ترید

آموزش خرید و فروش اتریوم نیم سرویس (ENS)

اتریوم نیم سرویس (Ethereum name service) یک سیستم نام‌گذاری توزیع‌شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارز ENS برای خود دامنه خریداری کرده و آن را مدیریت کنند. در واقع از زمانی که اتریوم این سیستم را راه‌اندازی کرد، علاوه بر اینکه شبکه و تراکنش‌های آن امنیت بالاتری پیدا کردند، امکان گم‌شدن ارزهای دیجیتال نیز تا حد چشمگیری کاهش یافت. در صورتی که شما نیز تمایل دارید دامنه‌های اتریوم را برای خود خریداری کنید، در قدم اول باید با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس آشنا شوید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله اتریوم نیم سرویس چیست؟ را برای آشنایی کامل با این قابلیت مطالعه کنید.

نیم نگاهی به اتریوم نیم سرویس

پیش از این که به سراغ نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس برویم بد نیست تا کمی با سرویس آن و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد آشنا شویم. سرویس نام اتریوم (ENS) دقیقاً همان مفهوم سرویس نام دامنه (DNS) را دارد، با این تفاوت که دامنه را برای نیازهای کاربران اتریوم تنظیم می‌کند. این سیستم در واقع یک سیستم نام‌گذاری توزیع‌شده و قابل توسعه است که فعالیت‌های خود را روی بلاکچین اتریوم انجام می‌دهد.

هدف اتریوم نیم سرویس، تبدیل نام‌های قابل خواندن برای انسان به نام‌های قابل خواندن برای ماشین است. برای مثال نام cactus.eth یک نام قابل خواندن برای ما است، اما آنچه کامپیوتر می‌تواند بخواند باید یک شناسه، مانند شناسه اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری باشد. اینجا نقطه‌ای است که سرویس نام اتریوم وارد می‌شود و یک نام را به شناسه تبدیل می‌کند.

ens

اما این سیستم یک توکن بومی به نام ENS نیز دارد که برای اهداف حاکمیتی در شبکه بلاکچین استفاده می‌شود و هدف اصلی ما در این مقاله است. البته باید بگوییم خدمات نام‌گذاری اتریوم سال‌ها فعال بوده و از طریق بلاکچین تامین مالی می‌شد. اما آنچه تازگی دارد تامین مالی این سیستم از ارز ENS است. شما همچنین می‌توانید با کیف پول‌های ارز دیجیتال ENS هر ارز دیجیتال دیگری را ذخیره یا جا به‌ جا کنید.

راهنمای معامله رمزارز ENS در صرافی‌های متمرکز

به‌طور کلی نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس مانند سایر ارزهای دیجیتال است. این یعنی شما می‌توانید در صرافی‌های متنوعی که این ارز دیجیتال را ارائه می‌کنند، برای معامله اقدام کنید. البته انتخاب صرافی برای داشتن تجربه معامله‌ای خوشایند، اهمیت دارد.

وقتی نوبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌رسد، فاکتورهای بسیاری مانند زمان و مکان مناسب نیز به میان می‌آید. تشخیص زمان مناسب برای خرید و فروش یک ارز به عهده خود فرد و براساس عواملی مانند آینده ارز و استراتژی‌های معاملاتی رخ می‌دهد و تقریبا می‌توان گفت برای هیچ‌کس یکسان نیست. اما در انتخاب مکان درست و به‌عبارتی صرافی مناسب، فاکتورهای یکسانی مانند کاربری آسان، امکانات موثر، امنیت بالا و پشتیبانی پاسخگو نکاتی هستند که باید پیش از انتخاب صرافی در نظر داشته باشید.

علاوه بر این‌، افرادی که از داخل ایران قصد دارند تا به یادگیری نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس بپردازند، باید از داشتن فیلترشکن معتبر با IP ثابت و ارائه خدمات صرافی به ایرانیان نیز اطمینان حاصل کنند. در ادامه، ما به معرفی صرافی‌های معتبر داخلی و خارجی که می‌توانند در خرید اتریوم نیم سرویس همراه شما باشند می‌پردازیم. شما نیز می‌توانید پس از انجام بررسی‌های لازم صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید و به فراگیری آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس در آن صرافی بپردازید. در ادامه به آموزش خرید و فروش اتریوم نیم سرویس در صرافی‌های متمرکز می‌پردازیم.

Houbi Global

صرافی Huobi Global در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های دارایی دیجیتال در جهان با حجم معاملات بیش از ۱ تریلیون دلار شناخته می‌شود. Huobi که زمانی نیمی از تراکنش‌های دارایی دیجیتال جهان را به خود اختصاص داده بود، اکنون به بیش از ۵ میلیون کاربر در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند.

houbi global

Huobi Global در حال حاضر معاملات Ethereum Name Service را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این صرافی در کشورهای کانادا و آمریکا پشتیبانی نمی‌شود بنابراین در هنگام انتخاب IP این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

ثبت نام در houbi global

KuCoin

KuCoin یک نام شناخته شده در صنعت ارزهای دیجیتال و یکی از رقابتی‌ترین صرافی‌ها در مورد کارمزد و هزینه‌های معاملاتی است. صرافی کوکوین، چه زمانی که فقط از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کرد و چه اکنون که هم خدمات متمرکز و هم غیرمتمرکز را به کاربران ارائه می‌دهد، رشد چشمگیری را داشته است و همچنان در این زمینه می‌تازد. KuCoin همچنین از دسته صرافی‌هایی است که می‌توانید در آن به یادگیری نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس، در کنار ۳۰۰ ارز دیجیتال دیگر بپردازید.

صرافی کوکوین

Binance

بایننس یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. نحوه خریدو فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس (ENS) در بایننس نسبت به سایر صرافی‌ها مزیت‌های بیشتری را با خود به همراه دارد زیرا در بایننس تراکنشات ENS از کارمزد کمتری نسبت به صرافی‌های رقیب برخوردار است. همچنین با امکان افزایش نقدینگی که بایننس به کاربران ارائه می‌دهد آن‌ها می‌توانند به سرعت اتریوم نیم سرویس را خرید و فروش کنند و از اخبار بازار نهایت استفاده را ببرند.

Binance Earn

NEXO

Nexo یک پلتفرم ارز دیجیتال بوده که خود را به عنوان یکی از موسسات دارایی دیجیتال پیشرو در جهان معرفی کرده است. این صرافی قصد دارد تا راه‌حلی همه‌جانبه برای خرید، استقراض و مدیریت ارزهای دیجیتال ارائه دهد. صرافی نکسو از سال ۲۰۱۷ فعال است و اکنون در ۲۰۰ حوزه مختلف به بیش از ۴ میلیون کاربر در سرتاسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

ENS در صرافی نکسو

به طور کلی، این پلتفرم به دلیل ارائه خدمات سطح بالا و امنیت بالایی که برای دارایی‌های کاربران فراهم می‌کند، شهرت زیادی دارد. علاوه بر این، NEXO همچنین به خاطر امکان کسب سودهای کلان از ارزهای دیجیتال هولد شده معروف است. بنابراین شما می‌توانید با بررسی آینده ارز دیجیتال ENS اقدام به نگهداری طولانی مدت این ارز در صرافی نکسو کنید.

راهنمای معامله رمزارز ENS در صرافی‌های متمرکز

UNISWAP

Uniswap یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که از پروتکل شبکه غیرمتمرکز استفاده می‌کند. این پروتکل همچنین از طریق قراردادهای هوشمند، تراکنش‌های خودکار بین توکن‌های ارز دیجیتال در بلاکچین اتریوم را تسهیل می‌کند. از اکتبر ۲۰۲۰، Uniswap بزرگترین صرافی غیرمتمرکز و چهارمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه برآورد شده است. کاربران این صرافی نیز می‌توانند به بررسی نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس بپردازند و دامنه مورد نیاز خود را از این صرافی خریداری کنند.

uniswap

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس در صرافی ایرانی

علی‌رغم امکاناتی که صرافی‌های خارجی به کاربران ارائه می‌دهند، استفاده از صرافی‌های ایرانی برای افراد داخل کشور امنیت و راحتی بیشتری به همراه دارد. از آنجا که صرافی‌های ایرانی از کارت‌های بانکی پشتیبانی می‌کنند، کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای خود را با تومان یا تتر خریداری کنند و با خیالی آسوده به معاملات خود بپردازند.

البته همانند صرافی‌های خارجی، باید اصل امنیت را در صرافی‌های ایرانی نیز بررسی کنید و سرمایه خود را به هر صرافی نسپارید. بهتر این است که ترجیح را بر صرافی‌های بگذارید که پیشینه خوبی از خود به‌جای گذاشته‌اند و از پشتیبانی قوی برخوردار هستند.

یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش اتریوم نیم سرویس، صرافی والکس است. در ادامه با هم آموزش تصویری نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس در صرافی ایرانی والکس را دنبال می‌کنیم تا شما نیز بتوانید به‌راحتی برای خرید و فروش این ارز اقدام کنید.

آموزش نحوه خرید ارز اتریوم نیم سرویس در صرافی والکس

در مرحله اول، برای خرید ارز اتریوم نیم سرویس شما نیاز دارید تا یک حساب کاربری در والکس ایجاد کنید. برای این کار به سایت والکس بروید و از منوی بالا سمت چپ گزینه ورود را بزنید.

خرید ENS در والکس

پس از این کار، شما باید صفحه زیر را مقابل خود ببینید. سپس روی گزینه ایجاد حساب شخصی کلیک کنید.

ایجاد حساب در صرافی والکس

در صفحه ایجاد حساب شخصی، شما باید شماره موبایل خود را به همراه رمز عبور مطمئن با حداقل ۸ کاراکتر بزرگ و کوچک و یک رقم وارد کنید. سپس گزینه ورود را بزنید.

ورود اطلاعات کاربری در والکس

زمانی که حساب کاربری شما ایجاد شد، می‌توانید از نوار بالای صفحه، گزینه معامله و سپس خرید و فروش آنی را انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که مقابل شما ظاهر شده گزینه را روی خرید بگذارید و سپس از منوی جستجوی کوین‌ها نماد ENS را سرچ کنید.

اکنون معاملات شما برای ارز ENS فعال است و می‌توانید حساب خود را به‌ طور مستقیم از طریق تومان یا تتر شارژ و سپس مقدار ارز مورد نظر را خریداری کنید.

مراحل احراز هویت در والکس

آموزش نحوه فروش ارز ENS در صرافی والکس

فروش ارز ENS در صرافی والکس دقیقا به سادگی خرید آن است. برای این کار شما باید بار دیگر به منوی معامله بروید و خرید و فروش آنی را انتخاب کنید با این تفاوت که در صفحه باز شده، گزینه را روی فروش قرار دهید. اکنون شما می‌توانید هر میزان اتریوم نیم سرویس که تمایل دارید را تبدیل به تومان یا هر ارز دیجیتال دیگری کنید.

آیا اتریوم نیم سرویس ارزش سرمایه گذاری دارد؟

حضور اتریوم نیم سرویس در بازار ارزهای دیجیتال را باید بسیار حیاتی بدانیم زیرا به کمک این سیستم کاربران تجربه مثبت‌ و امن‌تری را از معاملات ارزهای دیجیتال خواهند داشت. اغلب کاربران همواره از اشتباه شدن اعداد و گم‌شدن سرمایه‌ خود در حین انتقال شکایت می‌کنند و اکنون با این سیستم اتریوم این مشکل نیز قابل حل است. در این مقاله ما تلاش کردیم تا به شما نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس را آموزش دهیم اما این که این ارز دیجیتال برای آینده یک سرمایه‌گذاری سود‌آور خواهد بود یا خیر، چیزی است که شما باید کشف کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

بعد از اتمام کارشناسی روانشناسی به این نتیجه رسیدم برای ایجاد یک تغییر مثبت، باید با مخاطبان مختلفی در ارتباط باشم و وارد دنیای خلق محتوا و ارز دیجیتال شدم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا