اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی KuCoin احراز هویت را برای تمام کاربران الزامی می‌کند

صرافی کوکوین (KuCoin)، از تاریخ ۱۵ جولای، احراز هویت را برای همه مشتریانش اجباری می‌کند. جانی لیو، مدیرعامل کوکوین، گفته که این اقدام به منظور پاسخگویی بهتر به الزامات نظارتی صورت گرفته است.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، صرافی رمزارزی کوکوین قرار است از تاریخ ۱۵ جولای (شنبه ۲۴ تیرماه)، احراز هویت (KYC) را برای همه کاربران الزامی کند.

به گفته این صرافی، کاربران برای دسترسی کامل به محصولات و خدمات کوکوین باید فرایند KYC را تکمیل کنند، در غیر این صورت، با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد. اگر فرآیند احراز هویت انجام نشود، کاربران تنها قادر خواهند بود تا از خدماتی مانند باز کردن پوزیشن‌های فروش در بازار اسپات، کاهش اهرم در معاملات آتی و معاملات مارجین استفاده کنند. آنها همچنین نمی‌توانند پول به حساب خود واریز کنند، اما می‌توانند برداشت انجام دهند.

این اقدام چهار ماه پس از شکایت دادستان کل ایالت نیویورک، لتیتیا جیمز (Letitia James)، از کوکوین صورت می‌گیرد. جیمز در شکایت خود مدعی شده بود که این صرافی ارز دیجیتال یک کارگزار یا فروشنده کالا و اوراق بهادار ثبت نشده است. رقیب کوکوین، بایننس نیز به تازگی اتهاماتی را از جانب کمیسیون معاملات آتی کالاها در ایالات متحده دریافت کرده بود. این ناظر بیان کرد که بایننس «سیاست‌ها و روش‌های ویژه‌ای را برای کمک به مشتریان VIP در اجتناب از کنترل‌های مبتنی بر آدرس IP و مستندات KYC پیاده‌سازی کرده است».

مدیرعامل کوکوین، جانی لیو (Johnny Lyu) به The Block گفت که سیاست جدید احراز هویت این شرکت به منظور “پاسخگویی بهتر به الزامات نظارتی” اتخاذ شده است. او گفت:

همانطور که کاربران اطلاعات بیشتری را برای تکمیل پروفایل خود ارائه می‌دهند، ما نیز به آنها طیف گسترده‌تری از محصولات و خدمات از جمله عدم محدودیت‌ برداشت‌های بیشتر روزانه، ابزارهای معاملاتی جامع‌تر و تنوع بیشتری از فعالیت‌های کاربری را ارائه خواهیم داد.

کوکوین خط مشی احراز هویت خود را به روز می‌کند

طبق اطلاعات داشبورد داده‌های The Block، کوکوین که در سپتامبر سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده، در حال حاضر هشتمین صرافی رمزارزی بزرگ از نظر حجم معاملات محسوب می‌شود. لیو گفت که کوکوین بیش از ۲۷ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و هم به مشتریان حقوقی و هم مشتریان غیرتجاری خدمات ارائه می‌دهد. بر اساس آنچه در شرایط استفاده از این پلتفرم ذکر شده، کوکوین خدمات خود را به کاربران کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، چین و هنگ کنگ ارائه نمی‌دهد.

حجم معاملات صرافی‌ها

حجم کل معاملات کوکوین در این ماه بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده، که در مقایسه با حجم معاملات بیش از ۲۱۱ میلیارد دلاری بایننس ناچیز است. لیو گفته که با اتخاذ سیاست‌های احراز هویت جدید، “ممکن است در کوتاه‌مدت حجم معاملات کاهش پیدا کند، اما در بلندمدت، KYC اجباری برای مبارزه با فعالیت‌های مخرب در این صنعت، حفاظت از منابع کاربران/شرکای کوکوین و ایجاد یک اکوسیستم سالم و پایدار بسیار مفید خواهد بود”.

لیو افزود:

ما همچنین معتقدیم که کاربران با این تغییرات سازگار خواهند شد و از این اقدامات حمایت خواهند کرد.

ارزش کوکوین در سال گذشته، در دور سرمایه‌گذاری پیش از سری B که در آن ۱۵۰ میلیون دلار جمع آوری شد، برابر با ۱۰ میلیارد دلار بود. سرمایه‌گذاران این دور شامل Jump Crypto ،Circle Ventures ،IDG Capital و Matrix Partners بودند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
theblock
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
10 ماه قبل

صرافی خارجی برای ما فقط کوینکس

دکمه بازگشت به بالا