اخبار ارزهای دیجیتال

جذب سرمایه ۱۴.۴ میلیون دلاری آلت لیر؛ برنامه‌ریزی برای گسترش اکوسیستم

AltLayer، یک پلتفرم رول آپ متمرکز بر مقیاس پذیری بلاکچین، ۱۴.۴ میلیون دلار در یک دور سرمایه‌گذاری استراتژیک، سرمایه جذب کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از CryptoNews، آلت لیر در پستی در پلتفرم X از جذب سرمایه جدید خود خبر داد. این دور جذب سرمایه در دور استراتژیک صورت گرفته که شرکت‌های Polychain Capital و Hack VC رهبری این دور را برعهده داشتند.

دیگر شرکت‌کنندگان در این مرحله جذب سرمایه شامل هشکی کپیتال (HashKey Capital)، اوکی اکس ونچرز (OKX Ventures)، بنکلس ونچرز (Bankless Ventures) و بریر کپیتال (Breyer Capital) بودند.

طبق گفته آلت لیر، این دور جذب سرمایه برای گسترش اکوسیستم و راه‌اندازی طیف کاملی از قابلیت‌های Restaked Rollups در سال ۲۰۲۴ صورت گرفته است.

این مرحله از سرمایه‌گذاری در واقع پس از توزیع ایردراپ توکن ALT بین کاربران اتفاق افتاد. این ایردراپ که منجر به توزیع ۱۰۰ میلیون دلار توکن ALT شد، با انتقادهای فراوانی همراه بود. در همین راستا، مدیر اجرایی AltLayer عنوان کرد که این مناقشه بر سر ادعاهای غیرمنصفانه توکن‌ها بود؛ زیرا طبق گزارشات برخی از کاربران تا ۱۳۵ هزار دلار توکن دریافت کرده بودند و برخی دیگر از کاربران از دریافت ایردراپ محروم شده بودند. علاوه بر این، برخی از کاربران در مورد شرط دارا بودن NFT اختصاصی آلت لیر برای دریافت ایردراپ را غیرمنصفانه خواندند و برخی دیگر با این شرایط موافق بودند.

به هر حال این ساختار توزیع ایردراپ، دوباره بحث‌هایی را در مورد توزیع عادلانه توکن‌ها در ایردراپ‌های اجتماعی برانگیخت.

دوره برداشت ایردراپ توکن‌های ALT، از ۲۰ فوریه تا ۵ مارس تعیین شده است. آلت لیر از شرکت‌کنندگان واجد شرایطی که در پلتفرم فعالیت داشته‌اند، خواسته است که از پورتال رسمی برداشت بازدید کرده و به برگه Celestia بروند تا فرآیند دریافت ایردراپ را آغاز کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا