مفاهیم تحلیلی

آینده ارز دیجیتال جاست چگونه است؟ پیش بینی آینده ارز JUST

آینده جاست چیست؟ جاست یکی از ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی است که در زمان نگارش این مقاله در جایگاه ۱۴۲ وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد. ارز دیجیتال جاست بر بستر بلاکچین ترون کار می‌کند و نوعی دیفای یا پروتکل مالی غیر متمرکز به شمار می‌آید. این ارز دیجیتال که از سال ۲۰۲۰ متولد شد، سر و صدای زیادی در بازار کریپتوکارنسی به پا کرده و عده زیادی از تحلیلگران بازار درباره آینده آن گمانه‌زنی‌های مختلفی دارند. حالا ما قصد داریم که در این مطلب درباره اینکه ارز جاست چیست صحبت کرده و آینده این ارز را بی‌طرفانه از لحاظ فاندامنتال یا بنیادی بررسی کنیم؛ همراه ما باشید.

ارز دیجیتال جاست چیست؟

پلتفرم just در روند توسعه و پیشرفت برنامه‌هایی که مبتنی بر شبکه ترون هستند، تاثیر بسیاری دارد. این پلتفرم با ارائه راهکارهای مالی، نوعی سیستم غیر متمرکز است که در واقع دو توکن ارائه می‌دهد؛ یکی USDJ و دیگری JST است. حالا در ادامه در مورد هر یک از این توکن‌ها اطلاعاتی به شما می‌دهیم:

  • ارز دیجیتال USJD: به وسیله وثیقه‌گذاری در شبکه ترون می‌توانید ارز دیجیتال USJD دریافت کنید. این ارز به دلار آمریکا وابسته است
  • ارز دیجیتال JST: بیشتر فعالیت‌ها در شبکه جاست به وسیله این توکن انجام می‌شوند. در واقع توکن JST در نگهداری پروتکل، شرکت در رای‌گیری‌ها یا فعالیت‌های مختلف، پرداخت سود، نگهداری پروتکل و … کاربرد دارد

هدف اصلی ارز دیجیتال جاست در ارائه سیستم مالی به صورت غیر متمرکز است تا خدماتی مثل وام‌دهی را با شفافیت کامل در معامله‌ها، تراکش‌ها و … ارائه دهد.

ویژگی‌های ارز دیجیتال JUST

برای اینکه بتوانید آینده جاست را از لحاظ فاندامنتالی بررسی کنید، نیاز است تا ویژگی‌های مختلف این ارز را بشناسید. حالا در ادامه به طور مختصر در مورد هر یک از ویژگی‌های این ارز دیجیتال حرف می‌زنیم:

  • مجموعه ای کامل از محصولات: بیشتر پلتفرم‌های غیر متمرکز فقط در ارائه یک نوع خاص از خدمات یا محصولات فعالیت دارند؛ اما ارز دیجیتال جاست با ایجاد چندین محصول متنوع در کنار هم در دیفای و شبکه ترون، رویکردی متفاوت دارد
  • منبع باز یا اوپن سورس: این پلتفرم به صورت منبع باز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد
  • سرعت بالا و کاربردی: معاملاتی که در پلتفرم JUST انجام می‌دهید با سرعت بالا و کارمزد خیلی کم صورت می‌گیرند

مزیت‌های ارز دیجیتال جاست

در ادامه به مزیت‌های ارز دیجیتال جاست می‌پردازیم:

  • داشتن قراردادهای هوشمند به منظور حفاظت از دارایی‌های کاربران
  • امکان مبادله دارایی‌ها در هر زمان
  • ارائه نقدینگی و کسب درآمد به وسیله شرکت در مدیریت پلتفرم جاست

معایب ارز دیجیتال جاست

در تحلیل ارز جاست به صورت فاندامنتالی باید حتما به معایب این ارز هم توجه داشته باشید که حالا در ادامه لیستی از معایب آن را برایتان قرار می‌دهیم:

  • عدم استقبال برخی از فعالان بازار کریپتوکارنسی از این ارز دیجیتال (اعتقاد این افراد این است که جاستین‌سان، موسس ارز جاست به جای تمرکز روی چندین پروژه بهتر است که روی یک پروژه تمرکز کند)
  • کسانی که ارز دیجیتال ترون را می‌خرند نسبت به کسانی که ارز دیجیتال جاست را تهیه می‌کنند، از مزیت‌های بیشتری برخوردار می‌شوند

بررسی قیمت ارز دیجیتال جاست

قیمت ارز دیجیتال JUST هم اکنون و در زمان نگارش این مطلب ۰.۰۲۹۲۴ دلار که معادل ۱۶۸۳ تومان است و با حجم معاملات روزانه $۲۳,۷۱۸,۳۰۰.۰۰، حجم بازار $۲۶۴,۰۰۳,۰۰۰.۰۰، سکه در گردش ۸,۹۰۲,۰۸۰,۰۰۰ JST و عرضه کل ۹,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ JST معامله می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال جاست

آینده جاست چیست؟

خب حالا نوبت به بررسی آینده ارز جاست می‌رسد. اگر قصد خرید این ارز را دارید باید در مورد آینده آن اطلاعاتی بدست بیاورید. پلتفرم‌های مختلف در زمینه پیش‌بینی ارزهای دیجیتال حدس‌وگمان‌های متنوعی درباره این ارز دارند. در ادامه قصد داریم با موشکافی تحلیل‌های آن‌ها، آینده این ارز را برایتان روشن تر کنیم.

یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه آینده جاست را پیش بینی کنیم، مقایسه آن با روند رشد تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا است. در صورتی که ارز دیجیتال جاست از رشد شرکت‌های بزرگ فناوری و اینترنت پیروی کند، سود زیادی از آن کاربران خود خواهد کرد که در ادامه در یک جدول به طور کامل این موضوع را بررسی می‌کنیم:

سال ۲۰۲۶سال ۲۰۲۵سال ۲۰۲۴روش
$ ۰.۰۹۳۴۵۳$ ۰.۰۷۲۳۸۸$ ۰.۰۵۶۰۷۱رشد اینترنت
$ ۰.۱۹۹۶۵۴$ ۰.۱۲۷۹۱۸$ ۰.۰۸۱۹۵۷رشد گوگل
$ ۰.۸۱۴۶۴۹$ ۰.۳۶۷۲۴۰$ ۰.۱۶۵۵۵۰رشد فیسبوک
$ ۰.۰۹۰۳۳۷$ ۰.۰۷۰۵۷۰$ ۰.۰۵۵۱۲۹رشد موبایل

پیش‌بینی‌هایی که در جدول انجام شده در بهترین حالت بوده و اگر جاست کاملا طبق روند رشد فناوری‌هایی که لیست کردیم پیش برود، چنین نتایجی را هم به ارمغان می‌آورد.

ارز جاست ارزش خرید دارد؟

ما در طول این مطلب تمام نکاتی که درباره ارز دیجیتال جاست باید بدانید تا آن را از لحاظ فاندامنتالی بررسی کنید، گفتیم و حالا این شما هستید که باید بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و سایر اخبار و نکات فاندامنتالی و حتی تکنیکالی تصمیم بگیرید که وارد این بازار شوید. تمام نکاتی که ما در این مطلب گفتیم صرفا پیش‌بینی‌هایی بود که منابع مختلف درباره آینده جاست داشتند و ما هیچ خرید یا فروشی را برای این ارز پیشنهاد نمی‌دهیم.

با اطلاع از آینده جاست، اگر قصد خرید ارز JUST را دارید می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت والکس خریداری کرده و در کیف پول‌هایی مثل تراست‌والت یا کیف پول سخت‌افزاری لجر آن را نگهداری کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا