اخبار آلت کوین ها

رشد قیمت توکن‌های هوش مصنوعی؛ پرسودترین رمزارزها در شبانه‌روز گذشته کدامند؟

درحالیکه قیمت بیت کوین در ۴ روز گذشته و پس از رالی اخیر خود در یک محدوده باریک در حال نوسان بوده است، تعدادی از آلت کوین‌ها در این فرصت با ثبت رشدهای دو رقمی همراه شده‌اند.

به گزارش والکس، امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بیت کوین توانست کندل هفتگی خود را بالای سطح ۵۲۰۰۰ دلار ببندد و رشد قیمتی که در دو هفته اخیر از سطح ۴۲۰۰۰ دلار آغاز کرده بود را با مثبت ۲۳ درصد تکمیل کند. در حالیکه در چند روز گذشته ارز دیجیتال بیتکوین در نزدیکی سطح ۵۲ هزار دلار در نوسان بوده اما آلت کوین ها توانستنه‌اند عملکرد بهتری نسبت به رهبر بازار داشته باشند.

اتریوم در شبانه روز گذشته با ۳ درصد رشد، به ۲۹۰۰ دلار رسیده و در حال حرکت به سمت هدف سرسخت ۳۰۰۰ دلاری خود است. شاید رمزارزهای برتر دیگر مانند کاردانو و سولانا این مدت عملکرد خوبی از خود نشان نداده باشند اما متیک با ۵.۵٪ رشد روزانه به قیمت ۱ دلار رسیده است.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۱۹۴,۸۵۴,۱۴۹.۰۰ تومان
$ ۳,۱۶۸.۹۶۰ -۲.۷۷%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

در بین صد رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، این ورلدکوین است که با رشد ۲۶ درصدی در یک روز در صدر اخبار قرار دارد. خبر انتشار محصول جدید توسط شرکت هوش مصنوعی OpenAI به نام سورا باعث شده است تا پروژه دیگر بنیان‌گذار این شرکت یعنی ورلدکوین بتواند در یک هفته ۱۶۵٪ رشد قیمت را ثبت کند.

با نگاهی به سایر بازار خواهیم دید که پروجکت گلکسی نیز در یک روز گذشته ۲۴٪ رشد قیمت را ثبت کرده است. پس از آن ارزهای هوش مصنوعی گراف، اوشن و فچ ای‌ آی پروتکل قرار دارند که در پی اعلام خبر شرکت اوپن ای‌آی به ترتیب ۲۳٪ و ۱۳٪ رشد را به ثبت رسانده‌اند. ارز دیجیتال بلر نیز با رشد ۱۰ درصدی در یک روز از سایر رقبای خود عملکرد بهتری داشته است.

در تایم فریم هفتگی نیز می‌توان به عملکرد ۳ ارز ورلدکوین و لایوپیر اشاره کرد که هر دو بیش از ۱۵۰٪ صعود چشمگیر را به ثبت رسانده‌اند.

قیمت تتر
تتر Tether (USDT)
۶۱,۲۰۰.۰۰ تومان
$ ۰.۰۰۰ ۱.۰۸%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تتر در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تتر

باید منتظر ماند و دید در این هفته با باز شدن بازارهای جهانی و همچنین انتشار صورتجلسه نشست قبلی فدرال رزرو، بیت کوین و سایر رمزارزها چه واکنشی نشان خواهند داد.

به نظر شما رشد قیمت ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت یا بازار با یک اصلاح قیمت مواجه می‌شود؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جوادپاشوی
جوادپاشوی
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید خواهشا ازارز سلستیا هم تحلیل بزارید

دکمه بازگشت به بالا