اخبار ارزهای دیجیتال

Crypto.com دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT راه‌ اندازی کرد

Crypto.com از یک دستیار هوش مصنوعی جدید به نام «Amy» رونمایی کرده تا کاربران را در مورد صنعت کریپتو مطلع کند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، صرافی رمزارزی Crypto.com، دستیار هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرده تا کاربران را در خصوص جزئیات و اخبار حوزه ارزهای دیجیتال مانند قیمت‌های لحظه‌ای توکن‌ها، پروژه‌ها و رویدادهای تاریخی مطلع سازد.

هوش مصنوعی (AI) به شکل گسترده‌ای به صنایع مختلف در سراسر جهان ورود کرده و صنعت ارزهای دیجیتال جدیدترین بخشی است که از این فناوری استفاده می‌کند.

صرافی Crypto.com در تاریخ ۲ می اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی خود را به نام «Amy» راه‌اندازی کرده است. دستیار جدید این صرافی رمزارزی، ساخته شده تا اطلاعاتی را درباره حوزه رمزارزی، از جمله قیمت‌ لحظه‌ای توکن‌ها، پروژه‌ها، رویدادهای تاریخی و دیگر موارد به کاربران ارائه دهد. در اعلامیه این شرکت آمده که Amy از ChatGPT به عنوان پایه اطلاعات خود استفاده می‌کند. Amy در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد و پیش از اینکه در آینده گسترش پیدا کند، باید به جمع‌آوری اطلاعات بپردازد.

دستیار هوش مصنوعی Crypto.com

ابهی بیساریا (Abhi Bisarya)، معاون اجرایی محصول در صرافی Crypto.com، می‌گوید که این شرکت از بکارگیری هوش مصنوعی در حوزه رمزارزها حمایت می‌کند.

ما فکر می کنیم که ترکیب هوش مصنوعی با صنعت کریپتو، از جمله پلتفرم ما، پتانسیل و فرصت رشد زیادی را ایجاد می‌کند، همانطور که در کسب‌وکارها و صنایع دیگر هم مشاهده کرده‌ایم.

یکی از نمایندگان Crypto.com به cointelegraph گفته که اگرچه هنوز در روزهای اولیه نسل جدید هوش مصنوعی قرار داریم، اما اگر این حوزه را به درستی مدیریت کنیم، می‌توانیم تاثیرات مثبت وسیع آن را در بسیاری از صنایع ببینیم.

به طور کلی هوش مصنوعی به ویژه برای حوزه رمزارزی در زمینه آموزش کاربران درباره فناوری پایه آن و خدمات مالی بسیار مفید است.

او اشاره کرد که آنها پیش‌بینی می‌کنند بازخوردهای زیادی درباره این دستیار هوش مصنوعی دریافت کنند و قصد دارند این بازخوردها را در بروزرسانی‌های آینده آن در نظر بگیرند.

صرافی Crypto.com با افزودن هوش مصنوعی به پلتفرم خود، به جمع دیگر صرافی‌ها و کیف‌ پو‌ل‌های رمزارزی پیوسته که اقدامات مشابهی را انجام داده‌اند. گفتنی است که صرافی OKX اخیراً یک الگوریتم هوش مصنوعی برای کنترل نوسانات بازار رمزارزها معرفی کرده است.

شرکت زیرساخت وب ۳.۰ Solana Labs در تاریخ ۲۶ آوریل اعلام کرد که افزونه مبتنی بر ChatGPT خود را راه‌اندازی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات بلاک چین را جمع‌آوری می‌کند تا موجودی کیف‌ پول‌ها، انتقال توکن‌ها و خرید NFTها را چک کند.

صرافی بایننس نیز از چت‌بات هوش مصنوعی خود رونمایی کرده، و همانند Crypto.com بر آموزش کاربران به عنوان بخشی از آکادمی وب ۳.۰ خود تأکید دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا