ترید

خرید و فروش کانوکس فایننس (CVX)

کانوکس فایننس (Convex Finance) و ارز دیجیتال CVX از پروژه‌های مطرح دیفای ۲ هستند که توانسته‌اند با جذب درصد چشمگیری از نقدینگی کرو فایننس (Curve Finance) به رتبه چهارم در میان تمام صرافی‌های غیرمتمرکز جهان صعود کند. این رشد خیره‌کننده برای کاربرانی که به فضای کریپتو علاقه‌مند هستند سؤالات زیادی را ایجاد می‌کند. کانوکس فایننس یا همان CVX چیست و  نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX چگونه است؟

ارز دیجیتال کانوکس فایننس توکن بومی این پلتفرم محسوب می‌شود که دادوستدهای مالی با استفاده از آن صورت می‌گیرد. هدف اصلی پلتفرم کانوکس فایننس این است که میزان بازدهی سرمایه‌گذاری را چند برابر کند تا از این راه سرمایه‌گذاران به سود خوبی دست پیدا کنند. در این مطلب از مجله والکس قصد داریم به‌صورت ویژه‌ به آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه شوید.

ارز دیجیتال کانوکس فایننس و صرافی های پشتیبانی کننده از آن

ارز دیجیتال کانوکس فایننس

کانوکس فایننس یک پروتکل مبتکرانه در حوزه دیفای است که بر روی صرافی کرو فایننس (Curve Finance) ساخته شده‌ است. این پروتکل هیچ هزینه برداشتی (withdraw) ندارد و کارمزد دریافتی آن بسیار کم است. CVX به ارائه‌دهندگان نقدینگی روی کرو فایننس و استیک کنندگان ارز دیجیتال CRV پاداش هم می‌دهد. در مقابل استیک کردن توکن بومی آن روی کانوکس، می‌توان سهمی از درآمد تأمین نقدینگی در کرو را به دست آورد. از دیگر کاربردهای این توکن می‌توان به رأی‌گیری در مورد نحوه تخصیص “veCRV” اشاره کرد.

تبدیل‌شدن کانوکس فایننس به یکی از اصلی‌ترین بازیگران صحنه دیفای، به موفقیت توکن CVX و افزایش حجم خرید و فروش آن در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال منجر شده‌است. به همین دلیل بسیاری از فعالان دنیای کریپتو و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در پی آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX هستند. خرید ارز دیجیتال کانوکس فایننس و تبدیل آن به ارزهای دیجیتال دیگر می‌تواند یک راه مناسب برای کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی باشد. مطمئناً بهترین صرافی برای خرید و فروش این رمزارز، صرافی کرو فایننس است، اما بسیاری از معامله‌گران ترجیح می‌دهند از صرافی‌های معتبر برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال خود استفاده کنند.

 راهنمای معامله رمزارز کانوکس فایننس در صرافی خارجی

محیط بازار cvx در بایننس

در همین مدت کوتاهی که از عرضه رمزارز کانوکس فایننس می‌گذرد، این ارز به یکی از توکن‌های پر طرفدار کریپتو تبدیل شده‌ است و بسیاری از کارشناسان آینده ارز دیجیتال CVX را بسیار روشن و درخشان پیش‌بینی کرده‌اند. در حال حاضر این توکن در بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی لیست شده‌است.

پلتفرم‌های خارجی انواع مختلفی دارند که هر کدام شرایط خوب و امنی را برای معامله ارز CVX فراهم کرده‌اند. اما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران در زمینه مبادلات مالی و محدودیت‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، بسیاری از صرافی‌های خارجی به کاربران ایرانی سرویس نمی‌دهند. برخی از آن‌ها در صورت مشاهده IP ایران، حساب کاربری را مسدود و تمامی دارایی فرد معامله‌گر را بلوکه می‌کنند.

صرافی‌های خارجی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم‌بندی می‌شوند که معمولاً صرافی‌های غیرمتمرکز برای کاربران ایرانی گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود. در زمان انتخاب صرافی بهتر است به اعتبار آن توجه کنید و برای اطمینان بیشتر از “VPN” با “IP” یک کشور خارجی که تحریمی علیه آن وجود ندارد استفاده کنید. در ادامه به بررسی نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌پردازیم.

خرید CVX در صرافی های متمرکز

یکی از روش‌های مطمئن خرید ارز دیجیتال کانوکس فایننس استفاده از صرافی‌های متمرکز (CEX) و معتبر است. این پلتفرم‌ها همانند یک واسطه عمل می‌کنند و شرایط لازم برای معامله آسان را برای رمزارزها فراهم می‌کنند. این دسته از صرافی‌ها، امنیت بسیار بالایی دارند و عمده معاملات رمزارز کانوکس فایننس در این صرافی‌ها انجام می‌شود.در این پلتفرم‌ها امکان انجام معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین و ربات تریدینگ وجود دارد.

 اولین شرط معامله در این پلتفرم‌ها ایجاد حساب کاربری و احراز هویت است. پس از افتتاح حساب و شارژ حساب کاربری می‌توانید وارد بازار معاملاتی کانوکس فایننس شوید و معاملات خود را شروع کنید.

به‌طورکلی بهترین صرافی‌های متمرکز برای خرید کانوکس فایننس عبارت‌اند از:

  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی کوکوین (KuCoin)
  • صرافی کوین بیس (Coinbase)
  • صرافی کراکن (Kraken)
  • صرافی والکس

خرید CVX در صرافی های غیر‌متمرکز

صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) یکی دیگر از انواع صرافی‌ها هستند که خرید و فروش ارز دیجیتال CVX را آسان می‌کنند. این صرافی‌ها امنیت خوبی دارند و معاملات ارز دیجیتال را به‌صورت همتا به همتا انجام می‌دهند بدین معنی که شما می‌توانید به‌صورت مستقیم با سایر معامله‌گران شروع به معامله کنید. خرید ارز کانوکس فایننس در صرافی‌های غیرمتمرکز بر اساس تنظیماتی که خودتان انتخاب می‌کنید صورت می‌گیرد.

صرافی‌های غیر‌متمرکز کارمزد بسیار پایینی برای معاملات ارز دیجیتال دریافت می‌کنند و یک محیط امن و پویا را برای ترید ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌اند. به دلیل محدودیت‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد، بهتر است با اتصال به VPN از این صرافی‌ها استفاده کنیم.

به‌طورکلی بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز برای خرید کانوکس فایننس عبارت‌اند از:

  • صرافی کرو فایننس (Curve Finance)
  • صرافی سوشی سوآپ (SushiSwap)
  • صرافی یونی سوآپ (Uniswap)

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX در صرافی والکس

صفحه اصلی صرافی والکس

راهنمای معامله رمز ارز کانوکس فایننس تنها به صرافی‌های خارجی خلاصه نمی‌شود، بلکه می‌توانید از صرافی‌های ایرانی معتبر برای معاملات ارز کانوکس فایننس استفاده کنید. با کمک آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX می‌توانید معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید.

موضوع حائز اهمیت در خرید ارز دیجیتال کانوکس فایننس این است که معاملات این رمزارز را در یک صرافی امن و معتبر انجام دهید. والکس یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که محیطی کاربرپسند و امن را برای معاملات ارز دیجیتال فراهم کرده است. شما با مراجعه به این پلتفرم، پس از طی‌کردن مراحل ثبت‌نام می‌توانید در کمترین زمان ممکن معامله خود را در بازار معاملاتی CVX ثبت کنید.

ثبت نام در صرافی الکس

برای ورود به بازار معاملات صرافی والکس و خرید cvx، در ابتدا باید در این پلتفرم یک حساب کاربری ایجاد کنید. ثبت‌نام در این صرافی به‌سادگی  و تنها در عرض چند دقیقه انجام می‌شود.

  • وارد سایت صرافی والکس شوید.
  • در گوشه سمت چپ روی «ورود» کلیک کنید.
ورود به والکس
  • چنانچه از قبل حساب کاربری ایجاد کرده‌اید می‌توانید مشخصات حساب خود را وارد کنید. در غیر این صورت، در قسمت پایین روی «ثبت نام کنید» کلیک کنید.
ورود به حساب کاربری والکس
  • در صفحه باز شده نوع حساب کاربری خود را مشخص کنید.
ایجاد حساب در والکس
  • شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید و پس از پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از والکس، ثبت‌نام خود را تکمیل کنید.
ایجاد حساب کاربری
  • زمانی که وارد حساب کاربری خود می‌شوید با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید، برای استفاده از امکانات والکس و معامله، باید فرآیند احراز هویت را انجام دهید. به‌طورکلی بررسی مدارک ۲۴ ساعت زمان می‌برد.
مراحل احراز هویت والکس

شارژ حساب کاربری 

شارژ حساب کاربری در صرافی والکس

پس از انجام احراز هویت، حساب کاربری خود را شارژ کنید. پس از آن می‌توانید معاملات خود را شروع کنید. برای انجام این کار کافیست بر روی «واریز تومان» در صفحه اول کلیک کنید. در صفحه باز شده شماره کارت و همچنین مبلغ واریزی را وارد کنید و در نهایت روی «پرداخت از طریق درگاه بانکی» کلیک کنید. اطلاعات کارت بانکی خود را به‌صورت کامل وارد نمایید تا فرآیند واریز وجه انجام شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال CVX

بازار CVX در والکس

پس از شارژ حساب کاربری می‌توانید با کمک راهنمای معامله رمزارز کانوکس فایننس، معاملات خود را انجام دهید. معامله ارز دیجیتال کانوکس فایننس در حالت آنی انجام می‌شود و می‌توانید به صفحه معاملات ارز دیجیتال کانوکس فایننس بروید و سفارش خرید خود را ثبت کنید.

نحوه فروش ارز دیجیتال در این صرافی نیز پیچیدگی خاصی ندارد و کافی است با وارد کردن آدرس کیف پول CVX در کیف پول شخصی خود، مقدار ارز موردنظر را به والکس انتقال داده و آن را در بازار CVX والکس بفروشید.

خرید ارز کانوکس فایننس ؛ سرمایه گذاری در Defi

کانوکس فایننس یکی از پروژه‌های پلتفرم‌های غیرمتمرکز است که تأثیرگذاری زیادی بر دنیای بلاکچین دارد. این پروژه به دنبال آن است که میزان بازدهی سرمایه‌گذاری را چند برابر کند تا از طریق سرمایه‌گذاران به سود خوبی دست پیدا کند. ارز دیجیتال کانوکس فایننس در واقع یک پلتفرم دیفای سرمایه‌گذاری است که توجه بخش بزرگی از بازار را به سمت خود جلب کرده است. این پروژه تلاش دارد تا با کمک از راهکارهای گوناگون مقدار سود سرمایه‌گذاری را افزایش دهد. به همین دلیل امروز شاهد آن هستیم که سرمایه‌گذاران زیادی به سمت این دارایی دیجیتال رفته‌اند.

در این مقاله نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال CVX را برای شما شرح داده‌ایم؛ بنابراین با استفاده از این آموزش به‌راحتی می‌توانید روی این ارز سرمایه‌گذاری کرده یا آن را معامله کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinmarketcap.com
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا