مقالات ارز دیجیتال

بررسی سایت CRYPTOSLATE؛ کاربردها و ویژگی های متمایز آن

این روزها دریافت اطلاعات و آخرین اخبار بازار ارزهای دیجیتال از طریق منابع خبری معتبری چون سایت CRYPTOSLATE می‌تواند در تحلیل دقیق‌تر بازار کریپتوکارنسی‌ها نقش مهمی داشته باشد. دریافت اطلاعات موثق درباره سؤالات مطرح شده در این صنعت، پیچیدگی‌ها و ریسک سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. چرا که بدست آوردن اطلاعات ناقص یا نادرست، می‌تواند خطر مهمی برای دارایی‌های هر سرمایه گذار به شمار رود. 

به عبارت دیگر، دریافت چنین اطلاعاتی با از دست دادن دارایی سرمایه گذاران آن همراه خواهد بود. بنابراین، به نظر می‌رسد به جای مراجعه به منابعی که می‌توانند در تحلیل‌ها و در نتیجه تصمیم گیری فرد جهت سرمایه‌گذاری در رمز ارزها انحراف ایجاد کنند، سایت های خبری ارز دیجیتال با ویژگی ارائه اخبار روز و موثق این حوزه را مورد توجه قرار داد. 

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از این منابع معتبر، سایت CRYPTOSLATE بپردازیم.

درباره سایت CRYPTOSLATE

این سایت در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و تا کنون سعی داشته است تا به عنوان یک مرجع عینی برای فضای دارایی‌های دیجیتال به شکلی پویا و نوآورانه عمل کند. تیم مدیریت و کارکنان سایت CRYPTOSLATE، گروهی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال، محققان کوین، نویسندگان فناوری بلاکچین و برنامه نویسان کامپیوتر هستند. این تیم در چهار قاره (اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و آسیا) و پنج منطقه زمانی پراکنده شده‌اند. ارائه یک نمای کلی هوشمندانه و ساده شده از دارایی‌های کریپتو و صنعت وب ۳ از اهداف اصلی این گروه به شمار می‌آید. 

CRYPTOSLATE در قالب یک تجارت رسانه‌ای جهت ساده کردن دنیای دارایی‌های دیجیتال و بیان داستان‌های باورنکردنی از تأثیر آن بر جامعه فعالیت می‌کند. این منبع خبری معتبر با ارائه اطلاعات شفاف و صادقانه باعث جذب تعداد زیادی از تریدرهای دنیای کریپتوکارنسی و حفظ اعتماد آنها شده است. وب سایت خبری CRYPTOSLATE یک سازمان مستقل ثبت شده در ایالات متحده (سیاتل، واشنگتن) است. این وب سایت تحت مالکیت یا اداره هیچ شرکتی در فضای بلاکچین نیست.

Cryptoslate از یک خط مشی تحریریه سختگیرانه پیروی می‌کند که در چارچوب ویژگی‌هایی از جمله اعتماد، شفافیت، عینیت و منبع یابی دقیق هدایت می‌شود. این منبع خبری موثق ضمن غربال و بررسی تبلیغ کنندگان خود، از تجارت با شرکت‌های بازاریابی متکی بر اصل بازاریابی فریبنده خودداری می‌کند. در واقع، قانونی بودن شرکت‌های تبلیغ کننده، رکنی مهم برای فعالیت آنها در این وب سایت خبری تلقی می‌شود. 

کاربرد سایت CRYPTOSLATE

تحقیق و تحلیل از پلتفرم‌ها یا وب سایت‌های خبری موثق در حوزه رمز ارزها یکی از فاکتورهای مهم جهت کسب موفقیت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه معرفی می‌شود. در این ارتباط می‌توان به وب سایت‌های مانند کریپتوسلیت، سایت بیتکوین دات کام، سایت کریپتو وست، کوین تلگرام و ده‌ها منبع خبری دیگر اشاره کرد.

استفاده های سایت CRYPTOSLATE

سایت CRYPTOSLATE، یکی از منابع ارزشمند و قابل اعتماد در زمینه دریافت اطلاعات بازار رمز ارز

یکی از منابع ارزشمند و قابل اعتماد در زمینه دریافت اطلاعات بازار رمز ارزها، سایت CRYPTOSLATE است. اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی آن قابل دسترسی است. این وب سایت در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، توییتر و اینستاگرام فعالیت دارد.

 CryptoSlate با تمرکز بر موضوعاتی چون بیت کوین، NFT، دی فای (DeFI) و وب ۳ (نسل سوم اینترنت) جهت سرمایه‌گذاری در دنیای جدید و پیچیده رمز ارزها به عنوان یک منبع معتبر عمل کند. این سایت مقصدی ارزشمند برای محققان ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. اخبار رمز ارزها، قیمت کوین، فهرستی از شرکت‌ها و محصولات مختلف را در این سایت می‌توان مشاهده کرد. کریپتوسلیت یکی از برترین مقاصد اخبار و داده‌های رمزنگاری است که توسط پلتفرم‌هایی مانند Similaweb سنجش می‌شود.

ویژگی‌های متمایز CRYPTOSLATE

خصوصیات برجسته سایت CRYPTOSLATE

در این سایت، محتواهایی چون معرفی شرکت‌های فعال در این حوزه و محصولات عرضه شده توسط آنها، اخبار جدید حوزه رمز ارزها، نمودارهای قیمت و رتبه بندی آنها، بالاترین حجم‌های معاملاتی انجام شده و  قراردادهای هوشمند برای علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این صنعت ارائه می‌شوند. در سایت ذکر شده می‌توان به صورت اختصاصی اخبار مربوط به هر رمز ارز را جستجو و دنبال کرد. به عبارت دیگر، اخبار ارائه شده در این سایت به صورت دسته بندی ارائه می‌شوند. 

سایت کریپتوسلیت علاوه بر اخبار مربوط با کریپتو کارنسی‌ها در زمینه انتشار اخبار فناوری، سرمایه‌گذاری و شایعات مطرح شده در حوزه رمز ارزها نیز فعالیت می‌کند. فیلترهای چندگانه طراحی شده جهت جستجو در سایت CRYPTOSLATE، باعث افزایش عملکرد و قدرت بالای ردیابی رویدادها می‌شوند. با استفاده از این فیلترها می‌توان کنفرانس‌ها و رویدادهای اجتماعی مورد نظر را به آسانی جستجو کرد. از طریق نوار جستجوی موجود در بالای صفحه این سایت نیز می‌توان در مورد یک توکن یا پروژه ای خاص، اطلاعات ارزشمندی را دریافت کرد. با کسب اطلاعات لازم از طریق امکانات ارائه شده در این سایت می‌توان نسبت به سرمایه گذاری، خرید یا فروش در رمز ارزی خاص از طریق صرافی آنلاین ایرانی ارز دیجیتال، به شکلی مطمئن اقدام کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کریپتوسلیت، دیتا بیس آن است. دیتا بیس ICO (پیش فروش اولیه کوین) در این سایت بررسی هر رمز ارز با توجه به مشخصاتی چون کل توکن عرضه شده، زمان شروع و پایان، پروفایل تیم عرضه کننده آن و مواردی دیگر را امکان پذیر می‌سازد. توجه به پیشنهاد کاربران جهت شناسایی اشکالات و در نتیجه پیشرفت سایت نیز از دیگر مشخصات قابل توجه در کرپتوسلیت معرفی می‌شوند.

سایت CRYPTOSLATE جهت پوشش هزینه‌های فناوری خود از جمله سرورها، پلتفرم‌ها و تحقیقات رسانه‌ای، لیست رویدادها و دیگر موارد از بسته‌های تبلیغاتی متعددی استفاده می‌کند. با این حال ضمن غربال تبلیغ کنندگان سعی دارد تا از تعامل با گزینه‌هایی که بازده سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کنند یا برای جامعه بلاکچین خطرناک به نظر می‌رسند، خودداری کند. 

اخبار سایت کریپتوسلیت چه موضوعاتی را پوشش می‌دهد؟‌

با ورود به سایت CRYPTOSLATE ارزش قیمتی برخی از رمز ارزهای شاخص از جمله بیت کوین، اتریوم، بایننس، ریپل و کاردانو در نوار افقی بالای صفحه برای کاربران قابل رؤیت است. محتوای این سایت را می‌توان در پنج موضوع کلی زیر جستجو کرد: 

  • اخبار کریپتو
  • قیمت‌ کوین‌ها
  • شرکت‌ها
  • محصولات 
  • افراد

در این وب سایت جدید‌ترین اخبار و اطلاعات درحوزه‌های متنوع مانند کریپتو، NFTها، استخراج، DeFi، کیف پول‌ها، وب ۳ و مصاحبه‌های مختلف گزارش شده‌اند. رتبه بندی کوین‌ها و معرفی ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، جستجوی ۳۲۷ شرکت در حوزه فناوری بلاکچین، ۱۷۹ محصول رمزنگاری شده به صورت دسته بندی(کیف پول، اپلیکیشن‌های ترید و شبکه‌های اجتماعی، بازی، کارت‌های ماینینگ و..) و مرور فهرستی از تأسیس‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و و برنامه‌نویسان کامپیوتر شرکت‌های مختلف را در کلیات این سایت می‌توان مشاهده کرد.

تمامی کوین‌های فهرست شده در سایت CRYPTOSLATE با استفاده از API (رابط برنامه نویسی اپلیکیشن) کوین مارکت کپ جمع آوری می‌شود. به این ترتیب، در صورت افزوده شدن یک ارز، یک صفحه توسط کریپتوسلیت ایجاد می‌شود.

امکان تبلیغ در سایت کریپتولیست

تبلیغ در سایت CRYPTOSLATE

شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات رمز ارزها می‌توانند از طریق صفحه تبلیغات کریپتوسلیت، نام تجاری خود را به بیش از ۱ میلیون کاربر فعال ماهانه رمز ارز ارائه دهند. وب سایت CRYPTOSLATE دو فرمت تبلیغاتی شامل محتوا و نمایش تبلیغات را ارائه می‌دهد. 

جهت نمایش محتوا شرکت‌ها در دسته بندی‌هایی چون گزارش پروژه، خبرنامه، مطلب مطبوعاتی و مقاله حمایت شده، آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتال را به کاربران سایت ارائه می‌دهند.

در بخش نمایش تبلیغات، شرکت‌ها می‌توانند در قالب آگهی پروفایل ارز، آگهی پست خبری، آگهی‌های header sticky و sticky footer، ضمن پرداخت مبالغ تعیین شده به صورت ماهانه، تبلیغات خود را در وب سایت قرار دهند.

عضویت در سایت با  Cryptoslate edge

Cryptoslate edge چیست؟

Cryptoslate edge  یک روش عضویت انحصاری است که به کاربران سایت کمک می‌کند تا به شکلی آگاهانه‌تر و با نگاهی تحلیل‌گرانه به یک سرمایه‌گذاری در دنیای ارز دیجیتال بپردازند. با استفاده از اخبار و اطلاعات منتشر شده در این بخش کاربران می‌توانند در بازار دارایی‌های رمزنگاری شده برتری کسب کنند. هر کاربر با عضویت در این بخش می‌تواند از مزایای زیر برخوردار باشد:

  • مقالات و تحلیل‌های اختصاصی

فقط کاربران عضو شده در بخش Cryptoslate edge می‌توانند به جدیدترین مقالات منتشر شده در حوزه کرپیتوکارنسی‌ها و تحلیل‌های اختصاصی آن دسترسی داشته باشند. 

  • انجمن تبادل خصوصی

این بخش از دیگر ویژگی‌های کاربران عضو شده در edge وب سایت CRYPTOSLATE است. در این ارتباط کاربران می‌توانند ضمن دسترسی به مقالات جدید، از ژورنالیست‌های وب سایت به صورت خصوصی به پرسش سؤال و تبادل اطلاعات بپردازند.

  • دسترسی به تمام پروژه‌های نوآورانه و بخش‌های گزینش شده

از دیگر مزایای عضویت در بخش edge این وب سایت، دنبال کردن پروژه‌های جدید و بخش‌های رمزنگاری شده است. در این ارتباط کاربران می‌توانند این داده‌های گزینش شده در بیش از ۵۰ بازار ارز و دارایی دیجیتال دنبال کنند.

  • داده‌های پیشرفته در مقالات خبری

کاربران عضو شده می‌توانند در مقالات مرتبط با تحلیل بازار، نمودارهای قیمت، وضعیت کلی بازار و داده‌های درون زنجیره‌ای را مشاهده کنند.

  • مصاحبه‌های ویدئویی انحصاری با بنیانگذاران کریپتو

از این طریق کاربران می‌توانند به ویدئو‌های انحصاری ضبط شده در وب سایت دسترسی داشته باشند. این ویدئوها در زمینه مصاحبه‌های انجام شده با بنیانگذاران صنعت کریپتو است که می‌تواند در دیدگاه معاملاتی آنها نقش مهمی ایفا کند.

مسیر موفقیت در دنیای آینده رمز ارزها با کریپتوسلیت

سایت CRYPTOSLATE را می‌توان رسانه‌ای تأثیرگذار در دنیای کریپتوکارنسی‌ها معرفی کرد. این منبع خبری می‌تواند جهت تجزیه و تحلیل دقیق تر و تصمیم گیری بهتر سرمایه گذار مفید واقع شود. 

در میان بمباران اطلاعاتی مختلف در دنیای اینترنت، تشخیص اخبار معتبر می‌تواند سرمایه‌گذاری فرد را در مسیری درست قرار دهد. بنابراین، جهت ورود به بازار پیچیده و هیجانی رمز ارزها دریافت این اطلاعات از منابعی موثق ضروری به نظر می‌رسد. چرا که اطلاعات اشتباه می‌توانند سرمایه گذار را از مسیر موفقیت منحرف کنند. والکس به شما پیشنهاد می‌کند جهت جستجوی اطلاعات و منابع موثق، مفید و به روز خود این رفرنس خبری را به خاطر داشته باشید.

سؤالات متداول

کریپتوسلیت چیست؟

CryptoSlate  یک مرجع خبری معتبر برای محققان ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین است. در این سایت، اخبار رمزنگاری، قیمت سکه، و فهرستی از شرکت‌ها، محصولات برای کاربران آن فراهم شده است.

آیا تحلیل ارزهای دیجیتال از کرپتوسلیت قابل اعتماد هستند؟

گزارش‌ها و تحلیل‌های ارائه شده رمز ارزها در این سایت می‌توانند مفید و قابل اتکا باشند. اما باید در نظر داشت که در این حوزه بهترین کار، تصمیم گیری بر اساس تحلیل شخصی خود فرد است.

تحلیل ارزهای دیجیتال در سایت کریپتوسلیت را از کجا باید شروع کرد؟

جهت ورود به دنیای رمز ارزها شناخت مفاهیم پایه ( کیف پول، صرافی‌ها، تکنولوژی بلاکچین و …) و  عوامل دخیل در تحلیل فاندامنتال و تکنیکال ضرورت دارد. با کسب آگاهی در این موارد می‌توان ضمن جمع آوری اطلاعات، رمز ارز مورد نظر و تغییرات آن را تحلیل کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
CryptoSlate
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا