اخبار آلت کوین ها

۴۴۹ میلیون دلار سولانا از استیکینگ درآمد

اطلاعات ارائه شده از سوی Solana Compass نشان داده که در ایپاک ۵۱۲ شبکه سولانا، تقریباً ۱۹/۶۳۷ میلیون توکن SOL از وضعیت استیک خود خارج شده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، وب‌سایت Solana Compass به تازگی اطلاعاتی را در مورد فعالیت‌های شبکه سولانا به خصوص در ایپاک ۵۱۲ آن ارائه داده است.

با استناد بر داده‌های وب‌سایتی که فعالیت‌های استیکینگ توکن SOL را پیگیری می‌کند، تقریباً ۱۹/۶۳۷ میلیون توکن SOL در این دوره زمانی از وضعیت استیک خود خارج شده‌اند.

توییت وو

میلیون‌ها دلار SOL از حالت استیک خارج شده است

با توجه به قیمت روز سولانا، ارزش این توکن‌ها به تقریباً ۴۴۹ میلیون دلار می‌رسد. اگر توکن‌های استیک شده را نیز در نظر بگیریم، حجم خالص جریان خروجی تقریباً ۱۶/۵۱۶ میلیون توکن SOL است و ارزش آنها در حدود ۳۸۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

نکته قابل توجه این است که موسسات برجسته‌ای مانند آندرسن هورویتز (Andreessen Horowitz)، که به نام a16z هم شناخته می‌شود، به طور قابل توجهی در این فرآیند خروج دارایی‌ها از شبکه سولانا سهم داشته‌اند. به گفته‌ Solana Compass، شرکت a16z حدود ۷ میلیون توکن SOL را در پایان دوره ۵۱۲ سولانا از حالت استیک خارج کرده است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سه حساب متعلق به دارایی‌های صرافی کریپتویی منحل شده FTX و شرکت خواهر آن، الامیدا ریسرچ (Alameda Research)، باشد که به طور جداگانه ۲ میلیون، ۴/۵ میلیون و ۳ میلیون توکن SOL را در همان دوره زمانی از حالت استیک خارج کرده‌اند.

قیمت سولانا در حین برگزاری دادگاه سم بنکمن فرید ثابت ماند

خروج توکن‌های SOL از وضعیت استیک در حالی رخ داده که دادگاه سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیان‌گذار و مدیر عامل پیشین FTX برگزار شده و او به اتهام کلاهبرداری اینترنتی بین ایالتی و پولشویی مورد محاکمه قرار دارد.

علی رغم انتشار گزارشاتی مبنی بر ارتباطات سولانا با صرافی کریپتویی FTX، چندین کلاینت ولیدیتور، از جمله جیتو لبز (Jito Labs) با سهم ۳۱ درصدی، باعث رشد بیش از ۷۰ درصدی نسبت استیکینگ در این پلتفرم شده‌اند.

در همین حین و براساس داده‌های CoinGecko، قیمت سولانا در طی هفت روز گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است. با این حال، در طی ۲۴ ساعت گذشته و با آغاز سومین روز از محاکمه بنکمن فرید، قیمت SOL کمی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته و تقریباً ۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

هنوز باید منتظر باشیم و ببینیم که خروج توکن‌های SOL‌ از وضعیت استیک تا چه حد بر قیمت سولانا تاثیر خواهد داشت. در ضمن بسیاری از ناظران بازار انتظار دارند که بیشتر این توکن‌ها به فروش برسند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۰

منبع
cryptopotato
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا