارد. او به اجرای دیدگاه بنیانگذاران برای ایجاد یک تجارت رمزنگاری خودکار بصری کمک می‌کند. هوفلر خالق سرویس UKey1 است که یک دروازه احراز هویت است و توسط کوین رول استفاده می‌شود.

تیم کوین رول جوان ولی در عین حال بسیار با تجربه است و همچنین از مشاوران خبره زیر کمک می‌گیرد:

  • Tibor Turner، مدیر بازاریابی در MKB Bank
  • Mary Alcantara، مدیر استارتاپ ها در MKB Bank
  • Robin Bade، مدیرعامل Mirum WPP
  • Andrea Baronchelli، مدیر پژوهش رمزنگاری UCL Blockchain Center
  • Richard Lagrand، مدیر برنامه Startupbootcamp
  • john Austin، مدیر ارشد استراتژی IG Index
  • Sam Artuso، تکنولوژیست ارشد Octane
  • Oliver Snoddy، مدیر برند Twitter

شرکای تجاری کوین رول

  • کوین رول به عنوان یک تجارت بریتانیایی در Companies House ثبت شده است.
  • کوین رول در Crunchbase، پلتفرمی که کاربران متعددی را در اکوسیستم استارت آپی ارائه می‌دهد، فهرست شده است.
  • کوین رول اخیراً در حال تلاش برای تأمین مالی از طریق پلتفرم Seedrs است که یک پلتفرم تأمین مالی جمعی در بریتانیا و همچنین اروپا محسوب می‌شود.

کوین رول در شبکه های اجتماعی

محصول Steroid Leverage کوین رول
  • صفحه LinkedIn آن با محتوای منظم وب به خوبی تغذیه می‌شود و همچنین شفافیت را در پیام‌ها و تعامل با مخاطبان و جامعه کاربران آن نشان می‌دهد.
  • ●      ربات کوین رول همچنان بیش از ۵۰۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد.
  • گروه تلگرامی Coinrule با حدود ۵۰۰ شرکت کننده، یک جامعه واقعاً پر انرژی است با تعداد زیادی از اعضا،  تجربیات خود را در مورد غربالگری قوانین، بینش‌ها و غیره به اشتراک می‌گذارند.
  • Coinrule Reddit یک کانال کوچک ولی در حال رشد با ۶۴ عضو در انجمن Reddit است. اخیراً آنها از طریق Reddit محصولی به نام Steroid Leverage را ارائه کردند که ارزش بررسی دارد.
  • کانال یوتیوب Coinrule دارای تنوع قابل توجهی از کلیپ‌های ویدئویی، طرح تجاری آنها، وبینارها، تنظیمات دقیق و مطالب بسیار بیشتری است.

رابط کاربری coinrule

رابط کاربری وب کوین رول

ربات کوین رول به عنوان یک راه حل مبتنی بر وب عمل می‌کند. رابط کاربر پسند آن به همه اجازه می‌دهد تا یک ربات معاملاتی را از پایه توسعه دهند. در حالی که اکثر پلتفرم‌های معاملاتی نیاز به دانش دارند و آشنایی به روش کار آنها زمان می‌برد، ربات کوین رول با رابط مرتب و ساده آن، انجام هر چیزی را آسان می‌کند و برای معامله‌گران در همه سطوح جذاب است. علاوه بر آن اسناد راهنمایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا به سرعت از خدمات آن استفاده کنید. همچنین یک برنامه تلفن همراه به کاربران اجازه می‌دهد تا حسا‌ب‌های خود را در همه جا پیگیری کنند.

تیم توسعه دهنده که پشت این پلتفرم قرار دارد، آن را تبدیل به «جعبه ابزار لگو» برای تکنیک‌ها و استراتژی‌های معاملات ارزهای دیجیتال و همچنین معاملات خودکار کرده است. قوانین می‌توانند به‌ سرعت تولید شوند و قبل از اجرا مورد آزمایش قرار گیرند. قوانین را می‌توان با استفاده از اعلان‌های اگر/آنگاه (If/Then) تولید کرد که درک آن ساده است و به شما امکان می‌دهند به سرعت معاملات را شروع کنید، در حالی که این پیکربندی مدولار به شما امکان می‌دهد تا به راحتی تغییراتی را برای تنظیم هر نوع استراتژی ایجاد کنید.

هزینه اشتراک کوین رول

سطوح اشتراک در ربات کوین رول

ربات کوین رول یک مدل اشتراک چهار گزینه‌ای ساده با یک گزینه رایگان برای کمک به کاربران جدید ایجاد کرده است. هر فردی که ثبت‌ نام می‌کند، می‌تواند قبل از تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از طرح‌های اشتراک پولی از حساب رایگان Starter Free برای دوره زمانی نامحدود با ویژگی مبادله نمایشی بهره‌مند شود. گزینه حساب استارتر تنها به ۱ صرافی متصل، ۲ استراتژی و ۷ الگوی استراتژی پیش فرض محدود است.

هزینه طرح Hobbyist 29.99 دلار در ماه است که  دسترسی به ۲ صرافی متصل، ۷ قانون و ۳۰ استراتژی الگو را فراهم می‌کند. معامله‌گران فعال‌تر می‌توانند بسته‌های Pro که حاوی ویژگی‌های بیشتری هستند، انتخاب کنند که ۲۴۹.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد و دسترسی به مبادلات صرافی متصل نامحدود، ۵۰ قانون در دو حالت live یا demo و استراتژی‌های الگو نامحدود و تبادلات یکپارچه را فراهم می‌کند. همچنین به هر کسی که بسته pro ثبت نام می‌کند اجازه می‌دهد در جلسات خصوصی آموزش ربات Coinrule شرکت کند و از سوکت داده فوق سریع بهره‌مند شود. هر طرح پولی همچنین شامل دسترسی به اندیکاتورهای پیشرفته و جامعه معامله‌گران است.

همه پرداخت‌ها توسط Stripe پردازش می‌شوند و از شما خواسته می‌شود اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید تا یک خرید یک‌باره برای خدمات یک ساله انجام دهید. ربات کوین رول خریدهای شما را با استفاده از Stripe پردازش می‌کند و تراکنش‌ها با MIT توسط Stripe علامت‌گذاری می‌شوند. در واقع نه Coinrule و نه Stripe به داده‌های مالی شما دسترسی ندارند، در نتیجه، تمام جزئیات پرداخت شما به صورت محرمانه ایمن است. هنگام استفاده از ربات کوین رول نیازی به انتقال وجه به حساب کوین رول را ندارید و پلتفرم دسترسی مستقیم به دارایی‌های رمزنگاری شما ندارد. این برای اکثر ربات‌های معاملاتی یا ابزارهای مدیریت پورتفولیو صادق است، زیرا همه چیز از طریق یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) انجام می‌شود.

ویژگی استراتژی های ربات کوین رول

خصوصیات روش های معاملاتی در ربات ترید کوین رول

استراتژی ربات ترید کوین رول در بین رقبا خاص است. ویژگی‌های آن شامل قابلیت ایجاد و پیکربندی استراتژی‌های پیچیده و همچنین الگوهای آماده‌ای است که می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای پیکربندی کرد که شامل تنظیمات مازاد سفارشی جهت راه‌اندازی نقاط هدف شما باشد. قانون If-This-Then-That آن همه الزامات معامله‌گران را در بر می‌گیرد. می‌تواند همه گزینه‌های معاملاتی استاندارد مانند سفارش‌های خرید و فروش معمولی در بازار و همچنین دستورات توقف ضرر/برداشت سود و سفارش‌های خرید مجدد را در خود جای دهد. می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی مبتنی بر RSI یا میانگین‌های متحرک و همچنین استراتژی‌های معاملاتی رایج مانند حد ضرر stop-loss، حد سود take profit و خرید شیب شکست buy the dip/breakout را برای استفاده حداکثری از روش‌های مخالف contrarian، حداکثرسازی maximization و انباشت accumulation و جابه‌جایی relocating استفاده کنید. با این وجود کمبود ویژگی‌هایی مانند مانند پشتیبانی از اندیکاتورهای بیشتر تحلیل تکنیکال در آن حس می‌شود.

شروع کار با کوین رول و اتصال به صرافی های پشتیبانی شده

اتصال صرافی کوکوین به ربات کوین رول

تنها کاری که باید انجام دهید این است که صرافی خود را با استفاده از پیوند API به Coinrule متصل کنید. ربات کوین رول را می‌توان با هر مرورگر وب استفاده کرد و با استفاده از پیوندهای حیاتی API به بیش از ۱۰ صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو از جمله Binance، BitMEX، Bitstamp، Bittrex، Coinbase Pro، Kraken و همچنین Poloniex یکپارچه کرد. تیم توسعه دهنده ربات کوین رول تاکید می‌کند که همه سفارش‌ها با حداقل زمان تاخیر به بازار ارسال می‌شوند، سفارش‌ها معمولاً حدود ۵۰۰ میلی‌ثانیه طول می‌کشد تا به بازار برسد. کوین رول همچنین از اعلان‌های پیامکی و رمزگذاری داده‌ها برای بهبود خدمات خود استفاده می‌کند.

مراحل ایجاد حساب کاربری در کوین رول

چگونگی انجام معامله در آموزش ربات Coinrule

برای ایجاد یک حساب کاربری، فقط روی برگه «ثبت نام» در سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید.

  1. برای ثبت یک حساب کاربری، فقط باید قبل از موافقت با شرایط استفاده، یک آدرس ایمیل وارد کنید و یک رمز عبور ایجاد کنید. همچنین گزینه‌ای برای ثبت نام با استفاده از حساب Google یا Facebook وجود دارد.
  2. تایید ایمیل: پس از ارسال مشخصات خود، یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود که حاوی شماره کد تایید است که برای تکمیل مراحل ثبت نام باید وارد کنید.
  3. اتصال به صرافی: با کلیک بر روی تب Add Exchange می‌توانید از طریق کلیدهای API به صرافی‌های مورد نظر خود متصل شوید.

تولید کلید API

اطلاعات کلید API را می‌توانید در صرافی که در آن حساب دارید با کلیک کردن بر روی “API Management” و سپس “Create API” پیدا کنید. سپس می‌توانید کلید API را نام‌گذاری کنید و روی Create New Key کلیک کنید. حالا می‌توانید کلیدهای API را ببینید. باید محدودیت‌های کلید API خود را ویرایش کنید تا تنظیمات امنیتی خود را به حداکثر برسانید. با بازگشت به داشبورد ربات کوین رول و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، فرآیند یکپارچه سازی را تکمیل کنید.

چگونه استراتژی خود را ایجاد کنید

ایجاد استراتژی‌ها در ربات ترید کوین رول بسیار ساده است. می‌توانید با کلیک کردن روی برگه Create Rule در سمت راست بالای داشبورد شروع کنید. سپس می‌توانید راه‌اندازی آسان استراتژی‌های معاملاتی را بر اساس پارامترهای If/Then ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد به سرعت پیش بروید و از هرگونه حرکت بازار بهره ببرید. ابتدا باید رویداد را تعریف کنید (به عنوان مثال ۱۵٪ کاهش قیمت BTC) و سپس سفارش خرید یا فروش خود را وارد کنید. همچنین می‌توانید روی برگه Timer کلیک کنید تا نحوه زمان‌بندی معاملات خود را پیکربندی کنید.

برگه خلاصه: یک تب در سمت راست بالای صفحه، شرایط کلیدی این قانون را خلاصه می‌کند و می‌توانید قبل از کلیک بر روی برگه Launch و راه اندازی ربات همه چیز را دوباره بررسی کنید.

کتابخانه قوانین ربات کوین رول: شما همچنین می‌توانید یک استراتژی آماده را از کتابخانه قالب انتخاب کنید و زمانی که استراتژی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید، تمام جزئیات به طور خودکار در بخش‌های صحیح وارد می‌شود و شما به سادگی می‌توانید این تنظیمات را به منظور پیکربندی استراتژی خود دقیقاً به همان صورت تنظیم کنید.

تنظیم الگوی استراتژی در ربات کوین رول
تعیین حد سود در ربات کوین رول
تعیین حد ضرر در ربات کوین رول

انتخاب یک الگوی استراتژی از کتابخانه ربات کوین رول

برای مثال با الگوی Buy The Dips به همراه تعیین Stop Loss/Take Profit استراتژی به‌طور خودکار تنظیم می‌شود تا در صورت کاهش ۱۰ درصدی قیمت هر کوین در بازار، در حساب صرافی شما خرید آن انجام شود. بعد از آن با افزایش ۵ درصدی قیمت آن ارز، دارایی را برای کسب سود می‌فروشد و از طرف دیگر در صورت کاهش ۳ درصدی قیمت، حد ضرر فعال شده و باعث فروش می‌شود. این الگو به گونه‌ای پیکربندی شده است که به صورت خودکار بلافاصله شروع شود و یک بار در روز با حداکثر ۱۰ مورد سفارش اجرا شود. همانطور که گفته شد برگه سمت راست بالای صفحه تمام شرایط کلیدی را خلاصه می‌کند و می‌توانید الگو را به دلخواه پیکربندی کنید و قبل از کلیک کردن روی Launch شرایط بیشتری را اضافه کنید.

آیا ربات تریدر کوین رول ایمن است؟

امنیت استراتژی های معاملاتی در ربات کوین رول

هنگام استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی خودکار و یا هر نرم‌افزار دیگر مهمترین فاکتور به حداکثر رساندن امنیت شخصی شما برای محافظت از خود در برابر هرگونه حمله یا مشکل جدی است. اقدامات ساده‌ای مانند خصوصی نگه داشتن اطلاعات ورود به سیستم تا حدودی به ایمن کردن حساب شما کمک می‌کند، محدود کردن API حساب صرافی و غیرفعال کردن برداشت از حساب شما در برابر جدی‌ترین نقص‌های امنیتی محافظت می‌کند. علاوه بر این پلتفرم کوین رول می‌تواند امنیت خود را با استفاده از احراز هویت ۲FA و آگاه کردن کاربران از فعالیت حساب از طریق ایمیل و اس ام اس بهبود بخشد. ربات کوین رول همچنین از Ukey1 به عنوان یک شریک درگاه احراز هویت امن استفاده می‌کند و در نتیجه آن پلتفرم رمزهای عبور را در پایگاه داده خود ذخیره نمی‌کند. Ukey1 همچنین تمام داده‌های شخصی را رمزگذاری می‌کند و رمزهای عبور با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هش می‌شوند. وب سایت با استفاده از Cloudflare CDN برای محافظت در برابر انواع حملات DDoS ایمن شده است. هر کاربر کلید خصوصی اختصاصی خود را دارد که این کلیدهای خصوصی در داده ذخیره می‌شوند که با AES-256 رمزگذاری شده است. ربات کوین رول همچنین همه کلیدهای API را در فرم‌های رمزگذاری‌شده با استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES ذخیره می‌کند و در حین انتقال داده‌ها نیز از رمزنگاری استفاده می‌کند؛ بنابراین تمام ارتباطات با استفاده از TLS 1.2 یا بالاتر رمزگذاری می‌شود.

پشتیبانی مشتری

مرکز راهنمایی حاوی تعدادی راهنما و منابع مفید است که توسط وبلاگ رسمی تکمیل شده است. این تیم همچنین به سوالات متداول در بخش پرسش‌های متداول خود پاسخ می‌دهد و می‌توان از طریق چت زنده، ایمیل یا از طریق فیس‌بوک یا توییتر با آنها تماس گرفت. تیم همچنین منابعی برای آموزش ربات Coinrule را ارائه می‌دهد که به توضیح نحوه استفاده از پلتفرم و چگونگی جنبه‌های مختلف مشارکت در معاملات رمزنگاری خودکار کمک می‌کند.

ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی والکس یک جایگزین مناسب برای ربات کوین رول در اختیار کاربران قرار داده است. گرید نقطه‌ای (spot grid)، یک استراتژی معاملاتی است که به دنبال کسب سود از نوسانات بازار از طریق موقعیت یابی سفارشات خرید و فروش است. مزیت اصلی گرید نقطه‌ای این است که تحت تأثیر احساسات انسانی نیست. این ربات با درک پویایی بازار، معاملات را بر اساس نوسانات بازار مدیریت می‌کند و بهترین روش برای کسب سود از شکاف قیمتی در بازار است.  در صورت افزایش قیمت، ربات سفارش‌ها را در قیمت تعیین شده به فروش می‌رساند و زمانی که قیمت کاهش پیدا کند، ربات سفارش‌های خرید را در قیمت تعیین شده انجام می‌دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
blockonomi
در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
8 ماه قبل

سلام خسته نباشید
این ربات برای ایران تحریم و غیر قابل استفاده هست؟

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
در حال حاضر محدودیتی مبنی بر عدم سرویس دهی به کاربران ایرانی از سوی بات Coinrule وجود ندارد. علاوه بر این، صرافی والکس یک جایگزین مناسب برای ربات کوین رول در اختیار کاربران به نام بات گرید نقطه‌ای (spot grid) قرار داده است.

دکمه بازگشت به بالا