ترید

آموزش معامله ارز دیجیتال گولم (GLM)

گولم (GLM) یک شبکه محاسباتی غیر متمرکز است که با هدف کمک به توزیع امن‌تر نرم‌افزارهای توسعه‌دهندگان و افزایش درآمدزایی آن‌ها راه‌اندازی شده است. گولم بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شده است و با برنامه‌های متنوع خود سعی دارد که به یک شبکه قدرتمند برای توسعه نرم‌افزار و ارائه خدمات اینترنتی باشد. ارز بومی شبکه گولم که GLM نام دارد یک فناوری جدید و مدرن است که به ترکیب توان محاسباتی رایانه‌های موجود در اکوسیستم گولم کمک می‌کند. از دیگر اهداف پروژه گولم می‌توان به افزایش سرعت فرآیند خرید و استفاده از توان محاسباتی، کنترل بازار P2P و ایجاد فرصت درآمد زایی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اشاره کرد. در این مقاله انواع روش‌های معاملاتی، نحوه خرید و فروش و همچنین کیف پول‌های رمزارز GLM و آینده آن را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای درک بهتر این مقاله پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارز دیجیتال گولم چیست در بلاگ والکس را مطالعه نمایید.

راهنمای معامله ارز GLM

گولم یکی از ارزهای با پتانسیل بالای کریپتو است که محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده است. ارز GLM در صرافی‌های مختلفی معامله می‌شود و برای خرید و فروش آن روش‌های مختلفی وجود دارد. برای معامله این ارز می‌توان از روش‌هایی همچون صرافی‌های متمرکز، صرافی‌های غیر متمرکز و کیف پول‌های گولم استفاده کرد. هر یک از این روش‌ها، ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند و برای خرید و فروش ارز دیجیتال GLM گزینه مناسبی هستند. در این بخش قصد داریم نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم با استفاده از روش‌های مختلف را بررسی کنیم.

رمز ارز گولم

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی های متمرکز

صرافی‌های متمرکز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه کریپتو شناخته می‌شوند. فعالیت در این صرافی‌ها مزایای بسیار زیادی دارد اما فعالیت در این صرافی‌ها، نیازمند طی کردن فرایند احراز هویت دارد. صرافی‌های متمرکز نقش یک واسطه را ایفا می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که در یک محیط امن و معتبر معاملات خود را انجام دهند. صرافی‌های متمرکز انواع مختلفی دارند و این موضوع سبب می‌شود که بتوانید معاملات ارز دیجیتال گولم را به‌راحتی انجام دهید. امنیت بالا، خدمات متنوع، پشتیبانی از روش‌های مختلف برای انجام معاملات، اپلیکیشن موبایل، کارمزد پایین و رابط کاربری ساده جزو ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این صرافی‌ها به شمار می‌رود.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی‌های متمرکز فرایند ساده‌ای است و نیاز به دانش خاصی ندارد. با افتتاح حساب و شارژ حساب کاربری خود می‌توانید ارز GLM را با استفاده از روش‌هایی همچون اسپات، مارجین، فیوچرز، ربات ترید و… معامله کنید. تنها مشکل این صرافی‌ها سخت بودن فرایند احراز هویت و تحریم کاربران ایرانی است. برای استفاده از خدمات صرافی‌های متمرکز نیاز به vpn هایی با آی‌پی ثابت دارید تا از مسدود شدن حساب کاربری خود جلوگیری کنید. صرافی‌های متمرکز تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید از بین صرافی‌های موجود، بهترین صرافی را برای خرید و فروش ارز GLM انتخاب کنید.

صرافی متمرکز

برخی از صرافی‌های متمرکز جهان عبارت‌اند از:

  • بایننس (Binance)
  • کوکوین (KuCoin)
  • بای بیت (Bybit)
  • کوین بیس (Coinbase)
  • والکس (Wallex)

نکته: پیش از این که نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی متمرکز را یاد بگیرید لازم است با کیف پول‌های ارز GLM آشنا شوید. شناخت کیف پول های ارز دیجیتال گولم به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهای خریداری شده را در یک محیط امن نگهداری کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی های غیر متمرکز

یکی دیگر از روش‌ها  برای خرید و فروش ارز دیجیتال GLM، استفاده از صرافی‌های غیر متمرکز است. این صرافی‌ها به‌صورت مستقل کار می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند معاملات خود را به‌صورت مستقیم یا همتا به همتا انجام دهند. صرافی‌های غیر متمرکز از امنیت بالایی برخوردارند و برای استفاده از آن‌ها نیاز به ثبت اطلاعات شخصی یا احراز هویت نیست. این موضوع سبب می‌شود که بتوانید در این صرافی‌ها فعالیت کرده و معاملات خود را به‌راحتی انجام دهید.

صرافی‌های غیر متمرکز با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی که دارند، توانسته‌اند توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند. این صرافی‌ها نیز تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید پس از بررسی‌های لازم، بهترین صرافی را برای انجام معاملات ارز گولم انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این صرافی‌ها مخصوص افراد حرفه‌ای‌ ساخته شده است و انجام معاملات داخل آن نیاز به تجربه و دانش کافی دارد.

صرافی غیرمتمرکز

برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز جهان عبارت‌اند از:

  • یونی سوآپ (UniSwap)
  • پنکیک سوآپ (PancakeSwap)
  • سوشی سوآپ (SushiSwap)
  • اسپوکی سوآپ (SpookySwap)
  • صرافی Dydx

بهترین صرافی های بین المللی برای خرید و فروش ارز دیجیتال GLM

در قسمت قبلی روش‌های معامله ارز گولم و همچنین نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم را مورد بررسی قرار دادیم. این ارز محبوب در اکثر صرافی‌های دنیا معامله می‌شود و کاربران می‌توانند خرید و فروش آن را به‌راحتی انجام دهند. اما تحریم شدن کاربران ایرانی توسط صرافی‌های مختلف، معامله ارز گولم را سخت‌تر می‌کند. در این بخش صرافی‌هایی که ریسک پایینی دارند و فعالیت ایرانی‌ها داخل آن‌ها هیچ محدودیتی ندارد را به شما معرفی می‌کنیم. به‌طور کلی صرافی‌های بین المللی مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال گولم توسط ایرانیان عبارت‌اند از:

۱- کوینکس (Coinex)

کوینکس یکی از صرافی‌های شناخته شده و محبوب برای کاربران ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است. این صرافی از چند زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این موضوع سبب شده است که کاربران ایرانی بتوانند به‌راحتی از خدمات کوینکس استفاده کنند.

نمودار گولم در کوینکس

کارمزد پایین، رابط کاربری ساده، پشتیبانی از ارزهای متنوع، عدم نیاز به فرایند احراز هویت و بهره‌مندی از اپلیکیشن موبایل، از مهم‌ترین ویژگی‌های کوینکس به شمار می‌رود. بنابراین ایرانیان با افتتاح حساب داخل این صرافی می‌توانند معاملات ارز گولم را بدون هرگونه ریسک و دردسری انجام دهند.

ثبت نام در صرافی کوینکس

۲- کوکوین (Kucoin)

کوکوین یکی از صرافی‌های معتبر و جذاب حوزه کریپتو است که با شعار صرافی متعلق به مردم فعالیت می‌کند. این صرافی هیچگونه مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و ایرانیان به‌راحتی می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. رابط کاربری ساده، جوایز روزانه و هفتگی متنوع، عدم نیاز به احراز هویت، امنیت بالا، پشتیبانی از روش‌های مختلف برای معامله ارز دیجیتال گولم، اپلیکیشن موبایل و کارمزد پایین معاملات از جمله ویژگی‌های منحصر‌ به‌ فرد کوکوین به شمار می‌رود. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم داخل صرافی کوکوین کاملا ساده است و با استفاده از آموزش‌های موجود در سطح اینترنت می‌توانید آن را یاد بگیرید.

نمودار قیمتی گولم در کوکوین

۳- بینگ ایکس (BingX)

بینگ ایکس یکی دیگر از صرافی‌های محبوب و مطرح در دنیا است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. این صرافی مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و خدمات متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. پشتیبانی از زبان فارسی، جوایز معاملاتی مختلف، رابط کاربری ساده، پشتیبانی از معاملات اهرم دار متنوع با ضریب‌های بالا، قابلیت ثبت نام از طریق شماره تلفن ایران و بهره‌مندی از اپلیکیشن موبایل به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی شناخته می‌شود. با ثبت نام داخل این صرافی می‌توانید فرآیند خرید و فروش ارز GLM را به‌راحتی انجام دهید.

نمودار قیمتی گولم در بینگ ایکس

۴- صرافی والکس (Wallex)

والکس به‌ عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی شناخته می‌شود و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است و از ارزهای متنوعی همچون گولم پشتیبانی می‌کند. کارمزد پایین معاملات، پشتیبانی از ارزهای متنوع، امنیت بالا و بهره‌مندی از اپلیکیشن موبایل از جمله ویژگی‌های کاربردی این صرافی به شمار می‌رود. برای فعالیت داخل صرافی والکس باید فرآیند احراز هویت را به‌طور کامل انجام دهید. در ادامه نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی والکس را به‌طور کامل آموزش می‌دهیم.

احراز هویت در والکس

نکته: هر یک از ۴ صرافی مطرح شده ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند و برای استفاده کاربران ایرانی مناسب هستند. برای جلوگیری از به خطر افتادن سرمایه‌تان و انجام راحت‌تر معاملات ارز دیجیتال گولم و نقد کردن سریع‌تر دارایی‌ها بهتر است از یک صرافی ایرانی استفاده کنید. بنابراین صرافی والکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با افتتاح حساب داخل این صرافی می‌توانید از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی والکس

والکس به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های متمرکز ایرانی شناخته می‌شود. والکس از ارزهای متنوعی همچون گولم پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای خرید گولم و فروش آن را فراهم کرده است. به‌طور کلی نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی والکس به صورت زیر است:

۱- ثبت نام در صرافی والکس

اولین قدم در آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم، ثبت‌نام در صرافی والکس است. از این رو، برای خرید و فروش ارز دیجیتال GLM داخل این صرافی لازم است ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ثبت‌نام در والکس کاملا ساده است. به‌طور کلی برای ثبت‌نام در صرافی والکس باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

افتتاح حساب در والکس
  • ابتدا وارد سایت والکس شوید.
  • روی کادر ثبت نام در سمت چپ سایت کلیک کنید.
  • سپس گزینه ایجاد حساب شخصی را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • منتظر باشید که یک کد ۶ رقمی برای شما ارسال شود.
  • بلافاصله پس از دریافت کد، آن را داخل کادر مشخص شده وارد نمایید.

۲- شارژ حساب کاربری

پس از ثبت‌نام در صرافی والکس باید حساب کاربری خود را شارژ کنید. این کار برای انجام معاملات ارز دیجیتال گولم ضروری است. برای شارژ حساب کاربری در صرافی والکس باید به‌صورت زیر عمل کنید:

شارژ حساب کاربری والکس
  • گزینه کیف پول موجود در سمت چپ سایت را انتخاب کنید.
  • روی گزینه واریز کلیک کنید.
  • در کادر مشخص شده شماره کارت و مبلغ واریزی را مشخص کنید.
  • سپس روی گزینه پرداخت از طریق درگاه بانکی کلیک کنید.
  • اکنون اطلاعات کارت بانکی خود را به صورت کامل وارد نمایید.
  • فرآیند واریز وجه را تکمیل کنید.

۳- نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم در صرافی والکس

اکنون نوبت به خرید و فروش ارز دیجیتال GLM رسیده است. شما می‌توانید به‌راحتی و در عرض چند ثانیه این کار را انجام دهید. صرافی والکس دو روش مختلف را برای خرید و فروش ارز گولم برای کاربران فراهم کرده است. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال GLM یکی از روش‌های ذکر شده را انتخاب کنید.

روش‌های معامله در صرافی والکس

معامله آنی: این روش معاملاتی برای خرید و فروش فوری و لحظه‌ای ارز گولم استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید با توجه به قیمت فعلی بازار و با سرعت بالا این ارز را معامله کنید باید از معامله آنی استفاده کنید.

معامله پیشرفته: در این روش، معاملات بر اساس بازه قیمتی که کاربر تعیین می‌کند، انجام می‌شود. به‌عبارتی نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم با استفاده از روش پیشرفته به این شکل است که ابتدا باید ارز مورد نظر (GLM) و قیمت درخواستی خود را انتخاب نمایید و سپس روی گزینه معامله کلیک کنید. معامله شما دقیقا زمانی انجام می‌شود که قیمت ارز گولم به قیمت درخواستی برسد. پس بهتر است باید انجام تحلیل دقیق، بهترین و مناسب‌ترین زمان را برای خرید و فروش رمز ارز گولم انتخاب نمایید.

چرا باید روی ارز GLM سرمایه گذاری کنیم؟

ارز دیجیتال GLM با قیمت ۰.۲۵ دلار معامله می‌شود.ارز گولم از اوج قیمتی خود فاصله زیادی گرفته است و این موضوع به دلیل قرار گرفتن در روند نزولی بازار کریپتوکارنسی بوده است. این پروژه اهداف بزرگ و بلند مدتی را برای خود در نظر گرفته است. همچنین پروژه گولم با شرکت‌های بزرگ و مطرح کریپتو همکاری می‌کند. آینده ارز دیجیتال گولم به توسعه برنامه‌های مطرح شده، میزان پیشرفت پروژه، وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا و مواردی از این قبیل بستگی دارد. حال که با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گولم آشنا هستید، به‌راحتی می‌توانید روی این ارز منحصر‌به‌فرد سرمایه‌گذاری کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا