مقالات ارز دیجیتال

اکانت تریدینگ ویو، آموزش بهترین روش‌های خرید اکانت پریمیوم

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو (TradingView) از جمله موضوعاتی است که آشنایی با آن برای علاقمندان به سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازارهای مالی از جمله فارکس و ارزهای دیجیتال ضرورت دارد. تریدینگ ویو به عنوان یکی از پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل دارایی‌های موجود در بازارهای مالی است که معامله‌گران از طریق نمودارهای قیمت و دیگر امکانات آن می‌توانند روشی آسان در تحلیل تکنیکال تجارت خود تجربه کنند.

 تریدینگ ویو برای کاربران خود یک روش آسان تحلیل و سرمایه گذاری را ایجاد کرده است. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند به صورت لحظه‌ای از جریانات رخ داده در بازارهای مالی و روند آن اطلاعات جذابی بدست آورند. با توجه به امکانات گسترده طرح پریمیوم این پلتفرم، آگاهی از روش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به عنوان یکی از نیازهای مهم تریدرها و علاقمندان به بازارهای مالی حائز اهمیت خواهد بود. اگر در زمینه تریدینگ ویو و خرید این اکانت اطلاعات کافی ندارید، تا انتهای این مطلب از بلاگ والکس با ما همراه باشید.

تریدینگ ویو چیست؟

معرفی تریدینگ ویو

TradingView یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های نمودارسازی و ابزارهای مربوط به تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی است. شاخص‌ها و خدمات ارائه شده در این پلتفرم برای هر معامله‌گر حرفه‌ای یا مبتدی مؤثر و مفید تلقی می‌شود. نسخه اصلی تریدینگ ویو رایگان است. این نسخه به دلیل محدودیت‌های فراوان آن برای معامله‌گران به ویژه افراد حرفه‌ای در بازارهای مالی کارایی لازم را ندارد. به همین دلیل معامله‌گرانی که می‌خواهند از ویژگی‌های نموداری پیشرفته این پلتفرم استفاده کنند، از طریق خرید اشتراک طرح‌های آن (Pro، Pro+ و Premium) به صورت ماهیانه یا سالانه اقدام می‌کنند. با استفاده از این طرح‌ها، معامله‌گران مرجعی حرفه‌ای و جامع جهت تجزیه و تحلیل فنی بازارهای مالی مختلف جهانی از جمله فارکس، بازارهای سهام بین المللی، معاملات بیت کوین و ارزهای دیجیتال خواهند داشت. جهت استفاده از امکانات ارائه شده در این طرح‌ها آگاهی از نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو و دیگر پلن‌های آن ضرورت دارد.

پلن‌های تریدینگ ویو برای معامله‌گران بازارهای مالی

پلن های قیمتی تریدینگ ویو

تریدینگ ویو در مقوله تحلیل تکنیکال بازارهای مالی و از جمله آموزش ترید ارز دیجیتال بسیار پرطرفدار و محبوب ظاهر شده است. این پلتفرم دارای چهار نوع پلن یا حساب کاربری است که اشتراک آنها به صورت ماهانه و سالانه است. این طرح‌ها به صورت پلن پایه یا Basic، pro، Pro+ و Premium تعریف می‌شوند. خرید اکانت تریدینگ ویو رایگان در طرح Basic امکان پذیر است. برای استفاده از سه طرح‌ دیگر، کاربران باید مبلغی را به صورت ماهیانه یا سالانه پرداخت کنند. در ادامه در مورد ویژگی‌های هر یک توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

نوع اکانتBasicProPro+Premeuim
قیمترایگان۱۰.۵۰ دلار ماهیانه۱۷.۹۵ دلار ماهیانه۳۰ دلار ماهیانه
تنظیمات ذخیره شده نمودارها۱۵۱۰نامحدود
انتخاب بازه‌های زمانی مختلفندارددارددارددارد
نمودارها در هر پنجره۱۲۴۸
دریافت خروجی از نمودارهانداردندارددارددارد
نمایش همزمان نمودارها۲۱۰۲۰۵۰
مدت زمان نمایش تاریخچه نمودارها۷۲۰ سال۲۰ سال۲۰ سال
نمایش همزمان اندیکاتورها۱۱۹۲۴
انتخاب اندیکاتورهای پیشفرض۱نامحدودنامحدودنامحدود
تعداد واچلیست‌ها۱نامحدودنامحدودنامحدود
تعداد هشدارها۵۲۰۱۰۰۴۰۰
اولویت‌بندی پشتیبانینداردمعمولیفوریاولویت اول

پلن Basic

طرح پایه یا بیسیک تریدینگ ویو برای کاربران مبتدی تعریف می‌شود. با استفاده از این طرح، معامله‌گران به ابزار، داده‌ها و اطلاعات کافی جهت شروع معامله دسترسی خواهند داشت. از امکانات این طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به اطلاعات لحظه‌ای سهام و بازارهای خارجی
  • در دسترس بودن بیش از ۱۰ هزار شاخص فنی
  • غربالگری سهام
  • دسترسی به نظرات و ایده‌های معامله‌گران در سراسر جهان
  • هشدارهای معاملاتی
  • پوشش بیش از ۵۰ ابزار طراحی هوشمند
  • امکان انجام معاملات کاغذی جهت آزمون استراتژی‌های معاملاتی

طرح Pro

این طرح از tradingView برای کاربران حرفه‌ای تعریف می‌شود که در آن ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های خاص این پلن از تریدینگ ویو می‌توان به ارائه گزینه‌های فیلترینگ قدرتمند، پرداخت سود سهام و عملکرد دوره اشاره کرد. قابلیت استفاده از ۵ الگوی نمودار ذخیره شده، امکان تعریف ۱۰ هشدار معاملاتی و شخصی سازی واچ لیست‌ها از دیگر امکانات ارائه شده در این پلن است.

طرح Pro+

این پلن در بیشتر جنبه‌ها با نسخه قبلی خود مطابقت دارد. با این تفاوت که Pro+ در برخی عملکردهای خاص تعریف شده در آن با محدودیت‌های سخت تری همراه است. برخی ویژگی‌های متمایزکننده این طرح عبارتند از:

  • تعریف و امکان استفاده از ۱۰ شاخص به طور همزمان در یک نمودار
  • ارتقای هشدارهای معاملاتی به ۳۰ زنگ آلارم
  • امکان نمایش ۴ نمودار مختلف در یک پنجره به طور همزمان
  • امکان دریافت گزارش از تحلیل‌های انجام شده
  • ترکیب شاخص‌ها با یکدیگر
  • قابلیت سفارشی کردن فرمول‌ شاخص‌های مختلف و اعمال تغییر تنظیمات در هر یک از آنها
  • امکان استفاده از یک اکانت روی ۲ دستگاه به طور همزمان

طرح Premium

حساب کاربری یا طرح پریمیوم با ویژگی ارائه بیشترین امکانات برای کاربران تریدینگ ویو شناخته می‌شود. با استفاده از این پلن کاربران می‌توانند از دسترسی کامل به تمام ویژگی‌های موجود در پلتفرم تریدینگ ویو لذت ببرند. این امر مستلزم داشتن اطلاعات کافی درباره نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو است.

قابلیت‌ها و مزایای استفاده از اکانت پریمیوم

معامله‌گران ضمن آشنا شدن با روش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو  و ارتقای حساب کاربری خود به این طرح، می‌توانند از مزایا و قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با سه طرح قبلی برخوردار شوند. از جمله مهم‌ترین این قابلیت‌ها را می‌توان به صورت زیر برشمرد:

  • دسترسی به ۲۵ شاخص فنی در هر نمودار
  • قابلیت استفاده از ۸ نمودار در هر پنجره
  • ارتقای هشدارهای معاملاتی به ۴۰۰ زنگ هشدار دهنده
  • امکان استفاده از یک اکانت روی ۵ دستگاه به طور همزمان
  • سفارشی کردن شاخص‌ها
  • امکان مشاهده چند بازه زمانی معاملاتی به طور همزمان
  • امکان استفاده از تایم فریم‌های ثانیه‌ای

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت رایگان

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت رایگان به کارگزاری یا سایتی که با تریدینگ ویو همکاری می‌کند، مربوط می‌شود. به این معنا که معامله‌گران برای استفاده از امکانات این اکانت به صورت رایگان باید در یک کارگزاری یا سایت همکار با TradingView ثبت نام کنند. در اینصورت می‌توانند نسخه رایگان Premium TradingView را رایگان دریافت نمایند. به طور مثال، با ثبت نام در بروکر Fyers معامله‌گران امکان استفاده از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های Premium TradingView به صورت رایگان وجود دارد. برای فعالان بازار مالی Forex، ثبت نام در FXCM امکان استفاده از امکانات این طرح را به صورت ۱ سال رایگان فراهم می‌سازد.

شما با ثبت نام در بعضی از بروکرها میتوانید به اکانت پریمیوم تریدینگ ویو دسترسی داشته باشید!

روش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت مستقیم

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت غیر رایگان از طریق مراجعه به سایت TradingView امکان پذیر است. در این روش هزینه تعریف شده بابت طرح منتخب معامله‌گر از طریق واریز مستقیم به این وب سایت انجام می‌شود. برای خرید این اکانت به صورت مستقیم، به حساب‌های بین المللی نیاز است.

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

 با ورود به سایت ترینگ ویو طرح‌های مختلف Pro، Pro+ و Promium با ذکر مزایا، دسترسی‌ها و هزینه اشتراک ماهانه هر کدام به تفکیک قابل مشاهده هستند. در صورت تمایل کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه Annually، هزینه سالانه مربوط به طرح مورد نظر خود را مشاهده کنند. پیش از انتخاب طرح پریمیوم، باید یک حساب کاربری از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند Google، Facebook، Twitter، Yahoo و  Linkedin یا ایمیل ایجاد شود. بهترین روش استفاده از ایمیل است. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر در ایمیل، در نهایت یک اکانت تریدینگ ویو برای کاربر ایجاد و فعال می‌شود. در این مرحله با ورود به حساب کاربری (Sign in) امکان خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت ماهیانه یا سالانه وجود دارد.

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت غیر مستقیم

یکی دیگر از روش‌های خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو، خرید این اکانت از طریق سایت‌های واسطه است. در برخی از این سایت‌ها کاربران می‌توانند حساب یک ساله یا ماهانه Premium TradingView را با قیمتی ویژه و تخفیف‌های شگفت انگیز و همچنین بسیار کمتر از قیمت رسمی اعلام شده در وب سایت TradingView دریافت کنند. برای خرید این اکانت در سایت‌های واسطه باید پس از ثبت نام و ارائه اطلاعات حساب کاربری، درخواست خود را به ثبت برسانند. با تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه تعریف شده، اکانتی با نام کاربری و رمز عبور به ایمیل کاربر ارسال می‌شود. پس از خرید اکانت، فعال سازی اشتراک حساب پریمیوم تریدینگ ویو در یک بازه زمانی تعریف شده انجام می‌شود. پرداخت در این سایت‌ها از طریق  کارت‌های بانکی بین المللی مانند مسترکارت و ویزا و با ارزهای معتبر دنیا امکان پذیر است. علاوه بر این، خرید اکانت تریدینگ ویو با ارز دیجیتال نیز از دیگر روش‌های پرداخت هزینه در این وب سایت‌هاست.

در کشور ما در ارتباط با نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به صورت غیر مستقیم، وب سایت‌ها یا پلتفرم‌های داخلی متعددی در دسترس هستند. این واسطه‌ها با دریافت مبلغی، حساب ویزا یا مستر کارت را برای کاربران ایجاد می‌کنند. به این روش آنها می‌توانند هزینه مربوط به طرح را پرداخت کنند. برخی از سایت‌ها امکان خرید اکانت تریدینگ ویو در ایران را فراهم میکنید، از جمله وال پی که می‌توانید پرداخت ارزی را از طریق آن انجام دهید.

خرید اکانت تریدینگ ویو با ارز دیجیتال

دریافت اکانت تریدینگ ویو با کریپتوکارنسی

برای معامله‌گرانی که قصد خرید اکانت سالانه Pro، Pro+ و Premium را دارند، امکان پرداخت هزینه مربوط به خرید اکانت از طریق ارزهای رمزنگاری تعریف شده است. این پرداخت از طریق صرافی کوین بیس انجام می‌شود. در این مورد، داشتن حساب کاربری در صرافی مذکور برای کاربر الزامی نیست. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند از هر کیف پولی استفاده کنند. ارزهای دیجیتال تعریف شده جهت پرداخت هزینه خرید اکانت عبارتند از:

  1. بیت کوین (BTC) شبکه Bitcoin
  2. اتریوم (ETH) شبکه ERC20
  3. یو اس دی کوین (USD) شبکه ERC20
  4. لایت کوین (LTC) شبکه Litecoin
  5. بیت کوین کش (BCH) شبکه Bitcoin Cash
  6. دوج کوین (DOGE) شبکه Dogecoin
  7. دای (DAI) شبکه ERC20
نکته مهم: برای استفاده از این نوع پرداخت‌ها این است که حتماً باید یکسان بودن شبکه برداشت پول و شبکه واریز پول مد نظر قرار گیرد. در غیر اینصورت، پرداخت موفقیت آمیز نخواهد بود.

نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو یا دیگر اکانت‌های آن به صورت زیر است:

  • هنگام پرداخت هزینه طرح مربوطه، گزینه BitPay انتخاب شود.
  • پرداخت می‌تواند از طریق به کیف پول دلخواه تان انجام شود. البته امکان دریافت اپلیکیشن BitPay Wallet را نیز وجود دارد.
  • پس از انتخاب کیف پول، کوین مورد نظر برای پرداخت انتخاب شود.
  • برای تکمیل تراکنش، باید اسکن کد QR یا وارد کردن جزئیات تراکنش به صورت دستی انجام شود.
  • در نهایت لازم است تا کاربر با بازبینی کیف پول خود از صحت خرید اطمینان حاصل کند.

در روش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو یا Pro و Pro+ با استفاده از ارزهای دیجیتال جهت تکمیل خرید، پنجره مربوط به پرداخت کاربر به صورت خودکار به صرافی Coinbase هدایت می‌شود. در نهایت پس از تکمیل مراحل پرداخت، مجدد به صفحه TradingView بازگردانده می‌شود. در این مرحله با ارسال پیام موفقیت آمیز بودن پرداخت، اکانت مورد نظر فعال می‌شود.

دسترسی کامل به امکانات متعدد با خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

در پایان می‌توان بیان کرد که آشنایی با نحوه خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو  به عنوان یکی از مباحث ضروری جهت تحلیل فنی بازارهای مالی مطرح می‌شود. این موضوع به ویژه برای تریدرهای حرفه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد. دسترسی به امکانات و قابلیت‌های برتر این اکانت به عنوان یک ابزار قدرتمند تحلیل تکنیکال، دستیابی به سود چند برابر را برای کاربران آن فراهم می‌کند. بنابراین، می‌توان آن را بهترین گزینه برای تحلیل‌گران این بازار به ویژه علاقمندان به ترید ارزهای دیجیتال معرفی کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۵

منبع
tradingview
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
2 ماه قبل

سلام.ممنون ار توضیحاتتون. برای شروع کار توی تریدینگ ویو اصلا نیاز ب سرمایه نیست.؟

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر

سلام
تریدینگ ویو یک ابزار تحلیلی است که توسط آن میتوانید چارت قیمت ارزهای مختلف را بررسی کنید. بنابراین نیازی به سرمایه اولیه ندارید.
اما توجه داشته باشید برای دسترسی به تمام امکانات تریدینگ ویوی باید اکانت Premium آنرا خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا