متاورس

کسب درآمد از بازی MapMyFitness بدون سرمایه گذاری

حالا کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که بازی‌های متاورسی را نشناسد یا درباره کسب درآمد از آنها نشنیده باشد؛ آنها بهترین گزینه برای کسانی هستند که می‌خواهند بی‌هیچ سرمایه‌ای، در دنیای ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنند. متاورس دنیایی مجازی است که شما با آواتارهای دیجیتالتان در آن قادر به انجام هر کاری هستید. طی چندسال گذشته کمپانی‌های مطرح گیم‌، گزینه‌های مختلفی را به بازار عرضه کردند و بازی MapMyFitness یکی از آنها است. تمرکز این گیم روی سلامت و تناسب اندام است. شما می‌توانید با انجام فعالیت‌های ورزشی، امتیاز کسب کنید. به این ترتیب با یک تیر، دو نشان را هدف می‌گیرید: سلامت و کسب درآمد. در ادامه این مطلب از بلاگ والکس به معرفی بازی رایگان MAPMYFITNESS می‌پردازیم.

معرفی بازی MapMyFitness

این برنامه مخصوص تناسب اندام است. همان‌طور که اسمش مشخص است، با کمک GPS تلفن همراه، تمام عملکردها و تمرینات ورزشی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. البته، شروع این دسترسی به تایید و اجازه شما بستگی دارد. یعنی زمانی که این برنامه را در تلفن همراه خود نصب می‌کنید، باید اجازه دسترسی کامل به GPS را صادر کنید. در این صورت، می‌تواند تمرینات شما را ردیابی کرده و آنها را ثبت کند.

جالب است بدانید که این اپ در ابتدا تنها برای سیستم عامل IOS طراحی شده بود ولی با افزایش تعداد کاربران و محبوبیت این بازی، نسخه اندروید آن نیز آماده سازی شد.

این بازی مانند دیگر پروژه های متاورس است و به شما کمک می‌کند تا با حضور و فعالیت در این فضا کسب درآمد کنید. تنها تفاوت میان دیگر پروژه‌ها با بازی MapMyFitness، ایجاد انگیزه بر روی زندگی واقعی افراد است. یعنی شما پس از نصب آن، هر روز انگیزه بیشتری برای انجام ورزش یا پیاده روی به دست می‌آورید. چرا که کسب درآمد و جوایز، به میزان انجام ورزش در طول روز و پیشرفت و افزایش آن بستگی دارد.

بازی رایگان MapMyFitness

شروع کار با بازی MapMyFitness

بازی رایگان MAPMYFITNESS در همه اپ استورها در دسترس است. دقت کنید که فایل برنامه را از منبعی معتبر و متناسب با سیستم عاملتان دانلود کنید. پس از نصب، مانند دیسنترالند یا دیگر بازی‌های متاورس، باید یک حساب کاربری در آن بسازید تا بتوانید از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید. یکی از ویژگی‌های مهم برای ساخت حساب کاربری، اتصال به فیسبوک کاربران است. اگر در این شبکه حساب ندارید، باید آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات خود را وارد کنید تا اکانت شما در MapMyFitness شما ساخته شود.

در صفحه اصلی این برنامه، نمای بسیار کلی از آن را مشاهده می‌کنید و می‌توانید با بررسی اجمالی نسبت به ویژگی‌های مختلف آن آگاه شوید. برای استفاده مستقیم از آن و ضبط و پردازش کامل تمرینات خود، کافی است که گزینه Record را انتخاب کنید. پس از شروع ضبط، تمام تمرینات شما روی این پلتفرم ثبت می‌شود و در نهایت، می‌توانید از آنها کسب درآمد کرده یا میزان ورزش روزانه خود را بررسی کنید.

ویژگی‌ها و امکانات بازی MapMyFitness

یکی دیگر از اطلاعات شخصی که در هنگام ساخت حساب کاربری از شما خواسته می‌شود، قد و وزنتان است. با ثبت قد و وزن خود، MapMyFitness به درستی می‌تواند میزان کالری سوزانده شده در هر تمرین را محاسبه کند. پس، این موارد را به درستی وارد کنید. همچنین، این برنامه بسیار هوشمند نیست که تمام تمرینات شما را با دقت و جزئیات ثبت کند. پس، شما باید تمرینات قدرتی، هوازی، پیاده روی و دویدن‌های خود را با جزئیات مشخص کنید. حتی می‌توانید به منوی Workout بروید و آنجا به کمک گزینه‌های پیشرفته، تمرینات خود را شخصی سازی کنید.

امکانات بازی تناسب اندام

بخش Fit & Healthy از بازی MapMyFitness مربوط به تناسب اندام و سلامت شما است. از منو این بخش می‌توانید تمرینات دوچرخه سواری، دوییدن، پیاده روی، شنا و غیره را اضافه کنید. اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید و در شبکه‌های مجازی، محتواهایی در همین حوزه تولید می‌کنید، می‌توانید گزینه Automatic posting را فعال کنید. با انتخاب این گزینه، تمام فعالیت‌های ورزشی ثبت شده شما، به طور مستقیم در صفحه فیسبوک و توییترتان به اشتراک گذاشته می‌شود. ممکن است برخی از دوستان یا همراهانتان در شبکه‌های اجتماعی، با دیدن این فعالیت‌ها، برای ورزش کردن از شما الهام بگیرند.

بخش Healthy یا سلامت بازی MapMyFitness مربوط به تغذیه شما می‌شود. در این بخش می‌توانید تمام داده‌های مربوط به تغذیه خود مانند وزن، میزان آب نوشیده شده در طول روز و غذاهای مصرفی را ثبت کرد. با ثبت این موارد در طول روز، تغذیه خود را مورد بررسی قرار می‌دهید. غذاها و خوراکی‌های ناسالم را از تغذیه خود حذف کنید. همچنین به شما یادآور می‌شود میزان آب مصرفی در طول روز را افزایش دهید. به طور کلی، پس از مدت زمان مشخصی این داده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهید و پیشرفت خود را ببینید.

بیشتر بخوانید:‌ بازی سندباکس

مزایای بازی MapMyFitness

هر برنامه هوشمندی مزایا و معایب خودشان را دارند. در ادامه ویژگی‌های این بازی رایگان را بررسی می‌کنیم:

  • امکان ضبط تمرینات ورزشی خود به کمک GPS در زمان واقعی
  • امکان ثبت تمرینات ورزشی گذشته خود
  • امکان ثبت و ایجاد مسیرهای خاص و برنامه ریزی شده برای تمرینات ورزشی
  • امکان پیگیری سطح تغذیه خود در بخشی اختصاصی
  • امکان ثبت قد و وزن و محاسبه میزان کالری‌های سوزانده شده در هر تمرین
  • ساخت حساب کاربری سریع و راحت به کمک اتصال به حساب فیسبوک
مزایا بازی mapmyfitness

کسب درآمد از بازی MapMyFitness

تمام فعالیت‌هایی که زیر نظر برنامه MapMyFitness طراحی می‌شوند، مربوط به شرکت Under Armor هستند. یک شرکت تولید و ارائه محصولات تناسب اندام که در پروژه‌های متاورس نیز مشارکت می‌کند. شما با استفاده از این بازی‌ها و ثبت فعالیت‌های ورزشی خود، می‌توانید به چالش‌های آن بپیوندید.آنها طوری طراحی شده‌اند که شما با گذراندن تعداد مراحلی خاص امکان اضافه شدن به این چالش‌ها را به دست می‌آورید. پس از آن نیز، برای برنده شدن، باید فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی خاصی که مطابق با آن چالش است را انجام دهید.

البته، باید بدانید که با عضویت در این برنامه، شما حتما ملزم به دریافت جایزه یا درآمد نیستید و مانند برخی STEPN، ارز دیجیتال استپن دریافت نمی‌کنید. شما تنها می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن در این چالش‌ها امتحان کنید. در صورت برنده شدن شما، جوایز خاصی از محصولات تناسب اندام شرکت Under Armor به شما هدیه می‌شود. پس، جوایز این بازی نیز شامل پول نقد یا ارز دیجیتال نمی‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
apppicker
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا