تحلیل ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال CSIX چگونه است؟ پیش بینی آینده کربن براوزر

 CSIX، ارز دیجیتال مبتنی بر استاندارد BEP-20 است که بر بستر زنجیره بایننس (Binance chain) قرار دارد. پلتفرم Carbon Browser با توجه به پروتکل اثبات سهام (PoS) کار می‌کند و این بدان معناست که CSIX یک توکن سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود و مثل بیت کوین (BTC) نیازی به مصرف وحشتناک و بی‌رویه برق ندارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی آینده کربن براوزر، قابلیت‌های برجسته و پیش‌بینی قیمتی آن بپردازیم.این پروژه هم مثل بسیاری از ارزهای نوظهور و آینده‌دار کریپتوکارنسی نیازمند شناخت بیشتر است تا سرمایه‌گذاران وارد محدوده زیان سرمایه‌گذاری نشوند.

ارز CSIX، توکن بومی مرورگر وب Carbon است و بسیاری از تریدرها آینده Carbon browser را به‌دلیل سرعت، امنیت و قابلیت‌های مرورگر آن، درخشان و روشن می‌بییند. اما آیا واقعاً می‌توان به آینده این ارز  امیدوار بود و آن را به‌عنوان یک کاندیدای مناسب برای سرمایه‌گذاری تلقی کرد؟ با ما در این مطلب تخصصی در والکس همراه شوید.

Carbon Browser؛‌ پروژه‌ای جوان و جذاب

پیش از این‌که بخواهیم به آینده کربن براوزر بپردازیم، بهتر است که آشنایی مختصری با پلتفرم اصلی آن داشته باشید. کربن توسط Carbon X Labs و با توجه به فورک سفارشی مرورگر Chromium توسعه پیدا کرده است. این پلتفرم، علاوه بر امنیت و سرعت بالا محیطی بدون تبلیغات آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. مرورگر کربن، می‌تواند سه برابر سریع‌تر از سایر پلتفرم‌ها به بارگیری صفحات مورد نظر کاربران بپردازد و ۹۵ درصد از داده‌های آن‌ها را ذخیره‌سازی کند.

بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای وب، آن را به‌عنوان موفق‌ترین مرورگر Web3 می‌شناسند که تجربه‌ای بی‌نظیر از وب‌گردی و قابلیت‌های رمزنگاری‌شده (مثل کیف پول دیجیتال و شبکه‌های چند زنجیره‌ای) ارائه می‌دهد. توکن CSIX، ابزاری خلاقانه برای پاداش دادن به کاربران فعال این پلتفرم است که توسط یک الگوریتم خاص بین آن‌ها توزیع و پخش می‌شود.

کاربران می‌توانند از این توکن برای پرداخت در سایت‌های بزرگی همچون آمازون، eBay، کمک‌های خیریه و قابلیت‌های مرورگر Carbon نسخه Pro استفاده کنند. ضمناً این پلتفرم هر ۲۴ ساعت، پاداش‌هایی را در قالب توکن CSIX با در نظر گرفتن قوانین، بین افراد فعال توزیع می‌کند. پروژه ارز دیجیتال کربن در سال ۲۰۱۶ و در زمانی‌که به‌عنوان یک مرورگر web2 شناخته می‌شد، در پلتفرم‌هایی همچون Google Play Store منتشر شد. در آن زمان، فقط کاربران سیستم‌های عامل iOS، Mac OS و PC می‌توانستند از آن استفاده کنند.

اکوسیستم کربن

مهم‌ترین هدف این مرورگر این است که یک محیط سریع‌تر، قدرتمند تر و مجهزتر را نسبت به اپلیکیشن‌های بی‌رقیب مثل گوگل کروم فراهم کند. با توجه به این‌که می‌تواند کاربران و وب‌دوستان بسیاری را به‌خود جذب کند، می‌توان به آینده کربن براوزر (CSIX) هم امیدوار بود؛ چرا که این توکن می‌تواند در بستر مرورگر کربن رشد کند و کم‌کم به یک ایده سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل شود.

برجسته‌ترین ویژگی‌های پلتفرم Carbon Browser

این پلتفرم علاوه بر قابلیت‌های سرعت و قدرت ذخیره‌سازی داده‌ها با ضعیف‌ترین اتصالات اینترنت هم کار می‌کند. مرورگر کربن براوزر، ۵۶.۷ درصد کم‌تر از سایر اپلیکیشن‌های مرورگر حال حاضر، فضای ذخیره‌سازی موبایل یا کامپیوتر را درگیر می‌کند. با توجه به اطلاعات سایت carbon.website،  شش ویژگی بسیار مهم این پلتفرم عبارتند از:

امنیت ۱۰۰ درصدی: این امنیت کامل با بهره‌مندی از ابزارهایی مثل dVPN، firewall و ToR e2ee فراهم شده است.

ارائه فضای Web3: تجربه‌ای کامل از فضای web3 و استانداردهای ارز دیجیتال ارائه می‌دهد که بر اساس کیف پول‌های چند زنجیره‌ای (Multi-Chain Wallet) عرضه شده‌اند.

۳ برابر سریع‌تر از سایرین: موتور قدرتمند Blink در این مرورگر باعث شده کاربران بتوانند بر اسبی تیزپا سوار شوند و ۳ برابر سریع‌تر از همیشه در فضای وب بتازند.

جلوگیری از تبلیغات: اینجا هیچ خبری از تبلیغات آزاردهنده وجود ندارد و رابط کاربری آن، جالب و کاربر پسند است.

ابزارهای ویژه: ابزارهایی با عنوان Bottom toolbar در این مرورگر طراحی شده‌اند که دست کاربران را برای وب‌گردی کامل و اساسی باز می‌گذارند.

دریافت پاداش: کاربران می‌توانند با وب‌گردی، ارز CSIX به‌دست بیاورند. به‌عبارت ساده‌تر اگر شما در محیط کربن براوزر، فعالانه حضور داشته باشید، ارز CSIX جایزه می‌گیرید.

رود مپ کربن براوزر

شرکای Carbon browser

برای این‌که بتوان در مورد آینده کربن براوزر اطلاعات بیشتری به‌دست آورد، باید نگاهی هم به شرکای اقتصادی و تجاری آن انداخت. در حال حاضر، شرکای رسمی و سرمایه‌گذاران استراتژیک این پلتفرم، چهار برند مشهور زنجیره بایننس، CURATE، poolz ventures و TrustSwap هستند.

پیشنهاد مطالعه: کربن براوزر چیست

بنیان‌گذاران

برخلاف بعضی از پروژه‌های نوظهور کریپتوکارنسی که هیچ اطلاعاتی در مورد تیم توسعه‌دهنده آن‌ها وجود ندارد، یک تیم چهار نفره در پروژه پلتفرم کربن حضور دارند. این تیم نفره عبارتند از:

نوبراک (Nobrac): توسعه‌دهنده پلتفرم‌های گوگل و مرورگر Mozilla با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت به‌عنوان full-stack developer و بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه فناوری web3

هایدریس (Hydris): با بیش از ۱۵ سال سابقه به‌عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار در حوزه‌های C++، جاوااسکریپت، ری‌اکت و غیره

میهو (Mihu): بینان‌گذار Pellar tech و فعالیت در تیم‌های توسعه‌دهنده فناوری در شانگهای، استرالیا و چین

رابکو (Rabco): بیش از ۲۰ سال فعالیت به‌عنوان full-stack developer و فعال در حوزه web2 و web3. دارای سابقه فعالیت در حوزه زبان‌های برنامه‌نویسی سالیدیتی، جاوا، پایتون و Go

تحلیل توکنومیک ارز CSIX

ارز دیجیتال CSIX با ارزش بازار برابر با ۴,۹۰۳,۶۹۶ دلار و عرضه کلی ۹۹۹,۹۹۹,۹۷۰ واحد در مارکت کریپتوکارنسی ارزیابی می‌شود. عرضه حداکثری این ارز دیجیتال برابر با یک میلیارد واجد است و در حال حاضر ۱۴۷ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۹۶ واحد از این ارز دیجیتال در گردش است. بیشترین و کم‌ترین قیمت تاریخی این ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی به‌ترتریب برابر با ۰.۴۳۱۵ و ۰.۰۲۲۵۷ دلار ارزیابی می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: تحلیل ارز دیجیتال کربن

بررسی CSIX

تجزیه و تحلیل روند قیمتی و آینده کربن براوزر

آینده Carbon browser و احتمال سرمایه‌گذاری سودآور روی آن بسته به پیش بینی نسبتاً دقیق افزایش یا کاهش قیمت آن در سال‌های آینده دارد. البته لازم به ذکر است که برای یک سرمایه‌گذاری سودآور باید تغییرات قیمت و سیگنال‌های لحظه‌ای بازار را رصد کرد، اما برای این‌که بتوان چشم‌اندازی از آینده Carbon browser داشت، می‌توان از پیشبینی‌ها قیمتی سایت‌های معتبر هم کمک گرفت.

پیشبینی قیمتی ارزهای دیجیتال معمولاً با استفاده از تحلیل تکنیکال و با از هوش مصنوعی انجام می‌شود. در این روش و برای ارزیابی آینده آینده CSIX، داده‌های مربوط به قیمت تاریخی و گذشته این ارز مورد تحلیل قرار می‌گیرند. پارامترهای در نظر گرفته برای پیشبینی ارزش CSIX، شامل قیمت تاریخی، ارزش بازار، حجم بازار و چندین پارامتر دیگر هستند. این جدول قیمتی، با توجه به اطلاعات و پیشبینی‌های سایت priceprediction.net گردآوری شده است:

حداکثر قیمت (به دلار)متوسط قیمت (به دلار)حداقل قیمت (به دلار)سال
۰.۰۴۶۰.۰۴۱۰.۰۳۹۲۰۲۳
۰.۰۶۷۰.۰۶۱۰.۰۶۰۲۰۲۴
۰.۱۰۰.۰۸۸۰.۰۸۵۲۰۲۵
۰.۱۵۰.۱۲۰.۱۲۲۰۲۶
۰.۲۰۰.۱۸۰.۱۸۲۰۲۷
۰.۳۱۰.۲۷۰.۲۶۲۰۲۸
۰.۴۷۰.۴۲۰.۴۱۲۰۲۹
۰.۷۱۰.۶۴۰.۶۲۲۰۳۰

آیا آینده کربن براوزر برای سرمایه‌گذاری درخشان است؟

آن‌طور که از هدف پروژه Carbon browser مشخص است، مناسب‌ترین افرادی که می‌توانند سرمایه‌گذاری خوبی را در این پلتفرم تجربه کنند، وب‌گردان و دوست‌داران اینترنت هستند. این پروژه با فراهم کردن امکان استیکینگ، دریافت پاداش به‌ازای وب‌گردی با مرورگر کربن و معامله توکن بومی آن، یکی از گزینه‌های جذاب سرمایه‌گذاری است. البته نباید فراموش کنید که آینده کربن براوزر به عوامل مختلفی همچون شرایط بازار، توسعه پروژه و همچنین استقبال کاربران دارد.

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که شما به‌عنوان سرمایه‌گذار باید قبل از خرید ارز دیجیتال و ورود به آینده کربن براوزر، در مورد تمامی جزئیات آن تحقیق کنید. بازار کریپتوکارنسی یک سرمایه‌گذاری ذاتاً پرریسک است که با افزایش دانش، استفاده از ابزارهای مختلف و تحلیل خط روند بازار می‌توان در آن به سود رسید. نظر شما درباره آینده CSIX چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinmarketcap.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا