تریدفین‌تک

معرفی ربات کریل دات آی او Kryll.io؛ ویژگی ها و نحوه نصب آن

اگر کمی به اطراف خود توجه کرده باشید، متوجه افزایش میزان محبوبیت دنیای ارزهای دیجیتال بین مردم شده‌اید. بسیاری از افراد هستند که برای انجام معاملات ارزی دانش تجربه کافی ندارند، اما به کمک انواع ربات تریدر سود چشمگیری از این بازار به دست می‌آورند. بله! درست متوجه شدید. نرم افزارهای قانونی و خودکاری تحت عنوان ربات تریدر یا “Crypto Bot” وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند که می‌توانند در هر ساعت و از هرکجای دنیا و حتی به صورت هم‌زمان به جای شما به انجام معاملات ارزی بپردازند.

ربات کریل دات آی او یکی از بهترین ربات‌های تریدر است که علاوه بر خودکار بودن، کاربری بسیار آسانی دارد و شما با هر سطح دانش و مهارت در زمینه ارز دیجیتال، می‌توانید به کمک آن معاملات ارزی خود را در درست‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع شما وظیفه انجام تراکنش‌های ارزی مثل خرید و فروش ارز دیجیتال را به ربات کریل دات آی او بسپارید و خودتان به اموری جانبی خود مثل نوشتن برنامه ترید و… بپردازید.

این ربات به شما کمک می‌کند تا استراتژی معاملاتی مخصوص خود را تنظیم کنید و در عین حال ریسک و خطرات احتمالی معاملات خود را به حداقل برسانید. ما در این مقاله به معرفی کامل ربات کریل دات آی او خواهیم پرداخت.

معرفی ربات کریل دات آی او

ربات ترید کریل دات آی او به عنوان یک نرم افزار قانونی و خودکار به شما کمک می‌کند تا در بهترین زمان ممکن بتوانید فعالیت‌های ارزی خود را انجام دهید. در واقع ربات کریل دات آی او به عنوان جانشین شما به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

ربات Kryll.io، نرم افزاری قانونی و خودکار

فرض کنید شما به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید و قصد ترید کردن و انجام معاملات ارزی دارید، اما از مسائل جزئی این بازار آگاهی لازم ندارید. در چنین شرایطی پلتفرم کریل دات آی او و سایر ربات‌های تریدر بهترین کمک برای شما خواهند بود.

ربات ترید هاس آنلاین، ربات کریل دات آی او و بسیاری از ربات‌های تریدر دیگر این قابلیت را دارند که تمام ارزهای دیجیتال شما را به صورت یکجا و در یک اکانت مبادله کنند. به عبارتی می‌توان اینگونه گفت که هدف اصلی این نرم افزارها این است که بازدهی و درآمد تریدرها را افزایش و ریسک‌ها و خطرهای احتمالی سرمایه گذاری را برای آن‌ها کاهش دهند.

به هر حال دنیای ارزهای دیجیتال در عین پرسود بودن، می‌تواند پر از خطرهای احتمالی برای از دست دادن سرمایه باشد. به همین دلیل است که تریدرها برای رهایی از این خطرها و ریسک‌ها به هر ریسمانی چنگ می‌زنند. ربات کریل دات آی او یکی از همین راه‌های رهایی است. البته فراموش نکنید که دخالت و نظارت شما در تصمیم‌گیری‌های این ربات نیز لازم است. زیرا باید از باز ماندن معاملات برای طولانی مدت توسط ربات‌ها جلوگیری کنید.

Kryll.io، جانشینی برای شما در انجام معاملات ارزی

ربات کریل دات آی او برای انجام معاملات ارزی به اطلاعات شما و حسابتان نیاز دارد. در واقع این ربات با استفاده از این اطلاعات و داده‌های کاربران و به کمک تحلیل بازار رمز ارزها توسط نمودارهای مختلف مبادلات ارزی را در بهترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند. ضمن اینکه هیچ گونه احساساتی در تصمیم گیری آن‌ها دیده نمی‌شود.

ویژگی‌های ربات کریل دات آی او

تکنولوژی‌های جدیدی مثل ربات‌های تریدر، پلتفرم‌های سوشال تریدینگ و… که به دنیای ارزهای دیجیتال اضافه شده است باعث جذابیت بیشتر این فضا شده است. ربات کریل دات آی او به عنوان یک نرم افزار روی سیستم‌های کامپیوتری نصب می‌شود و به شکل خودکار و به صورت شبانه روز شروع به فعالیت می‌کند.

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت شبانه روز فعالیت دارد، اما تریدرها تنها در ساعات مشخصی می‌توانند به انجام معاملات ارزی بپردازند. این موضوع در حالی است که اگر فعالیت‌های ارزی خود را به ربات کریل دات آی او بسپارند، می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز معاملات ارزی خود را انجام دهند. دانش و مهارت شما در هر اندازه‌ای که باشد، ربات کریل دات آی او می‌تواند در ایجاد استراتژی به شما کمک کند.

معاملات ارزی شبانه روزی به کمک ربات Kryll.io

یکی از ویژگی‌های مهم ربات کریل دات آی او این است که بدون اینکه نیازی به API یا رابط برنامه نویسی اپلیکیشن داشته باشد، می‌تواند به شکل مستقیم به پلتفرم‌های مختلف وصل شود. بنابراین اتصال این ربات به صرافی‌های مورد نظر شما بسیار آسان است. همچنین شما می‌توانید از نسخه اپلیکیشن این ربات روی گوشی موبایل یا تبلت خود نیز استفاده کنید. ضمن اینکه نسخه موبایل این ربات برای سیستم عامل‌های IOS و اندروید در دسترس است.

شما به عنوان یک تریدر می‌توانید از کاربری ساده ربات کریل دات آی او لذت ببرید و با چند کلیک ساده، استراتژی مخصوص خود را ایجاد کنید. در واقع می‌توان این گونه گفت که مهم‌ترین ویژگی این ربات، کاربری ساده آن است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این ربات این است که به کاربران خود کمک می‌کند تا قبل از انجام معامله به تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال بپردازند.

آموزش ربات Kryll.io

همان‌طور که در قسمت‌های پیشین هم گفتیم کاربری آسان، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها ربات ترید کریل دات آی او است. به همین دلیل است کار کردن با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد. ضمن اینکه نصب و دانلود این نرم افزار هم برای سیستم‌های کامپیوتری و هم برای گوشی‌های موبایل کاملا رایگان است.

کاربری آسان ربات کریل دات آی او

برای آموزش ربات Kryll.io دانستن چند نکته ساده کفایت می‌کند. یکی از این نکته‌ها این است که شما باید در سایت رسمی این ربات ثبت نام کنید و یک حساب کاربری مخصوص خودتان بسازید. همچنین شما پس از دانلود و نصب نسخه مورد نظر خود از ربات کریل دات آی او، باید مجوز دسترسی به اطلاعات حساب خود را به آن بدهید. در نهایت برای انجام معاملات ارزی، باید آن را به پلتفرم صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود وصل کنید. این ربات از صرافی‌های صاحب نام مختلفی پشتیبانی می‌کند که به تفکیک شامل این موارد می‌شود:

  • بایننس (Binance)
  • هیت بی تی سی (HitBTC)
  • بیت استمپ (Bitstamp)
  • بیترکس (Bittrex)
  • کراکن (Kraken)

اطمینان به ربات کریل دات آی او

از آنجایی که ربات‌های تریدر حکم جانشینان شما در بازار ارزهای دیجیتال را دارند، ربات انتخابی شما باید نرم افزاری باشد که خیالتان را بابت حفظ امنیت دارایی‌های شما راحت کند. ضمن اینکه هنگام انتخاب یک ربات تریدر، باید به فاکتورهای خاصی توجه کنید. یکی از این فاکتورها داشتن امنیت بالا است که باعث می‌شود آن ربات تبدیل به نرم افزاری قابل اعتماد برای کاربران شود.

حفظ امنیت دارایی‌ها در ربات کریل دات آی او

ربات کریل دات آی او با توجه به پیشینه‌ای که دارد و با وجود تیم توسعه دهنده معتبری که در آن فعالیت می‌کنند، یکی از ربات‌های قابل اعتماد برای کاربران تلقی می‌شود. ربات کریل دات آی او، یک نرم افزار خودکار برای انجام معاملات ارزی است که شما به عنوان یک تریدر می‌توانید با خیالی راحت اطلاعات حساب خود را در اختیار آن قرار دهید و از امنیت حاکم در آن مطمئن باشید.

ضمن اینکه سودآوری بالا یکی دیگر از ویژگی‌های یک ربات خوب است که در این ربات نیز دیده می‌شود. با توجه به اینکه ربات کریل دات آی او می‌تواند بر اساس نمودارها، داده‌ها و اطلاعات موجود از بازار به تحلیل تکنیکال آن بپردازد، امکان انجام معاملات موفق در آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین سرعت عمل بالای این ربات، یکی دیگر از مزیت‌های آن است که باعث می‌شود برتری‌های خاصی نسبت به یک انسان داشته باشد. ما در این مقاله سعی کردیم تا ربات کریل دات آی او را با ذکر جزئی‌ترین ویژگی‌هایی که دارد به شما عزیزان معرفی کنیم.

بات معامله‌گر در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود، دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) را در دسترس قرار داده است. این ربات‌ها در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی از این ابزار فوق‌العاده به رایگان استفاده کنید. کافی است در والکس حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت در صفحه اصلی روی بخش بات کلیک کرده و ساختن بات مورد نظر خود را آغاز کنید.

سؤالات متداول

ربات کریل دات آی او چه ویژگی‌هایی دارد؟

ربات Kryll.io قابلیت انجام آنالیزهای فنی را به کاربران خود می‌دهد و به شکل رایگان و برای سیستم‌های کامپیوتری، موبایل و تبلت در دسترس است. این ربات از بک تست پشتیبانی می‌کند و کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

ربات Kryll.io از چه صرافی‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

ربات کریل دات آی او بدون نیاز به API می‌تواند به صرافی‌هایی مثل بایننس، بیترکس، کراکن، بیت استمپ و هیت بی تی سی متصل شود.

آیا ربات Kryll.io قابل اعتماد است؟

یکی از ربات‌های تریدر معروفی که توسط بسیاری از سایت‌های معتبر معرفی شده است، ربات Kryll.io است که به دلیل داشتن تیم توسعه دهنده قوی می‌تواند یکی از انتخاب‌های مطمئن شما برای ربات تریدر باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا