اخبار ارزهای دیجیتالاخبار دوج کوین

هاسکینسون: دوج کوین و بایننس کوین می‌توانند بخشی از آینده توییتر باشند

بنیانگذار کاردانو همچنین اعتقاد دارد که هم‌اکنون در میانه نسل سوم پروتکل‌های ارز دیجیتال قرار داریم

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیان‌گذاران شبکه کاردانو، می‌گوید که کاردانو در درازمدت بدل به شبکه‌ای از بلاکچین‌ها خواهد شد. او همچنین توضیح داد که چرا معتقد است که دو ارز دیجیتال دوج کوین و بایننس کوین (BNB) می‌توانند بخشی از برنامه‌های آتی ایلان ماسک برای توییتر باشند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، هاسکینسون در جریان سخنرانی در کنفرانس Web Summit در شهر لیسبون پیش‌بینی کرد که تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک می‌تواند سبب ورود ۲۰۰ میلیون کاربر جدید به فضای ارزهای دیجیتال شود. او همچنین حدس می‌زند که ماسک ممکن است از رمزارز محبوب خود، دوج کوین (DOGE)، در این پلتفرم استفاده کند.

با این وجود، چارلز هاسکینسون اعتقاد دارد که این میم کوین مقیاس‌پذیری لازم برای پذیرش ۲۰۰ میلیون کاربر جدید را ندارد. او افزود که ایجاد یک زنجیره جانبی (Sidechain) دوج بر روی کاردانو و یا ایجاد پلی بین این دو پروژه بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود و به مقیاس‌پذیرتر شدن دوج کمک خواهد کرد.

هاسکینسون در طول این رویداد در مورد آینده ارزهای دیجیتال اظهار امیدواری کرد و به زعم او ما در میانه نسل سوم ارزهای دیجیتال هستیم. به گفته او، نسل اول غیرمتمرکزسازی را به ارمغان آورد.

نسل دوم، موج قراردادهای هوشند بود که به وسیله اتریوم عرضه شد و حالا موج سوم، مقیاس پذیری، تعامل و ویژگی‌های حاکمیتی را به همراه دارد. هاسکینسون از الگورند، نیر (NEAR)، تزوس و کاردانو به عنوان پروتکل‌های نسل سوم نام می‌برد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که نسل چهارم می‌تواند اجماع چند منبعی، ادغام هویت دیجیتال در سیستم و سازگاری با آینده پست کوانتومی را به ارمغان بیاورد.

هاسکینسون همچنین گمانه‌زنی کرد که سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری بایننس در ماجرای خرید توییتر، با احتمال همکاری این صرافی با پلتفرم اجتماعی مذکور در ادغام ارزهای دیجیتال ارتباط دارد. هاسکینسون گفت:

من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم، اما اگر بخواهم حدس بزنم، فکر می‌کنم این همان چیزی است که بایننس برای آن تلاش می‌کند. شما نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اگر فقط ماجرا یک سرمایه‌گذاری غیرفعال باشد، اندازه سرمایه بسیار بزرگ است. من فکر می‌کنم همه قصد دارند بخشی از گفتگوی آتی دنیای کریپتو باشند.

هاسکینسون اشاره کرد که چیزهای زیادی برای ادغام وجود دارد؛ از جمله راهکارهای کیف پول، صرافی‌ها، الگوریتم‌هایی که اطلاعات را دستچین می‌کنند و قابلیت‌های قرارداد هوشمند. Changpeng Zhao (معروف به CZ) مدیر عامل بایننس، پیش‌تر بیان کرده بود که دلیل سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری بایننس در خرید توییتر توسط ایلان ماسک، کمک به ورود توییتر به Web3 در زمان آمادگی است.

CZ توضیح داد که سرمایه‌گذاری بایننس در توییتر از چند ماه قبل آماده شده است و افزود که دلایل زیادی برای حمایت بایننس از این معامله وجود دارد، از جمله اینکه توییتر یک پلتفرم آزادی بیان جهانی است که بسیار مهم است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا